Jump to content
Ако имате проблем с вход във форума, моля кликнете и прочетете. Прочетете повече... ×
skoda-auto.bg     autozone.bg

BlackPearl

ALLARD RACE PIPE

Recommended Posts

BlackPearl

В Англия колегите с вРС използват следното.

 

След като си чипосат автомобилите, трябва да се оправят с ЕГР клапана;

Накратко работата на ЕГРа е,че чрез тръба се връщат неизгорелите газове за доизгаряне.

Когато обаче колата е чипосана, има повече сажди и по този начин се образува нагар по ъглите. Но след време дупката на ЕГРа се свива заради насъбрания нагар и колата се спъва.

Ето пример:

egrdirty.jpg

Затова той се затапва с гарнитурка.

011379413.jpg

 

След това за да получат по добра въздушна струя и по чисти тръби и колектори се използва ето това:

 

HPIM0572.JPG

 

Кита пасва идеално и на заводската пластмасова тръба.

Има си и щуцер в който си влиза бакуум маркуча.

 

Има няколко вида тръби:

(large) 57mm 130.150.140.160 TDI engines.

(small) 51mm 90.100.105.110.115 TDI engines.

 

Има обаче малък проблем за БЛТ двигателите:

-за АСЗ мотора е много лесна интервенцията (описал съм я в темата ми за проекти)

-за БЛТ може да възникне проблем- БЛТ,който покрива ЕВРО 4 е малко по различен(има нещо като дросел клапа) като управление от АСЗ -освен с вакуум маркуч има и ел кабел. Точно идва ? дали ще стане и къде ще отиде този кабел?

 

Надявам се съм бил полезен с тази информация! smile159

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
votolom

Много интересно е това и определено е полезно...бих посъветвал колегата, който купи моята бивша рс-ка (burziqvlak) да се поинтересува по този въпрос, ако вече не го е направил де ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Karaibrahim

При BLT-та има анти-тресящ клапан, за да не се тресе кочината като загасиш мотора. Той също е там при EGR-a и го губиш с това китче. Поради тази причина, аз моя съм го загасил до минималната стойност през вагком. Така хем съм го ограничил, хем имам клапан, хем нямам лампи по таблото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
BlackPearl

Минималната стойност е далеч далеч ВИСОКА от това да се затапи ЕГРа и да се изключи чрез ВАГ-КОМа.

При минимална стойност (не съм 100% сигурен) но ВАГа показва,че МАФа около 40%-50% и изключва(клапана се затваря) някъде в този диапазон беше. (ако лъжа-порави ме).

Знам че нормална стойност е 81-95%.

А при мен работи точно......-4% и изключва :) !

Ники (D_power) също е на минимун-но това не пречи да се опбразува нагар и да му се зацапат тръбите след като има п.бокс....

 

Има много голяма разлика между минимум ЕГР и изключен ЕГР.

 

smile159

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
bega4kata
При BLT-та има анти-тресящ клапан, за да не се тресе кочината като загасиш мотора. Той също е там при EGR-a и го губиш с това китче. Поради тази причина, аз моя съм го загасил до минималната стойност през вагком
айде сега обяснете на колегите как точно става това

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Karaibrahim

Искрене, знам че все пак има гняс, дето минава и след вагком-а, ама нямам желание да се треса като малеби всеки път като загася колата. Аз съм го направил на към 360mg/оборот. От там нататък започва да присветва елхата и да се трупат грешки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
BlackPearl

Косьо, няма лошо-аз не съм казал, че минимум е неприемлив.

Всеки сам си преценява. Аз пуснах темата да се добие представа какви са алтернативите0главно за АСЗ, понеже за БЛТ (с какъвто си ти) не е много наясно как ще стане хватката.

А за тресенето : абе ти9 сложи Шпека :) и после пак ще си говорим :)

smile169

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Karaibrahim

А за тресенето : абе ти9 сложи Шпека :) и после пак ще си говорим :)

smile169

 

Аз съм само със съединител на двуделния, защото не исках да ми тресе.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
LACHO

Ок аз разбрах за тази тръба,а при мен различно ли е заради тоя филтър за твърди частици който имам.Или горе долу кога трябва да го почистя?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
BlackPearl

Точно по време на събора ми пристигна тръбата.

