Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Изненада - 110R


malkiq

Recommended Posts

Ако имаш перфоратор/къртач , на някое непотребно свредло отрежи опашката ,там където свършват улеите  и завари един болт  за джанта , слагаш го  в патронника, превключваш само на удар , може да полееш  с горело масло или дори  с вода  за десетина -двайсет минути и след това почваш да "къртиш" гайката или болтовете .

Аз съм го изпробвал и става, ако нямаш къртач, може да дойдеш до Мировяне ,но не утре ,не мога да помогна,че съм зает, но в някой следваш ден става.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...
  • Отговори 217
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • malkiq

    63

  • The Best Forman

    17

  • joro-120L

    14

  • maxrpm

    12

Отдавна не ми остава време да работя по колата, заради Стоянка...

 

Преди известно време реших проблема със запеклите болтове на носачите...

119232197_727566174505850_7679940249687932674_n.thumb.jpg.f86627b44e2d74114df2deb20fd2457c.jpg

119229691_782966399126145_283430496228185229_n.thumb.jpg.82266938282ab18d8ccc7b725ee2070b.jpg

 

В петък реших, че е крайно време да си изрежа роговете от донора (колата е купена само заради тях!!!)

 

Паркирах я пред гаража...

119234999_662948394334261_2891293585102885252_n.thumb.jpg.087b853ff782dcf40488059bb5cec7e0.jpg

 

Вдигнах я на палета и започнах лека по лека демонтажа на части...

119049867_2746919988744831_1536789259529137827_n.thumb.jpg.62aadca4b519f1be9ed434b8bbc49466.jpg

 

В събота рано сутринта дойдоха две момчета от Своге, купили на скоро стотичка, да наберат малко части и започнахме.

Не след дълго, дойде и @roodnb и колата се оглозга за около 5 часа...

119250061_346686583122120_1862264048664234352_n.thumb.jpg.3c9cb154587ad31f7a73663d071b3bce.jpg

 

Момчетата от Своге започнаха да товарят... ( в мерцедеса събраха: преден мост, задни полуоски с носачи, 4 калника, 4 врати, 2 капака, 2 маски и дреболии)

2013495154_119315284_238214684268902_6343471175626605476_n(1).thumb.jpg.e3f1e35418a1f4924f1b768647b50fc0.jpg

Имаме нов шампион по Тетрис, а мерцедеса беше опакован по-добре от буса, в който турците искаха да застрелят Джаро!!!

 

Докъто те товарят, пристигнаха и Пловдивската Шкода колегия в лицето на @smirn0ff и Калин и започнахме да режем ...

 

Свалиха тавана...

119382188_2825858110980320_1028987267692217879_n.thumb.jpg.0d4afe021b1a3a912a9c10a325f4ffa1.jpg

 

Взеха си го. щот в Пловдив много пече...

119476200_346428113160192_8980209341255537069_n.thumb.jpg.4c946ade67c2c90bc3835841f7295c37.jpg

 

После се порадваха на по-щадящото софийско слънце с кабриото (Данчо им показва забележителностите)

119435389_983340442153625_7209701976933181655_n.thumb.jpg.76fc082411b9c7a73a8180d4bf87fc13.jpg 

 

И после се стигна до прецизното рязане и се заех аз...

119172608_342943093516233_5741022107762242824_n.thumb.jpg.f47db8541dc18dfef4b13c6a38dc40e8.jpg

Натоварихме всичко ненужно за вторични...

119237924_1079373469146753_1917488773736682984_n.thumb.jpg.43ae9c72368bd2bba4bcda4a09e4138e.jpg

Прибрахме инструмента, изкъпахме се и поехме към кръчмата !!! 

 

Много Благодаря на всички описани по-горе за помоща и за купона вечерта, прекарах си готина Шкода събота.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето и няколко от мен :) видно от снимките , тетриса в цедката определено дигна нивото ?

