Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Авто-сервиз Трансексперт - София


dude_BG

Recommended Posts

 

Догодина нови летни гуми. Повече с Nokian няма да обуя никоя кола. Нито с летни, нито със зимни гуми... Не го послушах Гената като ги купувах. От сервиза изпълниха поръчката ми защото аз така исках. Е, вече ще слушам какво ме съветват :)

 

 

 

Кажи нещо повече за проблема с гумите.От какво не си доволен?И аз не съм и фен,но ми е любопитно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 342
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Mishelle

    68

  • shaft

    25

  • sauber

    23

  • legaltk

    13

Преди няколко години купих Nokian zLine 225/45/18 за едната кола. Бяха супер. Държаха много добре в завои, на сухо и на мокро. На магистралата, при дъжд, всички намаляват, а аз пердаша - гумата буквално изхвърля водатата и колата е с отлично сцепление. Попадал съм в ситуация, в която някоя друга гума би плъзнала колата в аквапланинг. Nokian-а не ме подведе и колата не се хлъзна. Преди 3 години, като взех Шкода-та, естествено купих отново същата гума, но в размер 225/40/18 (на практика същия). От Трансексперт, от които купих гумите, ме посъветваха да избера друга марка. Бях супер доволен от първия чифт и пренебрегнах съвета им. Резултата. Като нови, на 1 година, бяха върха, точно както описах по-горе. Но на втората година по гумите се появиха повърхностни напуквания, които на третата година (сега тече) се увеличиха. Все едно гумите са седяли основно на слънце и са се напукали, макар и само повърхностно. Отбелязвам, че колата нощем е в гараж, а през деня седи на подземно паркомясто. Единственото слънце, което ги пече по-продължително време е това на морето, за 10-15 дена. Напукванията са основно по най-външната част на протектора. Ако гумите бяха на 7-8 години щях да го приема за нормално.

 

Явно от Nokian са развалили качеството. Тъпо ми е, защото в този размер бяха супер стабилни гуми, а ценово се намираха под Континентал, Мишлен и Дънлоп. Шарката им също ми е любима. Но... На другата кола тази година взех Fulda Sport Control. Може би ще обуя на пролет и Шкодата с такива, знам ли...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди няколко години купих Nokian zLine 225/45/18 за едната кола. Бяха супер. Държаха много добре в завои, на сухо и на мокро. На магистралата, при дъжд, всички намаляват, а аз пердаша - гумата буквално изхвърля водатата и колата е с отлично сцепление. Попадал съм в ситуация, в която някоя друга гума би плъзнала колата в аквапланинг. Nokian-а не ме подведе и колата не се хлъзна. Преди 3 години, като взех Шкода-та, естествено купих отново същата гума, но в размер 225/40/18 (на практика същия). От Трансексперт, от които купих гумите, ме посъветваха да избера друга марка. Бях супер доволен от първия чифт и пренебрегнах съвета им. Резултата. Като нови, на 1 година, бяха върха, точно както описах по-горе. Но на втората година по гумите се появиха повърхностни напуквания, които на третата година (сега тече) се увеличиха. Все едно гумите са седяли основно на слънце и са се напукали, макар и само повърхностно. Отбелязвам, че колата нощем е в гараж, а през деня седи на подземно паркомясто. Единственото слънце, което ги пече по-продължително време е това на морето, за 10-15 дена. Напукванията са основно по най-външната част на протектора. Ако гумите бяха на 7-8 години щях да го приема за нормално.

 

Явно от Nokian са развалили качеството. Тъпо ми е, защото в този размер бяха супер стабилни гуми, а ценово се намираха под Континентал, Мишлен и Дънлоп. Шарката им също ми е любима. Но... На другата кола тази година взех Fulda Sport Control. Може би ще обуя на пролет и Шкодата с такива, знам ли...

На служебна кола рънфлат ,за година и половина се бяха напукали като за 10г.

Между другото бяха made in Russia

Редактирано от Andro73
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При Фулда-та ще имаш точно същия ефект. С тая разлика, че е доста по-евтина (май?).

Аз съм с Fulda sport control 2 и съм доста доволен. Засега нямам забележки, вече втори сезон и 22 хил. км навъртяни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ех, този Нокиан като излезе, половината форум го обуха с него при Младен на Симеоновско.

