Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Octavia 2 tfsi RS


trenbolon

Recommended Posts

Колеги,

 

Много ми харесва въпросния модел, като съотношение цена мощност и екстри.

Някой да даде малко повече инфо за въпросната колица - сериозни оплаквания, разход (казват че бил много над 1.8 tfsi).

В сравнение с хонда акорд базовия модел 2 литра бензин атмосферка коя ще изберете?

 

Мерси!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега!

 

Много е хубава октавията. Двигателчето е много добро също, еластично във високите (стабилничко си набира след 120 нагоре).

 

Като цена/екстри- аз лично съм недоволен.

 

44хилки за кола 2011 без задни ел. стъкла (сега бега4ката ще каже: те тежат машинките, по-добре без тях), ел огледала и прочие си е доста постна продукция според мен. Все едно плащам само двигател.

 

Не ги знам, дали още имат 10%- надолу.

Аз лично миналата година гледах такава, но оборудването и е АМБИЕНТЕ и е много бедно. Направих си екстрите:

(по спомен) Ксенон+ следящи завоя светлини, салон РС сюприм, ел пакет пълен, подгрев седалки, там някакви системи не помня,(дали имаше допълнително), БОЛЕРО с тъч скрийн, озвучаване с колони и прочие + дреболии. 8600 бяха екстрите.

 

Направиха ми само 10% отстъпка от цялата кола... малко още слязоха към 47 стана!

Което за мен си е доста. За 47, има друг избор (поне за мен), но като цяло колата е страхотна като двигател и визия за прилично каране (не да се правиш на рацер нон стоп). Много добра база за семейна кола. Лошото е, че само Шкода остана с 200коня, докато другите вдигнаха на 211 (сеат ФР, ГТИ)

 

Акорд, на мен лично ми харесва, но не бих я предпочел пред ВАГ групата.

 

П.С: За мен лично е необяснимо , кола 2011г. за 40+ хилки да няма задни ел,стъкла.

П.С2: Ти нова ли търсиш, или втора ръка не поясни (или аз не съм догледал)

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

П.С: За мен лично е необяснимо , кола 2011г. за 40+ хилки да няма задни ел,стъкла.

то да ти кажа честно,познат си поръчваше голф :mrgreen:

Фабрично излизал без задни врати,без музика,без..без...без...без.... smile092

Ама си го поръча,та сега му е тъжно колко е дал smile048

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При положение че я сравняваш с Accord 2.0 Бензин (той май беше 156 коня ?), можеш да погледнеш и 1.8TSI L&K ако държиш на глезотии и комфорт.

 

Като интериор и екстри няма нищо общо с Honda Comfort/Elegance.

 

Октомври месец и аз гледах Accord и Corola/Avensis и се спрях на Octavia L&K 2.0TDI.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

П.С: За мен лично е необяснимо , кола 2011г. за 40+ хилки да няма задни ел,стъкла.

то да ти кажа честно,познат си поръчваше голф :mrgreen:

Фабрично излизал без задни врати,без музика,без..без...без...без.... smile092

Ама си го поръча,та сега му е тъжно колко е дал smile048

 

Абсолютно е вярно. Но Фалве са още по зле.

 

При тях няма халогени, задни ел стъкла. (айде нормално е да взимат пари за 5 врати и прочие)

 

Аз затова много харесвам Рено РС сериите.

Пише ти цена. Пишат ти 5-7 ексти от долу и си готов.

 

На Шкода/Сеат/Фалве са по 3 страници почти (Ауди не съм гледал).

 

Но пък, това си е тяхна маргетингова стратегия да те зарибят с тази цена (забравих как наричаха на ефектна от това: примерно да не е 3 лева, а 2.99 - в съзнанието ти е по-малкото число) и после си поръчвай.

 

Абсолютно нищо лошо няма в това и нямам нищо против, това си е стратегия, но лично на мен ми е неприятно да седна и да прелиствам 3 страници и да гледам да не пропусна нещо важно като ел. стъкла и огледала.

Глезотиите са друга бира- няма лошо и 10 страници да са.

 

Лично за мен поне- коли по на 40-45-50 хилки е смешно да нямат задни ел. стъкла и ел. огледала (айде може и без подгрев да са).

 

Каквото и да говорим: За всеки влак си има пътници. И съмър лайна се харчеше и сърпрайза- няма лошо!