2771EEFA-4335-4337-B0FC-26A8BCEE24A3.thumb.jpeg.995e4ea507118d6d04f2e1579808dd3b.jpegD5FA516F-4A86-4EF6-870F-306BA10A332F.thumb.jpeg.68b315e402b65d6995997faee31e1477.jpeg

 

68F04A35-05D3-4BAA-9826-2E901BC2EBEA.thumb.jpeg.a229fdac7a5316a64cff75cc8e049e00.jpeg

 

а към края , Коцето извад и по една страхотно студена бира :) 

 

5D559691-B075-4875-8C14-6367311A39AA.thumb.jpeg.d8f7d07eed98d09cb5df29c7e5e3dfca.jpeg

 

Наистина беше една готина Събота както през деня , така и вечерта :)

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Няколко дни се позадействах с проекта...

... Свалената предница ...

 121446869_338367297443827_4900321562676320008_n.thumb.jpg.31d2f42b0717665b7821f5daea1b1dfb.jpg

... отделих подкалниците ...

121451040_1037456576682948_2561677915086172489_n.thumb.jpg.5c4b2a024bd59732949499a54b21f5d1.jpg

... закарах ги на пясък ...

120814382_695320877857913_4649021784445830772_n.thumb.jpg.6733749e95e107673684fb92997cdab5.jpg

 

И се започна рязането ... купето "реставрирано" знаете къде и от кой, изглеждаше така...

121389230_679845166248664_8279416558960648477_n.thumb.jpg.3a827d8051cdc2f10e026d818f58b64f.jpg121447569_1026846681100133_9142255547439378164_n.thumb.jpg.959b8559cc71e3cec92d9527a5ab28c0.jpg121450435_788681558588828_386604374874620678_n.thumb.jpg.0c0cee9f131f411e1ff4552bb93fc644.jpg121500746_350917773004070_1340256284571449335_n.thumb.jpg.6698a919e1fc6f459e9b003053300d7f.jpg

 

... видно е от снимките, защо почвам да режа ... демонтирах левия рог и пода ...

121437006_345393490010921_3226572543415758335_n.thumb.jpg.2842e0ee25dc8e0dd4440189939a840c.jpg

 

... След това нарязах нелепите кръпки на колонката ...

121451583_3180150838778248_719541174316107976_n.thumb.jpg.f48c8befa0eeecb7747738737d5563d6.jpg

121486155_822577951815736_5287063216991121277_n.thumb.jpg.c952a4021e4da5bbed97253c682ba6ab.jpg

 

... изградих ги ...

121464003_369230714444211_6782943458372231885_n.thumb.jpg.2da1513156991420f38db3b7dccc8a91.jpg121591719_683526779246903_1935598426736894700_n.thumb.jpg.25c715d4a338a7dd8ffa8a3b2f19e393.jpg

 

... промазах рога, след пясъка с преобразувател...

121486650_339830777084102_2846128204174018882_n.thumb.jpg.92e98ab17f6917d2ad2d2b838bda76d2.jpg

 

... почистих излишните стойки за спирачните маркучи и казанче, направих дупки за "точкова" заварка, напаснах детайла, мерих диагонали и започнах да заварявам ...

121411529_1961952580625547_4295294681610393659_n.thumb.jpg.772217c97bce2e254bc1fb576174a3e7.jpg

... и грундиране...

121463762_1740243772818150_787103436211750128_n.thumb.jpg.aff5479b912768d37cf4ef2163219d4c.jpg

121371653_647050349342081_3260424265918205122_n.thumb.jpg.6d35a13016925bf0fa993eda0bb15b22.jpg121440251_985113328674729_2502383866761737287_n.thumb.jpg.05ab06b511190ed138020868517ee7ce.jpg121325407_1543440242530216_8464704820168686551_n.thumb.jpg.7acd140da9fdec293f4805bd6a1efc15.jpg

 

... след това, последва дясната страна, колонката отново беше трагична ...

