Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Впечатления от Октавия 1


Redline__

Recommended Posts

Момчета, реших ей така да пусна една тема, да ви кажа колко съм доволен от колата си!

 

Става дума за Octavia 1 хечбек (но и за комбито също се отнася) и искам да ви кажа, че няма нещо в нея дето да не ми харесва! Отвън класическия изчистен дизайн ме кефи адски - арките на калниците са пропорционални на големината на купето, и 15/16 цоловите джанти стоят по мярка на колата. Предната следа не е много по-широка от задната, което също прави колата да изглежда красива. Преливащите се форми на предния капак към маската са модерни и стилни, въпреки, че колата е с дизайн отпреди 10год. Страничната линия на автомобила е плавна и хармонична и се слива със задницата. Дори кръглите изпъкнали емблеми отпред и отзад са страхотни. Харесва ми, че колата изглежда голяма, но всъщност вътре няма разхищение на място.

 

Като седна на шофьорската седалка и се разтапям. Супер удобна е и всичко ми е на 1 ръка разстояние. Радва ме волана, простото устройство на арматурното табло и дизайна на самото табло като цяло. Педалите са супер удобни и леки при натискане. Колата се управлява с лекота и има добра видимост (А-колонките не пречат на видимостта) и волана се върти с точната твърдост - не е нито много лек, нито твърде тежък - създава усещане за сигурност, че именно ТИ управляваш автомобила, а не че се бориш с него. Харесвам червения тръгълник за аварийните светлини с надпис OCTAVIA под него ! Таблото надолу се прелива в централна конзола, където Аудиото е поставено на точната височина. Джоба под него е удобен за документи и цигари. Вечер се насирам от кеф като си видя зеления дисплей на климатроника и ъгловия пепелник, отварящ се бавно и елегантно с едно натискане, а вътре - пак лампичка :mrgreen: . Малкия скоростен лост облечен в кожа с вътрешни и външни шевове и никелирана табелка на която е гравирано Laurin & Klement и предавките. Ръчната спирачка, джобчето до нея и запалката светеща вечер в зелено изглеждат страхотно, сгушени отдолу под подлакътника, регулиращ се във височина. Позициониран е така, че в каквото и положение да е седалката, няма как дясната ръка на шофьора да не отмаря на него! Функционалността му се допълва от вградения в него джоб, където си държа какви ли не простотии под ръка.

 

Тапетите на вратите също са със страхотен дизайн и са удобни както при отваряне и затваряне на вратите, така и при пътуване на дълъг път. Хромираните дръжки за отваряне отвътре са невероятни - от една страна изящни, от друга създават сигурност като ги хванеш - не е някаква тъпа пластмаса дето имаш чувството, че ще ти остане в ръката!!! На шофьорската врата бутониерата за ел. стъкла и т.н. във ФВ стил също стои на мястото си, а на останалите 3 врати копчетата за ел. стъкла създават илюзията, че са в самата пищялка :lol: !

 

Не виждам как осветлението на купето вечер може да бъде по-добро. 3-секционния централен плафон хвърля предостатъчно светли на предностоящите, която може да бъде подсилена от 2та сенника, които имат вградени по 2 лампи. Да не говорим, че за задностоящите има още 2 плафончета, които се включват адски яко с натискане. А накъдето и да се обърнеш вечер, когато е тъмно в салона виждаш някакви зелени светлинки в тъмнината - имам чувстово, че гледам към небето в безоблачна вечер ! А ако наистина искам да гледам към небето - просто завъртам копчето на ел. шибидаха и имам чувстото, че съм в кабрио! Няма да споменавам бежовия свят вътре, понеже и чисто черния салон на по-обикновените Октавии също много ме радва!

 

Незнам дали някой ще го прочете до край, но искам да ви кажа с 2 думи, че ТОВА е моята кола! Колата, в която всеки път се качвам с огромно желание, а когато потегля - усмивката не слиза от лицето ми!!!

