Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Авто-сервиз Трансексперт - София


dude_BG

Recommended Posts

Значи,

още преди да ми е готова колата искам да напиша какво невероятно отношение получих от хората в Трансексперт....

След като колата ми изгасна "много приятно" на трамвайните релси на Сливница и Христо Ботев :), в най - силния дъжд днес на обяд :), веднага звъннах на Транскексперт за да получа някаква консултация. След кратък разговор с Евгени веднага получих телефон за пътна помощ(негов приятел) и въпреки запълненият им график ми каза да докарам колата и ще я погледне.

2 часа след това получих обратно повикване с абсолютно детайлно описание(датчик на колянов вал) на проблемите и решението им. И пак да отбележа въпреки натовареният им график се заеха се ремонта и колата ми ще бъде готова до утре...

Евала на тези хора....дано има повече сервизи като тях...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 342
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Mishelle

    68

  • shaft

    25

  • sauber

    23

  • legaltk

    13

Привет,

 

НАЙ-НАКРАЯ НЕДОВОЛЕН клиент!

 

Недоволен, че не съм посетил по-рано сервиза :)

Какви извращения с колата ми са били правени преди това...

Тампони на носачи сменени в ЕТ и сложени на обратно и др. ...

 

Не мисля да стъпя в друг сервиз.

Големи благодарности за темата защото заради всички Вас попаднах там!

 

Поздрави,

 А.

Редактирано от sashom
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти за обратната информация. Радвам се, че темата е провокирала посещението ти в Трансексперт и е оправдала предназначението си. Желая ти безаварийни километри ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реално във всеки 2ри гараж се извършват ремонтни дейности или се води сервиз. Трансексперт е един от малкото(за жалост съм обиколил много сервизи) истински сервизи, с голяма база, техника и разбиращ персонал, работещи като педанти, в които съм попадал! И аз съм им клиент и не мога да се учудя от това, че и други хора са доволни! Заслужава си сервизът мненията,не се излагат.

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дажии... и от Санта Прасета разбират ;) Пратих един-двама познати там със Санта Прасета като моето - преди няколко дни ми се похвали единия, че даже и фабията на жената е карал там :) Много ми беше благодарен човека - точно тази тема му пратих да я прочете и му е помогнала да се навие.

 

По СантаФе-то му са сменяли неща около кардана, обслужване на всички възли и беше много доволен, че Евгени му е обърнал специално внимание и му е обяснил кое-колко време може да чака преди да го смени и т.н. Определено е доста доволен човека и благодарен :) Така че и от други марки разбират ;)

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте.Още един доволен клиент от ТРАНСЕКСПЕРТ.На 20.6.16 посетих сервиза за смяна на масло,филтри и спирачна течност и мога само да се присъединя към положителните отзиви.Едно голямо БЛАГОДАРЯ към Евгени и неговия екип. :doubleup:  :eusa_clap:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С много голямо закъснение искам да благодаря на Евгени за човечността и професионализма. Както писах в една друга тема http://skodaclub.bg/forum/index.php?/topic/38486-турбото-на-дизела-гръмна-19-tdi-сега-накъде/?p=377308 на 17.02.2016 вечерта когато се прибирах вечерта от работа ми гръмна турбото. На следващия ден сутринта колата ми веднага беше приета в сервиза. За по-малко от три дни колата ми беше ремонтирана (като през цялото време Евгени ме държеше в течение на нещата - изпрати ми снимки след разглобяването на турбото, обсъдихме възможните варианти за ремонт, като аз си избрах най-добрия за мен - също така ми беше направена и уговорената отстъпка за членове на клуба, което значително ме облекчи финансово). За моя радост нямаше някакви допълнителни поражения - само парчета от раздробената средна част по цялата система, която беше разглобена и промита, като бяха сменени и маслото и масления филтър. На 20.02.2016 колата ми беше предадена напълно измита (вътрешно, външно и с перфектно измит двигател).

