Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Octavia 2 tfsi RS


trenbolon

Recommended Posts

Аз пък ако ще си купувам бензинка.....поръчвам си бяла 1.8тфси елеганс,складова и ползвам отстъпката за на склад и още 3-5% за плащане в кеш ,купувам и една турбина чисто новичка к04,пасваща перфектно за двигатела без преправяне /може и да си я хибридна с компресорно от к06 от Алфа/-2200лв до тука.Тя си е с челен голям колер,слагам едни ейбахи-600лв,и едни маниашки джанти/каквито от Шкода не предлагат/,сложи ги още 2000лв.Отивам при Тони и карам 300 коня без лаг с много екстри за без пари дет се вика и без високи данъци. .....и съм ти еб*л рс-ката честно :D Повече не ми трябва на кола с предно.

п.п.Щях да забравя-и един заден спойлер от ЕТ ще си взема за красавицата ми

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:mrgreen: това за магаретата беше яко ама бега4ката е прав. Въпроса е колко ще струва и майсторлъка на доработките :idea: Важно е да се придържаме към реализма до край.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Октавия е масов автомобил-все пак малко индивидуалност се иска,а за 4-5 хиляди лева да се циганиш да вземеш 1,8 вместо 2,0 е въпрос на идиотизъм,ако търсиш перформанс.Относно колоните-относно Болерото-гаден звук вади,ама е фешън,а 12 колони дето Шкода ги купува по 2 евро парчето мисля да не коментирам.Да не говорим,че вратите са за задължителна изолация.

Ама въпросът е ,че колата е хубава и ненабиваща се на очи,аз си я ползвам за товарна и ми е кеф-няма друга спортна кола дето има толкова място.Друг момент е,че е колите в този клас-визирам Фаг,Форд,Опел и тн са твърде голяма масовка и тунинговането на такъв автомобил си е безпредметна работа, в смисъл,ако ще се набиват пари-по-добре да се вземе един Пасат цц

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпрос на вкус е Влади,мен пък ме кефи масовка да тунинговам.На Ферари,Порше какво да му тунинговаш...те хората са го тунинговали достатъчно smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вурст, звука никак не е лош мога да ти кажа.

 

Виж, дгуг въпрос е ако колегата е леко перфекционист и маниак на тема музика, тогава съм съгласен.

Иначе си е предостатъчно!

 

 

П.С: СТига ми писа тука, обърни малко внимание на жената, че после ще ревеш пак за сушата! smile004

 

smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здрасти колеги. с удоволствие прочетох всички коментари , нали за това е форум, всеки да сподели какво мисли, какво харесва и т.н

съгласен съм с много от мненията, т.е не знам за кое не съм съгласен де.. разбира се, че е не само въпрос на вкус а и на пари. Както Сами казва, обичам да си вземем по-тънко и по-комфортно ок, щом те влече да човъркаш и да тунинговаш няма нищо лошо. аз ако нямам нужните кинти да си взема РС-ка full екстри и аз бих направил същото. твърдо съм за 2.0 пред 1.8 определено !!! убеден съм ,че ако човек реши да избере примерно 2.0 tfsi пред 2.0 tfsi vRS и решиш след време да си я тунинговаш с всичко което vRS има ще излезне по-евтино макар и с играчката която би паднала да достигнеш желаното. трябва да има повече ентусиазъм. но лично аз бих взел vRS модификация и няма да пипам нищо. шофирал съм само tdi vRS комби 09 facelift , не знам и не искам да знам каква е разликата с бензинката, това е автомобилът за мен, семеен преди всичко и мощен, какво му трябва повече на човек :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

шофирал съм само tdi vRS комби 09 facelift , не знам и не искам да знам каква е разликата с бензинката, това е автомобилът за мен, семеен преди всичко и мощен, какво му трябва повече на човек :)

 

Ако твоята кола е тази от снимката в профила ти (а дори и да не е тя) - би ли споделил с нас малко снимки и повече информация :) Много красива е на тази малката снимка. Снимки на интериора са добре дошли също. smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не казвам че рс-а е лоша кола,не си купиих рс,защото бяха с дпф и доста по скъпи ако им се сложи парктроник,задни ел стъкла,темпомат,подлакътник,музика с 8 тонколони.На мен лично ми излизаще много по изгодно,защото и на рс-ката,щях да и сложа други джанти ,окачване и т.н ,да и боядисам някои детайли в черен лак като маска,огледала,лайсни,спойлер и таван.-ТОЕСТ ДА СИ Я ИНДИВИДУАЛИЗИРАМ И дотунинговам.Не мисе кара стокова кола ,макар и рс smile049

Октавия рс е много красива кола,никой няма да сбърка,ако си я вземе.Много по красива е от голф гти и купра.Това че е с 10 коня бензиновата по малко не е проблем.С чип всичките стават еднакви коне ;)

Но аз разбирасе бих предпочел дизеловата версия.Просто много приятно се кара и малко АРЧИ.

п.п.Ися,що не ми даваш да пиша тука бе :cry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-добрият ТФСИ е тоя дет го тургат на А4

Макс. мощност кВт (к.с.) при 1/мин - 155 (211)/4300-6000

Макс. въртящ момент Нм при 1/мин - 350/1500-4200

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

шофирал съм само tdi vRS комби 09 facelift , не знам и не искам да знам каква е разликата с бензинката, това е автомобилът за мен, семеен преди всичко и мощен, какво му трябва повече на човек :)

 

Ако твоята кола е тази от снимката в профила ти (а дори и да не е тя) - би ли споделил с нас малко снимки и повече информация :) Много красива е на тази малката снимка. Снимки на интериора са добре дошли също. smile159

 

Влизащ в Супершкода и разглеждаш Октавия 2 (Front grill), там я има тази снимка на черната Октавия с няколко вида маски и няколко вида вежди.

