Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

ОТСТЪПКА ЗА СМЯНА ГУМИ -50%


masterOne

Recommended Posts

За смяна на гуми нужно ли е да си записваме час? Някакъв телефон? :?:

(Ще има и изправяне на джанти, ще отиде малко повече време и затова питам)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 264
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • masterOne

    64

  • lubomirov1985

    17

  • beer_champion

    12

  • PRR

    11

Най-много писали в темата

За смяна на гуми нужно ли е да си записваме час? Някакъв телефон? :?:

(Ще има и изправяне на джанти, ще отиде малко повече време и затова питам)

 

В момента няма толкова навалица за да записваш час, но все пак ако искаш звънни на 0895 609750.

 

поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес с помоща на колегата Младен /MasterОne/ преобухме мойта Оки с много Дизайнерски ГУМИнетки :D

Много-добре работят момчетата и горещо ги препорачвам =D> =D>

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на страхотния екип. Безупречна работа! Специални адмирации към Младен, който ми даде толкова много избор, че накрая нямах избор. smile126

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миналата седмица смених гумите на Шкодата при колегата Младен и останах много доволен.

Не се колебайте да посетите сервиза му. Няма да съжалявате!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хехе...

Колеги благодаря Ви, ние просто сменяме гуми!

 

smile027

 

Но го правите както трябва и имате отношение към клиента.

 

Младене, освен че свършихме чудесна работа и успокоихме колата, се радвам, че се запознахме и си поговорихме.

 

Ще се видим пак при първа възможност.

 

Бъди жив и здрав.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хехе...

Колеги благодаря Ви, ние просто сменяме гуми!

 

smile027

 

Но го правите както трябва и имате отношение към клиента.

 

Младене, освен че свършихме чудесна работа и успокоихме колата, се радвам, че се запознахме и си поговорихме.

 

Ще се видим пак при първа възможност.

 

Бъди жив и здрав.

много е хубаво ,съфорумци да си помагаме smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...
Днес и аз се присъединих към доволните клиенти от работата на Младен и неговия екип. =D>

 

Кажи как е сега с тези "гуми". По-добре ли е или и тези са криви?

 

smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес и аз се присъединих към доволните клиенти от работата на Младен и неговия екип. =D>

 

Кажи как е сега с тези "гуми". По-добре ли е или и тези са криви?

 

smile027

Те че са криви, криви са .........., но поне не повече от тези, които махнахме. smile091 Още не съм ги пробвал как са на високите скорости и дългите прави, но поне волана се успокои. Пак си дърпа надясно, но е по-малко от преди, а на есен надявам се и това ще се оправи (като й взема нови зимни). :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Днес семейно посетихме Маджо в сервиза му. Еееей, голем домакин Маджо бре, чакаше ни на улицата, все едно е знаел че идваме. :mrgreen: Даде експертна оценка на старите галоши, успокои ме, че все още има хляб в тях, препоръча ни и нови гуменетки, на специална цена, да знаем за какво да сбираме парички и ни разведе навсякъде из сервиза. Зимните гуми и джантите бяха старателно измити, преди да ги разкачат, това ме изуми направо. smile126 На старото ми място, където сменяхме гумите, все се опитваха да ме цакат, че съм с криви джанти, и 4-те при това. Не им се вързах повече от веднъж, въпреки че се пробваха няколко пъти, почти при всяко ходене. Е, днес Младен нагледно ми показа, че джантите ми са ОК и добре съм направил, че не съм се подлъгал да платя за нещо, дето няма да се свърши по Буба. Сложи ми нови пликове на зимните гуми, че старите ми бяха разпокъсани и даже не ги бях взел и с помощта на един сладур кандидат-майстор на около 6 годинки старателно ги подреди в багажника. Накрая, след слагането на летните галошки, Майстор Маджо ми взе някакви смешни пари за смяна на 4 гуми - имам много да те черпя, Маджо, smile126 аз и дамите ти благодарим от сърце за страхотното време, което изкарахме при теб, за професионализма, за любезността и отзивчивостта ти.

 

Поздрави.

