Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Най-накрая поръчах Fabia VRS комби


doctorm5

Recommended Posts

Днес успях да се освободя чак в 17,30ч., но на НИМ нямаше никой толкова късно, само една октавия 1 СО.... но собственика го нямаше там. Живот и здраве на другата среща ще съм точен.

В процес на разработка си позволих да накажа няколко нахални неделни шофьори, не ми се мисли като мине ограничението от 4000 оборота, което спазвам. Аз дефакто я карам в момента само на компресор smile035

Разхода днес ми даде 8,4 л., което мисля че е нормално за нов двигател и грдско шофиране.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 196
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • doctorm5

    41

  • bega4kata

    19

  • evin

    16

  • BlackPearl

    15

Най-много писали в темата

Ади ве!Няма ли да му кажеш да си сложи Eibach! smile001 smile091

Аз ако бях, наистина това щеше да е първото нещо което щях да направя!В комбинация с едни фланци 7мм.

и щеше така да изглежда:

 

С тоя Eibach няма ли да вози като електрокар? Човекът иска да я ползва за всекидневка все пак.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ади ве!Няма ли да му кажеш да си сложи Eibach! smile001 smile091

Аз ако бях, наистина това щеше да е първото нещо което щях да направя!В комбинация с едни фланци 7мм.

и щеше така да изглежда:

С тоя Eibach няма ли да вози като електрокар? Човекът иска да я ползва за всекидневка все пак.

 

 

Да не разводняваме темата повече,колата е пракрасна и не

ка да си я ползва със здраве всеки ден.

п.п.наистина ще подрусва с ейбаха Фабийката,за разлика от Октавията,но тази Фабия е малко по ниска все пак от другите ,което е успокоително ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес бях в Еуратек черната е страхотна!!Подхлъзнах едно приятелче да се влюби в нея,но да видим дали ще стане пазарлъка.Въпроса е,наистина и на нас ни се видя колата височка,евентуално колко пари би струвало едно Айбахче за нея??

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Струва ми се, че за България колите идват с малко по високо окачване. Като застана на светофара се чувствам, като в Субару Аутбек smile035

Иначе е доста стабилна при рязка смяна на посоките. Единствено при напречни бъбуни и нервности малко нервно преминава. Много еластичен е двигателя, все едно караш дизел само където имаш 7 000 оборота. Режимите на кутията също много ме радват smile035 Бордовия комп показва 9 - 10 грдско и то при задръствания. Още не съм я изпъвал на дълго за да коментирам и там разхода.

Машината е жестока smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много безаварийни километри колега и само радостни моменти и усмивки по лицата Ви :-) Днес видях на живо такава vRS с румънска регистрация - страхотна е и като визия и като звук (нарочно си отворих прозореца за да чуя гласчето на звяра под предния капак) :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес за първи път излязох с клата на магистрала и забелязах колко е икономична \:D/

За 200 километра бордовия комп ми показа 6/100, а най-много се изненадах от набирането след 120км/ч. На 7-ма с 4000 об/мин. бях вече на 185 км/ч. Все пак съм в процес на разработване и не вдигам повече от 4 000 об/мин. Темпомата работи добре, както и асистента за потегляне по наклон. Гумите е можело да са една идея по високи поне на 45 smile035

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен не окачването е високо, а позицията на седене е такава принципно при Fabia.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен не окачването е високо, а позицията на седене е такава принципно при Fabia.

 

+1

 

Още старата Фабия имаше относително висока позиция на предните седалки, а при Фабия ІІ това е още по-изразено. На мен лично височината ми харесва, но определено не е това, което човек би очаквал от спортен автомобил. Въпрос на вкус.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми е по-удобна високата позиция с нисък волан. Обратното - ниска позиция с висок волан е отвратително неудобно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чакайте бре, нали волана и седалката се регулират по височина :?: К`ва е драмата не виждам в случая... smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чакайте бре, нали волана и седалката се регулират по височина :?: К`ва е драмата не виждам в случая... smile049

 

Ееееееее..........................ти сега им отвори очите за най-хубавите екстри smile001

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Регулират се, ама воланът не може да се сваля до безкрай

:roll: :roll: :roll: :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Регулацията си има диапазон. Освен това педалите, таблото и останалите части от интериора не се регулират т.е. за всеки размер водач си има някакво оптимално положение и вдигането/свалянето на седалката и/или волана до крайно положение само за да се чувстваш нависоко/ниско не води до нищо добро.

Както и да е. При Фабията дори най-ниската позиция на седалката е относително висока. Но това вече важи за почти всички автомобили от класа, защото само така могат да направят просторен интериор, без да увеличават размерите на колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.