Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Fabia 1.2 TSI въпроси


Stylo

Recommended Posts

Колеги гледам новата фабия и има някаква вероятност да тръгна към покупка, въпроси има много на първо време,

 

1. Има 1.2 ТСИ с 105кс което мисля е от аналогичното Поло, а този двг с 86 кс какви са разликте с по мощния ?

2. Окачването някой има ли идея какво е и здраво ли е ?

3. Новата фабия аналогична ли е с Поло 6 -2010 или е по старата модификация. ?

 

Някакви характерни проблеми с модела ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,Колега Фабията е добър избор,1.2 86к.с здрав ,икономичен,и с добра динамика двигател,аз лично карам Фабия 2 от 12.2009г,минал съм 18000 км,качвал съм я къде ли не , по Алпите при 12% наклон,на автомагистралата съм я карал часове с около 180 при разход към 8,а за Полото то е с малко повече екстри от Амбиенте но и доста по скъпо ,а и никои не може да ти каже последно къде го сглобяват за разлика от Фабията...........

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

1.2 TSI вече е аналогично не само с Поло. Този двигател стана толкова популярен, че вече го слагат навсякъде из ВАГ, дори и на Ауди А3. Карал съм варианта с 86 к.с. и мисля че е напълно доволен. 105 к.с. би трябвало да задоволява дори и по-високи изисквания. Ако не се лъжа 0-100 по каталог е с по-малко от секунда по-бавно от първия РС. 1.2 ТСИ се прави в Чехия, което аз лично отчитам като плюс (ако междувременно е започнало производство на този двигател и другаде, моля колегите да ме поправят).

Окачването е здраво. За 4 години с Фабия І не съм имал абсолютно никакви проблеми. Освен това е намерен добър баланс между комфорт на возене и поведение в завои. Окачването е по-скоро меко, но това по никакъв начин не е за сметка на удоволствието от шофиране.

Освен това Фабия си остава автомобилът с най-много място на задната седалка и в багажника в класа си, което я прави (почти) пълноценен конкурент на хечбеците от компактния клас.

От личния си опит с първата Фабия смятам, че това е брутално здрав автомобил. Нито един чарк нито за момент не се отклони от нормалната си работа. Съмнявам се при второто поколение чехите да са оплескали нещо. Така че за характерни проблеми е трудно да се говори.

Характерна особеност на ТСИ двигателите обаче е рязкото повишаване на апетита при високи скорости. Все пак при Фабия този ефект би следвало да е по-слаб отколкото при Румстър и Йети заради по-ниската каросерия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.