Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Оптичен и силов тунинг на OCTАVIA 2 GS 2.0 TDI


Recommended Posts

ето обещаните снимки с новия спойлер и фотоапарат

Външно проекта е завършен-нищо повече няма да променя.

post-2454-138453204293_thumb.jpg

post-2454-138453204299_thumb.jpg

post-2454-138453204304_thumb.jpg

post-2454-138453204311_thumb.jpg

post-2454-138453204318_thumb.jpg

post-2454-138453204325_thumb.jpg

post-2454-138453204333_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 63
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • bega4kata

    62

  • BlackPearl

    1

  • Brave heart

    1

Най-много писали в темата

  • 2 седмици по-късно...

Гумения волан,не ми се вписва хич в интериора и проекта вече ;) Поръчах кожен в комбинация от гладка и перфорирана кожа

Друго си е да държиш кожения :lol:,както каза колегата Редлайн.

post-2454-138453209698_thumb.jpg

post-2454-138453209703_thumb.jpg

post-2454-138453209705_thumb.jpg

post-2454-138453209709_thumb.jpg

post-2454-138453209712_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...
  • 2 седмици по-късно...
  • 3 седмици по-късно...

С голям ефект при обезшумяването, е облепването на кората на вратата на багажника.

post-2454-138453231647_thumb.jpg

post-2454-138453231657_thumb.jpg

post-2454-138453231662_thumb.jpg

post-2454-138453231664_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

В тях ми е надеждата :D за още по-стабилна задница!!!!

Черните са доста по-твърди от сините,но такива ги дават че трябва да са.

post-2454-138453238936_thumb.jpg

post-2454-13845323894_thumb.jpg

post-2454-138453238942_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пауърфлексите са голяма работа :D Оправдаха очакваниятя ми.Странното е ,че са много по-твърди от стоковите,а колата поема добре дупките и неравностите.Обират по-добре от стоковите вибрациите.Стабилноста се подобри значително.Вече е възможно контролирано плъзгане на задницата,без да прави камшици и да се усуква задницата.Преди беше немислимо и страшно,сега се кара по-спокойно.Цифра са,но си струват.Препоръчвам,не понижават комфорта.

post-2454-138453239532_thumb.jpg

post-2454-138453239534_thumb.jpg

post-2454-138453239537_thumb.jpg

post-2454-138453239539_thumb.jpg

post-2454-138453239542_thumb.jpg

post-2454-138453239544_thumb.jpg

post-2454-138453239546_thumb.jpg

post-2454-138453239548_thumb.jpg

post-2454-138453239556_thumb.jpg

post-2454-138453239558_thumb.jpg

post-2454-138453239564_thumb.jpg

post-2454-138453239566_thumb.jpg

post-2454-138453239571_thumb.jpg

post-2454-138453239573_thumb.jpg

post-2454-138453239575_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

няколко "стари" снимки от събора 2010

/пропуснал съм да кача снимки от събора в темата :oops:

post-2454-138453242655_thumb.jpg

post-2454-13845324266_thumb.jpg

post-2454-138453242681_thumb.jpg

post-2454-138453242687_thumb.jpg

post-2454-13845324269_thumb.jpg

post-2454-138453242693_thumb.jpg

post-2454-138453242696_thumb.jpg

post-2454-138453242699_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мод на халогените за да стоят по-рейсинг.Пръснати със високотемпературен черен сатен.Не с Космос спрей :lol: Трудното беше разпечатването ,но ефекта е много добър.

post-2454-138453242998_thumb.jpg

post-2454-1384532430_thumb.jpg

post-2454-138453243002_thumb.jpg

post-2454-138453243005_thumb.jpg

post-2454-138453243007_thumb.jpg

post-2454-138453243009_thumb.jpg

post-2454-138453243011_thumb.jpg

post-2454-138453243013_thumb.jpg

post-2454-138453243179_thumb.jpg

post-2454-138453243184_thumb.jpg

post-2454-138453243186_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 месеци по-късно...

