Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Моята Шкода 1000 MB


1000MB

Recommended Posts

Здравейте колеги,

 

Аз съм от скоро в този форум и искам да ви представя моята Шкодичка 1000 МВ която притежавам от скоро. Купих я от град Ниш в Сърбия, миналия понеделник 21 Ноември, от први собственик :) . Ето няколко снимки за првоначално впечатление :D .

 

Като ходих да я гледам преди покупката още 8)

 

 

Skoda1000MB022.jpg

 

 

Skoda1000MB021.jpg

 

 

Skoda1000MB020.jpg

 

 

Skoda1000MB023.jpg

 

 

Skoda1000MB026.jpg

 

Skoda1000MB027.jpg

 

 

Skoda1000MB028.jpg

 

 

 

Skoda1000MB032.jpg

 

Skoda1000MB025.jpg

Skoda1000MB024.jpg

Skoda1000MB008.jpg

Skoda1000MB016.jpg

Skoda1000MB005.jpg

Skoda1000MB006.jpg

Skoda1000MB017.jpg

 

Skoda1000MB001.jpg

Skoda1000MB002.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 118
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • 1000MB

    40

  • joro-120L

    14

  • Krankenstein

    12

  • maxrpm

    7

Най-много писали в темата

След покупката на митницата в Ниш :)

 

 

IMG_5377.jpg

IMG_5378.jpg

IMG_5376.jpg

IMG_5375.jpg

IMG_5379.jpg

IMG_5380.jpg

IMG_5381.jpg

IMG_5382.jpg

 

СТОРИЯТА ПРОДЪЛЖАВА smile056

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прекрасна е!  :flag_skoda: 1000МВ беше първият ми автомобил и съм много сантиментален към този модел. Желая ти най-вече много щастливи километри с нея, защото такъва кола според мен трябва да се кара s_flag . И, наистина, добре си дошъл на срещите на НИМ в София, всяка първа и трета неделя на месеца от 14ч. smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И ето я вече на път към София, а аз зад нея карам и се радвам smile152

 

 

IMG_5384.jpg

IMG_5385.jpg

IMG_5386.jpg

IMG_5387.jpg

 

 

П Р О Д Ъ Л Ж А В А smile117

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пази я страшно много. Вкарай я в гараж, който не е подземен. Знай ,че много лесно гние и се гъне точно като картон. Колата е бърза, не толкова колкото би била с 136 мотор от фелиция ,но внимавай да не я удариш. Ако я караш зимата в солта, ще се запозная с теб и ще ти счупя главата :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Знай ,че много лесно гние и се гъне точно като картон...

 

Саше, позволи ми и аз да не се съглася с теб. Моята преди да стане само за удоволствие ми беше ежедневка, изкара няколко зими навън и претърпя челен удар след който я карах няколко месеца с огъната предница и олющена боя до гол метал. И това зимата, при което не само че не изгни, ами дори метала не се окисли и не ръждяса.

 

А сега към колегата :)

 

СТРАХОТНА КОЛА =D> Браво колега, попаднал си на чудесен екземпляр. В България от този вариянт не се сещам да съм виждал (имам предвид с правото задно стъкло и цялата лайстна на презната маска). Би трябвало да е 1969г., от последните МВ-та. Помоему колата е реставрирана и то доста добре, но все пак разкажи ти малко повече за нея. Кое, как, защо и т.н.

 

Желая ти само на хубави места да те води и винаги да ти доставя радост! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Базикам се бре , през 67 година не са правили сметка колко ще изкара само ще вметна че в праговете няма и капка боя ламарината под седалките е гола голеничка рамките на вратите отвътре са съвсем голички , захващането на предния мост отзад гредата е гола бе капка грунд или боя няма , има още 100 места без боя още ли мислиш че може да изкара 50 години ????

стига сме спамели !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приказката за покупката на тази Шкода е по надълго и широко, но ще ви я разкажа друг ден по подробно. Собственика е много и тврде категоричен че по колата нямало никакви реставраторски работи, и че си е такава в оригинален вид, че е била много пазена, гаражна, на само 44800 км реални и е само пребоядисана в същия фабричен цвят с акрилна боя през Април тази година, без кит и крпене или смяна на ламаринени и други части. Колата е от 1968 год. и този модел се е произвеждал само 2 год. Такъв беше птрвият автомобил на баща ми купен в началото на 1969 год.

Допълнително ще снимам гаранционата книжка с датата на покупка на автомобила от фирма Балкания от Белград, официялен вносител за Югпславия през това време, както и данни за првата и регистрация и снимки от наща Шкода само че в червен цвят с мен към нея разбира се като дете.