120811842_261506728462726_7000598463756441852_n.thumb.jpg.5228c8fbf2479b2e927bf10c99c29dc6.jpg

120861560_366059994525367_2365154469282546175_n.thumb.jpg.f6d40b4a325b07023d42091fc358cc14.jpg121466563_2764758883851103_5679447718460093267_n.thumb.jpg.c7768c87204c3959a1fae2501daf99ac.jpg

121605707_391100468724026_3769836867744613479_n.thumb.jpg.8610fd462c6956f9367c7b6e3e021e7c.jpg

121290006_389796402178642_5715528828107948592_n.thumb.jpg.7e405e399d6ff16ac2f95e69960bcdaa.jpg

 

... продължих да режа, смело и безотговорно ...

121445165_765310710984946_4800416718557194782_n.thumb.jpg.e8b52fc919687401b3d1afad7ce93799.jpg

 

... възстанових колонката ...

121486441_965506563943665_8601993245117029457_n.thumb.jpg.fa2fce810d39cca77dd6007ed3d5aaea.jpg

121464237_795767737663727_3268826829611791805_n.thumb.jpg.1abd895cf099fcf6feb7fab1d0f90adb.jpg

 

... и започнах да напасвам рога ...

121420613_980246709144345_3846087296627678492_n.thumb.jpg.2378ddcb03c0a4f65cb6e34c290abcd8.jpg

 

... засега толкоз, утре се надявам да продължа ...

 

 

 

Пари:

Покупка на кола донор 500лв.

Продадени части от нея (до момента 200лв)

Бластиране 70лв.

Грунд и втвърдител 50лв.

Преобразовател 70лв.

Четки и кореселин 10лв.

Дискове за флекс шкурки и телени четки 20лв.

 

5140+520=5660лв.

 

Часове труд (който не е заплатен):

315ч + 43ч = 358ч.

 

Спестени пари от налични части услуги и подаръци:

около 700+20=720лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До @malkiq - 

Преди 21 часа, malkiq написа:

Часове труд (който не е заплатен):

315ч + 43ч = 358ч.

Напиши и тук Цената, де ;) Или нямаш толкова много цифри на клавиатурата.. Мани..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бат Миро, не знам колко струва моя труд, защото не съм квалифициран или професионалист, а само аматьор, но все пак дава някаква обща представа, колко би струвала една такава кола, след реставрацията. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До @malkiq - Труда е най-скъпото. Или поне така трябва да бъде :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Огромно количество работа си отметнал, браво! Много се радвам на прогреса по купето! 

 

Всъщност само който не се е захващал с подобна работа, не знае колко уморително, времеемко и трудно е това, което Коцето е изградил. Шапка ти свалям, някой ден с огромно удоволствие ще се кача да ме возиш в този автомобил! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, __smirnoff__ написа:

няккой ден с огромно удоволствие ще се кача да ме возиш в този автомобил! 

Мани , че ще му развалиш баланса на масите .. и без друго му побеля главата да мисли :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес завърших и десният рог...

 

Вчера си поиграх с премахването на отвора за гърловината на резервоара от рога, както и стойките за "уринатора"...

121587461_1041742119600954_6543600735667468792_n.thumb.jpg.4955963115adca208f7e95a6ac8e9e40.jpg

121608766_995108870999562_1135277028651207062_n.thumb.jpg.17992760cd87721e066d4aa8992d8d01.jpg

121587461_751337048749609_6703189510945920170_n.thumb.jpg.6ad5cf29ad6671bd81deace757a35f82.jpg

121672474_2736954356524884_3368173999969069755_n.thumb.jpg.a786ff513a47617ae12722e7ff103409.jpg121582893_633791064167885_6566416746199174285_n.thumb.jpg.d0579bd07335d4ea671e34845c41378a.jpg

 

Изкърпих дупките, които се появиха след пясъка...

121580544_1069249470160384_5693723755900451191_n.jpg.f16c7fa119c3c9ec879ba8cdcff8c1c9.jpg

121655512_3544601292268962_7300250162154567520_n.thumb.jpg.3e5d273d34d354e270f9776016ed7d77.jpg

121778923_342480920149875_5371962833758353464_n.thumb.jpg.7cea248cfc3ae252b7d848d8387a07ce.jpg

 

След това раздупчих, напаснах и заварих детайла...