 

Вече минах около 4500 км и всичко си е наред - нямам увеличен разход на масло, разхода на гориво е както преди (нисък) не е влизала в сервизен режим.

 

Забавих се с този пост тъй като непосредствено след като си взех колата получих здравословни проблеми. Първоначално симптомите наподобяваха някакъв вирус, но за съжеление се оказа доста по-неприятен проблем за който лежах в болница и бях няколко месеца в болничен за домашно лечение. Благодарение на бързата реакция на Евгени и момчетата от Трансексперт жена ми можеше да разчита на изправна кола когато остана сама да се грижи за детето и за мен по-време на лечението ми.

 

Още един път изказвам искрени благодарности на Евгени и на хората създали и поддържащи този форум!

Редактирано от johnnie213
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че да, но врътни им една шайба само за питането - няма проблем :) ...но мисля, че обслужват.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

За пореден път съм очарован от професионализма и отношението към клиенти в сервиза(смея да твърдя, че съм им клиент, и 2те коли са ми обслужени последно там - изцяло). Имах проблем с о2ката(2.0тди БКД) - на студено, с равна(поддържаща газ) след около минута се появяваше едно придърпване - около 5-6 пъти, все едно се дави колата, в диапазона 1300 до 2300 оборота. Отделно мотора веднага след запалване не работеше равномерно. Нивото на маслото на топло беше на максимума, а на студено малко над него и така от 5х км след смяната. Антифриза - не го пипа също. След като работната температура на водата стигне 90 градуса - всичко изчезваше. Нямаше записани грешки и при четене на компа, дори и в движение на студено - няма грешки. Дюзите дават минимално отклонение - както каза Пепино, като нови са. Нямаше пушене - нито на студено, нито на топло. Колата е на 99х км. Закарах я за диагностика в друг сервиз, специализиран в ремонт на дюзи и диагностика на дизелови автомобили, до нас(роднина ми го препоръча, след като споделих за проблема на колата и реших да им чуя диагнозата, пък след това да си мисля къде да я права). Оставих я да изстине 5ч колата и направихме тест с техен механик. След теста ми каза - трябва да разглобяваме и да видим какво ще излезе и дали ще се оправи, но на първо време - гумички инжектори са за смяна, гумички тандем помпа, почистване на дюзи и ЕГРа(нищо, че била на малко км, износвали се...). Попитах за парите - каза от 300 до 500лв. Стана ми странно чак всичко това да е причината за проблем само на студено. Обадих се в Трансексперт, говорих с Евгени по телефона, беше търпелив да ме изслуша(довери се на данните от диагностиката на Пепи) и изчерпателен в отговора си(благодаря ти за 30те минути отделени за мен) и ми каза - колата ти е на под 100х км, няма причина да се търси проблема в дюзи и гумичките им или тези на тандем помпата. В единия случай ще има прекъсване и не-вървеж на колата в целия диапазон, бързо покачване или по-скоро постоянно над макс ниво на маслото, а в другия мисля ми каза - няма да пали. Препоръча ми да спра ЕГРа, имал е подобни проблеми, които е решил с изключването му. Аз започнах разговора с - имам проблем с колата, прекъсва на студено имам съмнения в гумички дюзи и самите дюзи, можеш ли да ги смениш гумичките и да изчистиш дюзите. Можеше да ме прецени като едни свежи/бързи 500лв, но беше честен, че по проблема е разумно да се подходи по метода на изключване като се почне от най-лесното и първо възможно - именно ЕГРа. Каза ми след като го спреш(той знае, че Пепи ще го помоля и ще ми го спре), ако не се оправи, ще търсим проблема другаде, но беше почти сигурен, че е оттам. Е вече аз съм сигурен, че е бил оттам - нямам проблем. Колкото пъти към момента съм се обърнал към Трансексперт винаги съм си решавал въпроса и не съм имал проблеми. За мен извода от цялата ситуация е следния - трябва да имаш доверие и да си сигурен в познанията и честността на хората в сервиза, към който си е обърнал. При един такъв проблем, с реално/прогнозно много възможни причини, всеки може да бъде подведен за един ненужен ремонт, както се казва да си пробва машината за дюзи, да те излъже или подведе за проблем от тях, и я ги смени гумичките на дюзите я не(как ще ги видиш тия нови гумички) и тн, ненужни разходи, само и само да си намери работа и да изкара малко пари! Имам опит с много сервизи и масово преувеличават или си добавят признаци за диагнози, които винаги са скъпи и рядко се извършва друго по тях освен плащането. В крайна сметка колата ми се оправи. Нямам проблем. Не е работено механично по нея - клапана е изключен софтуерно и проблема изчезна. Минах без 500лв благодарение на точната диагноза на Евгени(Трансексперт) и Пепи(Pepino), който ми спря ЕГР-а. Благодаря ви! 

