Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

105GL Оранж - пълна реставрация - работим без проект :-)


Galliard33

Recommended Posts

Търсим запазени дъна на "джобовете" в калниците отзад! Търсят се ляво и дясно дъно, без пробивна корозия! Ако се сещате откъде може да се намери - моля пишете тук или на лично!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 339
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Galliard33

    116

  • maxrpm

    57

  • joro-120L

    33

  • anastas

    19

Най-много писали в темата

Mомчета, който познава Косьо имате бойна задача. Трябва да се упражни изкуството на манипулация. Трябва да го убедите, че варианта е или 100с кутия с 105 мотор, или 136 (евентуално МPI ) с 105 кутия, защото варианта който е в момента ..... нямам думи за него, а и освен това е с маслен филтър от стария тип с паралелно свързаната магистрала. Както знаете, аз поначало си не обичам 105 мотора, за мен той е само една грешка в пройзводството на 120 серията. Опитах се аз да вкарам тази идея, но не се получи.

 

Идеята е да направим нещо малко по - бързо от зелената. (Тоест като го караш да ти е кеф, и да знаеш за какво си си дал парите.) Тя в момента е - тръгваш лепи за седалката. Само и трябва нова верига и центровка на безконтактното .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Mомчета, който познава Косьо имате бойна задача. Трябва да се упражни изкуството на манипулация. Трябва да го убедите, че варианта е или 100с кутия с 105 мотор, или 136 (евентуално МPI ) с 105 кутия, защото варианта който е в момента ..... нямам думи за него, а и освен това е с маслен филтър от стария тип с паралелно свързаната магистрала. Както знаете, аз поначало си не обичам 105 мотора, за мен той е само една грешка в пройзводството на 120 серията. Опитах се аз да вкарам тази идея, но не се получи.

 

Идеята е да направим нещо малко по - бързо от зелената. (Тоест като го караш да ти е кеф, и да знаеш за какво си си дал парите.) Тя в момента е - тръгваш лепи за седалката. Само и трябва нова верига и центровка на безконтактното .

 

 

Нали идеята беше за реставрация!? smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки автомобилен фен, когато види оригинална стара кола, е впечатлен и оценява труда по поддръжката, съхранението, реставрирането й (без значение от марката). Ако това пък е рядка модификация - още повече! А някои коли са направени, да се карат бавно. Лично според мен чарът на тази кола ще е в това, да я видиш как тихичко се движи по ретро парадите с 40 - 50km/h и мотора да мърка отзад.

А ако стара кола трябва да те "лепи за седалката" кутия от 100 и мотор от 136 няма да са достатъчни за постигане на този ефект, а само за разваляне на оригинала. Но когато говорим за реставрация, не за модифициране (тунинг) - да не си помисли някой, че има нещо против модификациите. Например Lenka е супер обект за модификации - запазено купе, добре боядисана отвън, вече с доста модификации. А и с тези 4 фара изглежда агресивно. На нея по - би й отивало да бъде бърза, да не говорим, че вече има боен опит:

 

003329269.jpg?r=0

 

009286315.jpg?r=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към patologa - за мен реставрация е да спасиш кола от пресата и да я възстановиш външно + поне 60% от интериора.

 

към rsk - Същото каза и Косьо.

 

Не бих казал, че Ленка изглежда агресивно, по - скоро прилича на пичага, защото ако приемем, че изглежда агресивно, то тогава важи правилото открий 10 те разлики

 

1207124567708416441319466243oqLUwGQpVbMiPV4IHFrj_m.JPG

 

Нямате основание да се сърдите за мен задномоторната Шкода е един спортен автомобил, а 998cc и 1049cc агрегатите са сложени само за да я закараш до работилницата си.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към patologa - за мен реставрация е да спасиш кола от пресата и да я възстановиш външно + поне 60% от интериора.

 

към rsk - Същото каза и Косьо.

 

Не бих казал, че Ленка изглежда агресивно, по - скоро прилича на пичага, защото ако приемем, че изглежда агресивно, то тогава важи правилото открий 10 те разлики

 

1207124567708416441319466243oqLUwGQpVbMiPV4IHFrj_m.JPG

 

Нямате основание да се сърдите за мен задномоторната Шкода е един спортен автомобил, а 998cc и 1049cc агрегатите са сложени само за да я закараш до работилницата си.

 

Не можеш да спасиш всички коли на света от пресата. Спаси една, но да не те е срам от това. Защото като пишеш реставрация - означава реставрация. Ако ще е правиш нещо друго - Анастас. smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен реставрацията на тази кола означава да качим обратно максимален брой части, които са слезли от тази кола. Двигателя щом работи - значи ще си е пак той, кутията щом работи - ще си е пак тя. Седалките щом са здрави - ще се качат отново. И така - част по част. Което не става - търсим оригинален аналог. Минимална външна намеса - включително по ламарините. Затова ще си режем парчета ламарина от стара шкодова ламарина, не от нов лист от магазина.