 

За сега толкова, благодария за положителните коментари smile056

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чудесен екземпляр, наистина доста пазен и добре освежен (реставриран). Както Пешо е написал - рядко се срещат от тези модификации в БГ - с таван и задно стъкло като на Š100.

Имам оригинални, чисто нови, предн мигачи, като за тази модификация, но ми се струва, че твоите са с боядисани основи, както и лайсната...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поздравления и от мен за колата! Изглежда отлично, предполагам и така работи. Пожелавам хиляди безаварийни километри!

За ръждата... От нея спасение няма при старите автомобили. За съжаление до началото на 90-те никой производител не е поцинковал каросерии. Останалото са митове и легенди. Да, ползвали са оловно-калаен припой за заглаждане на неравности и за запълване на шевове, защото до средата на 60-те не е имало полиестерен кит. Например, една М20 "Победа" или аналогичната гърбава "Варшава" има по купето си над 10кг(!) припой... И си гние, и като хванеш да заваряваш, напълно е възможно калника да се разтече в буквалния смисъл на думата. С калай са и Москвичите 407, и Вартбурзите 1000, и Шкодите Октавия. Но там тенекиите са малко по-дебели, отколкото на днешните коли. Абе на Москвича не са малко, ами са си бая по-дебели - все пак е проектиран за експлоатация в по-сурови условия.

При МБ си мисля, че вече ползват модерната технология с кит, а не древната с калай. Поне аз по многото изоставени и нарязани МБ-та не съм виждал калай.

1000 МБ е правено с идеята да бъде максимално евтин и икономичен автомобил. В резултат ламарините са тънки, а антикорозионна защита на практика няма. И гние много. Докато още се търкаляха по-масово из София, доста съм ги заглеждал и всичките до една бяха гнилаци. Бях мераклия да си купя... :D:D:D

Какво може да се направи по темата? Конкретната кола изглежда добре възстановена, дано и да е обработена подобаващо с модерни препарати. Въпреки това намирам за удачно да се изпръскат праговете отвътре с подходяща консервираща субстанция. Други слаби места са горната част на предните калници, ръбовете на капаците зад лайсната (и отвътре, и зад самата лайсна), гредите отдолу. Препоръчвам да си намериш книжката "Защита на автомобила от корозия" - там има посочено къде да се пръска по МБ. И задължително съхраняване в сух гараж. И никакво каране зимата. Химикалите, които ползват за размразяване, ще я разядат за нула време.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен, да слага 136 мотор с 120 скорости и лятото да започва да "стриже" наред, да храни с попарка smile092. Боядисана, небоядисана, какъв е кефа от едно МБ, ако не се разцъква лятото?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честита да ти е колата, много да те радва! С здраве да си я караш, грам яд да не създава!

 

С нетърпение чакаме дългата версия на разказа!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и добро дошъл! Направо е готова за парад тази кола, да я докараш на някоя среща да и се порадваме на живо. Тъкмо добър повод и аз да изкарам моята 110R, та да стане мини ретро Шкода парад :)

п.п. между другото в момента се подготвя календара на клуба за 2012 г, та ако можеш да спретнеш набързо някоя по-художествена снимка на подходящ живописен фон и да я пратиш на колегата Mishelle, който събира материалите за календара, все още може да намери място в него и твоята нова красавица.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей Колега!В понеделник пътувах към Италия и към 17ч бях на митница Калотина.Както си дремя на седалката и гледам два автовоза с поршета спрели на паркинга,а отзад една синя красавица на платформа.Гледката беше уникална,но нямах време да я снимам.Със здраве да си я караш!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей Колега!В понеделник пътувах към Италия и към 17ч бях на митница Калотина.Както си дремя на седалката и гледам два автовоза с поршета спрели на паркинга,а отзад една синя красавица на платформа.Гледката беше уникална,но нямах време да я снимам.Със здраве да си я караш!

 

Ееееегати ква случайност, тоооочно аз бях с нея, радвам се че ти е оставила впечатление :) smile152

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито колега! Страхотна е! Интериор, багажник, моторен отсек, външен вид...всичко, всичко

Много рядко се срещат такива коли и особено в такова състояние.

Със здраве да си я караш и с кеф да си я подържаш s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре дошъл в клуба!

=D> колата е уникална!!!!

Поздравления!

Снимки за календара задължително, на Витоша ,на морените. s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я още някоя снимчица набързо, с една добавка, бяли рингове и вече регистрирана с номера от 25 Ноември :D

 

 

S1000MB001.jpg

 

S1000MB002.jpg

 

S1000MB004.jpg

 

S1000MB003.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еее, колкото повече я гледам, толкова повече и се радвам, браво браво =D> . Искам да я видя на живо тая кола. smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.