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Аз бях писал някъде из темата, че педала на съединителя след продължително каране на високи обороти (магистрала Тракия, поне 200км.) ставаше мек и потъваше. След като доляха спирачна течност и смених по препоръка на Евгени предни дискове + накладки, никакви ядове след 3 минавания на цялата Тракия на темпомат. Много точна диагноза на Евгени, поздравления!!! Отново обяснението му беше разбираемо и смислено, и най-важното вярно.....

Редактирано от elmo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отново доволен. Много! Преди две седмици бях в Трансексперт за поредна смяна на консумативи - масло + всички филтри. Освен стандартната процедура по подмяната им, както винаги колата беше инспектирана обстойно. Някои от тампоните приключват експлоатационния си цикъл, но има още хляб в тях. Същото важи и за биалетките. Това, заради което си запазих отново час за днес беше тънка цепка в левия маншон. Естествено, бяха сменени и двата. Професионално, с внимание, качествено и бързо. На въпроса дали искам да видя новите, вече монтирани на колата, отговорих отрицателно. Защото знам със сигурност, че всичко е направено както трябва. А и не исках да бавя Евгени и Марто, защото в сервиза чакаше поредната Шкода, със записан след моя час :)

 

IMG_20160718_145500.jpg IMG_20160729_104040.jpg IMG_20160718_155120.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера звъннах в трасекспер, но ми казаха, че имат адски много работа за две седмици напред и не могат да обещаят нищо като час, а след това излизат отпуск, а пък аз съм за обслужване и преглед на окачването, но какво да се прави такъв ми е късмета. Имайте го предвид.  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отново голямо благодаря на Евгени и екипа от Трансексперт за всичко, което направиха по колата ми вчера (01.08.2016 г.). По време на отпуската ми започна един неприятен проблем със спирачките - педала се втвърдяваше на моменти и спирането беше доста трудно и рисковано. Още с отварянето на предния капак Евгени ми показа какво се случва - беше започнал да се цепи и изпуска маркуча за вакуум от сервото. Използвах случая тъй като ми оставаха още около 1000 км до смяна на ангренажен ремък и се разбрахме с Евгени да направят и тази манипулация. Оставих колата към 10:30 сутринта и Евгени към 16:30 часа ми се обади, че е готова. Бяха извършени следните неща - смяна на маркуч към сервото, смяна на ангренажен и пистов ремък с всички ролки и водна помпа, смяна на предни накладки. Вече имам нормални спирачки и още един положителен ефект - изчезна едно притрисане, което се получаваше при гасене на двигателя.

 

Още веднъж Голямо Благодаря!

 

p.s. Наистина е доста голяма заетостта на сервиза, тъй като от другата седмица са в отпуска - аз извадих късмет, че се обадих сутринта и клиент, който се беше записал не се яви и обслужиха моята кола.

Редактирано от johnnie213
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Евгени прави нещата да изглеждат лесни като на игра, а това е признак за висок професионализъм и майсторство.

В случая се наложи смяна на актуатор на турбината ......

Благодаря за отношението и бързата работа!

