Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

n_ikito

Промяна в звука при натиснат съединител

Recommended Posts

n_ikito

Вчера забелязах, че при натиснат съединител звукът на колата се променя. /на място/ т.е. При запален ДВГ , не на скорост, при натиснат съединител колата е по-тиха. Когато отпусна педала се появява допълнителен шум, под форма на леко тракане. Колата е на 6м и 7000км и ми се струва, че е рано за такива неща. /Фабия 1,2 12V/

Не съм специалист, но като се замисля може да бъде някой лагер на съединителя или в скоростната кутия. Как мислите да бягам ли към ЕТ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
ikonoma

Бягай докато си в гаранция. В най-добрият случай е аксиалния лагер на съединителя. Дано не е на първичният вал на скоростната кутия. :roll:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
izov

Баси гадното, че се случват такива неща с нова кола. Направо да ти се развали кефа! Отивай в ЕТ и дано не е нещо сериозно...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
adrian_m
Вчера забелязах, че при натиснат съединител звукът на колата се променя. /на място/ т.е. При запален ДВГ , не на скорост, при натиснат съединител колата е по-тиха. Когато отпусна педала се появява допълнителен шум, под форма на леко тракане. Колата е на 6м и 7000км и ми се струва, че е рано за такива неща. /Фабия 1,2 12V/

Не съм специалист, но като се замисля може да бъде някой лагер на съединителя или в скоростната кутия. Как мислите да бягам ли към ЕТ?

 

и аз съм се заслушвал и при мен има малка разлика... не вярвам това да е проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
icko_blicko

Абе хора като натиснеш съединителя какво става?

Отцепваш кутията, а като го пуснеш я зацепваш нали така.Как да не се променя звука?Ако искаш опитай да ходиш без багаж и да ходиш с една чанта кога ще си по шумен. :Р

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
tsanko

И при мен е така, споко ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest vankovarnata
Вчера забелязах, че при натиснат съединител звукът на колата се променя. /на място/ т.е. При запален ДВГ , не на скорост, при натиснат съединител колата е по-тиха. Когато отпусна педала се появява допълнителен шум, под форма на леко тракане. Колата е на 6м и 7000км и ми се струва, че е рано за такива неща. /Фабия 1,2 12V/

Не съм специалист, но като се замисля може да бъде някой лагер на съединителя или в скоростната кутия. Как мислите да бягам ли към ЕТ?

По принцип немаш грижи НО отиваш направо в сервиза и им казваш лагер на централната ос на скоростна кутия. За да несе правят на ударени им напомни за пластмасов сепаратор. Това е често случващ се дефект при фабия и октавия. Преди доста коли висяха на криковете със свалени кутии.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Tafkata

И при мен проблема е налице. Тракането се увеличава с увеличаването на пробега. Това е от аксиалния лагер. Трябва да се смени, но излиза малко дебело.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
RETURN

А при мен се зададе някакъв пушек от мотора като спрях.Миришеше като на късо съединение.Не се показаха грешки на компа и аз тръгнах.Какво ли може да е.Разглобихме кората,поработи с климатик на място поне 10 минути и след като не се появи тръгнах.Дано не се появи отново и на дълъг път.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
gogata

 

Ако си карал по-дълго на полусъединител или колата ти е буксувала, може да си запалил съединителя? :roll: Само дето той не мирише на късо, а на изгоряло феродо. Ходи в ЕТ по-добре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
n_ikito

Ща не ща, ще ходя в ЕТ днес ми дернаха единия калник - здравата. Ако бях видял кои е, щяхте да ме гледате по телевизията - криминалната хроника :evil:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
RETURN

 

Ако си карал по-дълго на полусъединител или колата ти е буксувала, може да си запалил съединителя? :roll: Само дето той не мирише на късо, а на изгоряло феродо. Ходи в ЕТ по-добре.

