Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Skoda 1202


anastas

Recommended Posts

  • 5 месеци по-късно...
  • Отговори 73
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • anastas

    17

  • Krankenstein

    10

  • Skoda_Estelle

    8

  • maxrpm

    6

Най-много писали в темата

  • 5 месеци по-късно...

Моторче от ТАЗ 2000 кубика има и дино с около 110коня , самоче няма много инфо още

http://www.hasicskestriekacky.sk/produkty?page=shop.product_details&flypage=flypage_new.tpl&product_id=57&category_id=21

4_106_7381__2010-12-06_20-54-02_32.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Настасе , такова ли беше?

http://www.google.bg/imgres?imgurl=http ... Q&dur=1392

И линейката е с правоъгълни фарове.Има линейка в Смолян , ще проверя дали е Шкода 1203 или ТАЗ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как ли го е направил от 1.5 на 2.0 - дали има толкова мегдан за престъргване тоя блок без да стане тънък кат оризова хартия? Иначе е добра идеята от дългоходов мотора да се направи късоходов... а Дончо имаше линейков мотор пригоден за присаждане отзад, ама 1.3 или 1.5 не помня, той да каже.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стърже се за бутало 80мм. те от бмв м20 мисля че ще стане и със колянов вал от таз се докарва 1800 кубика В оная фирма дето ги прави тез мотори за 2000 кубика слагат друг колянов вол на 94мм ( таза е на 88мм ) и става 2 литра със 82 бутало само дето вала е сумаи пари :? Иначе готов мотор в съндък дето го пускаи в октавия или фела 2 литра 2700 евро !

 

 

http://www.hasicskestriekacky.sk/produk ... gory_id=21

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубав мотор, ама все си мисля че по-евтино би било с друг по-модерен, не шкодов мотор. Също може да се помисли и за двигател с охлюв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбира се, че може - даже американски осмак биг блок, да стане супер салон :) Ама според мен Наско не иска да я кълца много специално тая кошница, че е доста рядка все пак... прав ли съм?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Викам да е оргинал но с тоз мотор нема да стане , горката неможе да вдигне 90км поне едно 1.8 тазче разпилено :lol: по нико нема да личи че не е огринал smile021

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Викам да е оргинал но с тоз мотор нема да стане , горката неможе да вдигне 90км поне едно 1.8 тазче разпилено :lol: по нико нема да личи че не е огринал smile021
:smt017
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Таз 1500 е алуминиев капак на главата друг карб , картера е алумин и коляновия вал е с по голям ход демек на моя блок може да се сложи коляновия вал , буталата , картера и хубав карборатор ще стане 1.8 ПС12 които е 90коня

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И това е решение, тамън ще си използваш нейния си блок и няма да ти пука за регистрацията и номера в документите ;) !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито, Насе. Със здраве да си я караш, поне на снимки е запазена. Пожелавам ти да нямаш проблеми и съвсем скоро колата да е пререгистрирана.

 

п.с. Ще те замоля относно задномоторните,..... знам че се ебаваш, ама мене ме дразни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С този "подбагажник" отзад се е утрепала да я направите електрическа!

Ще събере акумулатори и електроника културно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Skoda 1202 е след 1201 коета е много близо до Skoda 1200 , 1202 е с променено тяло оборудването е от октавия а мотора от октавия супер . През 1961 започва зглобката и се прави до 1971 От общия брой 60,141 коли на всички версии създадени 26 909 STW на които по-малко от 12000 на версия лукс. Бърза помощ версия е 11 193 единици. Общият брой също включва по-малко от 10 000 пикапи, предоставена във формата на комплект за сглобяване в Турция. Износ за Нова Зеландия, Пакистан и Турция, където са зглобявани

 

Обем: 1221 cm ³Степен на компресия: 7,5 (от 1969 г. насам: 7.9) 

Максимална мощност (SAE стандарт): 34.6 кВт (през 1969 г.: 37.5 кВт) при 4500 об / мин. 

Въртящ момент (SAE стандарт): 85.3 Nm (от 1969 г.: 88,2 Nm) при 3000 об / мин.

Трансмисия: четири-степенна , 2 3 4 степен синхронизирани. Крайно предавателно 5,25

Полезен товар: 650 кг

Максимална скорост: 100 km / h Разход на гориво: 9.4 л/100 км

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чу ли се с Франц? Той май имаше някакъв донор, но 1.3 или 1.5 вече не помня... а може да знае нейде нещо къде отлежава и теб чака ;) Бай Митко Казака от Ст. Гъзора със сигурност имаше 1.5 мотор и дори го беше сложил на Октавията, ама нали я продаде...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Skoda 1202 е след 1201 коета е много близо до Skoda 1200 , 1202 е с променено тяло оборудването е от октавия а мотора от октавия супер . През 1961 започва зглобката и се прави до 1971 От общия брой 60,141 коли на всички версии създадени 26 909 STW на които по-малко от 12000 на версия лукс. Бърза помощ версия е 11 193 единици. Общият брой също включва по-малко от 10 000 пикапи, предоставена във формата на комплект за сглобяване в Турция. Износ за Нова Зеландия, Пакистан и Турция, където са зглобявани

 

Обем: 1221 cm ³Степен на компресия: 7,5 (от 1969 г. насам: 7.9) 

Максимална мощност (SAE стандарт): 34.6 кВт (през 1969 г.: 37.5 кВт) при 4500 об / мин. 

Въртящ момент (SAE стандарт): 85.3 Nm (от 1969 г.: 88,2 Nm) при 3000 об / мин.

Трансмисия: четири-степенна , 2 3 4 степен синхронизирани. Крайно предавателно 5,25

Полезен товар: 650 кг

Максимална скорост: 100 km / h Разход на гориво: 9.4 л/100 км

 

Oт това което чета не съм много обнадежден. Излиза, че законно можеш да и тикнеш само 105мотор. Трябва и и нов малко по - спортен диференциал. Toя мотор като е там 1.5, колко лагера има на коляновия вал? Пригоден ли е за турбо, примерно tiny си беше слагал едно време от мицубиши Space runner, евентуално и клима от нещо, въобще няма да е грешка мисля аз :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Полезен товар: 650 кг

Максимална скорост: 100 km / h Разход на гориво: 9.4 л/100 км

 

Се едно си натворил лагерника на тавана :lol: 9.4/100 а при 180/200 нека аз карам водоноската smile004

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.