Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Изненада - 110R


Recommended Posts

Преди 14 часа, malkiq написа:

Сериозен съм с избора на решетка... тоя зайчарник няма да го бъде (като на 130рс) !?!?!?!?!

123742069_1062939514164999_7199951271392796365_n.thumb.jpg.bb98783910f90b9746849667ade77c24.jpg

Ужасно е бе!!!

125957973_3972534032776448_5706853762680783128_n.thumb.jpg.f003d11ce6a2953f452d7cbec167c684.jpg

 

 

Какви са ти идеите за зайчарника? Мрежа с друга форма на отворите? или... може да я направиш "озъбена" с вертикални пръчки, като вентилационните отвори на предния капак на РС-а

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
  • Отговори 207
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • malkiq

    59

  • The Best Forman

    17

  • joro-120L

    14

  • maxrpm

    12

Най-много писали в темата

Popular Posts

Здравейте,  Мина студеното време и се захванах на ново с колата.   Около месец вложих в мислене, чертане и смятане, за да подредя багажника и всичко, което трябва да влезе в него.

Днес в "междучасието", дойде момента за скоростите.   Идеята за кутията е следната: -Сухо окачване - по-здраво е, по-измислено е и е по-модерно!!! -Диференциал 4,22 - защото смятам

Всичко е супер, много фантазия, мисъл и премисляне са нужни за тези неща, които правиш! Респект от мен! Само ще си позволя един съвет: Коце, пипаш в много опасни и непредсказуеми територии, а име

преди 21 минути, joro-120L написа:

може да я направиш "озъбена" с вертикални пръчки, като вентилационните отвори на предния капак на РС-а

👍👏

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, joro-120L написа:

 

Какви са ти идеите за зайчарника? Мрежа с друга форма на отворите? или... може да я направиш "озъбена" с вертикални пръчки, като вентилационните отвори на предния капак на РС-а

Ай нема нужда .. ще стане като ламаринен радиатор за парно ;)

По-скоро бих си свалил решетката от Фабията :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Преди 2 часа, joro-120L написа:

... може да я направиш "озъбена" с вертикални пръчки, като вентилационните отвори на предния капак на РС-а

+1

 

За останалото до момента, шапката я свалям до земята :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, The Best Forman написа:

Ай нема нужда .. ще стане като ламаринен радиатор за парно ;)

 

Ейии, като чуеш за "зъби" и не те сдържа.

Малкиот е зъл и като нищо ще го направи. Виждам, че е в безисходица. Задачата е трудна за изпълнение КАКТО трябва. Не е, като да туриш мрежа.

Има възможности за импровизация по темата:

 

tatra-138-lambada-34.thumb.jpg.1ac02f8a9b0393eaf616176eec5f882a.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

съвсем набързо за 3-4 минутки го надрасках, даже не съм го изправил добре, че нямам време, горе-долу се добива представа 

koce.jpg

 

п.п. Коце, тука ти унищожих труда със закривяването навътре, ако се направи както трябва ще изглежда по доста по-различен начин, но съм на работа и нямам много време да го надраскам по-красиво, моля да ме извиниш!

Редактирано от __smirnoff__
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 23 минути, __smirnoff__ написа:

п.п. Коце, тука ти унищожих труда със закривяването навътре, ако се направи както трябва ще изглежда по доста по-различен начин...

 

Аз мисля, че пръчките трябва да легнат или да се вградят точно на закривяването.

Друго си е да се види. Мерси Иво. Не знам как ще изглежда и поставени зад ръба на маската.

По принцип, като давам някакви идеи, не винаги е това, което аз харесвам. Може на Коцето да му хареса или покрай тези щуротии да му дойде идея за друго.

Показаното от Иво ми нявява тези асоциации:

 

005e7da309d8b1170c2534c436d23ea3.jpg.df4708aec38f9e02b4a6a034444eda18.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да се направи с ъгъл, може да приеме формата и да следи релефа на дупката, и ако е навътре зад огъвката, която е направил Коцето, смятам, че би седяло сравнително добре. Показаното пак казвам е много бързо нарисувано, само за обща идея. 