 

post-7746-138453307065_thumb.jpg

 

post-7746-138453307238_thumb.jpg

 

post-7746-138453307242_thumb.jpg

 

post-7746-138453307245_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Палци горе и от мен за Младен! Успя да се справи с изкривената джанта, за която всеки ми казваше, че ще се счупи ако се напъне да се изправя. Направи я почти перфектна, но сподели, че няма как да стане от завода - нещо, което аз няма как да разбера, но вече знам :) Ей такива хора повече да има в БГ и ще си е чудесно място за всички нас smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без още да съм ходил при колегата, му давам плюс за това, че днес ми се обади в час, в който го помолих. Беше се подготвил, каза ми какви гуми има, цени, препоръки и т.н. Дистанционно си вършат работата перфектно, не се съмнявам, че и на практика е така. Поздрави =D>

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Във връзка с навлизането на все по-големи размери джанти/гуми, особено на скъпите и бързи автомобили, се налага процедурите по демонтаж/монтаж на гумите да е в крак с технологиите! Затова искам да обърна внимание точно на тази процедура като ви покажа една машина с която работим.

 

За целта, ще направя демонстация със задна гума от Порше.post-4130-138453316253_thumb.jpg.jpg]

Както виждате размера е внушителен. post-4130-138453316335_thumb.jpg.jpg]

Машината може да работи с гуми до 30" като не изпозва щанги :!: post-4130-13845331634_thumb.jpg.jpg]

Първото важно нещо е, че тук закрепването на джантата става през централният отвор, като конуса е с предпозител :!: а не както при другите които разпъват или стягат джантите.post-4130-138453316347_thumb.jpg.jpg]

Отлепването на гумата става чрез ролка, която се подпъхва под борда на джантата и натиска само там където трябва. Натиска е съпроводен с въртене на гумата за да получим равномерно усилие по цялата гума. Това е много важно за гумите които са със система "RUN ON FLAT", защото прегъването на борда води до деформации на "теловете" в гумата! Тук отново няма риск от надраскване на джантата!post-4130-138453316352_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453316356_thumb.jpg.jpg]

Същата процедуда се прилага и отдолу: post-4130-13845331636_thumb.jpg.jpg]

След като са отлепени двата борда, фиксираме демонтажната глава по джантата! Тази глава има два предпазителя които пазят от надраскване при евентуален контакт.post-4130-138453316366_thumb.jpg.jpg]post-4130-13845331637_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453316374_thumb.jpg.jpg]

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След това се спуска деминтажният палец който замества щангата!

post-4130-138453316377_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453316403_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453316407_thumb.jpg.jpg]След като подхване гумата, го връщаме обратно за да извади борда на гумата върху главата.post-4130-138453316411_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453316413_thumb.jpg.jpg] Завъртаме джантата и гумата започва да излиза post-4130-13845331642_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453316423_thumb.jpg.jpg]

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да извадим и долният борд, използваме ролката отдолу като повдигаме гумата.

post-4130-138453316426_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453316466_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453316475_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453316483_thumb.jpg.jpg]

След завъртане на джантата, гумата е демонтарана. Отново нямаме контакт с джантата!post-4130-138453316515_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453316518_thumb.jpg.jpg]

 

Монтажа на гумата става като се започне отново от долният борд който влиза лесно.post-4130-138453316523_thumb.jpg.jpg]

Най трудно при цялата процедура е монтажа на горният борд най вече при нископрофилните и "Run on Flat" гуми. Тук обаче става винаги лесно защото използваме много приспособления които заместват втори човек и изпозване на две щанги. След монтажната глава, ролката помага на гумата да влиза в канала на джантата за да не се опъва много /което ще доведе до късане на борда/ Използваме и допълнително рамо за да държи гумата в канала по време на въртенеpost-4130-138453316526_thumb.jpg.jpg] Със завъртане на джантата, гумата се монтира без излишно разпъване и без излишни човешки услия!post-4130-13845331653_thumb.jpg.jpg]

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

smile126 Браво, не се сещам друго място, където да ти пазят толкова много колата!

 

Еми то сигурно няма. :smt017

 

 

P.S.: с тез машинки май остава повече време за smile027 smile092 , а ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В петък бях при Маджо да сменям гумите на БМВ-то, че задните заминаха вече и искам да благодаря на момчетата за съветите и отлично свършената работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.