 

121615405_426348778353326_6485719939082568945_n.thumb.jpg.52afe5db35171d8200aaaf4ba5ffc5b2.jpg121700229_2687081478208991_3338540851661143299_n.thumb.jpg.d4843b649fac7fa441207c03c8ac3a37.jpg

 

След това, препилих заварките ...

121612074_263783951638064_3501644336762668911_n.thumb.jpg.f713009fa6f39d5b8d6b9455a5142087.jpg

 

Следва грунда ...

121795023_1246987195662458_872681115161412198_n.thumb.jpg.abc00f64d91490c8a2f1b1d7f17a4eed.jpg

121637609_1140547763072144_7788453811091494469_n.thumb.jpg.af1acaa3a74b407c2924c1f8d2bda0e0.jpg

121650729_709539166323104_7797097897390388282_n.thumb.jpg.6b50e54f1409cc1e35911f84d7d78556.jpg

121710887_3186887034772639_3079409327587013174_n.thumb.jpg.b348ca3feb9c69ceea8e5d01e5170720.jpg

 

 

И с това, мисля че лесната част от предния кош е завършена ... сега следва големия филм ...

 

До тук ...

Пари:

5660лв.

 

Часове труд (който не е заплатен):

358ч + 9ч = 367ч.

 

Спестени пари от налични части услуги и подаръци:

около 720лв.

 

На 15.10.2020 г. at 13:00, tuningmania написа:

До @malkiq - Труда е най-скъпото. Или поне така трябва да бъде :)

Нямам представа, колко точно струва труда ми.

На 16.10.2020 г. at 13:20, __smirnoff__ написа:

Огромно количество работа си отметнал, браво! Много се радвам на прогреса по купето! 

Има няма 10% е отметнато по колата.

На 16.10.2020 г. at 17:43, The Best Forman написа:

Мани , че ще му развалиш баланса на масите .. и без друго му побеля главата да мисли :)

Най-важното, според мен са масите... и верно е голям зор да балансирам тая кола... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 49 минути, malkiq написа:

Нямам представа, колко точно струва труда ми.

Нормалната ти заработка в местоработата по 2, защото го правиш в свободното си време

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днешният ден премина трудно, уморително и с много хамалогия. Не съм предполагал колко много стави имам, но всичките болят...

 

Първо преправих количката, за да мога да ползвам захвата на моста...121781964_743211922844904_7892081552229906851_n.thumb.jpg.bddedd3e329582b12b811f13bd0de5c3.jpg

 

След това, монтирах широк мост с рейка...

121808586_793336514801491_665490473389487323_n.thumb.jpg.bb673700eaff75baf2ca8a5aca92bfbe.jpg

 

След това започнах да редя, за пореден път (заради диагонали и луфтове при подмяната на роговете) калници, маска и капак, както и дългоочакваният момент с монтажа на джантата, а за да разбера как ще напълни калника повдигнах носача с крик...

121673541_1607006249461202_5431130153103480603_n.thumb.jpg.d9e51bde7438060437b1e0f94fe9a69b.jpg

 

А резултата... 

Подейства ми МНОГО МОТИВИРАЩО!!!

121692440_5193743317317863_9131816138444377465_o.thumb.jpg.daff687807abecbdd55819bfa27b8317.jpg

121681844_394066418667166_3055937680213030318_n.thumb.jpg.177cb0ac6accc77eff0e9509d8079aba.jpg

 

Понеже калниците от 130RS-а на Митака са доста криви (все пак колата е въртяла доста състезателни часове), се наложи да монтирам чистак нов, песакоструен и грундиран калник, за да мога да си оправя захвати и луфтове по роговете.

