Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Моята Шкода 1102 - 1946 г.


teachermen

Recommended Posts

Здравйте Колеги - темата съм я пуснал и ретрото на офроуд българия и реших да я споделя с Вас.

Съжалих я колата в един пункт за желязо и сдед двудневни пазарлъци я откупух- този рядък модел не трябва да се претопява, това е първият сдед военен модел на шкода, и може би единствената в БГ. Агрегата е от модела Популар. та за колата:

Шкода 1102 - 1946 г., четири врати, двигател редови 1100 см3, карб. Солекс - хоризонтален поток, еднокамерен, 30 к.с., задно предаване, окачване отпред и отзад с напречни листови ресори.

Купето е в плачевно състояние, пода и праговете никакви ги няма, вратите и ламарината им е там, но дървената конструкция е изгнила тотално, но двигател, трансмисия, окачвене и спирачки са учудващо запазени и комплектни.

Започвам с двигателя да видя дали ще го бъде и евентуално по нататък купето.

Колата има доста липси като уреди табло, седалки, предни фарове с рингове, стпове, делко и други дребни части,

 

Повечето части стават от Октавия, 440-Спартак. Ако знаете къде има такива изоставени или дадени за скрап давайте кординати.

Специално да благодаря на Колегата От Варна Росен със Спартака.

Поздрави, Калоян

 

Прилагам малко снимки засехаpost-9042-138453316659_thumb.jpgpost-9042-138453316807_thumb.jpgpost-9042-138453316826_thumb.jpgpost-9042-138453316842_thumb.jpgpost-9042-138453316859_thumb.jpgpost-9042-138453316876_thumb.jpgpost-9042-138453316898_thumb.jpgpost-9042-138453316898_thumb.jpgpost-9042-138453316919_thumb.jpgpost-9042-138453316936_thumb.jpgpost-9042-138453316952_thumb.jpgpost-9042-138453316952_thumb.jpgpost-9042-138453316952_thumb.jpgpost-9042-138453316952_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре дошъл колега !

Роската сигурно ти е казал ,че тази шкода е много рядка и няма сигурно такава друга в България. Спасението е в взаимозаменяемите части и доставки от Чехия. Право да си кажа не ти завиждам. Много работа ти предстои. Но успееш ли-... smile126 smile126 smile126

Спартаци все още има доста по гаражи. С каквото можем ще помагаме.Ако имаш опит в реставрирането-добре, ако нямаш -плаши ми се окото. Добре си направил ,че си измъкнал шкодака от скрапта, дано да го видим някой ден в пълния му блясък.Дръж ни в течение и успех! :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прекланям се пред ентусиазма и желанието ти! smile126

Поел си по много трънлив и дълъг път, ма резултатът си струва - надали има някой, който да се съмнява! Успех с реставрацията и дано да видим този нов/стар член на клуба ни на събор скоро!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само не разбрах колегата от кой град е?

Иначе както казаха и другите колеги много ,много трудна задача си си поставил.

Успех с реставрирането!!!! s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом си имал куража да вземеш тази кола явно знаеш колко трудно и скъпо ще е, и колко много време и търпение ще отнеме за да заприлича отново на автомобил. Желая ти късмет, дано да не се откажеш. Доста и всякакви части ще намериш на този сайт за електронна търговия: http://www.aukro.cz , както и в немския и-бей: http://www.ebay.de .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Роската сигурно ти е казал ,че тази шкода е много рядка и няма сигурно такава друга в България...

Прав си Пламене, точно това казах на Калоян - аз поне не знам за друга с четири врати у нас. Всъщност това е бил малко срещан модел в България, защото е пуснат в продажба след войната, а тогава продажбите на нови коли са били супер ограничени...

Както и да е, важното е, че Калоян изглежда достатъчно надъхан, за да се захване с тази задача. Аз му пожелавам да бъде и достатъчно надъхан, за да я завърши.

Наистина тази кола си струва усилието. Относно донорите - нещо не мога да се сетя за подходяща Octavia в района на Варна. Знам една в Шумен, която седи в двор и от няколко години не е мърдала, но дали я продават не знам. Имам един номер за части от разглобена Octavia, сега се сетих...

И последно - дай да уточним - 1946-та или 1102? Защото ако е от 1946-та, няма как да е 1102 и обратно.

Успех с реставрацията!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шапка ти свалям като гледам с какво си се захванал! smile126 Успех с реставрацията, със сигурност ще ти трябва. Дано я видим един ден на пътя тази класика!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Tudor е модела с 2 врати. Такава съм виждал преди доста години в едно дворче на кооперация точно зад Полиграфическия комбинат в София. Апропо ти откъде си? Имам оригиналното ръководство за този модел и отдавна се канех да го сканирам, ама все не остава време или ме мързи... сега вече ще имам стимул и ти обещавам, че като се върна от почивка в средата на месеца ще го приведа в електронен вид и ще ти го пратя, както и едно копие за библиотеката на Форума. Поздрави и успех с реставрацията!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Задачата ми се струва почти невъзможна предвид останките. По-лесно ще ти е, ако изградиш шкодата от нулата, като ползваш скелета за сваляне на размери и пропорции. Така ще ти излезе със сигурност по-евтино. По Дискавъри гледах как изградиха един класически американски автомобил от прогнил скелет - свалиха размерите и с листоогъваща машина и преса направиха всички ламарини от нулата. Купето стана 1:1, но от инокс

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Задачата ми се струва почти невъзможна предвид останките...
Какви останки, това си е цяла кола... Всъщност положението не е розово, убеден съм, че има скрити "изненади" (а и съм виждал колата наживо), но поне от снимките не се вижда нищо страшно, а само олющена боя. За всеки читав тенекеджия състоянието на това купе е нормално - няма тежки удари, няма гигански дупки... Ламарините по пода са прави, без овални форми... Най - трудна задаче тук ще е в намирането на липсващи детайли - стъкла, уреди, лайсни... Всъщност най - трудната задача, ще финансовата, но поне откъм състояние, за над 50 годишна кола тази е добра.

Давай смело, Калояне!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Карлово продаваха една до скоро ,46 година , 5 бона .....не знам какво стана с нея!

Излизаше в аутохопа....

То е ясно от къде е колегата като не е упоменал... ;)

Успех с реставрацията !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Роска, няма проблеми - първо на него го изпратих и разбира се публикувах копие за библиотеката на форума.

п.п. Колега, виждам че и липсват оригиналните стопове. Аз също нямам такива, но имам чисто нови стъкла за тези основи, с които е в момента колата. Ако впоследствие не откриеш оригинални, пиши ми да ти ги дам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сашо, ти май не си ми виждал 130RS-ката :) Всичко се прави, въпросът е с какви средства, умения и време разполага колегата... а най-вече са нужни голямо желание и упоритост. Моята досега беше в застой поради липса на първите 3, но и все още не е отлетяла към западна Европа поради наличие на последните 2.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.