 

Броните са изключение, засега. Ако намерим подходящи брони, ще е пак с черни. Ако не намерим - с хромирани.И така...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. Лъснете до блясък!
post-15-0-41117000-1488288209_thumb.jpg

2. Намажете с ръждопреобразувател на Wuerth:
post-15-0-57312200-1488288245_thumb.jpg

3. Пръснете 2-3 ръце епоксиден грунд:

post-15-0-12634100-1488288414_thumb.jpg

Продължете по цялата кола...
post-15-0-99790200-1488288469_thumb.jpg

post-15-0-07870100-1488288493_thumb.jpg
post-15-0-42932800-1488288646_thumb.jpg

post-15-0-56394400-1488288521_thumb.jpg

post-15-0-58131200-1488288546_thumb.jpg

Ето го и самия продукт, епоксиден грунд на NOVOL, новото поколение. За инфо ще кажа, че е доста течен, за пистолет пише да е с дюза 1,3 - 1,4, аз се справих с дюза 2мм. Полагат се 2-3 слоя с време между тях 10-15 минути - да матира.
Това всичкото го пръснах с 800мл, но може и по-икономично, ако си по-опитен и с правилния пистолет.
 

post-15-0-17525100-1488288577_thumb.jpg

Редактирано от Galliard33
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сашко много съжалява за своето отсъствие, но са го захванали гадни сесий и зли лелки го заплашват ежедневно. Както аз, така и Косьо работим когато това ни е възможно.

 

Вчера направихме един доволен пазар и се роди версия 20 на списъка с части. Малко ще се забави проекта заради необходимостта от читави лагери, здрави полуоски и барабани. Трудно е да убедиш някой, че нещо е счупено, когато то е видимо здраво, но се поскарахме и сега всичко е по план.

Каквото е останало е детска игра, а след кърпенето, сглобяването ще е песен. :)

Дядо даде динамометричния и вече всичко е подготвено за зайгравката с мотора. Вчера му казах че има много готин задник, другата седмица, ако ми върже, ще ходим на кафе!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доволен беше пазара, да. Само това, за което отидохме го нямаше! smile049 Тоест прагове. Но поръчахме и обещаха да докарат. Но вътрешни няма, няма и шанс да докарат с поръчка...ТЪРСЯТ СЕ ВЪТРЕШНИ ПРАГОВЕ!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и за това имам решение обади се да се видим имам задни калници врати може би предна маска ще има подараци

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Телената четка върши чудеса...
post-15-0-63021100-1488288823_thumb.jpg

post-15-0-23890200-1488288849_thumb.jpg

 

Редактирано от Galliard33
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доволен беше пазара, да. Само това, за което отидохме го нямаше! smile049 Тоест прагове. Но поръчахме и обещаха да докарат. Но вътрешни няма, няма и шанс да докарат с поръчка...ТЪРСЯТ СЕ ВЪТРЕШНИ ПРАГОВЕ!!!

Ако говориш за тия с кръглите дупки, последния път като ходих на Симеоновско шосе имаше от тях. Знам, че Сашо мрази и в червата тоя магазин, но нищо не пречи да идеш без него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Профилактика на стартер и термостат + леко лъсване... телена четка + флекс = \ :D/
post-15-0-86935000-1488289003_thumb.jpg

post-15-0-44406900-1488289031_thumb.jpg

post-15-0-39541300-1488289052_thumb.jpg

post-15-0-27073300-1488289084_thumb.jpg


А тази втулка как се сменя? На коя посока се избива?
post-15-0-26412900-1488289108_thumb.jpg

И един въпрос за разбирачи - какви са цветовете на изолацията на намотките на статора в стартера?
Жълто, червено, черно, кафяво
post-15-0-90120600-1488289133_thumb.jpg

Редактирано от Galliard33
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

казах ви мисля че решението се състои в 20 лева 2 та smile091

 

Чудесна оферта...сега ако им щракнеш и една снимка...цена няма да имаш!

 

П.С. Минаването да се видим може да стане трудно - само събота/неделя евентуално...е, ако ме мотивираш с някоя снимчица може да се организирам някоя вечер през седмицата да се видим!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...А тази втулка как се сменя? На коя посока се избива?...

От вън- на вътре.