 

:smt030

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 50 бона ще вземеш RS с всичко (кожи,xenon-и,подгреви на седалки и тн) в момента вервай ми :)

 

От цените в сайта имате 10% надолу (това е над 4 бона за Octavia RS TSI manual) (беше 20% октомври за Octavia).

 

В момента за 42562 взимаш 1.8TSI L&K manual с 4 години гаранция - там не липсва нищо като оборудване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за мненията. Търся нещо по-спортно и затова гледам РС вариянта, а я сравнявам с акорда заради почти същата цена.

Общо взето искам нещо спортно до 20000 евро нова. Вариянт е и БМВ 3-ка с 2 литра дизел, но стара, за нова няма кинти. Гледам, че за октавията в момента върви 10% намаление и някакво допълнително оборудване. Идеята ми е да им искам 20% отстъпка и да си задържат оборудването. Прегледах екстрите но РС-ката - има това, което ми е нужно, бих добавил само ESP.

Моля тези от Вас, карали този модел, да кажат и нещо за разхода на градско.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей. След като те притеснява разхода - особено за градско каране - според мен по-добрия вариант е пак vRS, само че дизел. 2.0 TDI-CR - 170к.с. - според мен ще е много приличен двигател - аз даже си поръчах преди 2 седмици такава и сега чакам. Досега карах (все още карам) 2.0 ТДИ - само че помпа дюза - с малко подобрения (около 175-180 к.с.) и разхода винаги е бил много добър - в града 8-9 (все пак е малък града и разстоянията които минавам днесно са 10-15 км на 3-4 пъти - т.е. колата е винаги студена) при нормално каране - извън града - 5,5 и около 6-6,5 при доста агресивно и бързо каране. Все пак колата не е малка. Из доста форуми чета че CR e по икономичен двигател от PD. Идеята ти да искаш 20% отстъпка за колата няма да има успех. Цената е -10% от цената на колата и -60% от цената на доп.оборудване - и това не важи за vRS. За vRS ще имаш само -10%. С 2-3 важни екстри - можеш спокойно да се вместиш в 21-22 хил.евро. Ще имаш една доста пъргава и икономична кола - според мен това е един от най-добрите варианти за - динамика, ускорение, тяга и разход. Извън града спокойно можеш да паднеш до 5,2-5,3 л/100км - при спокойно и улегнало каране. Относно екстрите - отстъпката не важи за тях - те си се плащат на 100%.

И не на последно място - vRS e кола която ще обръща глави - атрактивна е, интересна и различна. Ако си от София - в шоурум-а има такава vRS - с точно 2-3 екстри - и е на много прилична цена. Можеш да си поискаш дори и още някой процент към тези -10% :) Ако платиш в брой ще ти направят още -2% (от опит го знам) - стават си -12%, което не е малко.

При 2.0 TSI - сложи още поне 2л/100км - отгоре (градско и извънградско), по-малко въртящ момент, и по-малко тяга на ниски обороти.

Успех с избора smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде ся недей срявнява и 2.0TDI-CR със 2.0TSI! smile001

P>S>1.8TSI че върви повече е ясно!А какво да говорим за 2.0TSI със 40 коня отгоре!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега....

С цел колегите да ме обявят за предател и юда (понеже винаги съм бил (и съм) върл Шкодаджия и прочие), за 20хилки евро не си струва да си вземеш Окти с амбиенте.

Визията и е много добра. (с едни вежди и една решетка- става......)

 

За тези пари можеш да си вземеш Леон ФР(211коня) или за малко повечко, Леон Купра (не е Р) (240коня).

В Леона си влизат СТАНДАРТНО екстри като -пълен ел.пакет, макси дот дисплей(И НЕГО ГО НЯМА ОКТАВИЯТА ЗАВОДСКИ-сега се сетих) и темпомат + още дреболии. Какво да говорим повече.

Виж, ако визията на Октавията те привлича повече, вземи нея, по-големичка е и с по-добър багажник.

 

Това според мен е доста негативно за Шкода: Кола 40 хилки (да, повтарям се), а няма ел.пакет,темпомат и макси дот.

11коня е под ФР леона (да не кажем , че за базовата си цена е 40коня под купрата, а ако дадеш още 2к- стават 65коня по-малко, а не са само те, кулер,турбо, прочие..).