:hello:  :hello:  :hello:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Жоре, като написа турбина, да взема да продължа темата. Ти мина с актуатор, ама аз не. :)

 

От известно време колата ми нямаше добра тяга. Посетих Трансексперт, вдигнаехме я на крика, после я покарахме. Всъщност аз в карането не взех участие, а пих кафенце. Дадох ключовете на Гената, който заедно с Pepino (благодаря ти Пепи) направиха лог файл. Предположението на Евгени беше за проблемен гейт. Турбото надува, ама не всичко влиза в мотора. Записах си час за демонтаж на турбината. Оставих колата сутринта, следобед Евгени ме викна да ми покаже турбото. Не му е трябвало цял ден да го сваля, в сервиза имаше и други коли за ремонт. Отивам и виждам, че гейта си е на мястото. Мислех, че е счупен, а той мръсника там си седи. Ама не може да затвори добре и газовете го заобикалят както си искат. Защото втулката, през която минава връзката между актуатора и гейта е поразбита и допълнително - имаше пукнатини в топлата част, в близост до гейта. Предположението на Евгени, изказано преди да свали турбината, се оказа 100% вярно. За съжаление нямах шанса да мина само с реглаж на гейта. Не исках да правя компромис и да сменям само топлата част макар студената и ядрото да са перфектни. Хвърлих се директно на ново турбо. Подмяната беше извършена перфектно. Така или иначе колата беше в Трансексперт и разколачена от към носачи, смениха и тампоните им, за които писах в предния пост, че са тръгнали ... за кофата. В сервиза констатираха и амортизирани тампони на двигателя - хайде и те за боклука. Забравих да отбележа, че моята турбина вече не се продава. Под нов номер се предлага актуализирана версия. Дали разликата е в конструкция, материал или в цвета на някое болтче, не знам. Но знам, че сега пак пляскам наред по светофарите. И е страшен кеф. За което благодаря на Трансексперт в лицето на Гената и Марто. Благодаря ви, момчета, че ме изтърпяхте, че отговорихте на разбираем език на всичките ми въпроси и че за пореден път доказахте, че професионализма и отношението към клиента са от първостепенно значение за вас!

 

Така както се усмихва слънцето на снимката, така се усмихвах и аз като подкарах колата след ремонта:

o2_vrs_turbo.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво,така се прави,ново и си караш с кеф.

Сега с нова турбина спокойно може и софтеурно да се позасили.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз също искам да изкажа благодарности, макар с леки закъснения. обслужването на Sofia Beer Drinking Team-a беше сторено безупречно и дребните забележки бяха изгладени. бърза и точна работа!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Аз също останах много приятно изненадан след първото си посещение в Трансексперт. Благодаря на Евгени за съветите и обясненията, които ми даде.

Смениха ми спирачната течност, както и неща по ходавата част - тампони на носачите (оригиналните караха 138 000км), биалетки и тампони на стаб. щанга (бяха само тръгнали, но така и така беше разглобена).

Поздрави! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

+1 доволен за пореден път. Смяна масла + филтри. Имаше запазени часове за 2 седмици напред. Оказа се обаче, че могат да ме вмъкнат и с ГАЗ до ламарината при тях, смяна за 30-тина минути (ЕТ все сменяха по поне 1.3 часа) и пак обратно по задачи.

Надявам се скоро с лична Шкода да ходя при тях (само за консумативи де! :tongue_1: )

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Здравейте. Аз съм член от доста години но за първи път пиша мнение и то е - Още един много доволен клиент! 

След многогогодишни гаранционни мъки с мойто Yeti и сменени какво ли не мисля че най-накрая мисля решихме проблемът!

Благодаря за професионализмът и отношението!

Редактирано от stkoev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно навреме. Три дена преди да почне снега обух зимните чехли. Благодаря на Трансексперт за вниманието, бързата и професионално извършена услуга. И за кафето :)

 

Преди:

IMG_20161125_122720.jpg

 

След :( :

IMG_20161125_141512.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз вчера бях за смяна на масло и филтри.Въпреки многото работа която имаха Евгени успя да ме вмъкне (за което благодаря) и да се сменят :) .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.