Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Проект - "Cervenka"


Slavimaster

Recommended Posts

Ми това си е твоя грешка, трябвало е да си вземеш полуоска дори и 2 ра ръка с тея 23 лв, а не флашка която от самото начало се знае че няма как да свърши работа, аз за сефте чувам от вас тука че смачкана резба се оправя с флашка ?!?. Това дето го разправяш е се едно да кажеш - Аз ще седна, да пия водка карайки, докато не се ударя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 118
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Slavimaster

    71

  • maxrpm

    6

  • Ivaka

    5

  • deel_1981

    4

Най-много писали в темата

Ми това си е твоя грешка, трябвало е да си вземеш полуоска дори и 2 ра ръка с тея 23 лв, а не флашка която от самото начало се знае че няма как да свърши работа, аз за сефте чувам от вас тука че смачкана резба се оправя с флашка ?!?. Това дето го разправяш е се едно да кажеш - Аз ще седна, да пия водка карайки, докато не се ударя.

Абе и аз съм оправял така резби,не се чуди :mrgreen:

А относно проекта на колегата - браво,много ми харесва как се получава.Кога мислиш,че ще я завършиш?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми това си е твоя грешка, трябвало е да си вземеш полуоска дори и 2 ра ръка с тея 23 лв, а не флашка която от самото начало се знае че няма как да свърши работа, аз за сефте чувам от вас тука че смачкана резба се оправя с флашка ?!?. Това дето го разправяш е се едно да кажеш - Аз ще седна, да пия водка карайки, докато не се ударя.

Абе и аз съм оправял така резби,не се чуди :mrgreen:

А относно проекта на колегата - браво,много ми харесва как се получава.Кога мислиш,че ще я завършиш?

 

ми чесно казано от неска вече си я карам остана таблото да сложа 130 ковото но трябва тапицер да намеря да го тапицирам и малко с ел системата да си поиграя че заводската ме дразни всичко на 2 ри бушон вързано ще сложа още едно бушоново табло и ще разбия консуматорите на отделни бушони. и просто няма несто което да нее барнато и сменено по тая кола

 

колкото до полуоската аз и без това толкова време търсих една полуоска и не намерих никаде добре че беше Vankovarnata пак камоли при сглобено и всичко запечатано пак хамалогията да свалям половината окачване и да сменям полуска как не плашката помогна защото преди това там гайка не се завиваше и има вече изронен материал и нее толкова дълбока самата резба иначе я има.

първите впечетления е че сам се справил перфектно с сксортната няма виене на лагерите нито пък виене на диференциала. сксортите влизат много леко и на 50 км включвам 2 ра и не смей да прехъркне дори. двигателя някак си динамиката е по различна и при 80 - 90 стабилно си набира нагоре докато 120 ковия умираше и повече бучеше отколкото да набира.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

то бива бива накадърщина ма това на нищо неприлича можели аз сутринта в добро настроение да слеза в гаража и да си доварша някои дребни неща които останаха и започвам от коронните гаики на полусоките да ги данатегна и сложа шплентове и мое ли с мойта малка и невиина лула 32 да преварта тая шибана гаика веееееееееееееееее :smt019 :smt019 smile183 и да ми преебе и резбата на полусоката. писна ми еиииииииии и сичко ми се преобарна като трагнах да тарся невъзможната за откриване Плашка 18х1.5 мое ли да ги дават с двуметрова труба да се стягат тия гаики аз с тая лула да я преварта побарках се чесно. утре трагвам по специализираните магазини да търся такава флашка и после в сервиза за центровка.

 

 

колкото до масления филтър просто бях в склада дет си зимам свещите и случайно попитах за маслен филтар и ми даде този нее важно какво пише на него важното е работа да върши колкото до тая клапа наистина е забелязах вътре едно стърчащо.

