Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Сваляне на табло на О1 и как реших проблема със стрелките


venll

Recommended Posts

Поради това, че започнаха да ми падат стрелките докато колата е в движение /много рядко, но е дразнещо/ ето какво направих:

1. Демонтирате пластмасата на таблото

сваляте капачките и развивате винтовете

6e49bbab18d3d260.jpg

f18fbe15cc4d536f.jpg

развивате двата винта под волана, които държат горният капак

ab5c3b5ab134c4f9.jpg

сваляте пласмасата първо от долния край

faa92cce081a5a55.jpg

откачате горните щипки от горе и свяляте пластмасовата кора

тук съм показал къде се държи пластмасата

a6edf7c6a0829428.jpg

самото табло се държи на два винта в горният си край. Преди да го сваля изключих акумулатора.

8f34e1e70ae25425.jpg

4e2eeef7f73f2e8c.jpg

откачате буксите които го държат, сваляте волана в най-долно положение и сваляте

това е вече сваленото табло

ca7d525afce5618a.jpg

1a42cc010949993f.jpg

откопчавате пластмасовите щипки, махате задния и предния капак

cf200e579991b79b.jpg

и виждате виновника за падането на стрелките /стабилизатора на напрежение на таблото/

28697f6b867a6cb3.jpg

презапоявате го, а също така и елементите около него с тънък поялник, този елемент не можах да го намеря по магазините.

След това обръщаме платката от другата страна

4ce4a2606720424f.jpg

Тук със стрелки съм дал какво трябва да се презапои. Това са двете съпротиления, а между тях е пътечката която свързва горната и долната платка. Пробема е че стабилизатора много загрява и те прегряват и се губи връзка. Аз бръкнах със стар руски поялник на който бях изпилил върха. Ако не можете да стигнете до тези съпротивления трябва да свалите стрелките и махнете белите пластмаси.

 

Това което съм чел по форумите проблема със стрелките идва от това, че стабилизатора на напрежение много загрява, затова реших да му сложа радиатор. Радиатора е от видекарта за компютър, но е запилена от единия си край защото не могат да влезат щипките

436dabf7cd242831.jpg

bfa0e357750f1de5.jpg

По обратния ред сглобявате всичко.

Да чукна на дърво вече съм минал около 700 км и всичко работи.

Това съм направил на МОЯТА КОЛА и работи. Няма гаранция ще Вашият проблем е същият и още, ако не сте сигурни какво правите - не го правете. Потърсете координатите на Наско от Стара Загора - той може да Ви реши проблемите!

УСПЕХ НА ВСИЧКИ И БЕЗАВАРИЙНИ КИЛОМЕТРИ!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубаво разяснение! И готина идея с радиаторчето. Благодаря за което smile027

Малко допълнение от мен... Ако се наложи да се махат стрелките - не е проблем. Пипа се лекичко и всичко е ОК. Мизерийка може да създаде слагането и по-точно напасването на стрелките към коректните стойности при сглобяването на таблото. Оборотомера се саморегулира след "подаване на контакт", но стрелките за температурата и бензиномера искат напасване, както и тази на скоростомера. Пипкава работа е малко, но...

Само се чудя защо си откачал акумулатора - излишно е!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм, изглежда логично като за "планов" дефект. Може ли това да се окаже великия проблем с шкодовите табла?

Апропо какъв е чипа?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда има логика той да е виновника. Линеен регулатор, печка си е. Съвсем си прилича на конструкторско недомислие.

 

Симптомите също приличат като да са от захранване - това че всички стрелки падат едновременно води в тая насока.

 

Какво пък, може да си разгадал една от мистериите на Шкода 1.... като си помисля, че някой хора ги лекуваха с контактен спрей.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

направих всичко както си написал и след около два дни пак почна да умира :oops: . Ако някои знае друго осявен Наско от ст з да дава идеи smile126

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 година по-късно...

Знам че темата е стара но искам да попитам за съвет.При мен два светодиода в долният край на оборотомера мъждукат,не светят на 100%. Какво трябва да се направи за да се оправи или към кого трябва да се обърна за да ми помогне.Аз съм от Бургас

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 година по-късно...

Аз също искам да изразя благодарност за добре написаната тема, благодарение на която пипнах таблото ми и в момента работи (дано така и да си остане smile021) s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 месеци по-късно...

Искам да благодаря за колегата за страхотната тема и начина по който е показал всичко.Стъпка по стъпка и аз вече си реших проблема с таблото.Вече близо 1000 км и проблема го няма smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре си се справил!

И благодарности за снимковия материал! :smt017

Добре си ги снимал нещата!

Благодарностите не са от мен, а от един приятел - на когото му предстои да извърши същата процедура.

Но пак са благодарности! :smt017 smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 година по-късно...

А може ли да ми кажете как да сваля стрелките?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подлагаш нещо под стрелката, за да не издраскаш таблото. После взимаш примерно...пинсета и я поставяш под оста на стрелката. И действаш на принципа на лоста. Може леко трудно да излезе, но без излишни силови движения, всичко ще е ОК

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Привет и от мен!

От месец съм горд собственик ,на Шкода Октавия,комби(4*4) 2002г.

