Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Впечатления от Октавия 1


Redline__

Recommended Posts

И аз съм на това мнение! От скоро имам Октавия 1 и много и се кефя, това е невероятен автомобил! smile152

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...
  • Отговори 113
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Skoda20VT

    6

  • dinko1987

    6

  • niki

    4

  • zdravko zankov

    4

Най-много писали в темата

Здравейте,аз си карам Октавийката вече 4-та година и се убедих че това е наистина перфектната кола,отскоро съм регистрирам във форума,а също бих искал да стана и член на фен клуба на шкода,посъветвайте ме къде да се запиша или регистрирам,всъщност какво трябва да направя за да ме приемете в гилдията........... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ето потвърждение на вашите думи до сега.... smile049

http://www.bosch.bg/bg/products/car_equ ... 200903.pdf

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много добра кола навъртял съм почти 380 000 км без сериозни повреди, но скоро ще я "пенсионирам".

Ще си почива в гаража и поне веднъж седмично ще я "разхождам"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,аз си карам Октавийката вече 4-та година и се убедих че това е наистина перфектната кола,отскоро съм регистрирам във форума,а също бих искал да стана и член на фен клуба на шкода,посъветвайте ме къде да се запиша или регистрирам,всъщност какво трябва да направя за да ме приемете в гилдията........... :)

 

Ами добре дошъл в гилдията! Засега е достатъчно, че пишеш във форума smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 месеци по-късно...

Да похваля старата красавица. 7 години вярна служба и над 250 000 км - от Октомври 2002 до Август 2009. Купе - падна боята около калобраните - от натрупването и замръзването на киша през зимата на това място. Никакви други проблеми, супер боя. Врати - тези които не се употребяваха често понякога се отваряха с по-голямо усилие - бял кахър. Ел. инсталация - почна да гори по някоя крушка - пак бял кахър. В един замръз се заледи нещо около моторчето за ел регулиране на фаровете. Изгоря... Неприятно, така и не го смених, регулирах си фарофете и без проблем. Алуминиевите джанти- 250 хил. - като нови. Окачване - само едни ограничителни тампони. Смяна лагер на алтернатора. Някой ми беше натъпкал парцали във вентилацията - смяна мембрана на превключването на топло и студено. Съединител и скоростна кутия - непипнати изобщо за 250 хил км. По двигателя - един пукнат горивен филтър в сервиза, ремък, два пъти-смяна на 130 хил и 250 хил, на 250 хил - термостат. Единствената авария която ме е върнала от път -термостата , в последния ден, все едно, че протестираше, че я оставям :cry: :cry: Но с включено парно и отворен прозорец се прибрах спокойно без да я прегрея. Лагера на генератора падна от двигателя като я спрях пред сервиза - ромолеше по пътя но ремъка го държеше :D:D На автомивка ми скъсаха тапицерията и развалиха решетките на вентилационните отвори - ламелките не се управляваха. Кори отдолу - сменени бол. Дизела по-тих от бензин, перфектен - никакви разход на масло, турбо или каквото и да е. Спирачки - накладки два пъти, веднъж дискове. Лагери на полуоси и главини, след като смених лятите джанти със стоманени. Стъкло предно - пукна го камък от самосвал, около 1 см- не мръдна повече, новото което взех от застрахователи падна от един рафт след години и се счупи, кара си с пукнатината. Хидравликата леко се втвърди през лятото на 250 хил, дано се е оправила след смяна на маслото. Акумулатора не помня сменях ли го веднъж? Всичко бели кахъри. На Скаута за 50 000 км - свирката на алармата и двигателя на вентилатора в купето на 40 000 гаранционна подмяна, на 53 хил - датчик на филтъра за груби частици -140 лв. Пастиране на автомобила-250 лв , наистина на Ок 2 е недобро лаковото покритие.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разпръсквачи , помпи и т.н - нищо !! Разход на гориво - под 5 без проблеми,веднъж с нови пластмасови гуми континентал при пробег над 1000 км падна под 4 л на сто.Невероятен двигател - ТДИ 90 к.с.,турбо без променлива геометрия - ще изкара още толкова без проблеми - звук като коте,не се чува.Дизел - основно Лукойл от тръбата,т.е. без мешавици.

Надявам се Скаута със своя опростен двигател, 1 вал 8 клапана,повече масло,ще е поне малко от малко като стария ТДИ - стария си е по добър като здравина отвсякъде :!:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Моята ОК1 КОМБИ я имам от 1999 г. искарана от ЕТ , много готина и послушна количка .