Сега от различни места чувам, че се скапвал за 1 - 2 сезона каране.

 

За Фулда - много доволни хора край мен, обаче по едно време масово се оплакваха от нови криви гуми. Мисля, че от завода в Турция, ако не се лъжа. За Дънлоп същата работа.

И за Фулдата казват, че на втората година се нацепва. Явно материалите нещо не струват или не са за нашите климатични условия.

 

Лошото е, че очакваш подобни свинщини от евтините марки, а то почнаха издънките и при среден и премиум клаовете.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Nokian ако е от завода в Русия, е напълно възможно.

Сутринта ги погледнах. Made in Russia.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера посетих сервиза за смяна на масло. Въпреки, че нямаше свободен час се разбрахме да оставя колата и при първа възможност сряда-четвъртък ще мога да си я взема готова. Евгени ми се обади към 14 ч. че мога да мина да си я взема. Всичко беше ОК, благодаря за което.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз да се разпиша малко пак.

Да благодаря пак на Евгени и момчетата. Няколко ходения ми се събраха последно време. По Супърба имаше ремонти, тампони, датчици, а-у. Безупречно и бързо свършени както обикновено. Днес закарах една неШкода, че имаше някакви драми с посоките. В неработния ден на сервиза ми отделиха два часа. Направиха реглаж, разгледаха всичко внимателно, баланс на гумите и прочие. Колата е "банго" нещо, но ми дадоха насоки и ми се потвърдиха някои подозрения.

 

п.с. - За първи път влезнах в самото сервизно помещение и съм смаян от това колко е чисто, как всичко си е на мястото и как всичко сочи в правилната посока. Мислех, че няма по-голям педант от мен, но явно има поне един и това е Евгени :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 месеци по-късно...

От известно време насам там обслужвам колите и ще продължа да го правя. Само хубави думи мога да кажа както за работата, така и за отношението, а аз съм от най-взискателните/вманиачени в колите си клиенти. 

Редактирано от Stucata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте и от мен,

с няколко думи: Радвам се, че посетих и най-важното изцяло доверих на Евгени и хората в Трансексперт.

Наложи се да ходя за много сериозни ремонтни дейности при тях, но компететното мнение и абсолютно 
адекватната преценка на текущото състояние на моя автомобил + проблемите, с които отидох ме карат
да казвам само едно: Благодаря! :)

p.s.: да не говорим за чистотата на сервизни помещения.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде, за последно тази година, пак да изкажа благодарности към Трансексперт. На семейното комби, след 11 годишна употреба, се предаде една от пластмасовите ябълки на механизма на стъклочистачките. В резултат на което дясната чистачка спря да работи. За кратко. Защото колата получи коледен подарък чисто нов механизъм. Стария беше подменен с нужното внимание, а пластмасите под стъклото, които са капризни от към разглобяване - все едно не са пипани.

 

Следващата стъпка беше промиването на филтъра за твърди частици (DPF). Пробега му е на почти 200К километра и амортизацията му се усещаше осезаемо. Вариантите бяха два. Или нов филтър или опит за промиването му. Логично е, че избрах второто, независимо, че бях скептичен към процедурата. Но както удавник се хваща за сламка, така и аз избрах далеч по-евтиното решение, поне да го пробвам. В Трансексперт разполагат с нужната техника и препарати за промивка на DPF без нужда от демонтажа му, за мен остана да се въоръжа с търпение, защото почистването отнема не малко време. Крайният резултат от промиването определено ме впечатли. Колата отново стана динамична, ускорява така, както трябва, а циклите на последващите регенерации на филтъра се разредиха. За хората, които не могат или не искат да демонтират (премахнат) филтъра за твърди частици на своя автомобил, горещо препоръчвам, в случай на нужда, да извършат процедурата по промиването му в Трансексперт. Затлачения DPF спъва изходящите газове, товари двигател и турбина. Всъщност, в зависимост от пробега на автомобила и какъв процент се управлява в градски условия, може би е удачно на определен интервал филтъра да се промива. Това, според мен, касае най-вече тези автомобили, оборудвани с DPF, които рядко излизат извън града.