Понеже търсих из темите и попаднах само на тази свързана с таблото!Имам следния проблем на таблото по средата където се показват градусите, разхода на гориво и т.н. Като е студена колата свети нормално и се вижда всичко,като я покарам половин час и нагоре започва да не се вижда нищо от индикациите.!Като индикациите започват да се губят от ляво надясно и накрая едвам доловимо се виждат градусите от долу.Надявам се да съм обяснил правилно и благодаря предварително ,ако някой може да ми да де съвет!

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фис дисплея ти е за смяна. Струва приблизтелно 150 лв. със смяната и то ако говорим за големия, ако е пловинката е по-скъпо. Има един пич във фв форума продава дисплея за 90 лв и сам си търсиш човек за смяната.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фис дисплея ти е за смяна. Струва приблизтелно 150 лв. със смяната и то ако говорим за големия, ако е пловинката е по-скъпо. Има един пич във фв форума продава дисплея за 90 лв и сам си търсиш човек за смяната.

А този дисплей има ли лентов кабел,който го захранва,защото ми обясниха, че той се прецаквал.

Иначе е големия дисплей мисля, защото има з индикации,показва радиостанцията на която съм,моменти разход по средата и температурата най-отдолу.

И последно как мога да открия човека с дисплея,благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има, ама лентов кабел не се продава. Само с дисплея. Това важи за вдо таблата.

Има и в преебалника някакви герои, които продават, предлагат и монтаж.

http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=45&t=432953&p=4267118&hilit=fis#p4267118

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има, ама лентов кабел не се продава. Само с дисплея. Това важи за вдо таблата.

Има и в преебалника някакви герои, които продават, предлагат и монтаж.

http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=45&t=432953&p=4267118&hilit=fis#p4267118

Благодаря за информацията,ще питам кой може да ми го смени и така...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 месеци по-късно...

Пращайте на Наско той е номер 1!!!Аз моето му го изпратих и след 2дена си го полунчих напълно работещо без никакви забележки вече 5000км

Редактирано от Erdin
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също съм ползвал услугите на Наско и съм много доволен.

При мен проблема беше, че на Октавията падаха стрелките на таблото.

Човека ми обясни, че тези табла имат няколко слаби места и че когато му пратят табло с проблем гледа за всичко, не само за конкретния проблем.

С две думи, човека е точен и си  разбира от работата, дава и консултации по телефона дали може да помогне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 месеци по-късно...

Поради това, че започнаха да ми падат стрелките докато колата е в движение /много рядко, но е дразнещо/ ето какво направих:

1. Демонтирате пластмасата на таблото

сваляте капачките и развивате винтовете

6e49bbab18d3d260.jpg

f18fbe15cc4d536f.jpg

развивате двата винта под волана, които държат горният капак

ab5c3b5ab134c4f9.jpg

сваляте пласмасата първо от долния край

faa92cce081a5a55.jpg

откачате горните щипки от горе и свяляте пластмасовата кора

тук съм показал къде се държи пластмасата

a6edf7c6a0829428.jpg

самото табло се държи на два винта в горният си край. Преди да го сваля изключих акумулатора.

8f34e1e70ae25425.jpg

4e2eeef7f73f2e8c.jpg

откачате буксите които го държат, сваляте волана в най-долно положение и сваляте

това е вече сваленото табло

ca7d525afce5618a.jpg

1a42cc010949993f.jpg

откопчавате пластмасовите щипки, махате задния и предния капак

cf200e579991b79b.jpg

и виждате виновника за падането на стрелките /стабилизатора на напрежение на таблото/

28697f6b867a6cb3.jpg

презапоявате го, а също така и елементите около него с тънък поялник, този елемент не можах да го намеря по магазините.

След това обръщаме платката от другата страна

4ce4a2606720424f.jpg

Тук със стрелки съм дал какво трябва да се презапои. Това са двете съпротиления, а между тях е пътечката която свързва горната и долната платка. Пробема е че стабилизатора много загрява и те прегряват и се губи връзка. Аз бръкнах със стар руски поялник на който бях изпилил върха. Ако не можете да стигнете до тези съпротивления трябва да свалите стрелките и махнете белите пластмаси.

 

Това което съм чел по форумите проблема със стрелките идва от това, че стабилизатора на напрежение много загрява, затова реших да му сложа радиатор. Радиатора е от видекарта за компютър, но е запилена от единия си край защото не могат да влезат щипките

436dabf7cd242831.jpg

bfa0e357750f1de5.jpg

По обратния ред сглобявате всичко.

Да чукна на дърво вече съм минал около 700 км и всичко работи.

Това съм направил на МОЯТА КОЛА и работи. Няма гаранция ще Вашият проблем е същият и още, ако не сте сигурни какво правите - не го правете. Потърсете координатите на Наско от Стара Загора - той може да Ви реши проблемите!

УСПЕХ НА ВСИЧКИ И БЕЗАВАРИЙНИ КИЛОМЕТРИ!

бихте ли ми казали казали как да се свържа със този наско?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също съм ползвал услугите на Наско и съм много доволен.

При мен проблема беше, че на Октавията падаха стрелките на таблото.

Човека ми обясни, че тези табла имат няколко слаби места и че когато му пратят табло с проблем гледа за всичко, не само за конкретния проблем.

С две думи, човека е точен и си  разбира от работата, дава и консултации по телефона дали може да помогне.

бихте ли ми казали казали как да се свържа със този наско?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаш лично

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.