Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

ТрансЕвропейска Разходка със 140 к.с. в предните полуоски.


huko

Recommended Posts

Легенда - писаното с черно е от мен, това с болднато е добавено от Гергана.

 

След всяко завръщане в България си насрочваме следващото пътуване, което обикновено се отлага, но в края на краищата сколасваме да се откъснем, за да видим свят, а и той нас да види .

 

Трябваше да се посетят и новите сгради и строителни обекти на по- известните архитекти.

 

Този път закъснението беше повече от 4 месеца, но накрая ....

 

Маршрут:

Трасето по държави:

България – Сърбия – Хърватска – Словения – Италия – Швейцария – Германия – Холандия – Германия – Дания – Швеция – Дания – Германия – Чехия - Словакия – Австрия – Унгария – Сърбия – България.

 

Трасето по градове:

София – Белград – Любляна – Триест – Венеция – Болония - Модена - Милано– Люцерн – Базел - Щутгард – Кьолн – Амстерадм – Ротердам – Бремен – Хамбург – Копенхаген – Малмьо – Берлин – Прага – Братислава – Виена – Будапеща – Белград - София

 

Продължителност: 11 дни

 

Пробег: почти 6400 км.

 

Автомобил: Шкода ОктавияІІ 2.0 TDI

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ден 1

 

Всичко започна на 22.8. естествено се пооспахме и естествено имаше още няколко неща да се свършат, та без проверени гуми и с ¾ резервоар отпрашихме към Драгоман.

 

Турците са голяма работа – нагледахме се на клекнали от товар М5 и S6 и какви ли не коли, които не са замисляни за подобна експлоатация.

Висим си в опашката от гастарбайтери и това е.

 

Влизаме в Сърбия. Напредваме бавно и с много критични ситуации на пътя.

 

Натовареността на трафика, съчетана с неграмотното шофиране на катуните с немски регистрационни номера не остана без резултат. Не видях самото произшествие, но след задръстването видях, че са използвали фадрома и цистерна с вода за разчистването.

Ограничението на магистрала е 120.

Пътните такси се плащат официално в Евро и рестото се връща в Евро. На ОМВ важи същото. Може и с кредитна карта.

 

Зареждаме до горе и газ... нафта де...

 

Белград.

 

 

001.jpg

 

002.jpg

 

002a.jpg

 

Продължаваме към Хърватска. Понеже сме се отклонили от трасето на турците карането става спокойно.

Хърватска – Никакви проблеми с преминаването

 

004.jpg

 

005.jpg

 

Купихме си капини на една отбивка – по евро кофичката.

 

006.jpg

 

Словения – Винетка за половин година – 35 Евро.

пристигаме в Любляна по тъмно. На разклона се чудим дали да спим там или направо в Триест. Накрая решаваме, да пообиколим града и да видим какво е положението с хотелите.

Хубав малък град. Спокоен.

Горивото е на привършване. Даваме на Гармина да ни намери бензиностанции. Безупречно се справи 5-6 пъти поради простата причина, че там бензиностанциите не са задължително денонощни.

Най- накрая, поради липса на отворено ОМВ зареждаме на тамошен Петрол. Евро е официалната валута.

 

Пред мен на колонката се нарежда най- новата Х5, бяла перла. Пича, облечен като за петък вечер слиза, сипва дизел за 10 Евро, плаща и отпрашва...

След няколко проби с надутите рецепционисти баш в центъра си намираме хотел за 80 Евро и оставаме.

 

007.jpg

008.jpg

009.jpg

010.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ден 2

 

Ставаме, отново сме късни и закуската е пропусната.

 

Скачаме в колата и отпрашваме към Триест, граница – ниенте пю

 

011.jpg

 

 

012.jpg

 

013.jpg

 

Плаща се на гишета на пътя. Нямам спомен колко и къде. Тук оцених винетната система, защото задръстванията на всяко прекачване на друга магистрала са изнервящи много.

 

Добираме се до града – много живописно място, прекрасни гледки и типичната италианска прибързаност и лека безразборност.

 

014.jpg

 

015.jpg

 

016.jpg

 

Продължаваме. Забиваме се в някакво кошмарно задръстване на магистралата.