 

извърти си една нова гайка на струг с по-малък диаметър и ще обереш хлабината.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се ебавай с мокрото окачване, вземи си 1 нова от магазина и стягай яко с трабата. Не се знае кого може да удариш, и след това на никого няма да му пука колко време си я сглобавал

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по нататак може да я свърша тая дето Vankovarnata е написал мислех си го това ама викам засега така пак и дет о се вика шплента е почти на ръба на корнната гайка демек е прибрала дет се вика до края и там натак шплента я държи да не се отвива. колкото до стягането с тръба никога не съм бил превърженик на това с епак в книгата доколко помна пише 50-60 Nm което смятам че с тази лула дори ги надвишавам.

 

центроваха я на елкон варви много добре но само на бензин засега на газ неще поради начина на дозиране които измислих и се вижда на снимките идва бедна сместа единствения начин е да пробвам с плочка като на пълните инжекци дето се слага след филтъра на самата траба ако не стане и по този начин ще припрягвам до направата на друг въздушен филтър.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колкото до стягането с тръба никога не съм бил превърженик на това с епак в книгата доколко помна пише 50-60 Nm което смятам че с тази лула дори ги надвишавам.

 

" При стягането на барабана трябва да се внимава за следното: моментът на затягане на коронната гайка трябва да бъде най-малко 170 Н.м (17 кг.м). Ако отворът на шплента е закрит, гайката се затяга още, като моментът може да нараства до 250 Н.м. "

- това пише в мойта книга :roll:

 

Иначе поздрави за труда и мерака вложени в колата , и честито за мотора - наистина си заслужава

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колкото до стягането с тръба никога не съм бил превърженик на това с епак в книгата доколко помна пише 50-60 Nm което смятам че с тази лула дори ги надвишавам.

 

" При стягането на барабана трябва да се внимава за следното: моментът на затягане на коронната гайка трябва да бъде най-малко 170 Н.м (17 кг.м). Ако отворът на шплента е закрит, гайката се затяга още, като моментът може да нараства до 250 Н.м. "

- това пише в мойта книга :roll:

 

Иначе поздрави за труда и мерака вложени в колата , и честито за мотора - наистина си заслужава

 

вероятно аз съм в грешка за което се извинявам по спомен казах това явно съм чел за някоя друга гайка или болт и сам останал с впечетлението че ства дума за коронната гайка

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

еи дяволе ти само ходилото да си отпуснеш на трабата и вече си на 23 кг. м :lol::lol::lol::lol:

 

 

smile005 хахахах мани мани че има май нещо такова много ми меки нещо тия гайки като ги понатисна с маничкото ми краче 49 номер smile131 smile072

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами да май така ще направя следващия път.

така ето снимка дето снимах гайката на полуоската смятам че е припрабала в нормите http://www.snimka.bg/album.php?album_id ... id=7402946

 

а сега да разкажа как ми мина деня неска спрямо колата имах среща с моя газаджия да измислим друго решение за дозирането на газта и отивам и тоя човек трябва да го позлатя дет се вика измъкна някаква плочка дето случайно му попаднала от някъв мерцедес дето отишъл на скрап и тои му свалил газовата уредба и от системата останала само плочката другото е продал и вика не става на друга кола тая плочка колата била си дошла от италия с тая плочка и както се вижда на снимките е доста професионално и качествено изработена само я сложихме и колата заспа на газ направихме една центровка и ще видим какъв разход ще даде но върви доста прилично колата г/д кат на бензин. като се прибрах до нас махнах вече ненужните щуцери и се правих малко на пластмасов заварчик за да запуша дупките от тях вижда се на снимките как е станало но дойде дилемата с филтъра които бях сложил се оказа кофти и некачествен което го знаех де се пак за 10 лв от пазара при успловие че за същия ми искаха 30 лв в един магазин за аксесоари. и изведнъж ми дойде идеата да измисля вариант с оргиналния 120 ков филтър които пак пасна и уплътни идеално около плочката и започнах да мисля варианти за захващането му уплътняването му от другата страна всичко заспа идеално и на снимките може да се види как е станало всичко. 8) 8)