 

п.п. трябва да се съобрази обаче и размера, дали би паснало и как точно в момента само Коце може да каже

Редактирано от __smirnoff__
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, joro-120L написа:

 

....

Жоре , защо ЗаЗ , а не Баракуда (примерно) :)

Иво , като толко те бива с ФШ , можеш ли да наложиш решетката от "новата" ти 120 -ка?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идейка и от мен - така, както Иво я е нарисувал, но с една хоризонтална в средата и един от големите пластмасови предни надписи от Шкода 100 префейс.

Абе като Заза на Жоро, но с надписа😀

п.п. Зазът обаче е някакъв "лукс" вариант, много е шик! 

...Или пък 966 си е такъв, а аз не помня..Сори за спама!

Редактирано от desislav stanev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 46 минути, The Best Forman написа:

...Иво , като толко те бива с ФШ , можеш ли да наложиш решетката от "новата" ти 120 -ка?

 

Тази кола пластмаси не понася!

п.п. Иво, другия път да не са заоблени фугите там където пръчките се съединяват с маската.

 

същата

 

125830325_3462063863886050_1604942388385638539_o.thumb.jpg.41a10a82966cd6e1d71e6dab38bd65d1.jpg

 

преди 18 минути, desislav stanev написа:

п.п. Зазът обаче е някакъв "лукс" вариант, много е шик! 

...Или пък 966 си е такъв, а аз не помня..Сори за спама!

 

Такъв си е. Бъркаш се с 968.

 

 

преди 18 минути, desislav stanev написа:

 един от големите пластмасови предни надписи от Шкода 100 префейс.

 

Без да коментирам как ще стои - Това няма намиране, човече! :)

 

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 20 минути, joro-120L написа:

 

 

 

 

Без да коментирам как ще стои - Това няма намиране, човече! :)

 

 

 

 

Коцето не може да няма😀

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, The Best Forman написа:

 

Иво , като толко те бива с ФШ , можеш ли да наложиш решетката от "новата" ти 120 -ка?

 

Може

 

Преди 1 час, joro-120L написа:

 

Тази кола пластмаси не понася!

п.п. Иво, другия път да не са заоблени фугите там където пръчките се съединяват с маската.

 

 

👍🤝

 

Само време да имам, всичко е възможно, доста времеемко е, за да стане както трябва

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хмммм, колко било хубаво да има мнения!

Кефа се много, как всеки мисли от своята камбанария, с ясно изразения си вкус и интереси.

 

Мен ми се въртят едни идей... От няколко месеца ръководя почистването в няколко сервиза и шоуруми на едни немски марки автомобили и забелязвам тенденция, при новите модели на марките, а именно, ОГРООООООООМНИ пчелни пити, толкова големи, че от голямо разстояние, все едно липсва решетка а е просто черна дупка.

 

Кво мислите по въпроса, седим максимално близо до 130рс но осъвременяваме зайчарника и го превръщаме в кошер.

 

audi-rs-5-hd-1080P-wallpaper-middle-size.jpg.297a12b4d7bc818c06fddb0f3a5fd085.jpg

audi-rs6-avant-c7-2015-c271222072015200857_1.thumb.jpg.6f1c728bbf95e9ac37051dba779e71d1.jpg

Audi-RS6-grill.jpg.05ad5ddbcb053f3da1735814bffddcfd.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хич не мога да си го представя, как ще седи с пчелната пита.

Като сме го спрегнали вече Иво, че е мастер с фотошопа, ако може да тури и една таква решетка :D 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

записвам си, сега остава да намеря време и хващам четката :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От тази огромна пчелна пита ще влязат пет формички във височина, освен ако не я изрежеш до горе, но много ще избягаш от оригиналната визия (ако изобщо се търси такава)

image.png.8ff6a6e65953ccb44d7030e82a031d96.png

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 11 часа, malkiq написа:

Мен ми се въртят едни идей... От няколко месеца ръководя почистването в няколко сервиза и шоуруми на едни немски марки автомобили и забелязвам тенденция, при новите модели на марките, а именно, ОГРООООООООМНИ пчелни пити, толкова големи, че от голямо разстояние, все едно липсва решетка а е просто черна дупка.

 

Кво мислите по въпроса, седим максимално близо до 130рс но осъвременяваме зайчарника и го превръщаме в кошер.