 

В луксозен морски курорт по пътя към Венеция са натъквам на това в едно заведение

 

017.jpg

 

Изнервени от жегата и задръстванията се добираме до Венеция.

Влиза се единствено по моста, до миниатюрно площадче с колосални опашки за надземните паркинги.

Намирам едно място на самия площад между 5 други автомобила. Паркирам. Слизайки от колата виждам на съседната нещо на индигов формуляр напъхан под чистачката и започвам да се оглеждам за някой, който да ми каже може или не може. Намирам полицай и го питам там добре ли е, а той: Но това е паркинга на полицията!!!

Аре Баста! Друг път ще се разглежда Венеция. Перспективата за поне час за влизане в паркинга и още толкова за излизане ни накара с чиста съвест да отпрашим по моста обратно.

 

 

Пристигаме в едно село близо до Болония при наши познати. Ракията, която бях обещал да занеса, естествено, си остана в София... мамка му

Спагетти и какво ли не. Лягаме си. Непоносима жега. До 3 сутринта се премятах като риба по леглото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ден 3

 

С нашите познати отиваме да видим заводите на Ферари и Ламборгини, защото са съвсем наблизо. Освен в магазина на Ферари, обаче, не може да се влиза. Погледнафме и пистата, но в момента нямаше никакви тестове по нея. Екипа бил на състезание незнам-къде-си.

 

018.jpg

019.jpg

020.jpg

 

има и такива за каране без книжка

021.jpg

 

абе и аз си обичам колите, ама чак пък в спалнята...

022.jpg

023.jpg

 

Не успяваме да се измъкнем без обяд, хапваме и тръгваме.

024.jpg

 

Пак много трафик, но пейзажа става все по живописен

025.jpg

026.jpg

този защо по дяволите има звънче на джипката под регистрационния номер оставям на вашите фантазии

027.jpg

 

Последна бензиностанция преди границата с Швейцария. Спираме, пак мазало от катуни с немски номера. На мястото за инвалиди спира Q7, карана от някакъв накичен със злато азиатец с две страшни бели мадами. Още преди да е слезнал от колата пристигат двама полицаи, взимат му документите и след малко му връчват нещо написано, а той гневно и с подскоци си премества колата на определените за целта места.

028.jpg

 

На границата – паспорти, къде, защо, отивай да си купиш винетка от колежката и бягай.

 

 

Швейцария

 

Винетка за 2008ма – 35 Евро.

 

УМОПОМРАЧИТЕЛНО красиво. Бяха ми разправяли, че било каманак, че нямало нищо, че незнам-кво-си.

 

Красота, та знае ли се.

 

Караме по магистралата, спираме на бензиностанция. Пак красота. Продължаваме нататък към тунел, който е дълъг само 28 километра.

 

029.jpg

030.jpg

031.jpg

032.jpg

033.jpg

034.jpg

035.jpg

036.jpg

037.jpg

038.jpg

039.jpg

040.jpg

041.jpg

042.jpg

043.jpg

044.jpg

045.jpg

046.jpg

047.jpg

048.jpg

049.jpg

050.jpg

051.jpg

052.jpg

053.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди тунела задръстване. Колите спряли и чакат. Спирам а от дясната ми страна тясна отбивка с надпис нещо-си Пас. Викам си ако това е проход, замръквам не замръквам, ще съжалявам ако го пропусна. Пък и 28 километра тунел е като 28 пъти 1 километър тунел, нали така?

Това е прословутия Gotthart, много колосално и също толкова известно постижение на инженерната мисъл – Discovery channel имат цял филм за него. Спестява доста тежък проход през планината и около 2-3 часа, поне. Спестява и убийствените красоти по-долу....

Десен мигач и газ.

Тук ще оставя снимките и филмчетата сами да говорят, въпреки че със сигурност не е като на живо. Единствено ще отбележа, че технически изправен автомобил с повечко коне е силно препоръчителен, за да се изкефите максимално.

 

054.jpg

055.jpg

056.jpg

057.jpg

058.jpg

059.jpg

060.jpg

061.jpg

061.jpg

062.jpg

063.jpg

064.jpg

065.jpg

066.jpg

 

След това заставаме на разклон – към магистралата или към друг проход. Познайте от един път. Този беше по- живописен от предишния.