 

http://www.snimka.bg/album.php?album_id ... id=7402947

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

нещо ми влезна муха в главата за тия сгъваемите ключове и реших да си направя и аз такъв. отидох дам дето си бях купил алармата в магазина на Валкор да попитам дали имат кутиика с изкачащ ключ като за моита аларма и дистанционно отгововорът: Не нямаме и видях на витрината че новите аларми на Марк са заводски с такива дистанционни само ключа трябва да си напаснеш. и тръгнах да обикалям магазините каде може да намеря само кутиика и да си прехвърля дистанционото вътре да ма не навсякаде удрях на камък smile183 проверих и в Ebay.com там имаше доста видове те бяха кутиики с заготвка ключ само да се нареже при ключар но нямаше за шкода специално и не ми се рискуваше по снимката да призпозная от някоя друга кола и като доиде да не пасне иначе излизаше ~20 долара на следващия ден реших да отида в викиват уж най големия магазин за електроника в пловдив и нещеш ли там видях точно такива дистанционни само кутииките като на алармите марк цена 10 лв чудесно обаче мойто дистанционно е с 3 копчета едно под друго а на марк са едно голямо отгоре и две по малки отдолу ама викам зимам го пак ша му мисля как ще го вкарвам мойто вътре също си купих и 3 копченца за smd монтаж и заготовка на печатна платка с дупки да може от нея да се изрежа и да запоя тези копченца и да ги напасна към бутоните на дистаннционното и от там с кабел към оригиналното ми дистанционно и се почнаха мъкитеsmile109 за жалост не снимах в процеса на работа защото бях изклучително напрегнат и изнервен защото проклетото нещо го правих от 9 вечерта до към 4 сутринта накрая вече нз ка де се намирам smile005 smile109

 

но всичко накрая заспа неска бях на ключар ми направи друг ключ защото не исках да си дялкам оригиналния с пластмасата дет е и етого краиния резулатат в едно кратко клипче защото прецених че със снимки нямаше да ефектно. 8) 8)

 

http://www.youtube.com/watch?v=4J8tz0c8zHQ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хаха гъзарииката е пълна наистина че трудно се забелязват отвънка мойте интервенции. колкото до ключето наистина е маничко сравнение с другите коли ама е готино. малко ми е терсене сега докат свикна защото и лоста за чистачките малко пречи при пъхането му но се свиква предприех това всичко защото 1 во е удобно и 2 ро че гадните дистанционни на валкора супер барзо се чупи пластамсата дето се държи за ключодържателя. но се получи добре общо взето радвам се че ви е харесало и на вас. 8) 8)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз на Feliciata , бях взел такъв ключ понеже я купих само с един и без друго трябваше да си направя резервен , и реших да си направя ключ "чекмедже" както му казват някои . Оказа се , че ключа ми е с чип , одраха ме солидна сума и за чип , но както и да е прежалих ги . В един прекрасен ден колата ми остана на един светофар , наместих чипа и пак запали , след това пак се разлепи скапаният чип , но го залепих със силикон. След известно време пружинката на отварянето на ключа започна да изпуска :) и сега си ползвам оригиналния ключ с дистанционното прикрепено като ключодържател за него :) и мирясах. Искрено се надявам ти да нямаш подобни премеждия :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

така след като си подбрах 4 пефектни железни джанти за зимните гуми трябваше да се да бъдат прилично обработени за да могат безпроблемно да се ползват без вътрешна гума както се има впредвид годините им имаха солидно количество ръжда по тях. нямам снимки как изглеждаха преди но след като ги минах на пясъкоструя просто неможах да позная че това са джантите който бяха преди а именно:

008618850.jpg008618867.jpg

 

днеска ги дадох на прахово боядисване и в понеделник ще има снимки с крайния резултат цвета ще е черен мат. 8)

пак докато мине зимата трябва да съм решил проблема с лятата джанта щото вече е кощунство да не и сложа такава но ще играят фланци няма как та дебна от сега в итернет за оферти за такива. 8)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нему бери дерта ще я изправи на фотошопа :D

станчо като ти ги боядисат намажи ги отвътре заваркити между тавата и обрача щото там праховото неможе да влезне моите неможах да ги цапна и сега тръгна малко кафяво :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така като гледам, тая най дясната перфектна джанта на първата снимка май има нужда от изправяне :roll: .