За 18х ххх км. ремък / вече е за втори / и разните консумативи.Само два по - шантави проблема :

 

1. Дебитомера - сменен един път / дано да няма втори /

2. Вакума оправляващ Турбината / малка гад ама ко да правя /

 

иначе всичко по "БАБА НАСТА" си е на шест и съм много доволен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Октавия е невероятен автомобил. Може би най-яката кола, която съм карал. И това са думи на човек, който има зад гърба си над половин милион километра, а до скоро в гаража си имах Ауди А8 4.2 бензин – 2004г. / Боже, как се радвам, че се отървах от нея - уникален боклук/. Моите приятели се шегуват, че в момента съм без кола, но ........ всъщност аз имам такава – Шкода Октавия 1,9 ТДИ 1999г. първа регистрация. Купих я от един приятел, който я бе внесъл от Италия – колата беше уникално занемарена на външен вид, с буквално протрити волан и ръкохватка на скоростен лост и ........ на 115.000 километра, т.е. най-вероятно е била на половин милион реални, съдейки по състоянието. Ами, след този евентуален половин милион / или поне 300-400 хил. /, аз й врътнах още почти 300.000 километра за четири години. Няма такава кола. Просто няма. Всичко е здраво, нищо не скърца и всичко функционира като по часовник. Общо взето, нищо не съм ремонтирал по нея, което вече взе да ме озадачава – чехите явно още не са разбрали, че новите коли се правят, за да се развалят – примери бол, като почнем от Ауди А8 и S-класата на Мерцедес / W220 – 1998-2005г. /, каквато също съм притежавал – уникална кола, носеща уникални главоболия. За 300 хиляди километра съм сменявал ремъци / плюс водна помпа при смяната на ангренажния ремък, но не защото е била повредена,а в комплект с ремъка /, масло и филтри, а също така накладки и дискове. Когато пък е влизала в сервиз за смяна на масло и филтри се е случвало да бъде подменен някой лагер или друга дреболия. Но това не са ремонти, а обслужване, което се прави на всяка кола. Не броя и за ремонт смяната на цялата ходова част, просто защото колата изкара 180.000 км след подмяната на носачи и други с части от Еуратек, а всеки един от нас знае в какво състояние са нашите пътища. За сравнение, на Мерцедес S320 CDI от предницата нищо не бе останало след 80.000 км. / аз и брат ми зад волана /. Ремонт – около 6000лв. Плюс нов компресор за еърматика след един месец – нова хилядарка. За аудито пък да не говорим – помпи, маркучи, амортесьори, изгоряло табло и ......... така нататък. Като тегля чертата за Октавията – нито веднъж в сервиз за ремонт на автомобила / изключвам дребни проблеми с крушки на мигачи, аварийни и някое и друго копче, душмански насилвано от предишния собственик /, 300.000 безпроблемни километри по пътищата на България и останалите страни от ЕС. Просто, единствения проблем на тази кола е,че не е имиджова. Някак си стои като грозното пате в сравнение с доста други коли, особено по отношение интериора на автомобила. Иначе е уникален автомобил, може би едно от достиженията на автомобилостроенето – в пъти по-здрава от всяка една от колите на Фолксваген, правени през този период,а и до днес.

В заключение, нямам никакво намерение да я продавам, да я бартеросвам или да я заменям за друга, нито пък ми дреме дали някой ще ме възприема сериозно с нея. Просто, това е колата с която знам,че като тръгна ще стигна там, където отивам. В тази връзка, насред Европа влезе в авариен режим / при тази нафта в България е съвсем естествено /, но след 2000 кимолетра в ЕС и безброй рестартирания успя да ме докара до сервиза в България, където просто бе сменен горивния филтър и почистени някакви консумативи. Всеки друг автомобил от рода на Волво, Мерцедес или Ауди / особено пък те / най-вероятно щеше да ме остави някъде в Словения, Хърватска или Сърбия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aз все още имам първоначални впечатления, но с всеки изминал ден не преставам да се изненадвам изключително приятно от тази кола!!! smile152 От Аудито 80 съм бил винаги толкова доволен, но сега просто не мога да ги сравня. Установих,че ми гори 5.5-6л. бензин на 100км, а на газ още не съм я пробвал, понеже имам проблем с газовия инжекцион(не иска да прехвърли на газ нито автоматично,нито принудително).На мен ми е супер удобна за каране и много й се кефя! Чувал съм само добри отзиви за тези коли,и искрено се надявам да е така.Поздрави на всички притежатели на този прекрасен автомобил! =D> Между другото си намерих "Ръководство за експлоатация" на български език, ако на някой му трябва да се обажда.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 месеци по-късно...
  • 3 седмици по-късно...