 

Честно да ви кажа - повече от това не ми трябва. Не искам! За много от собствениците на Октавия - това е просто кола, но аз съм на мнение, че това е кола със своя индивидуална атмосфера, толкова красива, функционална и практична, приятна както за градско, така и за извънградско шофиране (страхотна стегната возия - нито дървена, нито вози като лодка, в която да ти става лошо от клатенето)

 

Доста хора се оплакват от тях - да, създава проблеми и не е съвършената машина, но когато се качвате в колата си - огледайте се, какво ви дава тя. Всички изтъкват недостатъците, таки пък никой не си казва: "Ей, майка му стара, купил съм си егати яката кола!"

 

Може и аз да съм болния балък, ама си мисля, че не съм излъгал много в горенаписаното!

 

Благодаря на тези, които отделиха време да прочетат това и се замислиха върху него...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 113
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Skoda20VT

    6

  • dinko1987

    6

  • niki

    4

  • zdravko zankov

    4

Най-много писали в темата

Прекрасен трактат на тема "Любовта на човека към машината" smile162

Иначе сериозно - "Redline__", ти си късметлия човече!

Дай боже всекиму да се чувства така... smile152

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Евала за описанието, Коко! :smt017 Докато го четох и на мен ми се прииска една L&K. ;) Да не говоря, че си поднесъл цялата информация по много готин начин, от който си личи, че си обичаш колата истински. От отдавна исках да прочета нещо подобно тук, във форума, мерси, че ми предостави тази възможност :) !

 

Междудругото, неведнъж съм казвал, че първата Октавия е отвътре е изработена доста по-добре от новите Шкоди (разбирай Фабия и Румстър).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малии, направо ще я връщам мойта - не е L&K, ама сега вече нямааа в продажбааа....

 

 

Гога, мога да ти кажа, че и новата Октавия не е на нивото на старата като дизайн - особено пък таблото - толкова много допълнителни стрелкички са добавили на оборотомера, скоростомера, термометъра, горивомера - просто се обърквам! Честно казано бих искал новата техника със стария дизайн ;)

 

П.П. Между другото, Гога, новите Фабия и Румстър имат много по-практични дръжки на вратите и според мен е по-приятно да се возиш именно на новите отколкото на старите (да ме прощават колегите със старите Фабии - и те са хубави, хич не ги отписвам, щото ако имах такава щях да си я карам с кеф ;) )

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До "ВСИЧКИ" - Ако имаше как, трябваше да питате кой и да е мой Приятел, какво е мнението ми.. и отношението, към "Octavia"-та ми :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

 

Марто, напомни ми следващия път като се видим, да ти демонстрирам как се усуква пластмасата около лоста на ръчната, както и да ти покажа някои детайли по таблото :mrgreen: . В това отношение(сглобката на интериора) Шкода правят крачка назад в сравнение с първата Октавия. Това имах предвид. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

 

Коко, к'во да ти кажа... Както ти писах преди време: "Обичам си колата - това е истината и няма да се разделя с нея!!!" Та - ДВАМА СМЕ!!!

Благодаря ти, че така детайлно ме накара да се присетя за колата ми! Жалко, че тук няма Шкода - иначе може да се сетиш, какво щях да търкалям :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Хубаво описание-браво.Съгласен съм,че О1 е страхотна кола,особено с L&K,надявам се скоро да напиша нещо подобно и за моята бъдеща О2 :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер, напълно споделям мнението ти smile195

Само бих добавил, че като фен на дизелите, за мен TDI мотора е точното сърце на моята колица, сякаш ме разбира как искам да върви колата и го прави без усилие или преразход, страхотно е.

Сташно й се кефя хора и го желая и на вас smile152

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...
  • 1 месец по-късно...
  • 1 месец по-късно...
  • 3 седмици по-късно...

