Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

100ss 1.3 журнал на трошача


anastas

Recommended Posts

008463663-big.jpg

008463616-big.jpg

абе общо взето движи се с трима съфорумци в колата 120 като заначало е добре няма луфтове никви и всичко и работи пу да не и е уроки

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 319
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • anastas

    127

  • Krankenstein

    37

  • Skoda_Estelle

    29

  • bega4kata

    19

Най-много писали в темата

:smt004 \:D/ :smt004

 

Много е яка :)

 

Анастасе, разбрах че ще ми идваш на гости с новата придобивка!!!

Искам фотосесия една до друга с Власта!!!! Специално за това ще й тикна мотора! :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

днес и смених двете цилиндарчета на амбриажо от 120 става , малко само дерт с маркуча дето захранва помпота после лосчето и клучето на мигачите едната врата не се заклучваше оправих после свешите смених стана тъмно настроих си фаровете и смених еиния рефлектор

накрая оправих жапката да не трака ( цялата операция от 18:00 - 21:00) :D елаТе повеке проблеми :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

тази вечер се наиграх след 4 часово дрифтене резултата е -30лв. бензин една крива джанта и един крив носач мали колко е късно \:D/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

днеска я оправих и пак дрифтих ама по слабо само задна лява джанта заХапа гумата и стана цицина :D

п.п не няма с ква да дрифтя утре ако пак нещо стане изкарвам МБ-то поне е пято от поп :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

днес реших един от проблемите на 100са карденално :D измъкнах кожуха на парното и разкарах мизерното радяторче замених го с такова от бмв отдавна му вях хвърлил мерака доста е масивно сигорно 2 пъти по едро от това на голф 2 и 10 пъти по добро от оригинала преди водата след парното беше на приблизително същата температура както и преди него ясно беше че не отнема енергията :D сега е WOW мирише на топър тунел като го нажегам мого съм доволен да го е....а има си и ел. клапан вграден за лятото smile168 на всичкото отгоре неличи че е пипоно остана си пълно оргинълдъ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Основния проблем на това парно е не в радиаторчето, а че горешия въздух за да стигне предните духалки трябва да мине през цялата дължина на тунела отзад напред. Аз се чудех навремето що моята 100с-ка е като хладилник вътре, въпреки, че от радиаторчето не капе и капка, а моторчето и духалките също бачкат на 6. Чак на пролет, като се прежалих да легна под нея разгадах мистерията - просто половината тунел липсваше :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

какво стана бре танасе, почна да не издържаш ли, или до сега чака ръждата да узрее :lol:

то и без друго нямаме rat rod skoda in da club...

я издай сега - ръждата натюрел ли е, или пак си измислил нещо?

ето ти нещо за надъхване, не че имаш нужда де...:

http://media.snimka.bg/2508/011271765-big.jpg

http://media.snimka.bg/2508/011271768-big.jpg

http://media.snimka.bg/2508/011271725-big.jpg

http://media.snimka.bg/2508/011271771-big.jpg

http://media.snimka.bg/2508/011271770-big.jpg

http://media.snimka.bg/2508/011271767-big.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

оп оп

011266128-big.jpg

Тази джанта трябва да е много близо до веждата на калниците, а пък калниците трябва да са на земята :lol: !!!

Много хубавка ръждица. Каква е рецептата за този уникален цвят? smile168

 

:D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...
  • 3 седмици по-късно...

днес е хубава вечер за еса , оу иеее след тотален ремонт на мотора пак е в коша и запали от раз , след малко грижи заработи горе долу като за бегачка :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като за аванс и смеси наоко и ухо съм доволен от мотора smile048 само да съм чул че шкодовия мотор невърви :smt019 :smt019

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като за аванс и смеси наоко и ухо съм доволен от мотора smile048 само да съм чул че шкодовия мотор невърви :smt019 :smt019

Евала! Направо ги ОТКИНА всички на Междене с Ес-ката.А по захранването,освен карбураторите,другото сток ли е? Имам предвид бензиновата помпа?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като за аванс и смеси наоко и ухо съм доволен от мотора smile048 само да съм чул че шкодовия мотор невърви :smt019 :smt019

smile126 според мен smile016 наградата за силов тунинг трябваше да е за теб :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като за аванс и смеси наоко и ухо съм доволен от мотора smile048 само да съм чул че шкодовия мотор невърви :smt019 :smt019

smile126 според мен smile016 наградата за силов тунинг трябваше да е за теб :smt017

аз съм марляч бре човече кола направена за две седмици е недопустимо да спечели подобна награда smile048

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз му снимах двигателя на събора /Насе, надявам се нямаш против да я пусна/:post-24-138453088275_thumb.jpg

Мотор, а доколкото виждам е 135 или 136, а карбураторите и радиатора са "спасени" за жълти стотинки от някаква Алфа малко преди да я пресоват в моргата... разпределителният вал е 280 градусов, не знам за какви стотинки :) Като цяло количката е много сполучлива за сглобена набързо /2 седмици/. Жалко само, че Наско няма време да прави чужди коли, иначе моята 130 RS да е станала готова и перфектна за има-няма 2 месеца :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не си променял друго освен карбовете и вала нищо чудно, че се се сцепила - само въпрос на време е било. Аз обаче очаквах първо полуосите да се предадат... ако ще я правиш пак, нали знаеш - доста неща трябва да се подсилят в шкодовия мотор /а и не само в мотора/ за да издържа по-продължително на тая мощност.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не си променял друго освен карбовете и вала нищо чудно, че се се сцепила - само въпрос на време е било. Аз обаче очаквах първо полуосите да се предадат... ако ще я правиш пак, нали знаеш - доста неща трябва да се подсилят в шкодовия мотор /а и не само в мотора/ за да издържа по-продължително на тая мощност.

ти незнаеш аз как карам :D:D:D 10 обиколки на 5000 до 7000 оборота ама радятора си бачкаше щото като гледах на правата падаше под 80 градуса

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.