Човече, как те разбирам! smile049 Чувствам се точно като теб! Не ми се излиза от нея! Не вярвам, че някога ще си купя друга марка кола! Много готино написано! Поздрави! s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Октавия е невероятен автомобил. Може би най-яката кола, която съм карал. И това са думи на човек, който има зад гърба си над половин милион километра, а до скоро в гаража си имах Ауди А8 4.2 бензин – 2004г. / Боже, как се радвам, че се отървах от нея - уникален боклук/. Моите приятели се шегуват, че в момента съм без кола, но ........ всъщност аз имам такава – Шкода Октавия 1,9 ТДИ 1999г. първа регистрация. Купих я от един приятел, който я бе внесъл от Италия – колата беше уникално занемарена на външен вид, с буквално протрити волан и ръкохватка на скоростен лост и ........ на 115.000 километра, т.е. най-вероятно е била на половин милион реални, съдейки по състоянието. Ами, след този евентуален половин милион / или поне 300-400 хил. /, аз й врътнах още почти 300.000 километра за четири години. Няма такава кола. Просто няма. Всичко е здраво, нищо не скърца и всичко функционира като по часовник. Общо взето, нищо не съм ремонтирал по нея, което вече взе да ме озадачава – чехите явно още не са разбрали, че новите коли се правят, за да се развалят – примери бол, като почнем от Ауди А8 и S-класата на Мерцедес / W220 – 1998-2005г. /, каквато също съм притежавал – уникална кола, носеща уникални главоболия. За 300 хиляди километра съм сменявал ремъци / плюс водна помпа при смяната на ангренажния ремък, но не защото е била повредена,а в комплект с ремъка /, масло и филтри, а също така накладки и дискове. Когато пък е влизала в сервиз за смяна на масло и филтри се е случвало да бъде подменен някой лагер или друга дреболия. Но това не са ремонти, а обслужване, което се прави на всяка кола. Не броя и за ремонт смяната на цялата ходова част, просто защото колата изкара 180.000 км след подмяната на носачи и други с части от Еуратек, а всеки един от нас знае в какво състояние са нашите пътища. За сравнение, на Мерцедес S320 CDI от предницата нищо не бе останало след 80.000 км. / аз и брат ми зад волана /. Ремонт – около 6000лв. Плюс нов компресор за еърматика след един месец – нова хилядарка. За аудито пък да не говорим – помпи, маркучи, амортесьори, изгоряло табло и ......... така нататък. Като тегля чертата за Октавията – нито веднъж в сервиз за ремонт на автомобила / изключвам дребни проблеми с крушки на мигачи, аварийни и някое и друго копче, душмански насилвано от предишния собственик /, 300.000 безпроблемни километри по пътищата на България и останалите страни от ЕС. Просто, единствения проблем на тази кола е,че не е имиджова. Някак си стои като грозното пате в сравнение с доста други коли, особено по отношение интериора на автомобила. Иначе е уникален автомобил, може би едно от достиженията на автомобилостроенето – в пъти по-здрава от всяка една от колите на Фолксваген, правени през този период,а и до днес.

В заключение, нямам никакво намерение да я продавам, да я бартеросвам или да я заменям за друга, нито пък ми дреме дали някой ще ме възприема сериозно с нея. Просто, това е колата с която знам,че като тръгна ще стигна там, където отивам. В тази връзка, насред Европа влезе в авариен режим / при тази нафта в България е съвсем естествено /, но след 2000 кимолетра в ЕС и безброй рестартирания успя да ме докара до сервиза в България, където просто бе сменен горивния филтър и почистени някакви консумативи. Всеки друг автомобил от рода на Волво, Мерцедес или Ауди / особено пък те / най-вероятно щеше да ме остави някъде в Словения, Хърватска или Сърбия.

 

 

