Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Летни гуми - какви ?


Recommended Posts

Бих отписал Дънлопа, има склоност да се плъзга и това го споделят още хора.

Повярвай след над 25 000 км точно с такъв Дънлоп, изобщо не се плъзга. Уникална гума. С две ръце гласувам за нея. Аз лично по добра не съм карал. Това е спортна гума и държи доста добре.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 1k
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • sauber

    129

  • niki

    56

  • Izolini

    55

  • The Best Forman

    41

Годиар

Дънлоп

Конти

Мишелин

Която и да избереш няма да сбъркаш.

Следват

Бриджстоун

Тоуо

Вредщайн

Фулда

Нокиан

И накрая пак добри за парите си са.

Гудрич

Фалкен

Йокохама

Нексен

Барум

Унироял

 

Плопускам някои съд сигурност, но общо взето... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес в Диана - при покупка на място отстъпката от базовата цена е 27% с включен безплатен монтаж.При използване на Mtel-отстъпка 35%,и си плащаш монтажа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Аз лично съм много доволен от гуми-Диана , но само докато става въпрос за гуми - от останалите услуги ще се въздържа от коментар. Монтажа само в Интерпан ;)

п.С> Благодаря, bega4kata - значи правилно съм се насочил. Не мога обясня защо(в никакъв случай не казвам че са лоши), но Мишелина не са ми на сърце :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много странен ще е тоя спорт...

До миналото лято ако не бъркам като отвориш сайта на Дънлоп излизаше DUNLOP SPORT MAXX RT а слогана беше "Спортна гума родена на пистата".. А и все пак скоростния индекс на тази гума е "Y" - тоест 300км.ч. Не знам другите модели които гледа колегата дали могат да се "похвалят" с такъв скоростен индекс. Друг е въпроса колега дали си обърнал внимание на това. Поздрави. Нищо лично. Редактирано от ivanstoyanovvvv
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И защо този скоростен индекс Y да е за хвалба? Единствения резултат за нормален автомобил който и с 210, тоест индекс Н надали ще се кара е, че при по-ниски температури нямат загряване при градско каране и са пълна трагедия.

Редактирано от Izolini
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И защо този скоростен индекс Y да е за хвалба? Единствения резултат за нормален автомобил който и с 210, тоест индекс Н надали ще се кара е, че при по-ниски температури нямат загряване при градско каране и са пълна трагедия.

Плюс това ще са твърди, като пластмаса и в дупките 100% ще оцелеят те, а джантите не.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хвалба или не, факт какво пише на гумата. Определено са много далеч от "пълна трагедия".Тук ставаше въпрос дали гумата е спортна или не доколкото може да се говори за спортна гума на размер 205/55/16, която е предназначена за ежедневна употреба. За тези навъртени от мен с тях 25000 км. нямат балони и не са се изкривили. Джанта също не съм кривил, а всяка пролет преди монтаж се проверяват старателно. Ако някой от колегите кара с такива би ми било интересно да сподели и той впечатления. Нали за това е форума.

Редактирано от ivanstoyanovvvv
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно с тези неспортни гуми, миналата година на Калояново никой не можа да ми вземе старта, дори и едно голфче със сликове. :D Доста хора плюят Дънлоп, но лично аз съм доволен от този модел. За втори път си купувам такива гуми, преди в размер 205 55 16, сега 225 40 18 и не съм съжалявал нито за миг.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Само да кажа, че и 3те последни модела които гледам са с със скоростен индекс Y.  От всичките пък, които гледах с размер 225/45/17 само Ханкука бяха V индекс и от ревютата ги дават най-твърди. Според мен е съвсем нормално гума с този размер да е твърда - все пак е нископрофилна.  Сигурен съм , че която и 3-те да избера (Гудиър/Дънлоп/Конти) няма да сгреша просто ми е интересно да избера най-подходяща за моето каране .... и точно се бях насочил към Гудиър-а, че го дават най-мек(а аз не правя повече от 15к на година) и сега с тоя Дънлоп :P. Явно като отида в Диана ще е - затварям очите и ала-бала-ница и те така ;), а после ще споделям.  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...  Сигурен съм , че която и 3-те да избера (Гудиър/Дънлоп/Конти) няма да сгреша просто ми е интересно да избера най-подходяща за моето каране .... и точно се бях насочил към Гудиър-а, че го дават най-мек(а аз не правя повече от 15к на година) и сега с тоя Дънлоп :P. Явно като отида в Диана ще е - затварям очите и ала-бала-ница и те така ;)....... 

 

Избери Дънлоп :)

 

https://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D0%B6%D0%BE%D0%BD_%D0%91%D0%BE%D0%B9%D0%B4_%D0%94%D1%8A%D0%BD%D0%BB%D0%BE%D0%BF

 

https://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D1%8A%D0%BD%D0%BB%D0%BE%D0%BF_(%D0%B3%D1%83%D0%BC%D0%B8)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гарантирам ви, че никой от вас не иска истински състезателни гуми на колата си за ежедневно каране.

 

Не казвам, че са лоши гуми тия Дънлопи, а че са толкова състезателни, колкото шкода от магазина е състезателна кола.