 

067.jpg

068.jpg

069.jpg

070.jpg

071.jpg

072.jpg

073.jpg

074.jpg

075.jpg

076.jpg

077.jpg

078.jpg

079.jpg

080.jpg

081.jpg

082.jpg

083.jpg

084.jpg

085.jpg

 

Пристигаме в Люцерн. Късничко, но пълни с емоции и преживявания. Намираме си хотелче на прилична цена (и с малко уговорки – в който се пуши). Правим разходка из градчето, хапваме МакДоналдс (нищо друго не работеше вече) и лягаме.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ден 4

 

Този път закуската не можа да се измъкне, хванахме я и доволни потеглихме.

Пристигаме в Базел , паркираме колата и правим разходка. Като изключим природата наоколо – нищо особено.

Тръгваме. По път към Германия (абе на излизане от града си беше) трябвало да има музей на незнам-кой-си (vitra design museum – Renzo Pianno) и Гергана иска да го видим. Както дебнем Гармина за отбивката, налитаме на... гневна митничарка с бронежилетка и пищов. Опа, поглежда номера на колата и от цялата колона ни изкарва да спрем. Аз съм толкова същисан от ненадейното попадане на охранявана граница, че на въпроса й къде отивате отговарям ококорено: ЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪЪ? И поглеждам Гергана въпросително. След като двете жени поемат ръзговора в свои ръце, аз получавам едно гневно „Дайте си паспортите, а ти и шофьорската книжка!” Взима ги и изчезва някъде. Викам си „ Е сега си тъъът майката”.

 

Връща се госпоицата и ми казва да отворя багажника. А той милия полу празен. Следват измънкани въпроси накъде, защо... та довиждане.

Айде тръгнахме, музея не видяхме, пък и се поизнервихме, та си го изкарах на аутобана.

Караме през Германия вместо през Франция заради аутобана. Влизаме в Холандия. Шок и ужас. Почти целия път до Амстердам е с ограничение 100.

Амстердам.

Удивително скъп град. С много приятен стар център. Настаняваме се в хотела, паркинга е „само 35” евро на ден.

 

Ден 5

 

Разглеждаме Амстердам. Кофи шопове (всякакви опияти) и червени фенери (има за всеки вкус, ама пък има и вкусове – малииий).

Абе ако човек иска да пропадне тотално без да има неприятности с властите – това е мястото.

 

Ден 6

 

Пак Амстердам , но вече обикаляме специфични места с нова архитектура

Ротердам – интересно място, но не оправда очакванията ни.

 

Връщаме се в Амстердам да спим.

Понеже аз много настойчиво рънкм да ВИДИМ червените фенери и да ОПИТАМЕ по нещичко в кофи-шоповете, Николай „уклончиво” и „с нежелание” склонява и към 9 и нещо вечерта се озоваваме на улицата. Много бързо изпадаме в не особено гъсти, но за това пък особено шумни и клатуркащи се тълпи младежи, които правят горе-долу същото... зяпат; ама някак си неглиже така, с половин око – ама зяпат; тук-там се разминаваме с гайднати групи от 60-70 годишни – и те правят същото; уличките с червените витрини – противно на очакванията фенери няма – са много, ама много тесни – толкова, че като минаваш по тях, почти усещаш парфюмите на момичетата, можеш да определиш националност, да чуеш говор, да видиш настръхнала бяла кожа (не за друго – ми си е студенко там); забранено е да се снима – но гледането е без пари.... а има за всеки вкус, ама савсем – и едри негърки, и чернокоси фини девойчета, и украинки, и по-възрастни дами за едипово комплексирани... ; и определено не изглеждат отблъскващи като нашите каки на оковръстното; само тук-там се виждат стаичките отзад, които определено могат да ви откажат – целите са облицовани в бели плочки, като морга, и имат по едно единично иззидано легло, застлано с чаршаф и мивка на стената – останалото е само колкото да минеш покрай леглото.... ха искай сега!