Покрай подготовката на сватбата,не ме оставяха намира и нямах време за колата.Но,сега сигналите ми продължават.Най после се заех с турбото което съм замислил.Колектора с геометрията е вече готов престърган по новата ПО-ГОЛЯМА топла турбинна перка.За да стане всичко без лаг,трябва да използвам заводските колектори с геометрия.За да се извлече повечко мощност трябва ротор с по голям изход.За да може да се регулира ефективно налягането,трябва работния трим на ротора да е равен,тоест да отговаря на ширината на лопатките на геометрията.Най големия ротор който намерих с работен трим равен на лопатките на геометрията е от Рено smile049 Той е малко по-голям от на 1749VB на 150 и 160коня тди на ВАГ-който пък е по-голям от роторите,които се монтират на 130 и 140к.с. тди на ВАГ -с турбини 1749VA.Това /престъргването и намирането на подходящия ротор/ общо взето бе най-важната и трудна част,защото както знаете на 2.0 тди топлата част на турбото е едно цяло с колекторите!

Пак да повторя-целта на занятието е да се постигне повечко мощност без лаг и загуба на въртящ момент в ниските!!!!Иначе най лесно е да се сложи 1 по-голямо турбо и ще има повече мощност...но след 2500 оборота ще тръгва.

Компресорната перка ще я оставя от 2.5 тди с номер .....5701 на охлюва /по-големия вид 52мм./ тя е предостатъчна според мен за целта.С перка 56 практиката показа че има лаг./ЗНАЕТЕ ЧЕ КОЛАТА БЕШЕ С ОЩЕ ПО-ГОЛАМО ТУРБО,но поради късното развъртане на 2500об го свалих и изтрих снимките към темата.

Понеже турбото ще е хибрид,а и ще е натоварено екстремно на налягане 1.7бара-ротора e усиления вариянт!!!

Турбото се получава уникален ТРОЕН ХИБРИД,каквото няма произведено в света за този двигател.

post-2454-138453260833_thumb.jpg

post-2454-13845326084_thumb.jpg

post-2454-138453260846_thumb.jpg

post-2454-13845326085_thumb.jpg

post-2454-138453276626_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разликата между компресорната и турбинната перка на стоковата турбина и това което съм сътворил :mrgreen:

post-2454-138453262517_thumb.jpg

post-2454-13845326252_thumb.jpg

post-2454-138453262522_thumb.jpg

post-2454-138453262524_thumb.jpg

post-2454-138453262527_thumb.jpg

post-2454-138453262529_thumb.jpg

post-2454-138453262531_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:mrgreen:Резултата с това турбо е уникален.Компресорната е много малко по малка от тази 52-ка с която карах до сега от Ауди 2.5.Входа е еднакъв-39мм,външния диаметър е 52,но перките са с 0.8мм. по-късички и с друг дизайн-за по бързо развъртане.Преработихме моя си охлюв за тази по-навътре стояща перка като го престъргахме с 0.8 от всички задни повърхности които са към капака на компресорния охлюв.Резултата е:

на 1700оборота-налягане 1.3 бара

на 2100оборота-налягане 1.7бара

прави пикче до 1.8 и след това си държи 1.7 до края

Няма по приятна кола за каране чесно.

Супер много върви ,веднага развърта и върви с много малко газ-тоест много леко.Не съм очаквал направо ,чак пък такова приятно да се получи smile126

На входа от където смуче е 39мм,на изхода 38мм.

post-2454-138453262559_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Днес ходих да карам на Никола колата /на която правихме турбо/ на дино при Тони за настройки и така и така бях с мойта там,набързо я качихме да я измерим как е с новото турбо.Увеличението на мощноста без да и подаваме гориво /защото имам още нещичко да направя и тогава/ е над 6 конски сили.На графиката на газовете се видя че може да се подаде още доста гориво,което се очакваше ;) нали турбинната перка е по-голяма и изхода е освободен с 2 мм.Според Тони,като и пусне гориво /в границата както си я правим до сега- без да пуши/ се очакват още 5 киловата на гуми.А 5 киловата на гуми са 7-8 коня на мотора.И се оказва ,че с доста по-нелагаво турбо ще се увеличи мощноста с 13-14 коня!!!!13-14 коня е разликата между хибридите 1752VA и 1752VB.

Супер доволен съм от резултата с турбото,ще ги докараме точно 220коня

post-2454-13845326968_thumb.jpg

post-2454-138453269683_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

шорт шифтър

Голям кеф при шофиране :D Чопа е преместен с 13мм. и хода на скоростите се скъсява с 4.9см.

На Ауди Т Т чопа е заводско с 6мм. по-навътре и хода на скоростния лост е с 2.5см.по къс.Но тъй като Шкодата е по-спортна ;) от Т Т -то ,е с още по-къс ход на скоростния лост.