 

И да отговоря на колегата - последното място, от което ще черпя информация за какъвто и да е продукт е рекламната диплянка.

 

Относно скоростния индекс може много да се говори, но като цяло високоскоростните гуми са правени .... за високи скорости. Ти едва ли ги караш с 300, та да ти носи някакъв бенефит тая буква.

Редактирано от Цецо75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не колега. Естествено че не ги карам. Просто този индекс малко или много говори за качествата на гумата. А колкото до рекламни диплянки и тн., като гледам само аз и още един колега даваме мнение за тази гума от личен опит, тоест използваме ги ежедневно. Всички други мнения за тях са на базата на предположения, тоест от хора които не са ги ползвали и изказват мнения тип "тези гуми ЩЕ бъдат еди си какви", което за мен лично не е ок. Бих си позволил и го правя, да изказвам мнение за нещо за което имам реални впечатления, а не предположения. Лично мнение с което не ангажирам никой.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И мисля че е редно да сложим край на този спор. Нека колегата избере каквото му е на сърце и после да сподели впечатления.

Редактирано от ivanstoyanovvvv
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че много хора не знаят какво представлява скоростния индекс на една гума.

Това е класификацията й при МАКСИМАЛНО натоварване. Това, че гума е с индекс H, далеч не значи, че позволява скорост от само 210 кмч. Това означава, че позволява такава скорост при максималното й натоварване по товарен индекс (например 91, което е 615кг.).

Поведението й в завой, при ускорение, при спиране и т.н. няма абсолютно нищо общо със скоростния индекс.

Редактирано от sauber
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ахъм. Скоростния индекс е свързан с прегряването на гумата. Тук обаче има един друг ефект. Често високоскоростните гуми достигат оптимални качества, чак когато загреят добре. И при стандартни условия може да са даже по лоши от "обикновенни" гуми. Това естествено е много условно, но не случайно на състезание се подгряват гумите. Затова ви написах, състезателните гуми не са за ежедневно каране. И този дънлоп не е състезателна гума и добре, че не е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че между Racing и Sport, има някаква разлика. Да не изпадаме в крайности! В крайна сметка, във високия клас каквото и да избере колегата, няма да остане разочарован според мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Октавия 1 съм с hankook kinergy eco, страхотни са. Карам много,такава ми е работата. Дъжд, сухо, спиране, завои, просто са супер. А за цената, на която ги взех миналата година, нямат конкуренция 195/65/15 бяха 85 лева. Както е казал колегата по горе, зависи как, къде и колко карате. С тези гуми аз се чуствам сигурен в колата. На Фабията сега съм с две Фалкен или нещо такова, и две Континентал някакъв контакт 2 :) Така се случи, че ги взех с джантите, не са карани, абсолютно нови са, но са със стар дот, от 2014 края. Ще имам едно наум с тях, а догодина ще си купя hankook и за нея :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че между Racing и Sport, има някаква разлика. Да не изпадаме в крайности! В крайна сметка, във високия клас каквото и да избере колегата, няма да остане разочарован според мен.

Напълно съгласен. Редактирано от ivanstoyanovvvv
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Годиар

Дънлоп

Конти

Мишелин

Която и да избереш няма да сбъркаш.

Следват

Бриджстоун

 

Напълно съм съгласен с препоръката с изключение на Бриджовете. 

@ Сами от личен опит ли ги класираш така или е взето от някъде това подреждане?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя Унироял и мен много ми дърпа погледа. Ама се притеснявам, че повечето гуми дето са за дъжд, са доста шумни заради посоката на канала.

Любопитен съм колегата като покара, какво ще каже.

Днес ги сложих на колата, покарах я 6-7 километра, вдигнах до около 100, разлика в шума не намерих.Ама тия големи канали как захапват камъчета не е истина...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, с всички марки, няма как да съм карал, но с повечето, макар и чужди автомобили. Отзиви от хората. Мнения на гумаджии. Тестове разни... Мои наблюдения...

Аз примерно си поръчах за Шкодата преди няколко дни-Годиар Игъл Ф1 Асиметрик 3, 245 35 19. След 2 седмици ще дойдат. Пирелито с което съм 225 е тясно за мощността ми, а и бързо остаряват. Тоест при пирели не се слагат вещества против стареене, както при Мищелин, Дънлоп, Годиар, Конти и др. Пирелито е много твърдо и де напука между грайферите и по самите грайфери. Пирели са УЖАСНИ премиум гуми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да бе... Точно Пирели да са зле! Карал съм и сега имам Пирели на едната, доста яка гума. Спортните са тегави на студено, но за всичко останало, Сами, не съм съгласен! Предните ги смених, заради старост от време -5год, имаха грайфер, но за 50х км се изпекоха и станаха твърди. Не са се напуквали и тн!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще ти снимам моите. Как са напукани, а нямат 3 години. И са на 6-7000км.

И колата се кара само в хубаво време и стои на сянка и сухо.

Примерно Кръстника ми Цонко, който взе на Есто колата, както и да е, си купи по същото време Дънлоп и сега моите са камък, а неговите супер меки все още. На 30 000са.и нямат естествено напукано.

За мен рирели са боклуци.

Редактирано от bega4kata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.