121690435_2416017618706725_2547050158637044121_n.thumb.jpg.86ffa00b71507821b359928a1f74d115.jpg

 

А за всички, които ме питаха що не си я направя със заводски калници ... а сега си представете отзад с ЕТ минус 19!!!121999092_682510065720174_841520016096592525_n.thumb.jpg.98ddaeac149574483e1fb125047b843d.jpg

 

 

 

До тук...

Пари:

Калници+ Маска+ Песакоструй и Грунд+профил за количката

160+50+70+16

5660+296=5956лв.

 

Часове труд (който не е заплатен):

367ч + 11ч = 378ч.

 

Спестени пари от налични части услуги и подаръци:

около 720лв.

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оххх таА Жанта! 

Много много "заспива" 

 

И за да не пиша само такива постове... 

 

Това което прави @malkiqс тази кола е изключително и изисква много Сърце (и много други неща)

Винаги когато се видим в гаража, дискретно питам кое след кое се прави и дискретно оглеждам детайлите... Компромиси не прави. 

И най важното може би.... Прави я така както я вижда и както я иска! 

Всички чакаме да видим тоА гол скелет във вид подходящ за каране, но самия процес който ще доведе до това е истинската романтика! 

 

Уйче, пий Апчета за ставите и към следващия етап! 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 17.10.2020 г. at 23:08, mRt написа:

Прави я така както я вижда и както я иска! 

 

Марто, благодаря за думите, ма си леко в грешка. Правя я така, както я виждаше и искаше Татко, а аз... доразвивам мечтата му и се старая да бъде направено по най-добрия начин и на световно ниво. 

За жалост, тунинга преди 20 години в България беше на коренно различно ниво, а той никога не би се впуснал в такова детайлизиране, към което аз се фанатизирах. Хората, които го познавахте, сте на ясно, че той искаше да дава газ и не му пукаше как изглеждат заварките и дали болтчетата са поцинковани ... важното беше да върви колкото се може повече и да е изрядна, а откъде минават кабели, маркучи и тн. беше без значение за него, но не и за мен.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радвам се, че си усетил замисъла на поста ми. Дори и като грешка да е изглеждал ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отлична работа! От мен - поклон за последователността и добрата работа! Вече заприличва на Шкода?

Пожелавам време, вдъхновение и спорна работа!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С широките калници изглежда страхотно! Стандартната Шкода е супер тясна по съвременните представи за автомобил. Моята като я гледам до нормалните коли е като някакво дребосъче. Джантите са един път.

Хващай се здраво и до пролетта да е на боя! Свършил си най-гърбавата работа по каросерията... Понеже съм го играл няколко пъти - видиш ли я с калници, усещането е друго - вече не е скелет на отдавна умряло нещо, а е кола! Събирай останалите тенекета и да се боядисва! Докато виси при бояджиите си подготви всичко по мотор и окачване, както и интериора... Лятото на море с приятелки и със РС!

Браво!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, 

 

На 19.10.2020 г. at 19:22, desislav stanev написа:

Отлична работа! От мен - поклон за последователността и добрата работа! Вече заприличва на Шкода?

Пожелавам време, вдъхновение и спорна работа!

 Заприличва но моментно и пак се разглобява...

 

На 20.10.2020 г. at 10:06, m_g написа:

Хващай се здраво и до пролетта да е на боя! Свършил си най-гърбавата работа по каросерията... Понеже съм го играл няколко пъти - видиш ли я с калници, усещането е друго - вече не е скелет на отдавна умряло нещо, а е кола! Събирай останалите тенекета и да се боядисва! Докато виси при бояджиите си подготви всичко по мотор и окачване, както и интериора... Лятото на море с приятелки и със РС!

 

Захванал съм се здраво, както се вижда, но работата по каросерията е едва на 30%

Усещането с калниците... да силно мотивиращо е !!!

Мотора е на 70% готов, скоростина и те, окаването на 50%, но за жалост няма да се прави докъто колата е на боя, защото преправянето и не оригиналните неща са доста. Идеята е колата да се сглоби напълно, дори и инсталацията и интериора, докъто е на грунд, да се провери всичко дали работи и тогава разглобяване и боя.