 

audi-rs-5-hd-1080P-wallpaper-middle-size.jpg.297a12b4d7bc818c06fddb0f3a5fd085.jpg

 

Сложи рабицова мрежа тогава

 

heksagon.jpg.442e25bba0eb3628564926d5591ec9f8.jpg

 

rab_mr2.jpg.b2a2334d66d87237d1bf956604c3d48a.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намерих малко време в обедната почивка (която беше чак сега) и надрасках за 20-30 минути каквото можах.

 

 

Вариант 1 - решетка от "новата" ми 120-ка 1979-та:

 

123742069_1062939514164999_7199951271392796365_n.jpg.38373e502deabb90367fe4d9117f6d34.thumb.jpg.186ab8239ebd20b5c7f736c6e266faa7.jpg

 

 

Вариант 2 - решетка с дупки като на капака на 130рс с емблема и лайстна от ранна 100-ца:

 

s.thumb.jpg.be68364703dafb55a0d7492fa7db19af.jpg

 

 

Вариант 3 - решетка с пчелна пита от Ауди РС:

 

audirs.thumb.jpg.6577c7df6f00bd16e47d79fd3be074e2.jpg

 

 

Вариант 4 (бонус) - решетка от Ауди РС5 2021:

 

audi.thumb.jpg.98429be5be4c577d2ddb2bbbcc420293.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Коце, адмирации за всичко сторено до тук - и за идеята и за желанието и за изпълнението. 👏
Относно решетката (според мен) - тея модерни оградни мрежи не са за такъв автомобил - смърдят на пластмасова конфекция. Ветикални ребра...ЗаЗ ли е, Волга ли е... прасни ги в хром и... 😬 Сякаш 120-ковата седи най-добре, но само с емблема, без лайсна. 
Смятам, че метална мрежа тип 130РС, но по-ситна ще седи добре - също може да се боядиса и да стане "невидима". Имам нещо на ум - в петък по някое време ще си ходя до Надежда и ще гледам да ти донеса мостра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
  • 3 месеци по-късно...

Здравейте, 

Мина студеното време и се захванах на ново с колата.

 

Около месец вложих в мислене, чертане и смятане, за да подредя багажника и всичко, което трябва да влезе в него.

 

Първа стъпка бяха помпите на спирачките и съединителя.

Причини за подмяната на заводските има много...

1. За заводските, ремонтните комплекти са на изчерпване, по-скоро съм изкупил всичко от магазините, а нова доставка не се очаква.

2. Дори да ремонтирам стари помпи, всички налични имат износване, сенки или направо язви в цилиндъра. (брах достатъчно ядове на Стоянка...повече не ща!!!)

3. Планувам извратено големи спирачни апарати и дискове, а заводските помпички са не сериозни.

4. Заводски колата няма серво усилвател, а смятам, че е необходим.

5. За да сложа серво. отново трябва да се преправя купето, така че по-добре е да е от съвременна кола за която има достъпни части.

 

И така, от донора на двигателя Фабия МК1, взех стойката с педалите, сервото и помпите.

След това отрязах купето където ми пречеше и изкъртих гайките, които държат педалите.

156437546_289390259211516_3334252432955934484_n.thumb.jpg.11ee6c047ac7d1c44fd48026be1ab61b.jpg

После изрязах една 3мм ламарина, върху която да започна да изграждам захватите за серво и помпа за съединителя.

 

156428217_2498835017088292_4530880788094287956_n.thumb.jpg.a096556c08c5e7a5806f698cdb13dbb6.jpg

156461273_258985078999906_4395776128551235300_n.thumb.jpg.fa7a42dc47b19bdfbdb2ec30bb34b116.jpg

1907705183_156668449_1358961101106317_85645455649053192_n(1).thumb.jpg.de7afa65f9e901fc2de7dc4b32adea04.jpg

 

Идеята беше да е максимално прибрано до купето, което усложни подредбата сериозно.

Помпа за съединителя отново ползвах хонда, като на ръчната, освен късия и размер огромен плюс е и късия ход.

Изработих нова ос за помпата на съединителя.