 

На клипа се вижда финалната част от промиването на филтъра за твърди частици. Колата работи на празни обороти и изхвърля остатъка от препарата. За съжаление нямам видео, за да покажа какво изхвърли по време на самото почистване - димна завеса, около колата не се виждаше нищо. Клипа е правен под навеса на автомивката на сервиза, затова всичко е синьо.

 

Та така, точно преди Коледа искам отново да благодаря на Трансексперт за всичко! Бъдете живи и здрави, целия екип и вашите семейства. С пожелание за една усмихната и здрава нова 2019-та година!

 

Ето и малко снимки от ремонта. Колата е мръсна, но на пролет мотора отново ще свети като нов:

 

op_chistachki_01.jpg.1f9c72e61095af34748944f50b2fd16b.jpg

 

op_chistachki_02.jpg.f584febe4b2825617a01d834d426094b.jpg

 

op_chistachki_03.jpg.8bc2d77a194f24880a3425ce94433495.jpg

 

Видео от финала на промиването на DPF-а:

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

За пореден път 6+ за Евгени и тайфата. Както обикновено си ме чакаха за часа, обърна ми се внимание да си изплямпам всичко.

Масла, филтри, клаксон, брава на багажника, спирачни маркучи и течност, задни дискове и накладки - 5 часа. Като се има предвид, че дискове, накладки и маркучи поръчах 1 час след като закарах колата при тях.

При издаването ми се обясни всичко, показаха ми се снимки кое как, дадоха ми се насоки за потенциални проблеми в бъдеще и прочие. Топ обслужване, топ качество на свършената работа. Единственото място, на което отивам да оставям пари с кеф :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Sauber, моите уважения, но мисля че това всеки майстор ще го направи не по-лошо от Трансексперт.

Виж, за осн.ремонт на мотор, скоростна кутия, смяна на радиатор парно ако някой ги похвали вече е друго.

Радвам се, че си намерил своя сервиз и си доволен.Супербито ми е наред Слава Богу, иначе ще дойда да ги изпитам да видя, колко разбират.??

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колегата Ванко

Сигурно всеки майстор би могъл да се справи с ремонтите описани от Колегата Sauber , но и аз , а предполагам и повечето от Вас са минали през известен брой " майстори" упражнили се върху колите ни за наша сметка.Та това което той иска да каже е че е получил качественото обслужване за което всеки плаща, но ненавсякъде получава.Аз също обслужвам моята кола в този сервиз вече две години и мога да кажа : ВНИМАНИЕ към клиента и автомобила ( вкл.радиатор на парното ? ) ! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ванко, то с нещата, които изброявам мога да се справя и аз сам пред блока. Въпроса е в това, че нямам мазни пръсти по тапицерията, хлопащи пластмаси, надрани джанти от монтаж-демонтаж и 3-4 'артисали части след някое разглабяне. Знам също така, че ако нещо се е закучило при ремонта, някой не е възкликнал "Ебавай му майката, дай да го закрепим и да я сваляме", а е работено по него докато стане както трябва. Например клаксоните, които занесох, въобще не се захранват с букса като фабричната. Ерго преправяли са буксата, но ако видиш как е направено, няма да го различиш от фабрично. Няма висящи кабели, няма неизолирани букси и контакти.

В заключение, Дачия Докър ще ме превози точно толкова успешно от София до Пловдив, колкото и S63 AMG, но ако имам 300 000 лв., ще си взема AMGто.

В Трансексперт имам нулеви притеснения от момента, в който си оставя автомобила. Нито за това как ще се отнесат към ремонта, нито към качеството на свършената работа не може да ме рязтревожи нещо. Сервиза е скъп и работи с часове напред във времето, но спокойствието и времето ми са по-скъпи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

,Момчета, много добре ви разбирам!

Мога да се съглася с вас за ремонти, които са трудоемки и много сериозни, тогава бих отишъл при тях, но за смяна на ходова част, дискове, накладки, смяна на масло, филтри и др. такива дребни неща, освен че се набутвате 3 пъти пъти повече с пари друго не постигате. Разбирам държите на чистота, отговорност и качество, но вече всички сервизи започнаха да се стараят, защото станаха много сервизи и конкуренцията не е никак малка. Не е като едно време с гаражните сервизчета.За мен лично Трансексперт са КОЖОДЕРИ! Аз такива скъпарски сервизи знаете ли как ги наричам - ОЯДЕНИ!