Тоест прогнозираме море с РС около 2030г.

 

А сега за свършеното последните няколко вечери след работа...

 

Моста е захванат, но само на горните болтове при амортесьора, на оста на долния носач все още е във въздуха...

121792244_340964483867409_6131901333229019198_n.thumb.jpg.40aa1b4dd4e0f4cdd0fb6f1e6602d86e.jpg

 

Напасвах грижливо свалените стойки от изгнилото купе...

121979022_354046915709747_2604504503410438003_n.thumb.jpg.d9c376c934d048f7ae1602deb96e3b96.jpg

 

След това пясък, дубки и грунд...

121800601_792746194902140_8228246777397869556_n.thumb.jpg.664999763c1e14a84778cb91a8d046f3.jpg

 

След това заварки и отново грунд...

121810645_2740609832817416_6151372161388309585_n.thumb.jpg.8b788a20d9382d16090e1b6558342b53.jpg

 

След като задния край беше готов се захванах с предния, изнамерих една яко изгнила стойка за резервоар...

122117696_349793579421176_5303486479560166891_n.jpg.c469c12217bc609044bd55c2e7254368.jpg

 

Изрязах стойките за моста и стаб щангата, но.... Няма къде да ги заваря...

122163485_1688944631277141_8850569126498790935_n.jpg.a1c179927656fd1fd79d71a0e9428082.jpg

 

Причината д аняма монтиран под е тунингите по купето, рейка, радиатори, въздуховоди спирачки и тн. Седнах, помислих и реших да се захвана методично с всяка една въпросителна...

Първо в списъка се оказа че трябва да е управлението. Решено е че колата ще е с рейка, в момента, на снимките се вжда, че е монтиран мост с рейка, но за целта трябва да се смени и кормилната колона със 120 кова. Мислих, мислих, мислих и реших. Винаги много ме е дразнела позицията на волана на старите Шкоди, казах си кат ще е гарга да е рошава...

Няколко часа смятане, чертане, правене на макети от картон и метал и на края изработих това...

122093089_702838753687700_6936040761692330750_n.jpg.c75329f69dba9bef4d846b87468b970f.jpg

След това го сгънах и заварих...

122099922_3783573441675671_4685104020515641932_n.jpg.2dce373c54bfc4719891b253110a6f20.jpg

След това му направих огледално копие...

121975713_822879478527288_7965092787060867575_n.jpg.b8a7f3e3082acdf210e924a1de6db6ea.jpg

 

и воала...

 

Колата има реглаж по височина и дълбочина на волана!!!

121968183_361507681858346_6606996492397960019_n.thumb.jpg.6df50c92cf1f154d1c08e2888f7fdb55.jpg

 

Но все пак отново ъгъла не ме удоволетвори и нарязах всичко..

121987554_347385602995618_6767479633209729465_n.thumb.jpg.f4acb8eead56d9b4668e6214d511f932.jpg

 

И така преминаха 8 часа с нулев резултат.

Искам също отново да "похваля" предишните собственници на колата и реставраторите и...

Режеме и намачкване колонката която държи кормилния прът!!! Единственната логика за тва сътворяване е някакви преправяници по механизма на истачките, защото заводските захвати за изрязани...

122103202_1056414774804898_6167899742861547121_n.jpg.d82664e6d49384f9aa96626b7dbdd69c.jpg

иначе, ЦК ключета, бутончета, релета и кво ли още не не липсват...

122334451_1631779830325168_1822119731561859287_n.jpg.cffe15036f29a37ab612c26eab10e1f3.jpg

122092097_735224940447273_9197180243892596708_n.thumb.jpg.333e3dcf50bc3f87685d6cc452891c45.jpg

 

След неуспешния опит с кормилната колона реших да си избистря малко акъла и да започна захвата на радиаторите.

Реших да ползвам комплект (воден, климатичен радиатор и перки) от Фабия...

122123900_770496323806836_8525589916056699612_n.jpg.8781c5e002b2b82fc6952ed5209264b3.jpg

 

Да ама не... малко са прекалени...

