Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Реален разход


pigoff

Recommended Posts

Хайде и аз да ви се похваля!

След като ми настоиха електрониката във Варна, навръщане занулих - Шумен-Разград-Плевен при скорости 90-120 км/ч и без рязки изпреварвания, ми даде 6,6 л/100 !!! smile004

 

Направо съм втрещен!

не вярвяй....мислиш ли че компа знае чи ти е по-голяма турбината и са ти по-дебитни дюзите

 

 

Прав си, но и стрелката на бензина не падаше както обикновенно! Следващото излизане, ще я засеча по старият изпитан начин.

 

smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 104
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • pigoff

    10

  • ikonoma

    7

  • PRR

    7

  • masterOne

    6

Най-много писали в темата

не вярвяй....мислиш ли че компа знае чи ти е по-голяма турбината и са ти по-дебитни дюзите

Дали? Все пак има дебитомер за въздуха. Променено е количеството въздух. А съотношението въздух - гориво горе долу е същото. Зависи как е написан алгоритъма и дали отчита само времето и степннта на отворена дюза или има и някаква корекция по въздух.

Плюс, че ламбда сондата мери кислорода в отработените газове и допълнително коригира подаването на гориво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

когато се изискват повече коне се прави алкоритъм за по-богата смес....щото буталата си утиват

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е по-богата сместта, би трябвало да дава по-голям разход, а не по-малък.

а по какъв алгоритъм отчита компа на ок 1 ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е по-богата сместта, би трябвало да дава по-голям разход, а не по-малък.

 

Тя е по-богата ама зависи и колко си натиснал педала! Сега като пътувах не ми се налагаше да натискам педала повече за да изпреварвам. Искам да кажа че я галиш и тя си върви с лекота навсякъде! В Петък ще я замеря към Сокола а някоя вечер ще направя и клип 0-200 smile035

 

smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нали не се опитвате да ми кажете че колата става повече коне и същевременно по-икономична

стига де -големи хора сме...безплатен обяд няма...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нали не се опитвате да ми кажете че колата става повече коне и същевременно по-икономична

стига де -големи хора сме...безплатен обяд няма...

 

Далече съм от мисълта smile091 даже напротив! то очевидно стрелката на бензина пада надолу като почна да я карам по-душманската. абе незнам засега как е, ще я замеря и ще пиша

smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-богата или по-бедна смес, ЕКУ-то поддъжа някакво съотношение. Горивото се впръсква съобразно постъпващия въздух. Ламбдата се явава каскадно управление и в зависимост от съдържанието на кислород в отработените газове, определя доклоко е пълно горенето и коригира в някакви тесни граници горивото към въздуха. Ако ЕКУ-то не получава вярна информация за вкарваното горивото, няма да може да поддържа сместта и съответно колата би горяла и пушила повече.

А относно повечето коне, 1.2 64 коня, хаби повече от мен извън града, а кефа между двата двигателя е... :) Сами твоята сега при нормално каране, повече ли харчи от преди? Просто повечето коне по-леко се справят с промените в скоростта и съответно по-малко натискаш газта, което се отразява благоприятно на разхода.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе само 2 изпреварвания на колони и ми отива подяволите икономията :D С оригинални дюзи/разпръсквачи/,може да се постига същия разход,но като настъпя примерно - дюзите вместо 50мг средно при аванс на впръскване 19 средно-впръскват маскимума си от 70мг. с предварение 27!!!!Това компа изчисляващ разхода не го знае че да го сметне,защото си е извън заложените параметри.Рисковничето тук е обаче е че дебитомера отчита на място вместо 250 нормално, 450 и нагоре на празен ход,а като дадеш газ качва мнооого над 1000.....

няма значение,да не спорим за глупости,че е късно вече smile027 Ти ми даваш пример с друг двигател като конструция и параметри-за примера ти с 1.2.Моето мнение е че ,един и същи двигател като му сложиш по-големи дюзи,гол.турбо и увеличиш мощноста с над 50%,не му пада разхода,а дори напротив.

п.п. с ваг кома могат да се коригират изчисленията на бордовия за разхода в проценти в плюс и минус.Може да се настрои долу-горе точно да показва и след интервенции по двигатела.

при ускорение сондата се игнорира,регулировката е по детонации!То за това 1.8т трудно се чупи за разлика от Опелския 2,0т16v

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Ето и реалният разход след замерване тази седмица. При скорост 90-130 км/ч. - 8.5 л/100, при другият режим

12-13 л/100 smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе като си говорим за реален разход, точно за събора направих замерване. На тръгване от София заредих догоре, ресетнах паметта на компа още преди да потегля от колонката. Направи ми впечатление, че момчето зарежда изключително много време и в последствие се оказа, че е сипал 30 литра (а бар графа за горивото на таблото ми беше поне 1-2 чертички над половината!). На връщане от събора още с влизането в София заредих пак догоре (ама наистина до горе, до гърловината, щото си го сипвах сам) и заредих 17, 078 л. Бордовият компютър ми показваше в тоя момент среден разход 4.9 л/100 км за това разстояние (не, не съм се объркал със средния разход като цяло досега, специално за трипа до Габрово и обратно ресетнах), а като го сметнах по колонка, излезе 3.1 л/100 км, (17 л. за 551 км, като данните за 551 км са пак от бордовия). Сега, че разлика между бордовия и колонка има, е ясно, обаче 1.8 л. разлика е меко казано фрапираща. Освен това разход 3.1 л/100 км. също ми се струва невероятен, при положение, че на отиване минах по подбалканската линия, през Шипка и съм карал средно с 60-70 км/ч, после до Междене и обратно също с около 50-60, че и по-малко при минаването през града, но на връщане минах през Севлиево и по магистралата, където реших да изтествам колко й стига душата на Фабиана и не съм я жалил ни най-малко - средна скорост около 130 км/ч през целия път (до магистралата с около 90-100, на магистралата под 140 изобщо не съм падал, като по едно дълго надолнище настъпена до ламарината чак не можах да повярвам, че компа изписа 196 км/ч (добре че нямаше ченгели)). Та въпросът ми е откъде идва такава фрапираща разлика? Мисля си, че компът не е много в ред, щото както казах, на тръгване заредих малко над 30 л. по колонка, а той показваше със сигурност поне 1-2 чертички над половината преди да заредя. От друга страна пък 3.1 л/100 км ми звучи като за Гинес и е още по-невероятно като разход...