ТОВА Е ИСТИНСКАТА МАРКА- ШКОДА, И НИЩО ДРУГО!!! smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята наскоро я взех, 98 година, нов внос от Италия. От страна на двигател, шаси всичко е почти перфектно. Няма ръжда, няма удари, всички части са от Audi/VW Group, абе гледана кола е. Отвътре е малко по-зле. Над жабката е изгорено малко на 3-4 места, нямам идея как. Явно е пушено в колата, пепелникът беше мръсничък, но сега е като нов. Има газов инжекцион и си е от Италия, не е слаган тук. Засега съм сменил само ангренажен ремък + ролка, филтри, масло, 2 маншона, 1 шарнир и гумите. Задните стъкла се прецакаха, явно машинките са сдали багажа, така че и тях може би. Мнението ми за автомобила е една дума - УНИКАЛЕН. Не, че съм карал много други марки, но съм минал през Пежо 206, Опел Корса 1.2, Фолксваген Пасат, Москвич, Волга. Всички изброени просто съм ги карал, не са били мои, Шкодата ми е първа кола и си мисля, че си купих истински автомобил :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Къде ми е бил акъла на мене досега незнам, аз съм имал какво ли не: мерцедес, рено, пежо, опел, лада, фиат, и т.н. но откато имам Октавийката разбрах за какво става въпрос, за пръв път имам кола от VAG но май и друга не ми трябва! поздрави и много безаварийни километри!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! Тъкмо се регистрирах! Моята октавийка е 2008 г съни тур 1.9 tdi-pd от ЕТ си я изкарах! Едва на 13 500 км е и съм наистина много доволен от колата!Нисък разход добра возия а и макар 101 к.с си върви доста качествено! Като ви чета и добивам впечатление че са доста здрави което много ме радва!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз откакто карам Октавия, повече няма да карам кола на друга фирма.

Мойта винаги ще е Шкода, на жената ако реши ще вземеме Шкода...ако имаше детски пластмасови Шкодички с дистанционно, щях да взема и една за котката в нас да се вози и тя по килима в хола с нея :))))))))

 

Това лято ми се случи да пътувам с разни хора насам натам. Всеки се учудваше на Шкодата колко добре е измислена:

- "А, ама аз такава мрежа за багаж за първи път виждам...лелееее..колко е удобно..." (мрежата в багажника която притиска багажа за да не се движат куфарите насам натам по време на движение).

- "...'ма те спирачките коват бе..." (може да е от това че редовно сменям спирачна течност).

- "И мойта е мощна, ама не набира така..." (по време на ускорение на 3-та от 40 км/час до 80 км/час, може да е заради 5-те клапана на цилиндър)

- "Интериора е много приятен...харесва ми повече от колата на татко..."

- "А аз си нямам такъв подлакътник в мойта....?"

- "Колко тихо вози..."

 

 

И моята е стар модел. Какво остава за новите? Аз съм направо възхитен и завинаги клиент на Шкода заради колите: поведението на колата...това че минавам повече от 900 км с един резервоар от 55 литра, а с внимателно доливане до капачка побира поне 65 литра - над 1000км...)...малките отделения по интериора за разни дребни неща, и този удобен "хамбар" в задната част на колата който от Шкода наричат "багажник"...

 

А и новите модели ме впечатляват - светлината в багажника която се откачва от мястото си в багажника и е на магнит за да се закачи на калника отвън на колата докато например сменяме гума, чадъра във вратите (за първи път го видях на Ролс Ройс), много са нещата.

 

Просто едно браво на Шкода. Как да не се влюбиш в колата си след такива неща?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Карам Фелиция комби 1.6 MPI от 6 години и съм ужасно доволен от марката. Но винаги съм искал Октавия заради прекрасната визия и комфорт, които предлага. За мен това е оптималният вариант за качество на ниска цена. Поздрав на всички фенове на Шкода и дано съвсем скоро да стана горд собственик на Октавия...дизел, със сигурност.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 месеци по-късно...
Октавия е невероятен автомобил. Може би най-яката кола, която съм карал. И това са думи на човек, който има зад гърба си над половин милион километра, а до скоро в гаража си имах Ауди А8 4.2 бензин – 2004г. / Боже, как се радвам, че се отървах от нея - уникален боклук/. Моите приятели се шегуват, че в момента съм без кола, но ........ всъщност аз имам такава – Шкода Октавия 1,9 ТДИ 1999г. първа регистрация. Купих я от един приятел, който я бе внесъл от Италия – колата беше уникално занемарена на външен вид, с буквално протрити волан и ръкохватка на скоростен лост и ........ на 115.000 километра, т.е. най-вероятно е била на половин милион реални, съдейки по състоянието. Ами, след този евентуален половин милион / или поне 300-400 хил. /, аз й врътнах още почти 300.000 километра за четири години. Няма такава кола. Просто няма. Всичко е здраво, нищо не скърца и всичко функционира като по часовник. Общо взето, нищо не съм ремонтирал по нея, което вече взе да ме озадачава – чехите явно още не са разбрали, че новите коли се правят, за да се развалят – примери бол, като почнем от Ауди А8 и S-класата на Мерцедес / W220 – 1998-2005г. /, каквато също съм притежавал – уникална кола, носеща уникални главоболия. За 300 хиляди километра съм сменявал ремъци / плюс водна помпа при смяната на ангренажния ремък, но не защото е била повредена,а в комплект с ремъка /, масло и филтри, а също така накладки и дискове. Когато пък е влизала в сервиз за смяна на масло и филтри се е случвало да бъде подменен някой лагер или друга дреболия. Но това не са ремонти, а обслужване, което се прави на всяка кола. Не броя и за ремонт смяната на цялата ходова част, просто защото колата изкара 180.000 км след подмяната на носачи и други с части от Еуратек, а всеки един от нас знае в какво състояние са нашите пътища. За сравнение, на Мерцедес S320 CDI от предницата нищо не бе останало след 80.000 км. / аз и брат ми зад волана /. Ремонт – около 6000лв. Плюс нов компресор за еърматика след един месец – нова хилядарка. За аудито пък да не говорим – помпи, маркучи, амортесьори, изгоряло табло и ......... така нататък. Като тегля чертата за Октавията – нито веднъж в сервиз за ремонт на автомобила / изключвам дребни проблеми с крушки на мигачи, аварийни и някое и друго копче, душмански насилвано от предишния собственик /, 300.000 безпроблемни километри по пътищата на България и останалите страни от ЕС. Просто, единствения проблем на тази кола е,че не е имиджова. Някак си стои като грозното пате в сравнение с доста други коли, особено по отношение интериора на автомобила. Иначе е уникален автомобил, може би едно от достиженията на автомобилостроенето – в пъти по-здрава от всяка една от колите на Фолксваген, правени през този период,а и до днес.

