Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgtransexpert

anastas

100ss 1.3 журнал на трошача

Recommended Posts

anastas

008463663-big.jpg

008463616-big.jpg

абе общо взето движи се с трима съфорумци в колата 120 като заначало е добре няма луфтове никви и всичко и работи пу да не и е уроки

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Skoda_Estelle

:smt004 \:D/ :smt004

 

Много е яка :)

 

Анастасе, разбрах че ще ми идваш на гости с новата придобивка!!!

Искам фотосесия една до друга с Власта!!!! Специално за това ще й тикна мотора! :mrgreen:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
driver

...хубава, изпъната и с багажник на всичко отгоре! smile106

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
BlackSpot

оранжево екзотична 8) поздрави !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
anastas
...хубава, изпъната и с багажник на всичко отгоре! smile106
и теглич :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
anastas

днес и смених двете цилиндарчета на амбриажо от 120 става , малко само дерт с маркуча дето захранва помпота после лосчето и клучето на мигачите едната врата не се заклучваше оправих после свешите смених стана тъмно настроих си фаровете и смених еиния рефлектор

накрая оправих жапката да не трака ( цялата операция от 18:00 - 21:00) :D елаТе повеке проблеми :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
anastas

тази вечер се наиграх след 4 часово дрифтене резултата е -30лв. бензин една крива джанта и един крив носач мали колко е късно \:D/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
anastas

днеска я оправих и пак дрифтих ама по слабо само задна лява джанта заХапа гумата и стана цицина :D

п.п не няма с ква да дрифтя утре ако пак нещо стане изкарвам МБ-то поне е пято от поп :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
anastas

днес реших един от проблемите на 100са карденално :D измъкнах кожуха на парното и разкарах мизерното радяторче замених го с такова от бмв отдавна му вях хвърлил мерака доста е масивно сигорно 2 пъти по едро от това на голф 2 и 10 пъти по добро от оригинала преди водата след парното беше на приблизително същата температура както и преди него ясно беше че не отнема енергията :D сега е WOW мирише на топър тунел като го нажегам мого съм доволен да го е....а има си и ел. клапан вграден за лятото smile168 на всичкото отгоре неличи че е пипоно остана си пълно оргинълдъ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Krankenstein

Основния проблем на това парно е не в радиаторчето, а че горешия въздух за да стигне предните духалки трябва да мине през цялата дължина на тунела отзад напред. Аз се чудех навремето що моята 100с-ка е като хладилник вътре, въпреки, че от радиаторчето не капе и капка, а моторчето и духалките също бачкат на 6. Чак на пролет, като се прежалих да легна под нея разгадах мистерията - просто половината тунел липсваше :mrgreen:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
anastas

оп оп

011266128-big.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
rsk

какво стана бре танасе, почна да не издържаш ли, или до сега чака ръждата да узрее :lol:

то и без друго нямаме rat rod skoda in da club...

я издай сега - ръждата натюрел ли е, или пак си измислил нещо?

ето ти нещо за надъхване, не че имаш нужда де...:

http://media.snimka.bg/2508/011271765-big.jpg

http://media.snimka.bg/2508/011271768-big.jpg

http://media.snimka.bg/2508/011271725-big.jpg

http://media.snimka.bg/2508/011271771-big.jpg

http://media.snimka.bg/2508/011271770-big.jpg

http://media.snimka.bg/2508/011271767-big.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Skoda_Estelle
оп оп

011266128-big.jpg

Тази джанта трябва да е много близо до веждата на калниците, а пък калниците трябва да са на земята :lol: !!!

Много хубавка ръждица. Каква е рецептата за този уникален цвят? smile168

 

:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
anastas

5% разтвор на солна кисилина за тъмното и 2% за светлото някде за 2 дни :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
anastas

Понеже всеки реже тука пружини , а аз като виден газар направо ги мЪинах

011504199-big.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
anastas

днес е хубава вечер за еса , оу иеее след тотален ремонт на мотора пак е в коша и запали от раз , след малко грижи заработи горе долу като за бегачка :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
anastas

някъв ауспух си спретнах набързо :D

011871983-big.jpg

011871982-big.jpg

011871981-big.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Skoda_Estelle

Насе, много скромно със снимковия мат'рял.

Бая си поиграл с бормашината върху тръбата :lol::lol::lol:

:smt017

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
anastas

Като за аванс и смеси наоко и ухо съм доволен от мотора smile048 само да съм чул че шкодовия мотор невърви :smt019 :smt019

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
SKODA 105 RS
Като за аванс и смеси наоко и ухо съм доволен от мотора smile048 само да съм чул че шкодовия мотор невърви :smt019 :smt019

Евала! Направо ги ОТКИНА всички на Междене с Ес-ката.А по захранването,освен карбураторите,другото сток ли е? Имам предвид бензиновата помпа?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
bega4kata
Като за аванс и смеси наоко и ухо съм доволен от мотора smile048 само да съм чул че шкодовия мотор невърви :smt019 :smt019

smile126 според мен smile016 наградата за силов тунинг трябваше да е за теб :smt017

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
anastas
Като за аванс и смеси наоко и ухо съм доволен от мотора smile048 само да съм чул че шкодовия мотор невърви :smt019 :smt019

smile126 според мен smile016 наградата за силов тунинг трябваше да е за теб :smt017

аз съм марляч бре човече кола направена за две седмици е недопустимо да спечели подобна награда smile048

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Krankenstein

Аз му снимах двигателя на събора /Насе, надявам се нямаш против да я пусна/:post-24-138453088275_thumb.jpg

Мотор, а доколкото виждам е 135 или 136, а карбураторите и радиатора са "спасени" за жълти стотинки от някаква Алфа малко преди да я пресоват в моргата... разпределителният вал е 280 градусов, не знам за какви стотинки :) Като цяло количката е много сполучлива за сглобена набързо /2 седмици/. Жалко само, че Наско няма време да прави чужди коли, иначе моята 130 RS да е станала готова и перфектна за има-няма 2 месеца :smt017

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Krankenstein

Ако не си променял друго освен карбовете и вала нищо чудно, че се се сцепила - само въпрос на време е било. Аз обаче очаквах първо полуосите да се предадат... ако ще я правиш пак, нали знаеш - доста неща трябва да се подсилят в шкодовия мотор /а и не само в мотора/ за да издържа по-продължително на тая мощност.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
anastas
Ако не си променял друго освен карбовете и вала нищо чудно, че се се сцепила - само въпрос на време е било. Аз обаче очаквах първо полуосите да се предадат... ако ще я правиш пак, нали знаеш - доста неща трябва да се подсилят в шкодовия мотор /а и не само в мотора/ за да издържа по-продължително на тая мощност.

ти незнаеш аз как карам :D:D:D 10 обиколки на 5000 до 7000 оборота ама радятора си бачкаше щото като гледах на правата падаше под 80 градуса

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.