Имат много клиенти и въобще не се съобразяват с икономическата обстановка в страната. Те знаят, че ако ти не дойдеш, ще дойдат след тебе двама и въобще не им пука за доходите на хората - бръснат на сухо.Веднъж имах едни опасения за нещо си и им зададох един въпрос от какво може да е. При нас ли е обслужвана колата? Казах им не. Не можем да ви отговорим на въпроса и всичко приключи...все едно ще им взема хляба. Затова ги наричам ОЯДЕНИ на тях не им пука дали ще им станеш клиент, щото си имат предостатъчно.

Редактирано от Ванко
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подкрепям колегата Ванко, много точно се е изразил, а и аз лично се запознах с някои колеги шкодаджии, които са недоволни от тях, ама не им се занимава да пишат и да влизат в излишни спорове. Естествено няма как да обявя кои са, но те , ако пожелаят могат да се включат, а пък аз точно заради тая информация,  не припарвам там. Между другото, аз си ходя в един сервиз от 7-8години, където не мога да кажа, че имат някакво специално отношение към клиента, даже бих казал и са малко капути, ама поне знам ,че ще ми се направи колата, като хората, няма да ми се сложат части афтърмаркет, ще ми се пази колата и ще си платя нормални цени за труд.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, Ванко написа:

,Момчета, много добре ви разбирам!

Мога да се съглася с вас за ремонти, които са трудоемки и много сериозни, тогава бих отишъл при тях, но за смяна на ходова част, дискове, накладки, смяна на масло, филтри и др. такива дребни неща, освен че се набутвате 3 пъти пъти повече с пари друго не постигате. Разбирам държите на чистота, отговорност и качество, но вече всички сервизи започнаха да се стараят, защото станаха много сервизи и конкуренцията не е никак малка. Не е като едно време с гаражните сервизчета.За мен лично Трансексперт са КОЖОДЕРИ! Аз такива скъпарски сервизи знаете ли как ги наричам - ОЯДЕНИ!

Имат много клиенти и въобще не се съобразяват с икономическата обстановка в страната. Те знаят, че ако ти не дойдеш, ще дойдат след тебе двама и въобще не им пука за доходите на хората - бръснат на сухо.Веднъж имах едни опасения за нещо си и им зададох един въпрос от какво може да е. При нас ли е обслужвана колата? Казах им не. Не можем да ви отговорим на въпроса и всичко приключи...все едно ще им взема хляба. Затова ги наричам ОЯДЕНИ на тях не им пука дали ще им станеш клиент, щото си имат предостатъчно.

 

Ако смяташ, че няма какво да се оака при смяна на филтри, масло, дискове и нагладки, значи си щастлив човек. Щастлив си, щото не си попадал на майстор, който е решил да се набира на ключа, докато не ти натегне така пробката, че да ти ебе мамата на картера. Или на такъв, който е сложил горивният филтър наобратно. А да не се почистят главините и да се мацнат с медна грес, преди да се сложи новия диск? Всичко, което ти го изброявам съм го почОствал от първо лице. И не ме кефи.

За това, че при сервизите има конкуренция си прав. За това, че се стараят, въобще не си. Или поне не в София. Защото повярвай ми, колите са много повече от местата, които предлагат услуги свързани с коли. Това включва и автомивки, включва и гумаджийници. Навсякъде се кара на конвейр.

До тук (десетина ходения, с три различни коли), не ми се е случвало да ми одерат кожата. Цените им с дребни изключения са стандартни за пазара. Това, което е по-скъпо е труда им. А най, ама НАЙ-много ме е страх от евтини неща, в това число и услуги. Това, че имат много клиенти при високи цени не ти ли говори нещо? Пишеш буквално парадокси. За това, че не им пука за доходите на хората, сериозно ли? Да не са социален патронаж? Аз в моя бизнес да не мислиш, че ми пука за доходите на някой, който идва при мен? Цените ми са ясни, ако не те устройва - върви другате. Същото е и при тях.

