Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Още един Рапид смени дома си


Krankenstein

Recommended Posts

Ще им сложа и хромирани само за проба и снимка, но на Рапида дето другаде по него няма грам хром такива тасове... :-k май лееекинко ще циганеят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 91
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Krankenstein

    33

  • joro-120L

    13

  • maxrpm

    5

  • rsk

    4

Най-много писали в темата

... такива тасове... :-k май лееекинко ще циганеят.

АбсЕлютно! :smt017

Мите, не ги слагай така една в/у друга джантите. Ще им се ожулят ръбчетата ](*,)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тепърва ще има да се жулят - това ще ми е ежедневката ;) Айде от мен да мине - ще ги разделя с картони помежду. Сега усилено работя по въпроса да си намеря читави гуми 175 2ра ръка, щото старите с които разполагам хич не ми се слагат, а за чисто нови не достигат финансите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ефектът от изравнената стойка - леко смъкната муцуна с една навивка по-къси пружини /от 110R/ + джантите с големия борд надмина очакванията ми! Снощи, след като монтирахме гумите при Младен, реших да освежа доста посивелите брони, дръжки и др. пластмасови детайли със специална черна боя с тампон. Накрая поне 15 мин. просто си седях в гаража да му се любувам и съзерцавам... жалко че нямах подръка апарата, а телефонът не снима добре в сумрака. Утре на парада в Ботевград и Правец ще направя хубави снимки, само дано времето се оправи, че в момента тук вали из ведро.

post-24-138453385163_thumb.jpg

post-24-138453385175_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Накрая поне 15 мин. просто си седях в гаража да му се любувам и съзерцавам...

 

Имало е защо! Страхотно изглежда така! smile126 :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже оня ден на парада си бях забравил фотото, а колегите от ретрото още не са ми пратили снимки, затова днес зад блока щракнах набързо Рапидчо в профил, за да се види специално стойката му. Постигнах я с предни пружини от 110R /с около една навивка по-къси от оригиналните/ и двойно действащи амортисьори Фенокс от Лада Нива, предполагам същата работа ще свършат пружини от с100/1000МБ и подходящи амортисьори с малко по-къс ход от оригиналните. Не съм се стремил колата да стане лоу райдър, все пак ще се ползва почти ежедневно по софийските кратери. С тази предница леко се втвърди возията, но пък сега стъпва много по стегнато дори при висока скорост по магистралата и особено в завоите /да напомня, че шенкелите и втулките също са нови/.

п.п. наистина е голям кеф да се кара такава кола из града, за 110R-ката е нормално да събира погледите, но тя се изкарва само по специални случаи. Примерно днес останах доста учуден, че някаква дама возеща се в голям черен джип /нещо японско, не обърнах внимание точно/ ме оглеждаше отвисоко и доста настойчиво на светофара, чак ми стана неудобно и извърнах поглед... вероятно преди е карала Шкода-японка и се чудеше каква ли е тази двуврата 120-ка :lol:

post-24-138453385445_thumb.jpg

post-24-138453385448_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Джантите отварят много яка линия на купето smile035

От мен имаш мъничко подаръче- една стилна радио антена!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси Кире, имам си вече антенка, но ако е с достатъчно ретро визия няма да откажа и подаръка ще краси 110R-ката. smile159

След като още в събота сменихме предните накладки и тампоните на мотора, днес успях да сменя и дрънчащото прогнило гърне барабар с изпускателя поради скъсана шпилка, а другите 2 разпробивани на 10-ки/ специално мерси на Коцето, че реагира бързо и изрови читав колектор/, колата вече е готова за предстоящия дълъг преход през уикенда.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Митко, стойката се е получила, а и джантите са супер с тези тасчета. Струва ми се, че с малко по-тъмен цвят ще стоят още по-добре, или с оригиналния. Поне така си мисля аз.

Поздрави!

 

 

Задномоторната Шкода е спортна кола, поради което някой части се износват изключително бързо.