Още при излизането на модела, когато бях студент, реших, че това ще е моята кола. Наложи ми се да почакам дълго, но си струваше. Дизайна е абсолютно балансиран и авангарден, неостаряващ! Купето - изискано и удобно. Конструкцията - интелигентно инженерно решение, помислено е за всичко.

Избора на такъв автомобил е въпрос на стил и интелигентност. Ако повече хора са дозрели за Октавия, светът наоколо ще е по-добро място за живеене.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Не съм сигурен дали тука му е мястото, но....................

http://news.automedia.bg/read/4262.html :oops:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...
Момчета, реших ей така да пусна една тема, да ви кажа колко съм доволен от колата си!

 

Става дума за Octavia 1 хечбек (но и за комбито също се отнася) и искам да ви кажа, че няма нещо в нея дето да не ми харесва! Отвън класическия изчистен дизайн ме кефи адски - арките на калниците са пропорционални на големината на купето, и 15/16 цоловите джанти стоят по мярка на колата. Предната следа не е много по-широка от задната, което също прави колата да изглежда красива. Преливащите се форми на предния капак към маската са модерни и стилни, въпреки, че колата е с дизайн отпреди 10год. Страничната линия на автомобила е плавна и хармонична и се слива със задницата. Дори кръглите изпъкнали емблеми отпред и отзад са страхотни. Харесва ми, че колата изглежда голяма, но всъщност вътре няма разхищение на място.

 

Като седна на шофьорската седалка и се разтапям. Супер удобна е и всичко ми е на 1 ръка разстояние. Радва ме волана, простото устройство на арматурното табло и дизайна на самото табло като цяло. Педалите са супер удобни и леки при натискане. Колата се управлява с лекота и има добра видимост (А-колонките не пречат на видимостта) и волана се върти с точната твърдост - не е нито много лек, нито твърде тежък - създава усещане за сигурност, че именно ТИ управляваш автомобила, а не че се бориш с него. Харесвам червения тръгълник за аварийните светлини с надпис OCTAVIA под него ! Таблото надолу се прелива в централна конзола, където Аудиото е поставено на точната височина. Джоба под него е удобен за документи и цигари. Вечер се насирам от кеф като си видя зеления дисплей на климатроника и ъгловия пепелник, отварящ се бавно и елегантно с едно натискане, а вътре - пак лампичка :mrgreen: . Малкия скоростен лост облечен в кожа с вътрешни и външни шевове и никелирана табелка на която е гравирано Laurin & Klement и предавките. Ръчната спирачка, джобчето до нея и запалката светеща вечер в зелено изглеждат страхотно, сгушени отдолу под подлакътника, регулиращ се във височина. Позициониран е така, че в каквото и положение да е седалката, няма как дясната ръка на шофьора да не отмаря на него! Функционалността му се допълва от вградения в него джоб, където си държа какви ли не простотии под ръка.

 

Тапетите на вратите също са със страхотен дизайн и са удобни както при отваряне и затваряне на вратите, така и при пътуване на дълъг път. Хромираните дръжки за отваряне отвътре са невероятни - от една страна изящни, от друга създават сигурност като ги хванеш - не е някаква тъпа пластмаса дето имаш чувството, че ще ти остане в ръката!!! На шофьорската врата бутониерата за ел. стъкла и т.н. във ФВ стил също стои на мястото си, а на останалите 3 врати копчетата за ел. стъкла създават илюзията, че са в самата пищялка :lol: !

 

Не виждам как осветлението на купето вечер може да бъде по-добро. 3-секционния централен плафон хвърля предостатъчно светли на предностоящите, която може да бъде подсилена от 2та сенника, които имат вградени по 2 лампи. Да не говорим, че за задностоящите има още 2 плафончета, които се включват адски яко с натискане. А накъдето и да се обърнеш вечер, когато е тъмно в салона виждаш някакви зелени светлинки в тъмнината - имам чувстово, че гледам към небето в безоблачна вечер ! А ако наистина искам да гледам към небето - просто завъртам копчето на ел. шибидаха и имам чувстото, че съм в кабрио! Няма да споменавам бежовия свят вътре, понеже и чисто черния салон на по-обикновените Октавии също много ме радва!