122050909_1255317731511320_7569548365888958285_n.jpg.cbb3dc8fe54e0785c8f8fc195e52898c.jpg

 

За сега толкова, трябва да си избистря идеите за нещата и да намеря подходящите части за да продължа...

 

До тук...

Пари:

 

5956лв.

 

Часове труд (който не е заплатен):

378ч + 20ч (без рзултатен труд) = 398ч.

 

Спестени пари от налични части услуги и подаръци:

около 720лв.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, 

 

Маааалко се промени идеята в салона. Знаете, че обмислях варианта за "легени" , но след монтажа на леген в "Баба Стоянка" се оказа, че при дълго шофиране (след 3 часа, без слизане), леко ме уморява, но още по-неприемливото е, че никой освен аз, Гената и още няколко човека, трудно влизат в нея.

Заради идеята за нормално поведение по завой, повече от задължително бяха големите бордове. След, като искам големи бордове в ретро седалка, списъка с възможни модели се сведе до 3-4...

Както се казва в приказките, речено сторено, седалките стояха доста време на обява, и на края се реших.

Да тежеста и пренасянето на масите, до голяма степен отива по дяволите, щот мойте избранници са доооооста тежички, също така състоянието им е меко казано "пълен боклук", но пък за сметка на това са скъпи на боклук... Се тая купих ги и не съжалявам на този етап, въпреки това, че доста народ ме нахраниха...

 

122685387_386486949381985_9206340033081729899_n.thumb.jpg.2d31ee628d22c486b7e1a0cafbcdf2a4.jpg122678544_416541146016482_4079714187448141633_n.thumb.jpg.71a675de585d441e32604199098a1ea5.jpg122903616_2696473850623737_7495292794367706758_n.thumb.jpg.c1d096933f19643671c23db43dc7f085.jpg

 

Намерих малко време да разглобя предния мост на фабията и да извадя рейтака...

122370104_679752896013735_4957935887155029884_n.thumb.jpg.9f36feeb39a0e10d58b43b71853fc06e.jpg

 

 

До тук...

Пари:

 

5956+ 400 = 6356лв.

 

Часове труд (който не е заплатен):

398ч + 3ч  = 401ч.

 

Спестени пари от налични части услуги и подаръци:

около 720+ 200(проверени цени на рейки)=920лв.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е поне гладен няма да ходиш .. ако решиш да се връщаш към легените и да изхвърляш "боклука" , свиркай .. и ние може да управляваме отпадъци :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ако тръгна да разпродавам всичката скраб в нас и по складовете, мога да не работя поне година! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Здравейте, тая предница ме съсипва...

 

Нещо не ми се отдава мисленето с рейката и реших да се захвана с радиаторите.

След многоооооо търсене (около 8 часа онлайн ровене) разбрах че най подходящия размер радиатор ще бъде от Фиат Пунто ГТ.

Речено сторено поръчах и воден и климатичен радиатор и след няколко дни дойдоха.

IMG_20201031_174235.thumb.jpg.94cee06aaa36ccfa430d0e98f7cdd972.jpg

IMG_20201031_174038.thumb.jpg.24a18a159fa2b971b3709e54f25aba2b.jpg

Но.... ОООО чудо, корейчетата, забравили да сложат захвати на тоз радиатор, принудих се да поръчам още един, на двойна цена, нормална марка, за да съм спокоен. След няколко дни пристигна и той...

IMG_20201104_163014.thumb.jpg.69a7682ce33dfc25fd67baa055e9177d.jpgIMG_20201105_172228.thumb.jpg.fec7cb5047c75e5a72f37b22d90265a3.jpg

Качеството на изработка е на светлинни години, за тва смених водния кореец за същия, но отново магнети умрели и започнах да разглеждам ситуацията...

