Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Проект - "Cervenka"


Slavimaster

Recommended Posts

така ремонтираната полуоска с нов лагер и семеринги - за пореден път ги сглобих още във вторник но пиша сега защото имаше проблем с качването на снимките.

наваряването с аргона мина успешно както и последващата работа при стругаря и вече полуоската изглеждаше по здрава и от нова в магазина почнах с сглобяването в вторник следобед за 3 часа като за сам човек се справих отново ме измачи гадната пружина :smt019 и трябваше доста smile131 с помоща на скобите за да я набутам. след това дойде заветния момент на стягане в който аз се smile126 да не превърти отново започнах с леко стягане на ръка дава вид че ще издържи намесих и скормното ми краче 49-ти номер вече почна сериозно да натяга и си викам ще издържи и вече започнах яко да :smt004 върху лулата с 110-те ми кг и о чудоо натегна яко и не превъртя.Оставих за сряда само да налея маслото защото исках да дръпне добре гарнитурния силикон който слагам на ръкава към скоростната вместо смешната хартиена гарнитура. с него съм опасал и цялата скоростна когато и правих ремонт до ден днешен няма и помен от теч. smile169 долу се виждат и снимките малко са кофти ама ги правих с телефона.

010536379-thumb.jpg 010536381-thumb.jpg 010536382-thumb.jpg 010536383-thumb.jpg 010536384-thumb.jpg 010536385-thumb.jpg 010536387-thumb.jpg 010536388-thumb.jpg 010536389-thumb.jpg клик върху снимката за по голяма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 118
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Slavimaster

    71

  • maxrpm

    6

  • Ivaka

    5

  • anastas

    4

Най-много писали в темата

Браво за ремонта колега, НО защо не си купиш един динамометричен ключ, ако ще от тея по 16 лева на бриколажа детоса - до 20Кг/м са и вършат идеална работа. Спестяват проблеми от скъсани резби и недозатегнати такива.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 година по-късно...

такаа

след доста голяма пауза и не писане в темата дойде време да попиша малко.

в 85 % от времето докато не съм писал колата си вървяла на 6 със всекидневно каране, през другите 15 % основното което беше е че миналата година и оправях разкрача отзад който протече доста тежко защото се наложи смяна на втулките които са в самия носач и всичко буквално се беше срастнало и нямаше избиване а като отидох на стенд човека ми каза че трябва пълен напред да мръднат полуоските ама курец неможеха да отлепат, накрая всичко заспа което най много ме узадачи новите втулки бяха някакви пастмасови а старите бяха неква сплав мязаща на алуминии, от ремонта мисля че снимков материал нямам но ще потърся и ще кача ако има.. И след тази зима през която пак не спрях и за ден да я карам колата дойде лятото и разбирасе почнаха отново ремонтите (кога сте останат финанси и време да я завърша интериорно нз. :-k )

текущия ремонт е отново предния мост които преди около 2-3 години години пак беше свалян за смяна на тампони на горните носачи. и тогава единия носач имаше съвсем незначителна пукантина изразяваща се въм няма и 2 мм и си казах ще държи няма дад е да ходи ама дърво.. в скорор време преди да се кача на мотора за лятото усетах едно пукане като навия волана до край и си викам тука нещо гнило отидох на един канал и като видях тази малка пукнатина на носача в какво се беше превърнала ми призля smile012 smile012 хубаво че не ме оставил на пътя и не съм се дръннал някъде защото нз какъв ще е ефекта от счупен носач в приложените снимки ще видите за какво иде реч. Вече трета седмица някъде колата е на трупчета и моста е прибран в гаража но поради нямане на време се занимавам с него съботите и неделите. така и така го свалих заради носача реших да го обслужа напулно и да няма повече сваляне на моста и тръгнах да сменям тампоните на долните носачи въпреки че не бяха се обадили. там поредното дърво те носачи никога не са сваляни това са 24 години болтовете с които се държат на гредата на моста посмуртно никжо отвиване и тука се намеси екелтрожена с чиято помощ болтовете излезнаха после и самите тампони на носачите докато освободя всички гайки ми се *** мамата. но вече мога да се похвала с натъкмени нови тампони на долните носачи всичко яко смазано с грес и чакат заветния монтаж. вчера режих да поизмия гредата на моста защотто всичко друго е свалено от нея само реиката-(която при въртенето на моста забелязах че тече от самата рейка дето се върти с волана и да не кажа всичкото и масло изтече оказа се че има някъв О пръстен които съм го пръчал и ще го сменя тия дни)измих гредата с безконатактно концентрат и водоструйката и като лусна една яка ръжа с дупки наоколо си викам тва няма да го бъде така да остане след което хванах пяна за прозорци напълних цялата греда кухината вътре за да предотвратя по нататъшно влизане на вода и гниене. след което хванах четката и го боядисах с квато боя имах в случая червена. неска сигурно ще ида да ми набият на новия горен носач тампони и лека по лека ще сглобявам. А и да не забравя да отбележа резнах малко предните пружини пък да видим какъв ще е ефекта г/д около 70-80% от една вивка ги резнах.