Скоростите не се включват по-трудно!!!Защото инерционната тежест въздейства с по-голямо рамо.

post-2454-138453272795_thumb.jpg

post-2454-138453272798_thumb.jpg

post-2454-1384532728_thumb.jpg

post-2454-138453272804_thumb.jpg

post-2454-138453272808_thumb.jpg

post-2454-13845327281_thumb.jpg

post-2454-138453272812_thumb.jpg

post-2454-138453272839_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

-Манометъра е изцяло метален,има регулировка/вижда се на снимката в заден план/,има сертификат за точност.Стъклото му не е пластмасово и от това следва, че има безпроблемна видимост при освеняване от директна слънчева светлина.Повечето манометри са с пластмасови /особено тези с тъмни стъкла/ имат проблем с видимоста когато слънцето ги осветява директно :smt018 Да не говорим,че и повечето не са верни.

-Шлауха е прекаран от моторния отсек към купето през заводско предвиденото място оставено край главния сноп с инсталацията.Манометъра е поставен на вратата и шлауха е прекаран през маншона на вратата,където върви заводската инсталация.Има точно място за мине шлаух 4 мм. \:D/

Подсведката я докарах точния цвят на зеленото на Шкода/макар и на снимката фотоапарата и да не я изобразява точна/

Подсведката взема ток от осветлението на копчето за огледалото.

post-2454-138453283872_thumb.jpg

post-2454-138453283874_thumb.jpg

post-2454-138453283876_thumb.jpg

post-2454-138453283878_thumb.jpg

post-2454-138453283881_thumb.jpg

post-2454-138453283883_thumb.jpg

post-2454-138453283885_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Нова перформанс :lol: глава.ОТ НОВИЯ МОДЕЛ,КОИТО НЕ СЕ ПУКАТ!!!!Нищо,че старата няма още 30 000км.

post-2454-138453292684_thumb.jpg

post-2454-138453292691_thumb.jpg

post-2454-138453292695_thumb.jpg

post-2454-138453292698_thumb.jpg

post-2454-1384532927_thumb.jpg

post-2454-138453292703_thumb.jpg

post-2454-138453292705_thumb.jpg

post-2454-138453292708_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Повечето колеги знаят ,че аз преди време измислих "модата" да сложа жълти крушки на габаритите и понеже габарита е в мигача един вид при Октавиа 2,ефекта беше мноооого як.Бях пуснал подробни снимки,но тъй като темата за колата беше ИЗКЛЮЧИТЕЛНО дълга,при намаляването и /за по-добра нагледност/ изтрих снимките с жълтите мигачи.Сега пак се връщам на въпроса,защото си направих освен габарита,който свети в жълто и мигача да свети на 30% като габарита.По този начин още по плътно и равномерно свети в жълта светлина отсека на мигача и габарита.Когато се включи мигача,габарита си остава да свети ,а крушката на мигача мига от 100% до нула процента-не от 100% до 30% на колкото е зададено да свети.Много яко мига и свети.Показал съм и как изглежда кодирането в центр.електроник.

На снимките по-долу се вижда разликата между само жълт габарит и габарит и мигач на 30%.Задаени са 30% на мигача,защото крушката на мигача е 21вата и 30% са долу горе 5 вата колкото е и габаритната крушка.Точно на зададени 30%, светлината е еднаква с тази на габарита,но просто е много по-равномерно разпределена вече по площа на релефното стъкло.

благодаря за помоща на Калата

post-2454-138453300158_thumb.jpg

post-2454-13845330016_thumb.png

post-2454-138453300719_thumb.jpg

post-2454-138453300727_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...
  • 2 седмици по-късно...
  • 1 месец по-късно...

Нови джанти,да подобрим още динамиката и визията :D
OZ RACING SUPERLEGGERA 8Jx17
тегло на джантата: 7,2 кг.

post-2454-138453322098_thumb.jpg

post-2454-138453322103_thumb.jpg

post-2454-138453322106_thumb.jpg

post-2454-138453322109_thumb.jpg

post-2454-138453322112_thumb.jpg

post-2454-138453322115_thumb.jpg

post-2454-138453322118_thumb.jpg

post-2454-138453322121_thumb.jpg

post-2454-138453322125_thumb.jpg

post-2454-138453322187_thumb.jpg

post-2454-13845332219_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.