156504747_543323223305097_8851453765782844995_n.thumb.jpg.27d02735e3b33d505e17a88f073577f9.jpg

156555508_266346821685443_1693666891129597946_n.thumb.jpg.0a35972b44361fdf672072fbd0baf6f5.jpg

156589487_1079732769120234_5943422785259738659_n.thumb.jpg.70eaad926e10557ef7648f7a40ba6a5c.jpg

 

Преправих оста на сервото от Фабия, за да отговори на захвата на педалите.

156372942_252092709893323_3033167826366075414_n.thumb.jpg.7ac62c85f586af844597adcd35d3ae53.jpg

След доста работа и обмисляне, кое и как да застане, за да може да е максимално ремонтопригодно и максимално компактно крайния резултат е доста добър с добре съобразен ход на педалите и ползване на цялата площ на помпите.

 

156409080_190932329039836_7420700333457778390_n.thumb.jpg.80fc92e857653be00e34735751d536f0.jpg

156426013_1081617322352576_7133517043642975530_n.thumb.jpg.a503f0d886d24c1b501d81ca68bf17a4.jpg

С две думи, разказа ми се играта но съм доволен!!!

 

Днес в празничния ден, реших да започна монтажа на хидравличната рейка. Под ръка отново имах за донор фабиева рейка...

156417924_1112317045938227_212676931953135992_n.thumb.jpg.4160cea3250cda8bb28016b31f51d8c6.jpg

Да ама не... Проблемите са адски много...

 

1. Рейката е по-широка от 120ковата с около 20см.

2. Захвата на рейката е коренно различен от 120ковия и почти не възможен за изпълнение на 120ков мост.

3. Вътрешните накрайници са с 4мм по-дебели от 120ковите.

4. Конуса на външните накрайници е с 4мм по-дебел от 120ковия.

5. Наклона на шлица за кормилната колона е невъзможен за изпълнение в това купе. 

6. Мястото за рейката между купето и моста е доста ограничено, а тя е доста обемиста.

156412612_422114842424080_9133723592582080918_n.thumb.jpg.95b11c4cab688eabed59d9ffba9cf084.jpg

 

Реших, че нямам сили да мисля след педалите и се заех с нещо елементарно, а именно малко възстановяване на детайли по предните подкалници, които станаха на гевгир след бластирането.

156520129_474316143749956_4330448702751895915_n.jpg.81054669e9717039b32a0da423992c8d.jpg

Отстраних гнилоча...

156425025_138013241538716_7547572435235218764_n.thumb.jpg.27304027800cca5e02d94b24805d04d0.jpg

След това произведох новото парче...

156516955_343918410254353_6572349157575545449_n.thumb.jpg.43978d606a19cf08225731856ddfe982.jpg

Грундирах всичко...

156429129_462456021834968_1419300656834052749_n.thumb.jpg.3fe4c60f39ab0cbe5c39e1ddb3b18a01.jpg156473974_1781398052030967_1484438758819700826_n.thumb.jpg.869c687cf2d9627acf6b6cb662c6b1aa.jpg

Заварих, изпилих, грундирах...

156420054_182670413659671_7891745368372170983_n.thumb.jpg.77641b50409cda2bc91ed37bba3b58a7.jpg

156409241_771189073834096_7587360753943540967_n.jpg.fc228354430258dcd2472cb14e19bad7.jpg

 

 

След, като приключих с заварчиците, отскочих до един приятел за да поговорим за проблема с рейката и убедеността ми, че няма да оставя колата без усилвател на волана, логично е да е електрически, първо заради задно разположения двигател, второ заради маломощността на двигателя. Излишно е да се въртят от ремъка и тормозят моторчето, излишни неща...

Решението не закъсня, да видим как ще застане на колата.

 

156372943_446469803265261_5484085810002689028_n.thumb.jpg.dfb0ede882a5f918cc06eb107a725331.jpg

 

До тук...

Пари:

 

6586 + 110 = 6696лв.

 

Часове труд (който не е заплатен):

417ч + 35ч  = 472ч.

 

Спестени пари от налични части услуги и подаръци:

990лв.

    

  • Одобрявам 6
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От Опел ли е кормилната конзола? Брат ми сади от Опел на неговия бус (транспортер Т3).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.