 

след като понатрупам малко финанси ще се захвана да довършя интериора и да пооправя ел инсталацията.

засега толкова че то стана цял роман.

 

ето и снимките: от 435 до 446 СНИМКИ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

ехх вижда му се почти края моста е затворен и снощи сам малко се поизмачих но го качих на колата. гумата на рейката я възстанових колко се може защо на всеки е известно че такива гуми няма в бг.

 

ето и малко снимчици снимчици :smt004

днеска планирам да притегна всичко като го пусна на тежеста на колата и барем врътна едно кръгче \:D/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 8 месеци по-късно...

smile056 Пак минаха сумати месеци от както не съм писал в темата ми... но какво да се прави само каране и това е.

та....

дойде пролет време за смяна на зимните гуми с летни и разбира се успях да се постарая летните гуми да бъдат монтирани на ляти джанти най-сетнее!!! smile168

 

както е ясно без направата на фланци това бе невъзможно та се впрегнах флаците са готови купих 2 гуми втора ръка и 2 гуми чисто нови след като видях промоцията в еуратек( и там бяха едни филми докато си ми ги доставят тези гуми... 2 седмици г/д от Сф. до Плд.)

и днеска дойде заветния ден за монтаж гумите са монтирани на джантите всичко е тип топ балансирано и седят в колата след 1-2 часа отивам да ги монтирам на колата че в таз жега ми отидоха чисто новите зимни гуми които бях сложил.

Почти без проблеми предполагам че ще протече монтажа освен че предните капачки на главината ще трябва да ги преработа че са много криви и опират в фланеца и за 2-3 мм не ляга плътно към главината.

джантите са 15-ки 7J ет38 от форд 4х108 отвори

а гумите 2 те втора ръка - мишелин пилот 195/50/15 82V а новите - Барум Бравурис също 195/50/15/ 82V

 

Снимки

 

ето за сега слагам снимките които съм направил до тука на фланците и вчера на издържах да я вида как ще седи на колата джантата и дали няма да опре при пълен ляв или десен та нахлузих фланеца и джантата защото гайките за джантите не ми бяха пристигнали още и за мое щастие не упряха никъде само вече ще трябва да внимавам по неравностите защото бая подскача отпред (макар че отрязах пружините малко за да оправи стойката при ремонта на предния мост) пък и фланеца макар и малко ги изнася джантите малко извън калника и да не задере гумата при някоя по голяма неравност. очаквайте първи впечетления и снимки от монтажа по късно привечер...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито за новите придобивки :smt017

Айде качвай ги и ще чакаме снимки :) Фланците на каква дебелина ги направи и предни/ задни еднакво дебели ли ти са ? Като гледам на снимката предния е поне 25 мм , та ми е интересно с такъв фланец и джанта 7J как ще стои / че и аз съм се ориентирал към 15-ки за Рапида, но пък искам с леко изнесен борд / :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пфюю след 4 часа мъки джантите са налице монтирани на колата много зор ми дадоха тея капачки на лагерите отпред иначе задните отрас заспаха.

:smt004 първи пвечетления колата се държи осезаемо по стабилно и за мое учудване тресе много по малко на паветата от колкото с зимните 13 155/70 а уж казват всчки че с нископрофилна гума тресяло повече като се има напредвид че и 4 те засега са на 2.5 атм. напомапни осезаемо волана поне на половина по малко ми трепери отколкото преди, трудноста на въртенето му почти не се промени макар че диаметура му е 32см.