Относно казуса ти с тях, бих ли си им клиент или си звънял по телефона да ги питаш нещо? Щото ако е първото - ок, ако е второто, на прима виста ми изглеждаш, като някой, на който не му се дават пари и аз също не бих си губил времето с теб. И отново повтарям, задай си въпроса защо на фона на високите им цени, час се запазва средно за след десетина дни?

Аз съм ходил един единствен път при тях в същия ден, в който съм се обадил. И причината е, че не работеха, а подготвяха сервиза за ремонт. Просто Евгени ми влезе в положение и качи колата на стенда за да види защо бие в ляво, без основателна причина, на пробег от 25 000 км. като все едно е блъскана и обръщана. Щото лъскаците от Тойота ми казаха "Оди напрай реглаж нам си къде".

 

 

Преди 2 часа, skauta написа:

Подкрепям колегата Ванко, много точно се е изразил, а и аз лично се запознах с някои колеги шкодаджии, които са недоволни от тях, ама не им се занимава да пишат и да влизат в излишни спорове. Естествено няма как да обявя кои са, но те , ако пожелаят могат да се включат, а пък аз точно заради тая информация,  не припарвам там. Между другото, аз си ходя в един сервиз от 7-8години, където не мога да кажа, че имат някакво специално отношение към клиента, даже бих казал и са малко капути, ама поне знам ,че ще ми се направи колата, като хората, няма да ми се сложат части афтърмаркет, ще ми се пази колата и ще си платя нормални цени за труд.

 

Всичко, което пишеш е в сферата ЕЖК (една жена каза). Нека колегите да напишат и разкажат какъв е бил проблема при тях?

Далеч съм от мисълта, че са безгрешни. Сигурен съм, че са се осирали мощно. Сигурен съм, че ще им се случи пак. До тука обаче, аз по-читав сервиз (не само като качество на ремонта, а на всичко) в София и България не съм видял. Ако някой знае за такъв да ми каже и ще го пробвам в първият момент, в който имам нужда от сервиз.

 

п.с. - Преди някой да си го е помислил - НЕ, не взимам пари от Трансексперт. Миналата година съм оставил към 2K там. Тая година, за първите 10 дена - 500 лв. И до колкото ми е известно не ползвам специални цени или поне никой не ми е казал, че ги ползвам.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам, защото не ме е интересувало колко е на час. Интересува ме цената на ремонт. Още преди месец по-горе в тази тема ти писах да им звъннеш.

 

Коментара за икономическата обстановка, засегнат от Ванко, винаги ми е бил любим. Значи, искаме евтина услуга. Ама искаме и високи доходи. Да де, ама за да имаме високи доходи, трябва да продаваме реално скъпо труда си. Но ако продаваме скъпо труда си, как да предлагаме евтина услуга. Омагьосън кръг, нали?

 

Крайно време е българина да се осъзнае. Стачкува заради ниски доходи, а угодно пропуска факта по колко пъти на ден мисли за следващото кафе и цигарка, кога ще обядва и кога ще му свърши работното време. Рядко осъзнавайки, че производителността му клони към критичния мининум. Ей хора, това колко ще изкарате на месец често зависи от това какво умеете и какво имате в главата. Разбира се, и късмет е нужен, без него не става. Но е нелепо да се хули срещу някого само защото той успява да продава труда си на реална цена.

 

И още нещо. В случая не става дума само за труда. Сервиза има своите разходи. В това число и един куп лицензи, които плаща годишно. Защото, например, не работи с краден софтуер като бай Гошо от по-евтиния сервиз. А бай Гошо, ако излезе и от сивата икономика, за да си докарва досегашните приходи, ще трябва да вдигне цени, по-високи от тези в Трансексперт...

 

Та сега какво излиза? Кисело е гроздето или...

 

Ползвал съм услугите на доста сервизи през годините. На по-евтини от Трансексперт до такива, които взимат по 180лв. без ДДС за труд за смяна на масло. И съм се убедил, че сред всички тях за мен Трансексперт са най-добрите. С което не искам да кажа, че няма и други добри сервизи. Но подобно на Сашо и аз не знам за тях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.