Jump to content
Ако имате проблем с вход във форума, моля кликнете и прочетете. Прочетете повече... ×
skoda-auto.bg     autozone.bg

ilinnn

Всички проблеми/съмнения/въпроси за DSG

Recommended Posts

ilinnn

здравейте,съвсем нов съм във форума и имам следният въпрос,имам octavia5-2006 автомат 2,0-дизел и скоростната кутия се прецака стига до 3 и след това изключва отначало го правеше само като карам бързо но след това всеки път в момента колата е на сервиз но майстора ми се обади днес и ми каза да си я прибирам щото неможе да я оправи,междудругото съм на един остров в гръцко което услужнява картината и за това моля който знае диагнозата да пише благодаря предварително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
evin

Отиди в сериозен сервиз на шкода или VW. Най-вероятно е дефектирал мехатроникът. Или пробвай с мехатроник от морга.

 

http://www.my-gti.com/wp-content/upload ... 325025.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
ilinnn

тука не е като у нас ако отида в АТИНА в оторизиран сервиз ще ми кажат чисто нов които предполагам е много пари другиат вариант е по приемлив но къде да си го поръчам от БЪЛГАРИЯ моляте ако знаеш телефон или и-меил на морга или магазин втора употреба ще ти бъда благодарен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
evin

То във всеки сервиз ще искат да сложат нова кутия, въпросът е да се диагностицира точно проблемът.

За мой късмет и твое съжаление не ми се е налагало да търся модули за DSG по моргите, но ако се оправяш с немския, можеш да погледнеш из немските сайтове.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
ilinnn

благодаря на колегата evin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
dude_BG

Прибирай се на 3-та до България. В Гърция ще ти откъснат главата. Виж дали от твоя остров няма фериботи до Солун, поне тази част от пътуването да е по-приятна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
mr. White

Здравейте,

Колата е Октавия 2 Фейслифт, 1,8 dsg., Април 2009 г., пробег 29 000 км. Преди няколко дни, след пътуване от 200 км., на едно кръстовище се появи следния проблем: при потегляне колата започна да се тресе, все едно карам по бабунки, като след превключване на трета предавка спира тресенето. Така продължи цял ден. Вчера и днес отново направи същото, само че един-два пъти. Интересното е, че прави номера само при потегляне и само на първа и втора предавка /поне така пише на дисплея/. В сервиза казаха, че вероятно е от скоростите, но нищо не се вижда на компютъра, че всичко е о.к. и трябва да направи проблема пак за да се установи причината. Аз обаче се притеснявам да я карам, защото до колкото знам скоростите струват 8 500 лв. и ЕТ само си търси причина за да откаже гаранцията. Ако някой може да помогне ще съм благодарен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
coverdale

Лоша работа,не си първия,който се оплаква от проблем с 7-степенното DSG.Дано да не е там проблема! :-k

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
bega4kata

При Боби имаше май подобен проблем...??той да каже как стоят нещата с ремонта в ет

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
mr. White

Днес нещата продължават по същия начин,макар и през 4-5 потегляния, от утре я спираме от движение до второ нареждане :x

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Wolf
Днес нещата продължават по същия начин,макар и през 4-5 потегляния, от утре я спираме от движение до второ нареждане :x

 

Имах подобен проблем преди 2 години при 6 степената. Едно уплътнение беше изпуснало и беше паднало налягането на маслото. Колата тресеше и влизаше в авариен режим. Оправи се със смяна на уплътнението (гаранционно) и смяна след това на маслото.

Може проблема да е същия. Макар, че 7 степената се различаваше май конструктивно.

 

Успех...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
димон

Братушките казват , че тези кутии обичали да "похапват" съединители и мехатроници....

След като си в гаранция не виждам каква е причината да не ти я оправят ??? Ако ще цялата кутия да ти сменят... :smt034

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
kyonchev

Колеги, помагайте, имам проблем!

 

днес като запалих Шкодилака не можах да вклюа на скорост.

 

Индикацията на мултидота за скоростите мига на всички предавки, и лостът не може да се премести от Р.

след няколко рестарта вече можеше да се превключва, но лампата за проблем с двигателя остана да свети.

Препоръчайте къде в софия да я закарам (не е в гаранция вече и ЕТ не е задължителен, а може би и не най-добрия вариант).