 

гумите седят много яко леко излезнали навън :) , фланците му бях казал да ги направи 2.5см но като ги монтирах ги измерих и 4 те ги е оставил на 3см дебелина и по добре че отпред при пълен ляв и десен има г/д 2 пръста до кат опре ако бяха по тясни можеше и да опре така понеми се струва де по точно ще видя като ида на канал.

 

като сума фланцжите бая легнаха тъй като са от дур алуминий ~200 лв като в тази цена влиза материал 80 лв труд - 70лв болт-шпилка 16бр - 32лв гайки за джантите 17лв

 

ето и снимките : Снимки от 467 до 488

 

просто нямах сили да тръгна и да я мия та оставих това начинание за утре сутринта като се наспя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да джантетата и стоят много добре, наистина има нужда от сваляне още отпред , за по-добра визия , но това зависи вече от това как ще се разминават с калниците тези по-големи гуми , имайки пред вид,и че поизлизат малко навън .

Фланците изглеждат много добре направени - според мен този вариант със шпилки е по-надежден :smt017

Надяваме се да я докараш на събора :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

то тругнах д я мия и разбирасе веднаа заваля е се пак основната кал я бутнах неможах да я докарам като на Жоро 120 ката щото след като отиде да я докара и заслепи всичко останало. 8) :smt017

 

иначе колкото до рязането няма да я снишавам повече поради простата причина че ще трябва да сменям или втвърдявам амортисьорите защото дори и така една по лека бабунка да мина с 30-40 км и гумата отма са е нарязала в калника както и самия калник ще отиде... а пък и нямам намерение возията да и е тип (разбиваща камъни в бъбреците) защото колата се кара всеки ден и на седмица се навъртат 250-400 км. след време като се сдобия с нещо друго и шкодата се вади само за срещи да бих я отрязал за визия но на този етап не..

 

колкото до шпилките и аз сметнах че е по надеждния вариант въпреки че стругаря ми каза че няма значение дали ще е с шплики или болтове.

 

разбира се че тази година съм на събора предните 2 ги изпуснах поради ред причини но този път никво мърдане и оправдаване

 

ето и едно клипче от днешнаа среща как седят в движение джантите..

 

smile049
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 месеци по-късно...
Много хубави капачки , на джантите бре :-k що така поне капачета сложи

хаха ми супер са изрежи ми едни и ша сложа ве от де да намера оргиналните.

 

така тез дни пак се почопках по наболели неща по колата. отдавна замислената смяна на ръждясалите и изгнили тръби под купето заедно с изкърпаване на бумбетата защотото поради слабост на материала или вледствие на стар удар още преди да я взема се прокъсва ламарината около бумбетата. задната част от тръбите ще бъде някой друг път или преди зимата или на пролет. ето и малко снимчици.

 

скоро ще има и снимки по другата част с която съм се захванал а именно 130 ковото табло но в момента е на тапицер. s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво !

Тези гадни тръби и аз съм им вдигнал мерника , че много гадория идва от тях в системата...... колкото и да си прочистиш системата, и с каквото и да я чистиш...... в един момент от тези тръби си се отделя ръжда в антифриза, че дори и корозирали частици от вътрешността им !

Истината за мен е ПВЦ тръби ! Ти всъщност такива си ползвал нали, или греша?

 

А за таблото, дал си го на тапицер да го облече в кожичка ли ? Да не му е студено през зимата ... :) Много ми е интересно какво ще се получи , ще очаквам с голям интерес да се похвалиш като го направиш :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво !

Тези гадни тръби и аз съм им вдигнал мерника , че много гадория идва от тях в системата...... колкото и да си прочистиш системата, и с каквото и да я чистиш...... в един момент от тези тръби си се отделя ръжда в антифриза, че дори и корозирали частици от вътрешността им !

Истината за мен е ПВЦ тръби ! Ти всъщност такива си ползвал нали, или греша?

