Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Octavia 1 (и 2) : обезшумяване интериор - Mission possible!


Redline__

Recommended Posts

Стига с тия лични де! И ние искаме да знаем, че като победим мързела да я почваме!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 254
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • esto

    37

  • димон

    37

  • bega4kata

    30

  • chavdarlk

    20

Най-много писали в темата

здрасти ,абе хора с кво ги лепите тези изолации,мисля да сложа под педалите и да ги лепна със силикон , а тази самозалепваща лента от къде се взема smile166

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм си приготвил това

post-2459-138453090972_thumb.jpg

битумна замозалепваща лента със защитна мембрана ширина 75 мм дължина 10 метра.

Купувал съм я от Бриколаж преди няколко месеца за около 12-14 лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази акустична лента се ползва в строителството, сигурно ли е, че ще свърши работа :-k .

При нас целта не е шумоизолация, шумоНЕпредизвикване, чрез погасяване на трептенията.

Между другото, аз облепих целия багажник (включително и при резервната гума) с микропореста гума 4 мм.

Резултата е спорен, май имаше някакъв ефект, но минимален.

Това, което трябва да се сложи трябва да е тежко и пластично за да поема енергията от трептенията.

Битумната лента е идеална за целта, дано и това върши работа smile162 .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да светна някои начинаещи колеги !!! :)

Битума използваме с цел да увеличим теглото на детайлите от типа - ламаринени кутии .

Да речем подбагажното пространство е изработено от почти гладка , тънка ламарина , която наподобява на микрофон. Повтаря звуците поради сравнително ниското си тегло и голямата площ , т.е. получава ефекта на мембраната или както му викаме - консервна кутия...Дрънчене , резонанс и др. подобни. Най - добър ефект за отстраняването на този ефект има битумната лента , която е еластична и е със сравнително голямо относително тегло . Играе роля на амортизатор - затихва бързо вис. чест. колебания. За добиване на представа бих използвал следния пример: всички знаем че под металната алпака на мивката има залепена гума и водата "пада" мазно...Пробвайте да махнете гумата и ще видите резултата - :mrgreen: УЖАСЕН УЖАС !!! Не стига че дрънчи , ами и пръска да си е@е мамата...

За да се намалят нискочестотните шумове от типа "дизел-ПД " ползваме звукоизолация , която всъщност е топлоизолация и затихва най-добре в диапазона 100 - 500 Hz .

Добре е двата вида изолации - битума и топлоизолацията да се ползват в комбинация.

Пускам един линк на фирма в София предлагаща такива изолации , макар и по-скъпички , просто за добиване на визуална представа . Материалите са на руската фирма STP , но с успех могат да бъдат заменени с други подобни и много по-евтини намиращи се по големите вериги.

 

http://www.briad-audio.com/index.php?Mh ... SPQli3chaT

 

Преди седмица се видяхме с "другаря" esto :D , като оставихме двата дизела да тракат един до друг...Неговия беше с "обработен" капак на клапаните , а моя - не . Да не казвам голяма дума , че при него беше почти като бензинов двигател , но имаше звук наподобяващ на загрял CR мотор - мек и тих , без високочестотното притракване на дюзите и т.н.

Онемях !!!!!!!!!!! =D> =D> =D> Браво на ESTO !!! А за другите му подобрения пък относно шума не ми се започва да говоря !!! Ако той иска да разказва !!!

smile159 smile159 smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

много хубаво си почнал,но отдолу задължително трябва да сложиш битумна лента/хидро изолация/ поне 3 слоя и за да имаш максимален ефект трябва да направиш мястото за гумата,пода в багажника и пода под задната седалка, арките на задните гуми.следващия етап е подкалниците,а за лентата която си използвал мисля,че не е от най-подходящата,но все от някъде се почва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Битумната лента е идеална за целта
-много тежи бе :!: :!: :!: -мойта е бегачка ;)

[-X

те са сложили такава на най важните места.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Трябваше първо да налепиш 2,3 слоя битумна лента , бе човек ...после тази ..."акустична"... :smt034 :smt034 :smt034

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

охооо-абсурд да стане на мойта кола.