Феродото е ясно как мирише,а и тоя пушек се появи за малко.Сега се загледах в подкалниците и видях нещо като мазнина по тях.Има вероятност да съм цапнал в някое мазно петно и мазнилката да е отишла на спирачните дискове,които са си перманентно горещи.Дано да е оттова,че за друго просто ми се завива свят.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
jethro

И аз съм със същият проблем,някой открил ли е от какво се получава тази промяна като се натисне съединителя

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
gibonass

До сега не съм карал кола, която като натиснеш съединитела шума да не намалява, това е напълно нормално

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
димон
Абе хора като натиснеш съединителя какво става?

Отцепваш кутията, а като го пуснеш я зацепваш нали така.Как да не се променя звука?

 

:) Точно така е . Нормално е кутията да си има шум(звук)....нали има лагери и колелета в нея!!!...има триене :D

Лошо е когато шумът е силен и дразни , но е нормално да има разлика със или без "кутия".

При всички коли е така ! Дори , ако си държал съединителя дълго отцепен ( на неутрална скорост ) и пуснеш рязко, да чуеш първо еднократно чукане отдолу, :mrgreen: , после "виенето" на кутията.

Октавия 2 , НОВА , дори си има леко виене при отнемане на газта на 4-та предавка. Така са и голф 4, голф3, голф2 ( само че с по-силно виене при ускоряване на 2-ра и 3-та)..., но не и Ауди. При Ауди дори не вие и задната скорост :) при каране И на по-високи обороти....Въпрос на концепция, на наклон на зъбните предавки и т.н.

Така , че всичко е нормално!!! :mrgreen:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
димон
Вчера забелязах, че при натиснат съединител звукът на колата се променя. /на място/ т.е. При запален ДВГ , не на скорост, при натиснат съединител колата е по-тиха. Когато отпусна педала се появява допълнителен шум, под форма на леко тракане. Колата е на 6м и 7000км и ми се струва, че е рано за такива неща. /Фабия 1,2 12V/

Не съм специалист, но като се замисля може да бъде някой лагер на съединителя или в скоростната кутия. Как мислите да бягам ли към ЕТ?

 

А след като го забеляза този звук "вчера", откъде си сигурен , че преди го е нямало. И аз доста често се вслушвам в някои звуци и съм забелязал , че :

 

Честото слушане на звуци от собствения автомобил е право пропорционално на появяането на нови такива !!!...

 

Съвет : да се слушат по-рядко ! , няма друг начин.

п.п. ... ако поискам всеки ден мога да откривам поне по един нов(неприятен) звук, обаче гледам да не се задълбочавам - до колкото мога. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
ITALIANETSA

Здравейте, виждам че тук говорите на тема съединители и искам да питам дали някой може да ми каже дали е имал такъв проблем......Имам Фабия 2 1.4 16V 2004 година и когато карам в града или извънградско до 100-120 км нямам проблем със съединителя,но когато карам на магистрала по дълго време на 5-та педала ми потава и сякаш губи налягане на съединителя и като припомпя педала няколко пъти се пооправя.Сега сменях ремъци и ролки и майстора ми каза , че на 1.4 16V мотора има проблем и това е аксялен луфт и обясни че като работи мотора на по големи обороти от центробежната сила се мести и затова ми пропада педала.Но аз мисля, че май долната помпа на съединителя сдава багажа.Ако някой е имал такав проблем моля да пише.Благодаря предварително  :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Favorit

Не трябва да е така има проблем

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
mailstone

Добре де има ли някой, който след като е сменил съединител и аксиален лгер и след това да е спрял шумът или да се е променил или намалял този тракащ шум?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
dimonio

Здравейте,Колеги не искам да ви разочаровам,но проблема с звука при натиснат съединител е в двойният лагер на първичният вал,и за съжаление се оправя само след смяна на лагера,и за съжаление това е проблем при всички модели на шкода и фолксваген................Лагера е SKF произвеждат се в Италия и не издържат повече от 70-80 хил.км.или мисля си че е политика на фирмата Фолксваген да се разваля толкова често...........Иначе ремонта е ясен,скоростната кутия се сваля,разглобява се напълно и се сменя лагера.........

Надявам се по малко колеги да имат този проблем.........

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
mailstone

Супер неприятно :dash: . Ремонт на СК без частите 300лв. А колко време/километри може да се кара с тази "музика" от СК?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.