Евала на Аллард Къмпани на г-н Алан Аллард за бързата реакция и точност при кореспонденцията.

Ето какжо представлява Аллард тръбата:

Има си затапваща плочка+гарнитурка към нея-ОСТРООО

011996177.jpg

 

011996193.jpg

 

Тръбата има гумено уплътнение.Има си и щуцер където ще влезе вакуум маркуча от кутията- този щуцер реално е ако колата има турбо прибор,да се върже прибора.

011996196.jpg

А ако няма

011996187.jpg

 

Благодарско:

011996172.jpg

011996183.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
bega4kata

за нащи ,по простите коли,нямя ли такива работи бе :?: Да провериш и да отговориш :!:

Иначе -много яко Ися.Поздравления-това пак си е към силов тунинг....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
BlackPearl

На предпоследната снимка си пише 1.9 и 2.0 ТДИ.

Трябва да става и за 2.0ТДИ щом си пише,ама за такъв двигател не съм говорил с англичаните-кой има и как го е слагал и тн.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
BlackPearl

И така, след кратка кореспонденция с колега от Бришкода мога да продължа темата:

 

И така колеги.

Тръбата се слага на мястото на оригиналния ЕГР.

01_moteur+sans+cache+v2.jpg

 

Има една дилема......2та гумени маркуча и къде да се нахакат.... :)

Fabia-engine1.JPG?et=YeM1mCKuwYGr98JzUqE9Kg&nmid=241119991

 

Какво се препоръчва... Някой колеги ги затапват с ....

пластмасови поставки за топки за голф.........

wooden-golf-tees-white.jpg

 

И след това се получава ето това:

SNV81006.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
werz

Монтира ли я тая чикия вече.Според мен фабията си иска турбо+генерация+кулер и съответния ремап.Ставаш 200+ коне и вече може да се състезаваш с бензинови коли.Се си мисля,че Алард имат и по смислени продукти

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
BlackPearl

Има време за всичко :) smile049

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
bega4kata

Има обаче малък проблем за БЛТ двигателите:

-за АСЗ мотора е много лесна интервенцията (описал съм я в темата ми за проекти)

-за БЛТ може да възникне проблем- БЛТ,който покрива ЕВРО 4 е малко по различен(има нещо като дросел клапа) като управление от АСЗ -освен с вакуум маркуч има и ел кабел. Точно идва ? дали ще стане и къде ще отиде този кабел?

относно този проблем:Този по нов вид агр е с електронно затваряне на дроселната клапа/при стария тази клапа се управлява чрез вакум,който пак ел. се управлява от компа чрез клапан/,и тук не може за разлика от стария модел/който може да му запушиш вакума и компа ще си управлява без да знае че си го изкарал/да се маха.Компа си мери положението на клапата и НЕ МОЖЕ СОФТУЕРНО ДА СЕ ИЗОЛИРА!

СОРИ И ЧЕСТИТО НА ПЕЧАЛИВШИТЕ

като го махнеш записва грешка и влиза в серв.режим-апък как ГАААДНООО ГАСНЕ smile150

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
BlackPearl

smile139 ASZ smile170

 

smile179

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
bega4kata

smile096 ей,гаден-няма да ти я върна smile001

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
werz

БЛТ си има повече пауър по рождение-така че тези гнясове не му пречат

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
BlackPearl
smile096 ей,гаден-няма да ти я върна smile001

 

smile048 Да си ми връщаш тръбата,че ... smile096 smile048

(ти мисли и намери чарка за другата магия, дето ще я направим ) smile049

 

werz- напълно съм съгласен,че БЛТ има повече пауър, но за това си има трикове с които АСЗ компенсира.

 

smile027

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
bega4kata

Що да има повече пауър?

Мишка,пазя ти я кота очите си.А за другата схема,ще задействам др.седмица.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
BlackPearl

Ок Сами!

 

А за БЛТ- де да го знам,ама найстина си има повече пауър ( Евро 4 покрива ).....

На Huko му беше дала на диното (сток) 143 кончета, а на vrs(Стефчо с червената РСка) след чип на диното в Prospeed му даде около 154-158 коня :).

Явно все пак е по изпипан и по-иновативен от АСЗта и върви повече :) !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

×