Аз си смених акомулатора,щото новия ми е 3 кила по-лек а със същия ампераж....,друга резервна гума/поничка/,алуминиев крик и т.н. .....ти-15 кила отгоре :!: никога smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има варианти да компенсираш тези 15 кг.като например:

1.отслабне шофьора

2.караш с празен резервоар

3.махнеш част от оборудването и тн. smile159 :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

охооо-абсурд да стане на мойта кола.

Аз си смених акомулатора,щото новия ми е 3 кила по-лек а със същия ампераж....,друга резервна гума/поничка/,алуминиев крик и т.н. .....ти-15 кила отгоре :!: никога smile027

 

smile091 И преди да се качиш в колата smile090 smile168

 

Не знам какво обезшумявате но при мен най-големия шум идва от предното стъкло. Просто не виждам смисъл да обезшумявам дргуго докато това не се оправи. А не съм чувал за О1 да се предлага по специално предно стъкло...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина стъклата са много тънки . Не знам как е при О1 , но при 02 са 3,3мм. При малко по-силна музика например огледалото за обратно виждане почва да трепери... :mrgreen:

Колкото е по-тънко стъклото толкова е по-голяма "чуваемостта".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбира се, че има зависимост между дебелината и шумопроникването, но основно нещата зависят от качеството на покритията на стъклото (включително и на средния "найлон").

Например, казват, че при слънцезащитните стъкла на О2 (тези, дето са опция около 1100 лв.) имало много по-малко шумопроникване.

Там дебелината на специалния слой е около 1 мм.

Аз шумове през предното стъкло не чувам, вие само за дизелите се оплаквате?

От стъклата ми влиза шум само през страничните при скорост над 80 км/ч.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам какво обезшумявате но при мен най-големия шум идва от предното стъкло. Просто не виждам смисъл да обезшумявам дргуго докато това не се оправи. А не съм чувал за О1 да се предлага по специално предно стъкло...

когато се облепи предния капак,тогава през стъклото влиза по-малко шум и има смисъл да се обезшумяват и ламарините по купето

Не знам какво обезшумявате но при мен най-големия шум идва от предното стъкло. Просто не виждам смисъл да обезшумявам дргуго докато това не се оправи. А не съм чувал за О1 да се предлага по специално предно стъкло...

 

като оставим шегата настрани с не повече от 4 кг можеш значително да намалиш шума при пълна газ и бученето от грапав асвалт

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има варианти да компенсираш тези 15 кг.като например:

1.отслабне шофьора

2.караш с празен резервоар

3.махнеш част от оборудването и тн. smile159 :smt017

относно:

1-на диета съм

2-с малко нафта не обичам да карам ;)

3-ами полицаите правят проверка

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

охооо-абсурд да стане на мойта кола.

Аз си смених акомулатора,щото новия ми е 3 кила по-лек а със същия ампераж....,друга резервна гума/поничка/,алуминиев крик и т.н. .....ти-15 кила отгоре :!: никога smile027

Ти как се нави да сложиш щората отзад smile001 .

Фара с лупата и баластите също понатежават :lol: .

А надписите "Gunter Sport" smile115 ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

още малко по темата.днес най накрая чух един шум който при мен почти изчезна но на моменти се долавяше и много дразни,това е пластмасовата чашка или,както се казва на задните амортисьори която отвреме на време претраква в амортисьора и създава гадното усещане,че в окачването на задния мост има луфтове,утре ще бъде всичко ок. :smt004

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз долавям едно шумолене от косъм на дясната седалка, но не мога да го намеря още - може да е паднал под седалката!

 

smile027 smile159 smile027 smile159 Просто не можах да се сдържа! smile168

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък чувам,че един паяк си плете мрежата...ама май е под шофьорската седалка.Утре ще се наведа да видя кво става

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти ако чуеш колата на esto наистина няма да можеш да се сдържиш. Не мога да разбера защо някои хора приемат с такава насмешка труда на други. Лично аз съм чувал и съм виждал какво е направил esto и трябва да Ви кажа, че ефекта е много голям. smile119 Евала за положения труд и желанието...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз па един ден полудех. Некакво цъкане вътре ме побърка... Чудя се аз, дразня се на FSI технологията и накрая си изхвърлих Сейко-то през прозореца. То се оказа часовника ми бе хора... smile091 smile091 smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.