 

Незнам дали някой ще го прочете до край, но искам да ви кажа с 2 думи, че ТОВА е моята кола! Колата, в която всеки път се качвам с огромно желание, а когато потегля - усмивката не слиза от лицето ми!!!

 

Честно да ви кажа - повече от това не ми трябва. Не искам! За много от собствениците на Октавия - това е просто кола, но аз съм на мнение, че това е кола със своя индивидуална атмосфера, толкова красива, функционална и практична, приятна както за градско, така и за извънградско шофиране (страхотна стегната возия - нито дървена, нито вози като лодка, в която да ти става лошо от клатенето)

 

Доста хора се оплакват от тях - да, създава проблеми и не е съвършената машина, но когато се качвате в колата си - огледайте се, какво ви дава тя. Всички изтъкват недостатъците, таки пък никой не си казва: "Ей, майка му стара, купил съм си егати яката кола!"

 

Може и аз да съм болния балък, ама си мисля, че не съм излъгал много в горенаписаното!

 

Благодаря на тези, които отделиха време да прочетат това и се замислиха върху него...

 

 

 

 

Благодаря ти за хубавите думи.Всичко е точно така с изключение на А-колоната ( имам 200 000 км в града,и ми се е случвало А-колоната да ми скрие цял пешеходец,който да бутна леко :? )

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Като нов собственик на Шкода като цяло и в частност на Октавия 1 това ме накара да настръхна и да ме е яд че моята не е L&K но какво да се прави аз си се радвам на първото и единствено червено табло и скромния набор от екстри без излишна електроника и наистина се наслаждавам на моята октавия живот и здраве на 8-ми да я видите :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

подкрепям те напълно за всичко което си написал по темата.замен това е перфектния автомобил,но се разделям с него защото преди 1 седмица вземах октавия 2 от ЕТ.при нея удоволствието е в повече от 01 :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

Здравейте и от мен.Искам да споделя мнението на колегата.Аз се сдобих с такава в петък на 17 април.И просто не съм слизал от нея.Все още не мога да и се нарадвам.Направо съм влюбен в нея...Вярвам,че шкодите имат души :lol: Колегата е описал възможно най-подробно и вярно колата =D>

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...
  • 4 седмици по-късно...

Незнам,хората казват каквато кола имаш само нея хвалиш.Аз имам Астра,бащата Октавия 1,ми не ми е лоша Фастричката никак обаче Шкодилака си е шкодилак,просто всеки божи ден преглеждамм обявите в Мобилето и се надявам да изпадне нещо!Най-много съм влюбен във визията на РС-ката-просто няма толкова красива кола,в София съм виждал една единствена червена и първият път като я видях съм я разглеждал половин час,готов съм да продам бъбрек за да отида до Германия да си докарам една,но май ще зачакаме да падне акцизчето и ще му мислим smile153 !!Радвайте се на Шкодилаците и безаварийно!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Замислил съм го това да е следващата ми кола , пък да видим :):D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 месеци по-късно...

Колеги, днес бях в Солун и се возих в такси О1, 1997 год., 1,9 tdi, човека каза, че колата е на 1 100 000 км. !!!! =D> Аз понеже му се изсмях той ми даде една сервизна книжка, на която с тиксо бяха залепени допълнителни страници, като на последната беше отразена смяна на маслото на 05.01.2010 год. и колата е била на 1 093 000 км. Каза, че е подменял ходовата част и едни път скоростите, но по мотора още не е правен основен ремонт! Имам чувството, че такава кола вече не може да се направи smile126 Мойта Фейслифтка ще се разпадне сигурно като мине 150 000 км. и трябва да я лепа с "капчица" smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.