След като се наситихме от гледката по тесните улички, решаваме, че е време за кофи-шоп. След 2-3 обиколки (не за друго, ми те не изглеждат особено гостоприемно, да не кажа че общото впечатлиение е ОПАСНО, НЕ ВЛИЗАЙ, МОЖЕ ДА ИЗЛЕЗЕШ ПООЛЕКНАЛ- това в преносен, но и в буквален смисъл) се престрашаваме и избираме един, който изглежда отговорно малък, осветен и спретнат. То там това по принцип си е трудна работа, щото през мъглата от дим много-много светлина не се процежда... Още с влизането към задната част (която е отделена със стъклена преграда от предната, приличаща си на нормално барче) ни спират – че не сме си купили нищо (ние си мислим, че има сервитьорка – нищо подобно). Специалните неща се продават на отделно ... ххмммм.... „гише” от едър батко (типичен холандец). На баткото не може да се вярва, колкото и приветлив да изглежда... или на това, което продава – не съм баш сигурна.

 

 

086.jpg

087.jpg

088.jpg

089.jpg

090.jpg

091.jpg

092.jpg

едно от многото подвижни мостчета

093.jpg

това нямам идея какво е, но си беше паркирано на две нормални паркоместа в уличките на стария Амстердам

094.jpg

095.jpg

социални жилища, десет метра еркер, ама нямало и земетресения там

096.jpg

нощна снимка на главния канал в Амстердам - гледката от хотела

097.jpg

 

Ротердам

098.jpg

099.jpg

100.jpg

101.jpg

102.jpg

103.jpg

104.jpg

105.jpg

106.jpg

107.jpg

това надолу са снимки от университетска библиотека, да ти се дочете направо

109.jpg

110.jpg

111.jpg

112.jpg

113.jpg

114.jpg

115.jpg

116.jpg

117.jpg

118.jpg

 

Пак Амстердам

е това как им се вижда на хилядите дрогирани в Амстердам нямам идея

119.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ден 7

 

Закуска и пак на конете.

Зареждаме преди Германия.

Влизаме в Германия. Аутобан.

120.jpg

121.jpg

122.jpg

123.jpg

малко драгстери

124.jpg

този с впечатляваща статика и аеродинамика

125.jpg

126.jpg

 

Пак зареждаме и се яхаме на Ферито към Дания. Оттам Копенхаген.

127.jpg

 

Абе не знам дали имам някакъв проблем, но колкото по на север отивам – толкова повече ми харесва.

Невероятен град.

Настаняваме се в хотел на центъра, който успява да ни намери единична стая с уговорката, че на другата вечер ще ни преместят в двойна, защото хотела е пълен с манекенки. Лили майку!

Ден 8

 

Разхождаме се цял ден из града. Безуспешно цял ден издирваме от къде подяволите да си вземем колелета, които, както пише на брошурата, били из целия град – ама нейсе. Към 5 привечер случайно попадаме на две бройки (колко удобно), току що оставени от други туристи. Колелетата са общински и се ползват на принципа на количките в Била. Градът, както между другото и повечето подобни в Европа, с е център, който е почти затворен, макар и не със знаци, за коли, и в който просто няма къде да се паркира. И – резултатът е – колелета. Навсякъде. Вързани, зарязани, подпряни където може и не може, половин колелета, нови колелета, много стари бракми, колелета с кош отпред, в който се возят две бройки 5-годишни, пощаджии на колелета, колелета с бебешка седалка отзад, хубави датчанки на колелета.... А датчанките са МНОГО хубави. Не знам, кой какво е чувал за българките, ама за ония там нямам думи – мъже, тичайте, ще свършат!!!!! И бременни – много.

Настаняват ни в друг хотел по ред причини.

128.jpg

129.jpg

130.jpg

 

нямало УАЗики в Дания, ае мола ви се - и там трябва да се мъчат 131.jpg

132.jpg

133.jpg

134.jpg

 

имаше и доста ретро коли, които си се ползват редовно, но съм снимал само тези

135.jpg

136.jpg

 

толкова е равно там, че панорамна гледка се използва... кран (това в платформичката са хора)

137.jpg

 

ей я и нашата "бегачка"

138.jpg

много приятни "кварталчета" има там

139.jpg

140.jpg

141.jpg

142.jpg

 

IT университет - ей така се преподава

 

143.jpg

144.jpg

надпис на входната врата към фоаето

145.jpg

 

много си обичат колелата

146.jpg

147.jpg

 

Ден 9

 

 

Закуска и на конете. Вярва ви се или не – тук закусвах истинско кисело мляко – датско – в хотела, като нормална част от сутрешната блок маса. В София не съм яла кисело мляко от години вече.... Имаме набелязани 2-3 места за постещаване и отпрашваме към моста до Малмьо. Колосално съоръжение.

