Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Моята Шкода 1000 MB


1000MB

Recommended Posts

Супер, с такава количка винаги ще ти остава много място в гаража :) ... или ще я оставиш на съхранение и изложение при местния дилър на Фиат, както МБ-то?

 

 

Дааааа и това имам предвид ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...
  • Отговори 118
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • 1000MB

    40

  • joro-120L

    14

  • Krankenstein

    12

  • maxrpm

    7

Най-много писали в темата

Жалко е само, че не си в БГ, да се повозим и да пием по количка.

 

Е и това ше стане де :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да го видя това МВ на живо . smile126 smile126 Колега, ако го докараш на Сокола .... smile168 smile035 smile035

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да го видя това МВ на живо . smile126 Колега, ако го докараш на Сокола .... smile168 smile035 smile035

и аз :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

Да изтупам прахта от темата ;)

 

Вчера един познат ми изрови от гаража си едни чисто нови неща за МБ - то. Неговият баща имаше такава на времето, както и баща ми :)

Стояли са там от много, много години в оригиналните си кутии.

 

Съединител

 

IMG_6379_zps284b014f.jpg

 

Фар :)

 

 

IMG_6380_zpsdd30c1da.jpg

 

IMG_6381_zpsd7712070.jpg

 

IMG_6382_zps4ccb9cfb.jpg

 

 

IMG_6384_zps764bcff9.jpg

 

 

IMG_6386_zps540d25e4.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Toзи съединител, колкото е нов, за съжаление, толкова е и безмислен. Слага се маховик с диафрагма 190мм, другото е отживелица. Аз на една среща запалих 190тката чисто нов диск при жалък опит за бърнаут, пък за 180мм, нямам какво да кажа, с тея палци, пък то тресе при тръгване, направо ... :)

 

Фарчето е много хубаво, че го има, но аз бих строшил рефлектора и бих сложил оригиналния, но първо срежи оригиналния фар, защото стъклото супер лесно се пука

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Саше, не ставай като Стиви, бе брат. smile048 Нито съединителя е отживелица(МВ-то ми друг не е виждало, пък си вървеше прекрасно, докато беше мое), а бърнаут с тази кола си е жива кретения и нищо повече. :smt018 Окепазяването на фара пък не знам дали изобщо има смисъл да се коментира. smile012 smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами лично аз предпочитам на фара ми да пише PAL , а не просто "S"

 

Стиви не го познавам, явно съм го подминал. Бях малко краен в изказването си за съединителя, да, извинявам се, щом го има е добре, аз просто мразя 180мм съединителя с палците. За мен съединител с палци си е отживелица, не че нещо му има.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стиви не го познавам, явно съм го подминал.

Ти си единствения - трябва да почерпиш направо :lol:

Аз пък се кефя на колегата, че си подържа колата в оригинален вид и с оригинални части. s_flag Какво пише на фара надали е толкова важно - това "S" няма да развали визията на автомобила.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бъркаш се! Виж на снимката оригиналния е със съвсем друга шарка! http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... flickr.jpg има на странцицата отгоре един бутон "open original" там е по - голяма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ехаа, тук има някаква дискусия за фара ;) . Я, да разясним нещата. Значи това S, което виждате е от SATURNUS ( иначе си го пише цялото име на самия фар), много известен завод от Словения за фарове, стопове и други светлини за най-различни марки автомобили, камиони и др. За някои пазари Шкодите са се произвеждали точно с тези фарове. Автомобила, който притежавам е закупен от Ниш (тогава е била Югославия ) и всички Шкоди до една по това време внесени на този пазар са били с такива фарове фабрично. Моята Шкода си е с такива фарове. И тази, която имаше моя баща пак беше с такива.

Надявам се да бях полезен ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубаво си е фарчето, щом и старите са ти такива... грозно щеше да е само ако се сложат 2 с различна шарка. А и за притискателя Сашко не си в час - точно тия с палците много повече стават за спорт, ама си трябва някой разбирач, примерно бивш рали механик да ги пипне - слагат се по-твърди пружини и става в пъти по-добро за всякакви бърнаути :mrgreen: Само жалкото е, че няма 190 мм с палци. И ще помоля стига вече със спама тук, а тия работи обещавам да ги обсъдим някой ден на по биричка smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 месеци по-късно...

Малко снимки от Ретро парад с мойте красавици от това лято :)

 

 

IMG_6679_zpsa61b18e7.jpg

 

IMG_6694_zps8e923192.jpg

 

IMG_6695_zpsa36259aa.jpg

 

IMG_6696_zps0e75201a.jpg

 

IMG_6697_zpsf5fb6f78.jpg

 

IMG_6699_zpsdfa4a509.jpg

 

IMG_6700_zpsf02929c0.jpg

 

IMG_6701_zps87c31a7e.jpg

 

IMG_6702_zps78ee7e51.jpg

 

IMG_6704_zps12de29e4.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 седмици по-късно...
  • 2 години по-късно...

Здравей колега , отлично попадение !!! От 1981 до 1994 това ни беше семейната кола . Баща ми на нея ме учи да карам и няма зима няма лято колата се движеше прекрасно. Пребродила е морето , Тракия и Родопите през всички сезони .

Твоята е страхотна и ще ти достави истинско удоволствие. А и все пак дизайна на 1000МВ е правен от Фердинант Порше :banger_2:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.