В заключение, нямам никакво намерение да я продавам, да я бартеросвам или да я заменям за друга, нито пък ми дреме дали някой ще ме възприема сериозно с нея. Просто, това е колата с която знам,че като тръгна ще стигна там, където отивам. В тази връзка, насред Европа влезе в авариен режим / при тази нафта в България е съвсем естествено /, но след 2000 кимолетра в ЕС и безброй рестартирания успя да ме докара до сервиза в България, където просто бе сменен горивния филтър и почистени някакви консумативи. Всеки друг автомобил от рода на Волво, Мерцедес или Ауди / особено пък те / най-вероятно щеше да ме остави някъде в Словения, Хърватска или Сърбия.

 

 

ТОВА Е ИСТИНСКАТА МАРКА- ШКОДА, И НИЩО ДРУГО!!! smile159

 

и аз съм на това мнение, пък нека не са ни "имиджови" Шкодилаците :) Няма по-здрав автомобил ! А пък и колко товари :) Когато правехме ремонт се наложи с нея да прекарам блокчета итонг, е няма такава кола , качих около 50 бр- 10-ки и незнам още колко 6-ци и момчето от борсата се учуди и викна колеги да гледат хахаха

Да добавя, моята е 1.6 75 кончета 1999г хечбек .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 месеци по-късно...

и аз съм много доволен от моята октавийка,взех я миналата година 2.0 115 коня 1999 хечбек много стилна кола а и кожения салон я отваря още повече както и семплото споилерче АВТ...наистина уникален автомобил s_flag smile152 smile035

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Здравейте! Днес се регистрирах във форума! надявам се утре да стана собственик на Октавия 1.9 ТДИ - 110 коня - в смисъл капарирана е, дори в момента я обслужват - масла, филтри, ремъци, климатроник и т.н. обявиха ми цифра с труда около 500-530 лева. Както и да е - ще се дават. всичко, което прочетох ми хареса, но искам мнение относно този мотор, разход на гориво и прочие от хора които имат такъв модел. Щях да пропусна, колата е комби, края на 2000-та и майстора ми каза, че е от стария мотор - не е помпа-дюза, но същевременно е с променлива геометрия на турбото. Благодаря Ви предварително за това, което се надявам, че ще прочета!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

s_flag привет! според мен си направил правилният избор. аз не съм от активните във форума поради това ,че не разбирам много от коли,но тука ще намериш отговор от колеги които са много навътре в нещата. преди 1г.и 1месец аз също си купих същия модел 2000г. за 5200к , тогава ми се видя малко по-скъпа от бюджета който бях определил,но пък не съжалявам изобщо. много икономична и много здрава(дано не предизвикам съдбата)!!!!! smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Здравейте, днес се регистрирвам защото от вчера съм горд собственик на Октавиа Комби 2003г 1.9 tdi 90кс. Тази седмица ще бъде обслужена и дупе да и е яко след това smile117

Надявам се да ми служи вярно и безпроблемно като старата ми кола, Пасат 95г 1.9 tdi 90 кс с когото сме 11 години заедно :) Мнения и впечатления след време :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.