Желателно е това да стане преди праховото... :mrgreen:

то 20 годишни джанти неможе да не са криви по ръбчето това не оказва никакво влияние пусках ги на баланса и това бяха най добрите джанти малко ги чукнахме с чука преди да ги дам на праховото щото си имаха кривини по ръбчето няма как.

 

smile162 ок бат Насе ще го имам предвид.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Черния мат ще рулира...

Ех колко лесно се чистат джантите с този песъкоструй... А колко по-лесно се боядисват .... :mrgreen: Евалата на хората дето са го измислили :mrgreen:

Аз също обичам да си чистя джантите с песъкоструй...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

така ето ги и как изглеждат джантите след праховото боядисване.

008727832.jpg008727833.jpg

вече са с качени зимни гуми и при първото застудяване или валеж ги закачам и 4 те за безкамерни сега са напомпани на ~3 атмосфери и седят в гаража да могат да залепнат като хората.

8)

всички снимки тук

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

ха абе нещо забравих вече да пиша в тази тема smile169 но като се замисля няма и какво защото дето се вика я стегнах за зимата и с нищо интересно не ме изненадвала през това време освен един термостат но го усетих навреме и го смених

ама днеска си взех винатека и си викам тва готино време е само за магистралата таман ми се връзваше ходене до едно място кадето 15км са ми по магистралата и викам сега ще го продухам фаво мотора

на отиване на бенз. лепна 155км на 4300обр. в продъжение на ~15km и не помръдна повече сеедно има ограничител :P викам си щото ми е на 10-11градуса делкото. на връщане я пуснах на газ и интересно отново на 155км закова като бетон. :roll:

като се сдобия с стробоскоп ще почовъркам центровката да видим дали ще има някакво подобрение на някое от горивата.

ето и снимката но е доста кофти но се разбира нямаше как да направа по хубава с телефона при тая скорост.

post-260-138453071815_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

XC^^The_Devil^^ Posted: Wed Jan 21, 2009 5:40 am \:D/ до пет и половина ли джъткаше ве :?: тая скорост със 13-ките нали

хахаха бат Насе аз съм нощна птица бре smile178 :smt004 иначе да със 13 ките джанти е това за момента нямам други. но работа по въпроса за едни порше джанти smile168 ама финансите са кът засега.

 

Skoda_Estelle и аз така си мисля че трябва повече след това проверих и механизма на газта дето го видях в един чешки сайт дали е наред но си е наред отваря първа степен докрай и разблокирва пътя и на втората която отваря то се усеща. остана само градусите на запалването да правят те мизерията но ще го имам едно на ум да го побазикам като се сдобия с стробоскопче. smile169

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

така случи се почти това което и предполагах ](*,) след като при ремонта на скоростната и сгобяването на задния мост превъртях коронната гайка smile131 на едната полуоска както бях описал тогава и изрових целия пловдив да намера плашка купих си и пренавих смачканата резба на полуоската защото вече я бях сглобил и изобщо не исках да си помисля за разглобяване. натегнах леко гайката и уж всичко ок 8) ама не [-X преди няколко дена забелязах около таса че е е омаслено и си викам ще натегна малко гайката и сте стане ама като махам щплента кво да разбера шибаната гайка се варти свободно на едно место демек онова пренавиване на резбата няма и помент от него и като си помислих как съм карал до сега без да ме изпревари колелото :smt019 ](*,) ужас. и днеска разглобих всичко и полуоската утре ще ми я наварят с аргон след което отивам при стругаря да ми навие на ново резбата :smt034 :smt034 ама цялата тая операция можеше и да си я спестя ако тогава бях свалил полуоската и направил това което правя сега ама нищо друг пат ще знам снимки на операцията очаквайте утре или другиден.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.