Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

G263


angel

Recommended Posts

cdrecordable - Благодаря за предложението. Изглежда смислено, но миналата година като се прояви проблема ходих да погледнат на едно място климатика и ми казаха, че нивото на фреона било наред и се съмнявали в датчика за високото налягане, но неможаха да ми спечелят доверието да си оставя да ми ръчкат колата :)

 

Освен фреона дали може да е нещо друго ?

 

Ако не стане ясно от къде е проблема, съм решил да я закарам в сервиз на Bocsh за където имам добри отзиви за града ни и ще пишя какво е. Предполагам, че е рядък проблем и ще е полезно за някой друг със същият проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Диагностика- Г263 записва грешка и не се сменя кой знае колко сложно- малко търпение, огледало, фенер и предварително разглеждане на стъпките за смяна и всичко е 'шест'- за 40 минути го смених с разглобяването и сглобяването.

Моя не тръгваше в топлото заради Г263- имах си грешка като слънце :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако се пуска зимата на 4-5 седмици в някой подземен паркинг да обърне фреона в системата и да намаже уплътненията, шанса да допълваш е много малък- на мен ми допълниха 20 грама масло и 0 грама фреон smile092

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, за мненията.

Ще изчакам малко да се затопли времето за да е затвърден проблема и ще я метна до сервиза да видим какво ще излезе.

Надявам се да е в нивото на фреона и да се реши проблема, че жегите предстоят smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

G263 го смених профилактично със закъпен такъв от Еурата. Там между другото беше най-евтин :)

Проблема си остана за жалост, както и предполагах, тъй като всеки казва, че има грешка при проблем с този датчик.

Ходих на един майстор и ми каза, че може да е от някакъв клапан на компресора или от самия компресора.

Другата седмица имам час за още един да видим каква присъда ще и даде и ще трябва да се действа при по-рационалната диагноза :)

 

Някой знае ли какви са симптомите при повреда на този клапан и каква му е ролята при компресора?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера го смених пустия му датчик, сега климатика е 6 ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така, днес минах през майстора за климатици, който се намира в Пазарджик. Доста време проверява и мери, и накрая нищо. Апаратурата му не хваща грешки, налягането е добре, перките работят, фреона е достатъчно... а климатик няма. Отвреме на време тръгваше и после пак няма никой. Спомена, че имало един блок/модул под кутията на акумулатора доло, в който можело да е проблема.

Изпрати ме да ходя за по-добра диагностика в сервиза на Еуратек в Пловдив, тъй като тяхната апаратура, трябвало да хване проблема от къде идва.

Как мислите? При такива симптоми от какво би могло да бъде проблема и дали мислите, че диагностиката в Еуратек ще го хване ?

Другия вариант е да ме насочите в читав сервиз в Пловдив, но явно трябва майстора да е доста добър, защото е голямо ходене по мъките при "майстори" без краен резултат.

Смятам да опитам диагнистиката на Еуратек, и ако ли не във VW форума има някакъв сервиз в София и вече се чудя дали там ще ми решят проблема. Има доста добри отзиви.

 

Ще съм благодарен на всякакви мнения и препоръки, че без клима с малко дете в колата не си е работа лятото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва ти само диагностика с ВАГ-КОМ!

Виж си грешките и се насочи по тях. Ако ти покаже че въпросния датчик е за смяна, може и в сервиз, а ако се навиеш и сам можеш да си го смениш. Преди две години и аз минах по този път.

smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За жалост симптомите са ми доста по-сложни от това да се направи диагностика и да се види каква е грешката :(

Ходих в Еурател Пловдив. Чаках 5 часа и нещо и започнах да им давам зор, защото цял ден ги чакам за диагностика на климатик. Диагнозата им беше компресор, но по-скоро беше такава, защото нещата които пробвали си работели и не оставало какво друго да е. Много несериозно и непрофесионално. На всичкото отгоре ми бяха счупили едната ламелка на отвора за обдухване на таблото :evil:

 

В крайна сметка, грешки и те не можаха да хванат, всичко функционира нормално, а климатика си работи когато иска.

Интересното е, кой компонент от климатичната инсталация може да бъде проблемен и да не бъде засечен от компа като грешка. Данните, които се показват във WAG от датчиците са коректни. Единственото, което остава е май само този клапан на компресора. За жалост никой не сподели каква му е ролята и дали може да е от него.

 

Някакви предположения ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен така ми казаха- компресорите са пълна скръб и умират като от епидемия.

Успокиха ме, че моя може да се гътне в близките 2-3 години. Не понадлежали на ремонт заради тефлоновите втулки, които се износвали.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.