Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Проект - "Cervenka"


Slavimaster

Recommended Posts

хаха за моно ксенон ако ти кажа напраоо няма смисъл да лягаш 8) 8)

цената е ~ 110 лв или 78$. 8) 8)

и всичко е от онзи хонг конг -ски сайт в раздела всеки за всичко.

неска направих 2 ра порачка за един френд. и тои би ксенон. кофтито е че можеш само по един комплект да порачваш наведнаж поради простата причина че стоката я пускат по въздушна поща и не трябва да надвишава 2кг мойта бе 1.950кг барабар с едни други крушки дет си порачах тогава. ако стане над 2кг т.е повече от един комплект наведнаж се порачат работата става дебала щото я пускат по наземна поща и в сайта е описано че минават кам 2 месеца докато дойде пак и като доиде може да шибнат мито и ддс което по много изпипан начин го заобикалят когато е по 1 бройка с въздушна поща и така идва за 9-10 работни дни. в сайт има доста други крушки и глезотики на добри цени. аз лично си взех за мигачите диодни и за плафона вътре пак диодни. плащането става само чрез PayPal.

 

http://pc-link.biz/catalog/index.php

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...
  • Отговори 118
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Slavimaster

    71

  • maxrpm

    6

  • Ivaka

    5

  • anastas

    4

Най-много писали в темата

я малко да си раздвижа темата.

и така тапицерията е кам своя край почти снимки ще има след като бъде завършена. инач е по важното

неска си намерих едно да не кажа чисто ново фаворитово моторче 135. само на скромните 50 000км от един конфискуван в далечното минало фаворит двигателчето не беше палено поне 11-12 години и кат дигнах капака яко паяжини и прах масло единствено от капака на клапаните никъде другаде. пазчистих го малко манах въздушния филтър прегледах свещите супер износен електрод но иначе керемидени всичките на цвят. масло черно ама не беше станало на грес с годините. имаше и някаква пумия за охлаждане, и парво леко ръчно си викам ще го завъртя ъъъ непомръдна нищо и втората проба пук и почна да се върти явно сее било спекло нещо. след тва закачам акумулатора ( самата тя си имаше и смея да твърдя че е бил оргиналния акумулатор 07.94г пишеше на него) слагам въртя и от третата проба изкюфка и замърка супер тихо работи. позагря г/д до работна темп. изгасих го и почвам мера компресия. какво да видят мойте очи и на 4 те цилиндъра изкара 13 компресия и направо казах да го свалят и вече ми е в гаража тепърва предстои основно чистене. и след събора барабар ще ремонтирам скоростната и ше се монтира и фавото. :lol: 8)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....ами ЧЕСТИТО !

Остава да почерпиш... :mrgreen: , да върви по вода !

(по- добре не го пали , направи му профилактиките и тогава.... smile106 )

то още там на место го запалих и работеше като часовник така и така нищо не губех като го запала още там така или ина4е компресия се мери на загрят двигател. сега вече съм почнал пълната профилактика лека полека.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....ами ЧЕСТИТО !

Остава да почерпиш... :mrgreen: , да върви по вода !

(по- добре не го пали , направи му профилактиките и тогава.... smile106 )

 

Няма страшно,направихме му някои дреболийки преди да го запалим,предвид многото време през което не е барван.От там нататък Станьо ще си каже какви профилактики умува...

 

П.С. Станьо,поне проумя най-накрая,че компресия се мери на загрят двигател! \:D/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

така малко да раздвижим темата като добавим още снимки от заветния проект

от този линк може да се жидят снимките от смяната на колесните лагери и семеринги които бяха сменени преди няколко меесеца с взаимната помощ на otgorata но сега се сетих да публикувам снимките. не беше хич лесно но се справихме. след тези снимки следва вече на 99% процента завършения салон на колата тапицерия на седалките под таван кори които беше дошъл на събора е видял за какво иде реч. слагам снимките за да може всеки които нее могъл да дойде да види почти завършения салон.

http://www.snimka.bg/album.php?album_id=62825&photo=297

сега вече като си стегна мотора да го регистрирам до 20 тина дена колата се вдига на трупчета и се сваля целия заден мост с двигате и скоростната за основен ремонт в тва число на сксортната и окачването и директното закачане на фаворитовия двигател. това е засега от мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

така след кратка пауза отново ме хванаха лудите smile115 и колата е отново с свален двигател и скоростна :smt019 но имаше и защо де дойде време за качване на фаво мотора и от там следва ремонт на скоростната която на някой скорости не бе чувала за синхронизатори.

след кратко колебание се престраших и отцепих скоротната на две части защото все пак до сега несам отварял никога скоростна а всичко си изглежда доста презизно вътре. след като я отворих не се оказа толква страшно колкото си мислех но видях едно нещо което доста ме учуди единия лагер на диференциала ролките му бяха станали на швейцарско сирене а другия си седеше като нов все още се чудя от какво се е получило това като се има напредвид че от износения лагер е била сменяна полуоската с някаква смотана щот и шпонковия канал е особен и доста дълбок.