 

П.С. Ааа, забравих да добавя, че на всичкото отгоре и на отиване, и на връщане почти през цялото време съм карал на включен климатроник, че беше много жега, а освен това абсолютно през цялото време в двете посоки карах и с включена в запалката 50W хладилна чанта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен реалният ти разход е близък до този който ти показва компа.

Грешката я отдавам на това, че може би момчето което ти е сипвало нафта е обезвъздушило резервоара и е събрало повече гориво - сам пишеш, че си бил над половината пък е събрала още 30 литра (при 45 л. резервоар!)

После като си я пълнил сам си сипал догоре без обезвъдушаване и...от там се е получила разликата.

Това е логичното обяснение, не зам само дали резервоара на фабия 2 може да се обезвъздушава...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като се има предвид резервата при обезвъздушаване от 7 или 8 литра, получаваме следните сметки:

17+8=25л

25л/551км*100=4,54л/100км среден разход. s_flag

Сега по-реално ли ти се струва? smile035

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Минерални бани(Хасково) - Русе. Разход по борд компютър - 3,7 л/100. Пасажери - 4ма, моите родители и още едно семейство. Багаж за 4ри човека за 3-4 дни(тоест пълен багажник на Фабията). Климатик и темпомат(според баща ми на около 80км/ч. smile049 Пенсионери хора, какво да искаш. Че си мисля ,това ако беше една автомагистрала Хасково -Русе щеше спокойно със същата скорост да падне 3-3,2 литра. Като гледаме рекорда от 2,2 литра за 1,2 TDI CR Фабийката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като се има предвид резервата при обезвъздушаване от 7 или 8 литра, получаваме следните сметки:

17+8=25л

25л/551км*100=4,54л/100км среден разход. s_flag

Сега по-реално ли ти се струва? smile035

 

Виж за обезвъздушаването и за резервата от 7-8 литра въобще не ми беше хрумнало, но така вече нещата се подреждат на мястото си. Иначе 4.5 л/100 е фантастичен разход!!! smile035 smile035 smile035

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж за обезвъздушаването и за резервата от 7-8 литра въобще не ми беше хрумнало, но така вече нещата се подреждат на мястото си. Иначе 4.5 л/100 е фантастичен разход!!!

Ако не беше я настъпвал на магистралата толкова щеше да е близо до 4.0 :smt032

Ето и реалният разход след замерване тази седмица. При скорост 90-130 км/ч. - 8.5 л/100, при другият режим

12-13 л/100

Е да, но кеф цена няма smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трудно е да засечете Фабията. По-горе съм написал горе-долу какво може да се зареди в резервоара на 1-цата. Може би и при вас е същото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извънградско

преобладаваща скорост - 110 км/ч , средно натоварен автомобил , гориво Ромпетрол дизел , гуми 165/70/14 , 2,3 атм , включен климатик ...... 4,2 литра /100км / засичане пълно - пълно /борд компютъра дава 0,4 л повече

1,4 TDI-PD BNM 51 kW

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А това което ви показват бордовите комповете, дали отговаря на това което сипвате като литри?????

Я вземете другият път да ги засечете по зареждане от бензиностанция до бензиностанция а не по компа да ги гледате само!

 

smile056

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А това което ви показват бордовите комповете, дали отговаря на това което сипвате като литри?????

Я вземете другият път да ги засечете по зареждане от бензиностанция до бензиностанция а не по компа да ги гледате само!

 

smile056

горепосочения разход е базиран само на метода пълно-пълно ..... друг е въпроса дали същата колонка на една и съща бензиностанция - дава точни измервания на горивото

във vw forum бяхме нищили тема за това дали количеството е еднакво през различните часове от денонощието - би следвало да не е - при положение , че хранилищата са термонезависими под земята

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Силистра - София в неделя (сравнително слаб трафик) 430 км за 5часа, средна скорост 87км/ч, 3 човека + пълен на макс багажник + климатик през цякото време - 6.9 л/100 по борд комп. (за мен доста приличен разход).

 

Колегите с 1.6 /101к.с. какво ще споделят?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да Ви кажа доста се посмях. Постигна се нещо някаде и казвате това е? С три съвременни при моята стъпка от 39-40номер нямам подобни консумации.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето Skoda Superb GreenLine 1.6 TDI:

http://www.auto.cz/test-skoda-superb-gr ... litr-56332

Достигат до 3,8л/100км , 3,9 при постоянни 100км/ч при 2000оборота. Тия убиха всичко детско у мен. Аз с Фабията ги правя трудно тези цифри.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето Skoda Superb GreenLine 1.6 TDI:

Достигат до 3,8л/100км, 3,9 при постоянни 100км/ч при 2000 оборота. Тия убиха всичко детско у мен. Аз с Фабията ги правя трудно тези цифри.

 

:smt017 Аз със същия двигател, само че 90 к.с. дося не съм успял да постигна такъв разход!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.