 

Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
evin

ET

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Боби Доктора
...скоростната кутия се прецака стига до 3 и след това изключва

Абе, хора !!! Стига са ни цакали с тия кутии, бре. КАКВО ЗНАЧИ ИЗКЛЮЧВА??? !!! Я си представи, че си караш съвсем спокойно (и даже според всички правила за движение) и решиш да изпревариш някой. Ама точно тогава - ЦЪК

...скоростната кутия изключва
Какво като не ти е в гаранция колата. Това е ПРОИЗВОДСТВЕН ДЕФЕКТ!!! Какви са тия кутии, дето по рождение се оказаха бъгави?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
kyonchev
ET

 

да, явно спор няма по този въпрос.. :)

 

най-странното е, че сега като я запалих няма и помен от проблема - "check engine" лампичката не свети и ако някой друг ми беше казал, че е имало проблем сутринта трудно щях да повярвам..

дали става въпрос за лоша връзка някъде или проблем с някой луд датчик??

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
димон

valdo не се оплаква пък ! Даже напротив ...Пу, да не му и уроки !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
pvatanasov1

След като изчетох много по темата колко зле е DSG-то реших да пусна тема и за тези дето нямат проблеми, че да се ориентираме в мащаба на проблема. То е ясно, че хора без проблеми няма да пишат за проблеми! И така се изгражда впечатление, че всичко с DSG-тата е голяма боза. А дали е наистина така?! Нека тези които имат DSG и нямат проблем с него да пишат. Аз съм само на 500 км и (да чукна на дърво или куха глава) за сега нямам никакви проблеми. Натискам си газста и колата си ускорява без никакви трусове, придъpпвания и т.н. На практика ако не гледам дисплея няма и да разбера кога ги сменя и на коя скорост съм. С други думи, на този етап съм много доволен от кутията си.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
evin

Колата ми е на 102 000 км, проблеми с DSG нямам, нито е имало досега. Не съм застрахован от проблеми, разбира се. Карам пенсионерски, предишният сосбственик също е карал пенсионерски. Колата не знае какво е кик-даун.

 

 

Колата ми е внос от Германия - подчертавам това, защото продължавам да защитавам тезата, че за България внасят второ качество нови автомобили! Същите впечатления имам и за вноса на Peugeot в България. Мислех да купувам скоро нова шкода с DSG, но след бума на скапани DSG-та ще си ревизирам идеята или просто няма да я купя от България, поради гореказаната причина.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
PRO

Какво значи бум на проблеми? Има някъде статистика за повредени DSG в БГ ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
rdragostinov

Колата е на 40000 км. Работи перфектно. DSG е най-впечатляващото нещо, което съм срещал в автомобил от доста време насам. Всички познати, които съм возил си купиха или си мечтаят за такава скоростна кутия. Тези които ми обясняват, че една кола "трябва да има ръчка, за да бъде ръчкана" поясняват, че не става въпрос за DSG, щото тя била различна.

Карането по планински път, изпреварването, ускорението - няма такъв кеф... smile168

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
z3f1r40

Моята е малко над 150к вече... 1 собственик е баща ми който си живее в Чехия и си я купи от там. Колата е карана здравата! На към 60к е ремапвана в Чехия (неизвестно ми е какво точно е правено по нея, кой и с какво...) и до сега няма никакъв проблем (дано и да няма!!!). Отскоро и аз съм неин собственик и всяка седмица се юркаме Варна/Бургас без никакъв проблем.

Може би наистина може да има разлика за коли произведени за България и за други страни... Засега аз съм изключително доволен от DSG-то и въпреки че бях много скептичен сегам съм с 2 ръце ЗА! smile159

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
pvatanasov1
Какво значи бум на проблеми? Има някъде статистика за повредени DSG в БГ ли?

 

Пишат колеги от форума за проблеми. Аз искам да знам тези които са с проблеми колко са процентно. То е ясно че технология без проблеми няма. Колкото е по-сложно толкова повече има какво да се счупи. Въпроса е проблемите да са в разумни граници, а не както се писа "фифти/фифти" и "всичко е на късмет"... Тези две реплики много ме притесняват мене, дали съм в правилното "фифти" smile012

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
dude_BG

62 000 km само в България, купена от ЕТ. 2.0 TDI DSG - за сега няма проблеми (шибвам се в кофата - демек щракам по дърво).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Цецо75

Абе аз си мисля, че статистически кутията не се чупи толкоз много. Проблема е, че като се счупи, проблемите са много :) Един познат имаше такава върху пасат. Кой ли майстор не се упражнява върху нея. Един чувал пари отидоха. Ефекта беше, че се закрепи колкото да я продаде. Този човек предполагам се досещате какво мнение има за DSG :) Останлите дето знам - си карат и нямат ядове. Въпрос на гледна точка.....

 

Та мисълта ми е - карай и си свиркай. Ако е писано.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

×