 

Сами, не разбирам какво имаш предвид? Никога ,никого не съм ограничавал да пише в модерираните от мен раздели???

Не разбрах какво искаш да кажеш! :smt030

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Влизащ в Супершкода и разглеждаш Октавия 2 (Front grill), там я има тази снимка на черната Октавия с няколко вида маски и няколко вида вежди.

 

 

Помислих че снимката от профила на колегата е на неговата кола - понеже той спомена че има такава. Затова поисках да видя снимките....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз от това което прочетох, колегата пише, че само е карал РСка дизел.

 

Както и да е!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук се пише един много недоказан факт-че дизела е много по икономичен от бензина,което е факт стига колата да се шофира бавно.Въпросът е ,че все пак това е спортна кола и какво става ако все пак се използва по предназначение-говоря за магистрално каране с около малко над 180км/ч или 200 на километраж примерно на излизане от София и колко бензинът е по-скъп от дизела.Аз резултат имам със Сеат-някой колега с ВРС дизел може да сподели информация все пак.Говоря за достигане на малко под 210 по километраж и зануляване на борда при 18 джанта ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук се пише един много недоказан факт-че дизела е много по икономичен от бензина,което е факт стига колата да се шофира бавно.Въпросът е ,че все пак това е спортна кола и какво става ако все пак се използва по предназначение-говоря за магистрално каране с около малко над 180км/ч или 200 на километраж примерно на излизане от София и колко бензинът е по-скъп от дизела.Аз резултат имам със Сеат-някой колега с ВРС дизел може да сподели информация все пак.Говоря за достигане на малко под 210 по километраж и зануляване на борда при 18 джанта ;)

Аве ей,я прочети малко на Автобилд теста -ДИЗЕЛ СРЕЩУ БЕНЗИН СЪС 180КМ/Ч..Бензиновата ще гори 19 със 180,а дизела 9

тука нищо не каза

по близки като разход ще са ако се карат бавно,А НЕ БЪРЗО

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фабиата ми дава 5,7 извънградско с до 120км./ч., а в София 9,4 при нормално каране. Смятам, че е много добре този резултат, знам че при настъпване разхода на магистрала ще е двоен smile035

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам за бензина,но на мен на магистрала при занулен борд компютър с 4 човека при скорост 200 за участък около 40 км от Карнобат до Бургас на климатик разбира се лятото с 18 джанти ми показа 9,2.Иначе градско ми харчи някъде около 9-10!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Самуиле аз тоя тест го четох,преполагам визираш 2те Кю5ци-само дето тези 4,7 литра бензин дето ги харчи повече са А95,защото това е пенсионерския ТФСИ-180кс и все пак се сравняват коли с 1 секунда разлика в ускорението 100 като дизела е на 0,88 от максимална скорост,а бензина на 0,86.Това са по днешни цени около 9 лева разлика на 100км и то ако някой псевдогъзар сложи обикновенна нафта на кола с пиезо инжектори и то ако приемем ,че нашата обикновена нафта е много добра и е 51 цетана-17.5л по днешна цена от ЛУкойл-41.8 и 12,8 л=32лв след отстъпки.Ако сме реалисти обаче тези 12,8 ще струват 35лв.Та 7 лв на 100км при пълна газ тоест 7000 на 100000 ,като сметнем и разликата в цената която е 3200 и един ПДФ който е пак толкова,то няма много смисъл да се кара дизел.Да не забравя да отбележа и ,че става въпрос за е4 дизел ,който си е само с филтър за твърди частици,новите е5,е6 впръскват едни лайна като камионите и там сметката е още по зле.

Излязохме в офф,много фактори влияят на разхода,това 9,2 с клима,значи че става въпрос за 8 без пасажери и климатик при 180,което си е фантазия.

А относно високите скорости-180 се достигат от едната ми кола на 4та ,а от другата на 3та и общо взето си круизвам с +- 20км по магистралите,в Германия така си карат от години.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак искате да превърнете темата в спора:дизел срещу бензин.Стига,всеки да кара каквото иска.

п.п.ако дизела беше по-кофти....нямаше да струва повече :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип литър дизелово гориво не би трябвало да струва повече от литър бензин. Други фактори, не производствени, се намесват в това уравнение, така че накрая да се плащат тези крайни цени. Фактора продажна цена, конкретно при дизела, не определя неговото по-високо качество спрямо бензина. Аз конкретно считам, че по цвят и вкус товариш нет, така, че всеки от нас си има предпочитано гориво... или модификация на даден модел... всички тези мнения са достатъчно субективни, за да си струва да се спори. Определено, ако имах финансовата възможност, бих си взел RS... и то не за друго, а защото не разполагам с достатъчно свободно време да тунинговам собствената ми... много често това също се явява движеща сила при избора на дадена модификация.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

В нашата загубена държава е така, понеже дизелът е масово гориво за основните отрасли и дизеловите коли са с по голям ръст на продажбите, то естествено ще е по скъпо, щом има голямо търсене цената ще е по висока разбира се .Ако всички бензинови МПС-та минат на LPG, то нищо чудно и газта да стане 2лв :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.