IMG_20201031_172735.thumb.jpg.1e911f2ccc11bc3550f86b3ca662d537.jpgIMG_20201031_172841.thumb.jpg.14fd57eea42632ce611c8b27a0bee7f9.jpg

Хваща се добре, размерите съм ги взимал правилно, но захватите на радиаторите (на купето на фиата) не са един към друг, а към маската на колата и се наложи да си изработя две стойки, които ще държат радиаторите един към друг, както и двата заедно към купето...

IMG_20201105_193632.thumb.jpg.e99018ac77f2925d2541de8ff7918207.jpgIMG_20201108_150417.thumb.jpg.161ed7f07134b8c7d430564f13c90c7d.jpg

Кръглите отври са само и единственно за усилка...

След това се заех с рязането на отвора на маската, там залагам на оригинални размери...

IMG_20201105_144823.thumb.jpg.065630a84ac48ced2a3c1d37a6b27990.jpg

Дълго време мерих и чертах по маската... и за 2 мин и се разказа играта...

IMG_20201105_151346.thumb.jpg.985d9ec1f43753e28dc4526caad1a47f.jpg

 

Само, че мене не ме устройва да е просто отвор, като на РС и се заех да правя ръбче...

След  2 часа сгъване и чукане...

IMG_20201105_163620.thumb.jpg.fbe1275534cd4b1543fe467ddfae51f5.jpgIMG_20201105_165011.thumb.jpg.82ff147ffb03dc5b1df3c7a07185bbf0.jpgIMG_20201105_165043.thumb.jpg.4fd8c9e589b1b302e79f98032dadba25.jpg

 

След като отвора беше готов, започнах изработката на захвата на стойките към колата.

Реших да се захващат към маската, за да е по-ремонтопригодна, да пада цялата очиларка, като на съвременна кола - с радиатори и всичко, а не както е на 130РС - за пода. 

 

Начертах си ламаринката...

IMG_20201108_174927.thumb.jpg.6dee78851c9d9ee6d26c84e12ec7691d.jpg

 

От нея си сгънах кутийка...

IMG_20201108_170646.thumb.jpg.08716fc9a2f5b404d627236fa2f5fafc.jpg

След това си я грундирах...

IMG_20201108_182805.thumb.jpg.8a91b23fb53689d5606477da113683d4.jpg

 

заварих на маската, препилих и грундирах...

IMG_20201108_191910.thumb.jpg.fd05229750b87e1747375273182e35d9.jpg

IMG_20201108_191919.thumb.jpg.8447e2a6ed4c9295095a4f2c1bcd8509.jpgIMG_20201108_191900.thumb.jpg.836774c21780beac5571523718015e91.jpg

 

Остана да се заварят 6 гайки и да се захванат радиаторите за купето, но стана прекалено късно...

IMG_20201107_194459.thumb.jpg.ea230dfbb8b8e8c657c5c1057fe2b912.jpgIMG_20201107_194434.thumb.jpg.6c9f63366e97172172b18f54b3223cd5.jpg

IMG_20201107_194531.thumb.jpg.a3ecb9294dbc8b45ac9e328ab37f13c1.jpg

Следва решетка, отвори за мигачите и да измислим къде ще ходи тоя топъл въздух от радиаторите, че идеята на Сашко "Кво ти пука багажника е достатъно голям да върви къде ще)

 

Сериозен съм с избора на решетка... тоя зайчарник няма да го бъде (като на 130рс) !?!?!?!?!

123742069_1062939514164999_7199951271392796365_n.thumb.jpg.bb98783910f90b9746849667ade77c24.jpg

Ужасно е бе!!!

125957973_3972534032776448_5706853762680783128_n.thumb.jpg.f003d11ce6a2953f452d7cbec167c684.jpg

 

И за финал забравих... разходих я малко, за да я обърна да ми е по-удобна за работа...

IMG_20201105_130452.thumb.jpg.ce6415ba54ffc62f4667bdced7e0efd9.jpg

 

До тук...

Пари:

 

6356 + 230(радиатори) = 6586лв.

 

Часове труд (който не е заплатен):

401ч + 16ч  = 417ч.

 

Спестени пари от налични части услуги и подаръци:

920лв.

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.