 

п.п. Стартера ще го боядисаш, нали? Естествено без "муцунката" /на която ще избиваш втулката/

п.п.1 Преди да махнеш задния капак на стартера, четките трябва да си ги свалил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...А тази втулка как се сменя? На коя посока се избива?...

От вън- на вътре.

Благодаря за инфото.

 

п.п. Стартера ще го боядисаш, нали? Естествено без "муцунката" /на която ще избиваш втулката/

Изкушавам се да го пръсна с прозрачен лак - да се запази бляскавия му вид :? Оригинално е тъмно сив, нали? А шалтера е черен?

 

п.п.1 Преди да махнеш задния капак на стартера, четките трябва да си ги свалил.

Не се махат - измислих тарикатлък с 4 кибритени клечки, които да крепят пружинките в задно положение, съответно четките прибрани в леглата им. Ако има интерес, ще го снимам.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лек офтопик, но понеже се изписа доста за това кое и как се обработва, да попитам:

1) Епоксидния грунд може ли да се маже с четка? Ако не, някъде дали правят такъв грунд в спрей готов за пръскане?

 

2) Косьо, горе-долу при каква температура работите в твоя гараж? Има ли проблем с ниска температура и съхненето?

 

Мерси :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лек офтопик, но понеже се изписа доста за това кое и как се обработва, да попитам:

1) Епоксидния грунд може ли да се маже с четка? Ако не, някъде дали правят такъв грунд в спрей готов за пръскане?

 

2) Косьо, горе-долу при каква температура работите в твоя гараж? Има ли проблем с ниска температура и съхненето?

 

Мерси :)

 

1) Може да се маже с четка. Този на Новол става доста тънък като сипеш втвърдителя, но предполагам и с четка ще стане. Дават му 1-2 ръце с четка или 2-3 ръце с пистолет, до постигане на 50 микрометра покритие.

Пълнене в спрей...малко ме съмнява, тъй като в спрея има разредител, който не е точно за епокси...а за нормалните авто-бои.

 

2) Когато пръсках беше ~ 16 градуса по китайския термометър на стената. По инструкция Новола го дават да се работи над 15 градуса, така, че сме тамън smile021

Няма проблеми със стягането - сега е бетон, и с нокът не се драска.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изкушавам се да го пръсна с прозрачен лак - да се запази бляскавия му вид :? Оригинално е тъмно сив, нали? А шалтера е черен?

По скоро - светло сив. Шалтера също. Аз бих си го направил такъв.

Според мен, това не е детайл, който трябва да лъщи. Ако си оставиш само предната част лъскава, която си е алуминиева и заводски не е боядисана, ще е много по- добре.

Ся някои ще си помислят, кво се занимавате толко с този стартер, дето е наврян на кучето в .... и не се вижда.

Ама аз Косьо го разбирам- иска да "пипне" навсякъде =D>

 

Не се махат - измислих тарикатлък с 4 кибритени клечки, които да крепят пружинките в задно положение, съответно четките прибрани в леглата им. Ако има интерес, ще го снимам.

Измислил си го. Не съм се сетил изобщо, защото не ми пречи да развия четири болтчета и да сваля четките smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Измислил си го. Не съм се сетил изобщо, защото не ми пречи да развия четири болтчета и да сваля четките smile049

Борбата е за пружинките, те ми се видяха пипкави за махане/слагане. Иначе винтчетата са ясни...

 

Иначе стартера ми беше пред очите и реших да го пипна, да... :smt032

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре кат се прибера ще ти покажа бащата каква скобичка си е направил за тези пружини, защото той с това се занимава. Не, че е нещо невиждано де...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Измислил си го. Не съм се сетил изобщо, защото не ми пречи да развия четири болтчета и да сваля четките smile049

Борбата е за пружинките, те ми се видяха пипкави за махане/слагане. Иначе винтчетата са ясни...

Значи такава била работата... Пружинките не се свалят. Бучиш една тънка отвертка, повдигаш дъгата нагоре и махаш/слагаш/ четката. Може да си направиш и кукичка от тел.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преобразувателя за ръжда на Вюрт не се маже на чист метал - това е съвършено безсмислено, даже глупаво действие. Чистия метал се грундира. Преобразувателя се маже там където ръждата не може да се изчисти. Така само вреди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вреди или помага - вече е намазана цялата кола отдолу, пък и нали помагал метала да не оксидира от въздуха...

Обнадежден съм от факта, че кога още го мазахме, вижда се по снимките, още имам остатъци от него по ръцете, като се мих с всички възможни разтворители, познати на човека. Вярвам, че ще живее колата. :smt017

 

Аз отивам да извърша коитус с единия барабан, че утре заминава за монтаж. И като се върна ще видя има ли нови коментари smile001

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.