Правят само 10 мизерни процента и се оправдават- СПЕЦИАЛЕН МОДЕЛ БИЛА- ВРС (ама амбиенте бе, хора).

Добре, защо тогава Фабия РС (като и тя е специална) имаше по едно време 15% (Сами ми каза май 20% по едно време е била).

 

Каква ще е моята мотивация като купувач, как ще ме накарат да избера Шкода:

-леон Фр е на същата цена като РСа след отстъпката, а от Сеат също дават отстъпки!

-айде, РСа металика и е БЕЗПЛАТЕН, напомни им го на хорицата, че те ясно не си знаят офертите и трябва да ги убеждаваш, че не трябва да плащаш 800++ лева за металик.

-трябва да съм върл фен на визията и марката явно..... но, винаги има фактор :цена/екстри /(+ за мен) удоволствие.

 

Ако си се спрял на Октавия РС- взимай и не я мисли. Няма да съжаляваш (поне аз съм на това мнение).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За фабиата ми дадоха 13% отстъпка, 15% имаше но за налични, а 20% незнам кога е била, но сега няма.

Колата, която си харесал е много добра, аз вече твърдо залагам на ТSI. Леоните също много ми харесват и те са на добри цени.

Скоро ще ходим с колегата mlad_den да тестваме някое Леонче и ще пиша smile035

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, трябва да се съглася с BlackPearl по въпроса с Леон-ите. За 20к Е, наистина можеш да си вземеш FR. Колата изглежда доста добре, след фейс-а особено, а и имаш много хубави екстри. Освен другото, колата ще е по бърза от октавиата и то не с малко. А, ако, можеш да намерих още някой лев, (разликата не е голяма -2,3к) можеш да помислиш и за Cupra, а там скороста е вече сериозна.

Тези коли предлагат страхотна мощност и опции за цената си, така, че не можеш да сгрешиш.

 

Успех с избора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, трябва да се съглася с BlackPearl по въпроса с Леон-ите. За 20к Е, наистина можеш да си вземеш FR. Колата изглежда доста добре, след фейс-а особено, а и имаш много хубави екстри. Освен другото, колата ще е по бърза от октавиата и то не с малко. А, ако, можеш да намерих още някой лев, (разликата не е голяма -2,3к) можеш да помислиш и за Cupra, а там скороста е вече сериозна.

Тези коли предлагат страхотна мощност и опции за цената си, така, че не можеш да сгрешиш.

 

Успех с избора.

Това е хубаво, че потребителите са се ориентирали, кое е по-добро на пазара. Остава Шкода да се опомнят и да коригират ситуацията! Време е да спрат да слагат тези скопени двигатели! Базовото обзавеждане да е малко по-съвременно! Тогава цената може и да не мърда надолу. Въпреки рекордните продажби обявени от Шкода, в Германия Фабията е с рекорден спад! Ако не вземат да се размърдат от Млада Болеслав, Поло ще изяде и в останалите страни продажбите на Фабийката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

^

Аз нямам нищо против Шкода, напротив, според мен предлагат много добри автомобили на супер цени. Да, винаги има какво още да се иска, но все пак всичко е маркетинг и няма как да сложат най-богатото оборудване и двигатели в колите си. Винаги ще правят компромиси, но това не означава, че колите не си заслужават. Все още смятам, че по бърза и практична нова кола, на по-добра цена от Фабиа Комби vRS няма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм с написаното по-горе от колегите.

 

Само да спомена един (голям) минус на Леона (въпрос на вкус де), вътре е потресаващо грозен, а по-голям компромис от това да седиш в колата и през цялото време да гледаш изключително грозния интериора, няма :D

 

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм с написаното по-горе от колегите.

 

Само да спомена един (голям) минус на Леона (въпрос на вкус де), вътре е потресаващо грозен, а по-голям компромис от това да седиш в колата и през цялото време да гледаш изключително грозния интериора, няма :D

 

Успех!

