Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Въпрос за парно на О2.


dentist

Recommended Posts

Здравейте колеги. Честита коледа и приятно посрещанена новата година!

 Нов съм във форума. Притежател на О2 1.9 105hp 2008г. Имам въпрос за ел. нагревател 1К0 963 235 F. Излиза ли консумация на климатроника на канал 20-2? На диагностика с Делфи не ми излиза да има инсталиран , а доскоро се вдигаше разхода,падаше волтажа и замирисваше на лошо. Бушоните са здрави и релета севключват.  На изгоря ми замирисва. Може ли да се провери с мултице?Благодаря ви!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 239
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • vvarbanov

    33

  • Цецо75

    24

  • turbobiit

    22

  • димон

    19

Най-много писали в темата

Ако искаш да разбереш дали имаш - погледни за бушон 100 А отпред при бушоните или от скритото меню на климатроника на 20 канал подгрупа 1 ако е 1 активирана, на 2 консумацията и в момента на теста. Това е за модела ,който се командва от климатроника (има и модел с релета). Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за бързия отговор. Моя е модела с релетата. И не излиза на климатроника в момента. Бушоните са 2 един 40а и един 80а. Здрави са. В един руски сайт гледах свалена печка с кабелите и бушоните.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Здравейте колеги! Нов съм във форума и от 1година имам О2 фейслифт 1,9tdi 105коня. Нямам климатроник а обикновения климатик. Колата е италианка и ми се струва,че има въпросната печка, понеже при пуснато парно с температура на максимум и вентилатор на 3, след 2-3мин почва духа леко хладко. Днес я гледахме с компа но не видя въпросната печка като налична. Възможно ли е просто да не я вижда или я няма(не ми се сваля за сега таблото).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 9 месеци по-късно...

 Здравейте! Въпреки, че темата е стара, тя е “златна” и точно за сезона! ?

Искам да изкажа специални благодарности на колегата vvarbanov, за страхотния снимков материал и напътствия, с помоща на който отстраняването на проблема е като детска игра. При мен също се оказа разпоен левият /с червената стрелка/ резистор. Явно малкото припой, в комбинация с вибрациите и голямото натоварване, карат платката да дефектира точно там. Иначе, относно ефекта на нагревателят, доста приятно съм изненадан. Поиграх си и наблюдавах показанията през сервизните менюта на климатроника - 20. Управлението регулира силата на нагревателят според заявката за градусите и постигнатата температура. По този начин чудесно подпомага парното и не е редно да не работи, заради тъпа спойка. А запояването, определено си е пипкава работа. Трябват фин поялник, лупа и спокойни ръце, но си заслужава. Ако наистина искате да усетите как загрява, включете бутона за средните въздуховоди, там се усеща най-добре. Проведох теста при външна температура 6 градуса /значи работи и над 4 градуса/ и моментният разход скочи от 0.5 л/ч. на 0.7 л/ч. Колата е Октавия 2 2007г.  2.0 тди 140 кс. Съветът ми към колегите е да ремонтират нагревателея, ако искат да имат адекватно отопление зимата.

Редактирано от baga
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Здравейте колеги! Първо за поздравя и да благодаря на @vvarbanov за страхотното обяснение и снимков материал. С негова помощ, 20 минути след започването ми, всичко беше свалено по кадърен начин, без счупени пластмаси, изкривени планки и най вече "майки" ... тъъъ презапоих резисторите, за които ставаше въпрос и всичко тръгна, даде ми грешките, които ги е получил при "инсталацията" и колегата @corropt и благодарение на негова помощ я оправих за 20 секунди ( Благодаря! ). В CAN Gateway  --> 19-ти модул --> "Installation List" - сложих отметка на 7D Aux.Heat и тръгна, но до колкото прочетох трябва сама да се активира и деактивира (понеже е с буква Е - 1к0 963 235 Е ), като това при мен не се случва и мога да я включа при външни температури над 5 градуса и на мотор на 90 градуса, с помощта на ЕКОН копчето. За това дали работи влизам в 20ти канал на климатроника и гледам стойностите. Не знам дали всичко това си е наред. Някой с компетентно мнение ако може да се включи и да каже дали трябва да е така или трябва още нещо да настроя или оправя, предварително благодаря! И между другото исках да попитам друго, в същия "Installation list" има място за отметка на 18то място Aux. Heat, трябва ли да й поставя "човчица" и за какво е точно това, не е ли пак за нагревателя.

IMG_20200114_084023.jpg

IMG_20200114_084017.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-накрая и аз сколасах да я проверя. Видимо нямаше нищо по платката, но презапойх 5те резистора + трите контакта. При проверка на 20.2 промени от 25А на 71А при външна температура 0 градуса. Час време целият цирк. Сага ще следя, каква е промяната. 

Редактирано от georginn
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първото ми впечатление е , че има осезаема разлика с електрическия нагревател. При един и същ маршрут на 15 тата минута,  преди още седях с шапка в колата, а сега започвам да се потя и да търся място да отбия, за да се съблека. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Здравейте. Днес свалих и моя Ел нагревател, презапоих резисторите. Проверих дали идва ток по кабелите и замерих реотаните. Всичко добре, обаче като го сложа и не става. На климатроник 20 станция си дава 0 стойност все още. Какъв може да е проблема според вас? Благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И ми направи впечатление, че постоянно идва толкова ток. Независимо дали съм на контакт или не. Не знам дали е правилно. Сложа ли клемите на акумулатора ток идва. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 23.02.2020 г. at 20:37, Besri написа:

И ми направи впечатление, че постоянно идва толкова ток. Независимо дали съм на контакт или не. Не знам дали е правилно. Сложа ли клемите на акумулатора ток идва. 

Така трябва да е,нали са вързани на акумулатора.Най вероятно не ти е презапоено добре някой от резисторите.Малката букса да не е окислена?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 23.02.2020 г. at 20:37, Besri написа:

И ми направи впечатление, че постоянно идва толкова ток. Независимо дали съм на контакт или не. Не знам дали е правилно. Сложа ли клемите на акумулатора ток идва. 

 

Ток не идва . Идва напрежение. Токът идва когато нещото започне да дърпа, демек когато му е зададена команда ON.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.