Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Проблем с патрона на волана за контактния ключ


dan_

Recommended Posts

Преди 4 дена бях извън града на почивка. При един опит за подкарване на Октавията, ключа не се завърташе в патрона на волана. Завъртях ключа около оста му и опитах отново - резултата беше същия. Така се мъчих около десет минути и накрая ключа се завъртя в патрона, но.... вече се движеше доста по трудно от обикновенното.

Стандартно при палене ключа се завърта на два етапа и след запалване на двигателя, като се пусне ключа, то той се връща в едно неутрално положене - това е в идеалната ситуация, но при мене вече сетуациято не беше такава. След стигане в първата позицея на ключа при продължаване на завъртането до позицея "за запалване" се използва доста голямо усилие за този етап и след запалване на двигателя, ключа не се връща в неутрално положение, а трябва да го правя принудително, иначе се чува как стартела продължава да се трие в маховика. Проблема не свършва до тук. Снощи разбрах, че и като извадя контактния ключ от патрона, радиото не се изключва, което ме наведе на мисълта, че не се прекъсва захранващата верига към ел. инсталацията на колата, което може да е предпоставка за нови проблеме. Днес реших да видя в магазините на КОСЕР колко струва нов патрон за контактния ключ , но се окоза, че не могат да намерят този артикул в базата с данни. След всички тези перипетии се обръщам за помощ и тук във форума. Който е имал подобен проблем нека да помогне със съвет.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай с впръскване на малко силиконова смазка/WD40. Но наистина малко.

Има едно палче вътре, което блокира чисто механично.

Хората си смазват всички патрони по колата, а контактният обикновено забравят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да добавя.

Когато изваждам ключа от партона не се чуват типичните щраквания и волана не се самозаключва.

 

evin, ще опитам със смазката, дано се размине със смазване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега dan_, моля сподели какъв е бил проблема (когато се оправи) и дали смазката е свършила работа.

Аз имах подобен проблем веднъж - изгасих двигателя, тръгвам да вадя ключа - той не излиза - не можех 10 мин да си извадя ключа от патрона. Оправи се някак си.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 дена бях извън града на почивка. При един опит за подкарване на Октавията, ключа не се завърташе в патрона на волана. Завъртях ключа около оста му и опитах отново - резултата беше същия. Така се мъчих около десет минути и накрая ключа се завъртя в патрона, но.... вече се движеше доста по трудно от обикновенното.

Стандартно при палене ключа се завърта на два етапа и след запалване на двигателя, като се пусне ключа, то той се връща в едно неутрално положене - това е в идеалната ситуация, но при мене вече сетуациято не беше такава. След стигане в първата позицея на ключа при продължаване на завъртането до позицея "за запалване" се използва доста голямо усилие за този етап и след запалване на двигателя, ключа не се връща в неутрално положение, а трябва да го правя принудително, иначе се чува как стартела продължава да се трие в маховика. Проблема не свършва до тук. Снощи разбрах, че и като извадя контактния ключ от патрона, радиото не се изключва, което ме наведе на мисълта, че не се прекъсва захранващата верига към ел. инсталацията на колата, което може да е предпоставка за нови проблеме. Днес реших да видя в магазините на КОСЕР колко струва нов патрон за контактния ключ , но се окоза, че не могат да намерят този артикул в базата с данни. След всички тези перипетии се обръщам за помощ и тук във форума. Който е имал подобен проблем нека да помогне със съвет.

Клемореда на стартерния ключ е за смяна .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се оправи и със смазване :smt0344

 

Свалих пластмасите около волана и видях патрона, че е капсолован. Към него са прикрепени с букса един сноп кабели. RGS, на кое казваш "клеморед"? На целия патрон ли? И ако е така, дай идея от къде да взема. В предния пост писах, че в КОСЕР-ите не намериха такъв артикул. Остава варианта с ЕураТек, така ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема ти е точно в клеймореда. Аз преди месец моя го смених и всичко е ОК. Струва 24лв.