 

Красотата е субективно нещо, въпреки че съм съгласен с теб. Все пак, след фейса вътре бива. http://www.seat.bg/brands/LeonFR/gallery/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лошото е че и отвън е доста грозен за мен Seat-a. В общи линии им е***а майката на дизайна на Seat след 2004.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен октавия RS си остава по красива от леон и голф,но е истина че изостават с мощността на двигателите!Но да не забравяме че това си е политика на ФАГ групата която си гледа интереса и продажбите в отделните сегменти!Пример защо няма Джета GTI.Тя е пряк конкурент на октавия!И така с останалите модели!За мен октавия и си е водеща в тази борба поради причината че съчетава спортна,семейна и комфортна кола в себе си с огромен товарен обсег!Това разбира се е мое мнение но към колегата ако си вземе няма да съжалява.Като разход на гориво ми е градско около 9 на 100,а извън града ако карам със 140 ми е някъде около 6 на 100.За бензиновата нямам мнение!Така че успех с избора!При мен се борих със зъби и нокти за големи отстъпки и мисля че успях макар и точно на прага на кризата.Докато сега мисля че трябва да е по лесно да се постигне добра цена!И само за информация тогава ходих за мое успокоение и в фолксваген за голф със същите екстри и двигател ми излизаше с 15 хиляди лева по скъпо!Успех с покупката и дано да съм бил полезен!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм с написаното по-горе от колегите.

 

Само да спомена един (голям) минус на Леона (въпрос на вкус де), вътре е потресаващо грозен, а по-голям компромис от това да седиш в колата и през цялото време да гледаш изключително грозния интериора, няма :D

 

Успех!

:smt017 Ужасно грозни са Сеатите

анти

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е супер-едно болеро,един ксенон и това е и даваш 700-800лв да ти направят музиката някъде.Има си ел огледала-задни ел стъкла няма-голем праз.Въпросът е ,че струва 40хил лв и не трябва да струва повече.Сеат в момента правят хубави цени,но само Купра Р си струва-ако сметнем че купето е по малко и интериора е по гаден е ясно защо.Лошото е,че ЕСП не се изключва

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно това какво има в еднa vRS и какво няма - единствените виновни за нивото на оборудването са ЕУРАТЕК. Нормалните vRS - в нормалните държави си имат почти всичко, като започнем от задни ел стъкла, темпомати, МФ дисплей, и една камара чудесии които тук ги няма. На всички им стана ясно, че ЕУРАТЕК пускат поръчки към Шкода - и за България се правят модели които се различават по нивото на оборудване от европейските. Елеганс тук е едно - в Италия друго, в Германия трето. Тук всеки иска да кара Елеганс - и ето - за доста по малко пари си има Елеганс. Друго си а като кажеш Елеганс - пред Класик например нали. И цената е по-ниска, и Елеганс караме :) Друг е въпроса, че вътре няма една камара екстри, които 50% от потребителите или не познават или не биха използвали (ESP, Темпомат, и т.н.) Дреме му на дядото че колата му няма ЕСП, МФ дисплей, темпомат, също и задни ел стъкла. Човека си кара спокойно и не му дреме изобщо за тези неща. И се кефи че кара Елеганс.

Същото е и за RS - хората искат визията и мощноста на RS - и това е - който иска екстри ще си поръча, който не иска - ето на - не много скъпа кола. Според мен тази политика не е никак грешна - напротив - много добре са се ориентирали. Който иска кола пълна с екстри - може спокойно да си избере Елеганс или РС - и да я накачули с каквото иска - щом има пари да плаща.

 

Ако искаш кола за 27 хил.лв - спокойно можеш да си вземеш една Октавия. Ако нивата на оборудване бяха като в Германия - за тези пари кола няма начин да се вземе - понеже - най ниската цена е 15,4 хил.евро. Ами смятайте вие. И евтини коли има - и скъпи с много екстри има. За всички според мен е по-добре така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чак грозен интериор? Бих казал централна конзола и конзола на скоростен лост.

 

Нека е грозен: дай ми Рка с К1, дабъл дин и ксенонче и точно за 2-3 дни с малко боичка ще превърна конзолите в.....

 

Вурст: След като даваш на колегата съвет за БОЛЕРО (което е с тъч)- за което аз съм ТВЪРДО ЗА, бих му препоръчал вместо да ходи да си прави НОВАТА Шкода някъде и да я барат, да даде още 500-550 (не си спомням колко беше по брошурата) и получава фабрично 12 тонколони + усилвател (май беше). За мен това е много по добър вариант, вместо да ми разпарчатосат напълно новата кола и да я базикондрят!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.