 

Влизаме в града, наснимваме небостъргача. Правим няколко кръгчета по новостроящите се жилищни кварталчета и отпрашваме към моста. Таксата в едната посока е 38 Евро. А ние два пъти. Плаща се в Евро, но рестото е в шведски или датски крони – по твой избор.

148.jpg

"кооперацийките" наоколо

149.jpg

150.jpg

151.jpg

 

В дания навсякъде плащах с Евро.

Това което ни дадоха като ресто пробутахме в автомата на Фериботната.

 

 

Пътуваме към друг Ферибот. Трябва да чакаме час. Тъпня яка. Обади ми се един приятел от София. Вика да пием кафе. Обяснявам се, че ми трябват поне три дни. Ферито идва. Яхваме се.

 

Слизаме в Германия. Целта – любимия ми град. Берлин. Спим при моя позната, която е успяла да си организира нещата и да пътува с нас до България. Бърборим си до 2 и нещо сутринта.

 

Ден 10

Чехия - Винетка – 10тина Евро

Подминаваме Прага, не за друго – последния път чехите ни се сториха неприятно надути и решаваме да направим сравнителен анализ със словаците. Подминаваме Чехия с идеята, че Братислава бил страхотен град и ще спим там. Да бе! Оказа се, че макар и с голямо строителство градът е доста позападнал и беден. Центъра е затворен за коли, така че правим кръгчета наоколо... Единствените хотели, които GPS-а намира, изглеждат по-зле от Софийския хотел Хемус преди да му ремонтират фасадата и нито една стая не свети. Баш в центъра тузарски се надува един Radisson Sas Carlton, за който решаваме, че сме прекалено млади.

 

 

Словакия - Винетка пак 10 Евро.

Изнервяме се и въпреки, че е 10 и нещо вечерта тръгваме към Виена. Намираме си прекрасно хотелче с обезопасен паркинг и добро обслужване. Първото място, на което е разрешено пушенето в стаите и заведенията.

 

Австрия - Винетка - 7.70 Евро.

Разтоварваме и тръгваме да търсим къде да хапнем.

Единственото отворено място в радиус Х километра – да са живи и здрави турците. Дюнери ни направиха страхотни и Айран в заводска опаковка, произведен в Берлин...

 

 

Ден 11

 

Закуска и в колата.

Виена – София. 12 часа. На OMV-то в Астрия купувам някакво био мляко – отварям – савсем натурално кисело мляко..... Явно великия лакто-бацил също е емигрирал на запад....

 

Унгария – Винетка 7.50 Евро. Предното ми стъкло беше станало шарено като панаирно стрелбище. Добре, че тази не се лепи.

 

В Сърбия съм карал толкова бързо, че по едно време се чудех дали колата няма да изключи. От границата до Белград карахме с над 200 на климатик през почти цялото време след един Порш Боксер и един Рейндж.

Белград – спряхме в задръстване за по малко от 20 минути. Измъкнахме се много бързо и пак на педала. На бензиностанцията за първи път от 10 дни в колата бръмна муха.

 

Българската граница. Досега са ми поглеждали паспорта и зелената карта на излизане. На влизане само паспорта. Този път обаче ни дадоха ЧИП! Някакво смачкано USB стикче, което го подавахме в пет или шест последователни гишета, а не разбрахме защо. Майната му, вкъщи сме си.

 

Надявам се да обработя видеото скоро и да го кача. Това от проходите в Швейцария си струва гледането.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво! Страхотно пътешествие, разказ и картинки ;) Чудя се как ли е оня проход, който се скъсява чрез тунела през зимата...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чудя се как ли е оня проход, който се скъсява чрез тунела през зимата...

 

Със сигурност - още по- живописен. Трябват ти само хубави зимни гуми (и, може би, едни вериги в багажника за всеки случай), за разчистването и поддръжката съмнения нямам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво, страхотно преживяване. Супер е пресъздадено в снимки и текст. Човек и да не е ходил в чужбина, след този репортаж може да придобие много ясна представа за градовете, природата, пътищата , културата и т.н. Продължавайте в същия дух!! :D:D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Страхотно сте си изкарали.Браво-направо е супер темата-на един дух я прочетох.