 

А за таблото, дал си го на тапицер да го облече в кожичка ли ? Да не му е студено през зимата ... :) Много ми е интересно какво ще се получи , ще очаквам с голям интерес да се похвалиш като го направиш :smt017

да тръбите са пвц за парно фи-32 с тефлонова или алуминиева вложка ги водят.

Добре си го казал кво се отделя от старите ръждаци и антифриза който източих 3 пати го презеждах през бензинов филтър уж малко от малко да се пречисти от ръждата ама е толкова финна че минава през него че съм с червения антифриз и ич не ми се дават над 100 лв да го сменям с нов - това може да стане след като смена и задната част от ръждаците и промия на ново цялата система.

 

таблото половината неща са готови мога да ги наснимам но предпочитам да снимам крайния резултат като стане всичко готово. s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

така след като ми писна с този шкодов оборотомер и нова интгр. схема му правих и пак нещя ми писна ](*,) и направих генерални промени!!

намерих чисто нов оборотомер самия часовник от някъв Форд в една морга първо си помислих че ще използвам само електроника и сте вържа шкодовото уредче ама не тва се оказа подобно на моторче както се вижда на снимката и се оказа че сигнал трябва от комутатора да му хвана не от бубината явно сехмата е съвсем различна и вооала работи почти съм сигурен че и правилно отчита защото имам спомени че на 4-та с 50 км преди бях на 2000 обр. но все пак ще го сравня с някъв друг за да съм убеден.

:smt004

 

Снимчици

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точните стойности при предавателно число на главното предаване 4.22 и при четвърта предавка са:56км/ч. на 2000об./мин.при 4-скоростна кутия,а ако си с 5 - скоростна - 50км/ч. - 2000об.мин.

 

Сашо,70км/ч. на 5-та са 2000об./мин.,но само за кутите с главно предаване 3.9!При 5-цата с главно предаване 4.22 на 5-та 2000об./мин са 65км./ч.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да с 5 ца съм колкото до километража ми е абсоютно точен по GPS засичах го вчера по не до 100 км е равен с него след това не съм го тествал скоро макар че съм с 15 цола 195/50

значи съм бил прав че по спомен на 4 та стария оборотомер показваше 2000обр. при 50км.

 

иначе този оборотомер съм го вързал на комутатора иначе не работеше на G съм хванал сигнал то другото 31 е нещо като маса

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

G и 31 са 2 та края на индукционната бобинка в делкото и нямат общо с маса. Те само пращат сигнал. Масата идва само на корпуса на комутатора ;)

 

Ама и вии с какви гуми ги карате тея Шкоди 195/50/15... като отваряш барабана за накладки провери полуоса дали не се мести навътре- навън спрямо лагера.

Различава се и при силно клатене на задницата, ако има луфт се чува едно глухо тракане

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

G и 31 са 2 та края на индукционната бобинка в делкото и нямат общо с маса. Те само пращат сигнал. Масата идва само на корпуса на комутатора ;)

 

Ама и вии с какви гуми ги карате тея Шкоди 195/50/15... като отваряш барабана за накладки провери полуоса дали не се мести навътре- навън спрямо лагера.

Различава се и при силно клатене на задницата, ако има луфт се чува едно глухо тракане

 

такива проблеми аз нямам с полуоските тракания и прочие

колкото до 31 да знам че са 2 та края на бубината но мога да ти докажа от 31 на комутатора ми излиза пластина която ляга на корпуса които е маса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

ето малко снимки на новото табло корите от глс на вратите и музиката. също така по време на смяна на таблото преправих цялата ел инсталация на колата снимки от процеса нямам но беше страшно :smt0344 ](*,) за да няма вече включих това и 2-ри бушон 30А се стопи. ще направя снимки на новото допълнително табло което вградих под оригиналното.

останаха дребни неща за довършване но ще ги оставя за пролетта. s_flag

 

Снимчици

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... по време на смяна на таблото преправих цялата ел инсталация на колата снимки от процеса нямам но беше страшно :smt0344 ](*,)...

Намерих една снимка ;)

post-4842-138453349935_thumb.jpg

...останаха дребни неща за довършване но ще ги оставя за пролетта. s_flag

Това от нещата за пролетта ли е? Не бих го търпял и една секунда

Как можа да го избараш толкоз добре?! :mrgreen:

post-4842-138453349958_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.