не може да кажеш така без да си го видял

може да е от палеца на патрона който задвижва клемореда

колегата да отиде на ключар най добре,или при майстор,който знае как се сваля патрона

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се оправи и със смазване :smt0344

 

Свалих пластмасите около волана и видях патрона, че е капсолован. Към него са прикрепени с букса един сноп кабели. RGS, на кое казваш "клеморед"? На целия патрон ли? И ако е така, дай идея от къде да взема. В предния пост писах, че в КОСЕР-ите не намериха такъв артикул. Остава варианта с ЕураТек, така ли?

Клемореда е зад контактния ключ и от него излиза този сноп кабели, които си видял , а палеца който задвижва клемореда и излиза от контактния ключ , също го има като рез . част . " Бегачката " те е посъветвал , някой, който се занимава с това да пипа там , за да не направиш някоя поразия , послушай го . На Л.С съм ти писъл от къде може да го купиш .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че да. Ама ще излезне дебела цифра според мен. После ще трябва да обучиш и ключовете...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че няма да е необходимо обучаване, просто колата ще бъде с два различни ключа, като Лада. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че няма да е необходимо обучаване, просто колата ще бъде с два различни ключа, като Лада. :)

ако на някой не му се играе да пренареди патрона :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че няма да е необходимо обучаване, просто колата ще бъде с два различни ключа, като Лада. :)

 

А имобилайзера? Как ще припознае новия ключ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че няма да е необходимо обучаване, просто колата ще бъде с два различни ключа, като Лада. :)

 

Ей липсва ми връзката ключове на ладата. Няма друг автомобил, който се отваря с 3 различни ключа - за вратата, за палене и за бензина! smile091

 

[/offtopic]

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес извадих клемореда. Завъртях го с отверка - въртеше се нормално и се връщаше, това обаче не става през патрона, което ме навежда на мисълта, че проблема е в партона. По другите форуми говорят за някаква пружинка в самия патрон. Някой сменял ли е такава пружина или се отива на покупка на нов патрон?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой правил ли е това при Октавията?

http://www.omegaowners.com/forum/YaBB.pl?num=1225657771

 

...и нека сподели подробности и евентуални опасности.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

така моят съвет е такъв в ЕВРО 07 се продават клинореди аз съм се интересувал...ако смениш клинореда това не те барка за ключовете ще си караш със старите ключове иначе имам приятел който се занимава с пренареждане на патрон но го прави само за приятели... не мога да те насоча къде да отидеш:(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема се оказа в корпуса на така наречения "бош" - пластмасовото уплътнение/нещо подобно на семеринг, но пластмасов/. Взех от моргите друг "бош" в коплект с клемореда за 90 лева и го смених.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 9 години по-късно...
На 22.08.2011 г. at 21:18, dan_ написа:

Не се оправи и със смазване :smt0344

 

Свалих пластмасите около волана и видях патрона, че е капсолован. Към него са прикрепени с букса един сноп кабели. RGS, на кое казваш "клеморед"? На целия патрон ли? И ако е така, дай идея от къде да взема. В предния пост писах, че в КОСЕР-ите не намериха такъв артикул. Остава варианта с ЕураТек, така ли?

как свали пласмасите и аз имам проблем с ключа

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 21.02.2021 г. at 15:52, v_stoyanov63 написа:

как свали пласмасите и аз имам проблем с ключа

 

Сваля се волана, за да се освободи достъп до 2 винта, които държат едната половина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 месеци по-късно...

Колеги, не се сваля никакъв волан а просто се завърта първо на ляво или на дясно и в долната част тои не е кръгъл и се показва достъпа до двате челни винтчета тип евреиска звезда на долната кутия.

Вчера правих тази процедура, понеже се счупи оста в контактния ключ. Смяната при ключар в Перник е 40лв

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.