 

Само да дам допълнение-понеже си бил на Маранело-бащата имаше удоволствието да посети завода отвътре,благодарение на един от партньорите ни,чиято фабрика се намира в Кастиниово Ранджоне(или нещо такова-в областа Модена).

 

Фабриката на Ферари е разделена на 2 конвейера-на единия са......,а на другия 12 цилиндровите :)!

 

Спазват хората изключителни правила за безопастност и работно облекло-аптека ь 10 степен е!

 

За съжаление снимки нямам-забранено е да се снима,освен в магазина!

 

Иначе направо сте си изкарали приказно-мн яко!Поздравления!

 

И аз искам :mrgreen: !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Евала за положения труд при написването на пътеписа!Имам следния въпрос - Защо си купувахте такива винетки за 35 Еuro,нямаше ли по-достъпен вариант?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Евала за положения труд при написването на пътеписа!Имам следния въпрос - Защо си купувахте такива винетки за 35 Еuro,нямаше ли по-достъпен вариант?!

 

При положение, че съм минал оттам почти транзит, дали не съм платил такава винетка, защото не съм имал друг избор? Пък и това не е най- впечатляващото нещо в разказа, а е за улеснение на хората, които се канят да пътуват оттам - да са подготвени.

Между другото, таксата на моста между Дания и Швеция е 38 евро, но това не ми беше аргумент да не видя небостъргача, при положение, че я платих два пъти в рамките на час и половина... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Страхотна екскурзия. И аз искам да направя тази обиколка.Ще ни кажеш ли колко горе-долу ти излезе като пари, за да си правя бюджета.И с какъв апарат си снимал?Доста добри снимки!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Страхотна екскурзия. И аз искам да направя тази обиколка.Ще ни кажеш ли колко горе-долу ти излезе като пари, за да си правя бюджета.И с какъв апарат си снимал?Доста добри снимки!

 

Ами пътните такси, винетки и прочее са около 500 Евро. В това влизат и двата ферибота до Дания и обратно, които са към 200. Там може да се отиде и по суша, но пробега се удължава значително, а ние имахме да гоним график...

Дизеловото гориво ми е около 630 Евро (колата харчи малко над 6, в моя случай 10 Евро на 100 километра)

Хотелите са сложен въпрос, но като средна цена може да се приеме 120 евро. Това за двойна стая със закуска.

В Холандия и Дания са малко над 200.

Ако си направите предварителни резервации през някой туроператор оттук, обаче, ще ви излезе значително по- евтино.

 

Снимките са направени с едно старо SONY, но с хубава оптика на Цайс, ако те интересува точно модел и т.н. - драсни на лични.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Страхотно, чудесен разказ. Благодаря ти че си споделил преживяването си. Архитектурата е интересна, няма къде да се види такава наоколо. Аз отдавна се каня да направя един европейски тур. Имам приятели и в Англия, и в Испания, и във Франция. Наканил съм се и само малко парички трябва да събера. Сега и нафтата е по-евтина :) ... Ама май ще е чак догодина.

 

Още веднъж, благодаря. А за винетките - не разбрах - нямат ли месечни или седмични, споменаваш че си купил годишни тук, там?

 

Ако си спомняш и някое име на хотел, който е приличен (цена & качество).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

smile159 smile162 Браво и аз все се каня но няма с кого ;) супер е разказа и съм си включил някои места в списъка :).

 

За хотелите само искам да спомена че това което пишеш за цени е за хотели сравнително луксозни с паркинги и прочее иначе за хора туристи има хостели за по 20 евро на калпак и хотелчета 2 3 звезди за по 40 - 50 евро. В Амстердам когато бах спахме за по 17 евро имаше и закуска, вярно за лукс и дума не може да става но беше весело - 4-ма студенти(ки) :). Има и камара къмпинги и т.н. та за нощувките може и по тънко.

 

ПП - Който ходи да пуска снимки, та хора като мене може да си набележат нови места за посещение!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 месеци по-късно...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.