В това изречение е разковничето. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Майтапа настрана, всички сте в известна степен прави и най-вече доста препатилия със задномоторните Сашо, който както винаги се оказа "зла прокоба" - след почти 500 км до Варна, и проведени преди това миналия уикенд тест още около 120 км до Ботевград и обратно, накрая Рапидът си показа рогцата - дежурното прегряване, което в случая обаче е под доста странна форма - появява се само инцидентно, примерно на връщане към София се прояви отново чак след 300 км при едно спиране за почивка и малко след това пак при около 100 км/ч по нанадолнище... както и да е, в крайна сметка колата ме докара благополучно и без тежки последици за нея или за мен. smile126 Затова вместо да я псувам, сега започвам да отстранявам една по една вероятните причини по степенуване: 1. термостат + промиване на охл. с-ма и нов антифриз. Не бях срещал досега подобен "луд" термостат отварящ и затварящ когато му скимне през различни интервали, но това не значи че е невъзможно, щом като прекъсва големия кръг и дори перката спира да работи /първата ми реакция бе да я свържа накъсо за да духа постоянно, но не помогна/. Не можах да сваля термостата, понеже Андрей /Спидо/ по някаква причина е монтирал фелициев, който си върви запресован заедно с пластмасовия капак и няма как да се извади и продължи без него, ако нямаш нов под ръка. Ако това не помогне ще му мислим по-нататък...

 

п.п. за малко да забравя - ето няколко снимки направени от навигатора /жена ми/ при старта на ралито и принудителния ни престой в Шумен, където останахме да нощуваме след неуспешния опит да продължим за Сливен.

http://krankenstein.snimka.bg/auto-raci ... 2.27214740

И разбира се да благодаря на всички колеги, отзовали се в опити да ми помогнат - Роската, Ивака, Сами, Хашек /с когото между другото се видяхме и свършихме една друга отдавна отлагана, но много полезна работа/ smile159

Чакам Ви с нетърпение отново да се видим на Събора!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко това го имам налично, само че гарнитурата на главата не мисля да сменям засега, понеже няма признаци да е тръгнала - нито майонези под капачката и пръчката за маслото, нито бял пушек от ауспуха и системата не надува налягане в маркучите, а само завира от високата температура. Виж ако се наложи да сменям сегменти, тогава така или иначе ще се сваля главата... апропо, кога ще идваш да мерим компресията?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе много събираше погледите не само отгоре, ами отвсякъде особено с тия номера от ралито 8) . Апропо, за малко да забравя, ако някой иска Рапид - в Шумен на бензиностанцията ме заговори един местен, който също имал Рапид /по-точно се водел на баща му/. Навремето около 2006 г. бил го обявил във форума /предполагам още в дир.бг/ и ходили варненци да го пазарят, но баща му тогава не го дал, понеже нямал друга кола за каране. По думите му бил бял и в много добро състояние, сменено всичко което трябва... единствено ме притесни, че е сменил и задното стъкло с такова от Алеко, защото му счупили оригиналното и затова бил преправил малко /?!?/ колонките. При това положение ми се струва, че вече ще да е подходящ само за кабрио :lol:

Ако някой все пак има интерес да ми пише ЛС и ще му дам тел. за контакт, като база за пазарлък каза около 600-700 лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Mитак , и температурата на радиатора да не пропуснеш - ако е топъл отгоре и студен от долу , да знаеш повече е каран с

водица , отколкото с антифриз.

Този филм съм го гледал на рали ,, Нептун 2006" , знаеш.

Търси тогава радиаторджия , ако бе в Смолян , с удоволствие ти бих помогнал!

И въпреки несгодите и неволите като изтъкнат деятел на авто ретро движението в България отсрами марката! s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е нужно да се сменя мотор, но като се свали главата трябва хууубавичко да се почисти водната риза от тинята, особено при 4-ти цилиндър... а радиатор най-добре нов, за тези модели за разлика от 1000мб/100s/110r все още ги има по магазините. Между другото ме открехнаха и за тия модели, че пасвал като размер радиатор от Хонда сивик 1 генерация почти 1:1, който при това е алуминиев... спеца по /шк/ондите Наско може да каже верно ли е. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз да си кажа пак "за краставицата" - капачката на разширителното казанче, дето регулира налягането в системата - много ядове съм брал с нея!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тва прегряване когато си иска, едва ли е от запушена система. Дано е термостат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Капачката изглежда читава, но имам и друга проверена, даже е от хромираните с лого отгоре, та ще сменя и нея за всеки случай.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Митак, ако стигнеш до махане на главата, обезателно провери дали не са пропаднали ризите. При мен навремето го имаше тоя ефект и правеше същите номера. Ако не ме лъже памета, ризите трябва да се подават над блока около 1мм.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.