колкото до синхронизаторите ги смених доста лесно и барзо на снимките се виждат новите и старите синхронизатори на някой от старите почти не им бяха остнали крачета.

 

утре ще търся някъде преса за да ми изкарат и набият новите лагери на диференцияла че просто нямат вадене с обикновенна скоба тия зверове.

 

и ако някой знае как се регулира диференцияла нека сподели смисал как да разбера какви и колко пластини да сложа на капачките на лагерите защото в момента от едната страна сам с 1 тънка и 1 дебела а от другата сам с 1 тънка и 2 дебели смятам след набибането на ножите лагери да си я затвора капаците със същите пластини нали лагерите са едни и същи неби трябвало да има изместване.

 

ето и снимките там се вижда всичко описано по горе.

http://www.snimka.bg/album.php?album_id ... &lp=-28160

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да те предупредя да не обърнеш диференциала при монтажа. Че специалистите на Жоро от Баня Мадара ми го бяха обърнали и след цял ден борба имах 5 задни и една предна :evil:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

няма как да го обърна защото аз вадя цялата касета не раглобявам деференцияла и сменям 2 та ролкови лагера само.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

така ето снимки от свършенето през последните 2 дена. лагерите бяха успешно извадени и набити новите. сложих руски лагери защото след като ми казаха 58.50лв за единия на марката Тимкен

леко да кажа ми призля другите които имаха бяха китайски ама такъв посмъртно няма сложа. така взех два руски лагера ГПЗ бяха успешно за няма и 2 мин набити на преса. вече сам по спокоен след като затворих скоростната остана само капака на 5 тата скорост но лоста които излиза от капака и се връзва с привода забезязах че в самия капак има едно О пръстенче което предотвратява теченето на масло около лоста и утре ще ходя да зема едно ново защото това му личи че е износено вече.

 

 

http://www.snimka.bg/album.php?album_id ... &lp=-30350

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

xaxax мани мани 20 лв сам дал за тоя туба ама понеже сам изкючително доволен от продуктите на WURTH и също че са високо качетвени, нарочно повечко слагам за да няма изненадващи течове .

иначе не беше толкова страшно като разглобих скоростната :lol: не остнаха части така че сам спокоен а пък старите синхронизатори определено ще си ги сложа в рамка.

само за едно ще запаля свещ и ще стискам палци като я монтирам да не почне да вие диференцияла.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я сподели за тез руски лагери от де ги изкопа и лесно ли се намират или си вършал из склада на някой магазин за Москвич , че на диференциала на Формана също са пътници , а там присъдата е малко по - тежка :evil:

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За обръщането на диф-а става дума да не сложиш касетата в корпуса на обратно че голяма греда се получава. Първо суха сглобка ( без силикони и болтове ) въртиш на ръка и изреждаш всичките предавки, ако всичко се движи и то във вярната посока - силикони, болтове на колата и газ и ляв мигач ;).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

xax The Best Forman лагерите ги купих от магазин специалирзиран за лагери фирмата е Триера оод и да не кажа имат всички видове лагери на различни марки като timken; snr; harsp; gpz; zkl; i др, които се произвеждат сигурно.

колкото до обръщането на диференцияла няма как да стане щото добре помна как сам го свалил

FleXos колко до ваденето на лагера на снимките се вижда приспособлението което Вальо (otgorata) e изобретил с него ва помощ се издарпва полуоската като се внимава да не излезе от скосротите и се вади лагера.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

така след кратка почивка отново се продължи с сгобяването на колата и благодарение на Vankovarnata които при прати цял ръкав с полуоската вече имам перфектна полуоска и благодарения на SkodaracingTeamNikov сменихме гумичките и гарнитурата на главата и неска вече монтирах двг то пуснах я колата на гуми налях маслото в скоростите бутнахме я малко по улицата нямаше някакви странни звуци или хъркане в понеделник ще ходя да ми преправят гърнето навързвам водната система с много яка промивка с калгон защото на снимките се забелязва каква слузз като кал има около ризите в блока това е засега

http://www.snimka.bg/album.php?album_id ... id=7128713

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам дали е удачно с калгон, тук дончо ще каже. Но подочух че реагира с алуминия и го разяжда, може и да не е вярно от химии не разбирам, само подочух. Метод който аз съм изпитал е наливаш 300ml веро концентрат караш 4-5км в задръстване отиваш махаш термостата и се почва - маркуча от чешмата в казанчето, разхлабваш връзката между тялото на термостата и свързаната за него гумена връзка върти 2-3мин откачаш го изтичат 2-3 кила вода, слагаш го пак 2-3 мин и така докато изчезне верото и водата се избистри. Това става на включено парно с вентилатор и отворен обезвъздушител. Отнема час, час и половина и 5лв бенз ако я форсираш на смукач

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам дали е удачно с калгон, тук дончо ще каже. Но подочух че реагира с алуминия и го разяжда, може и да не е вярно от химии не разбирам, само подочух. Метод който аз съм изпитал е наливаш 300ml веро концентрат караш 4-5км в задръстване отиваш махаш термостата и се почва - маркуча от чешмата в казанчето, разхлабваш връзката между тялото на термостата и свързаната за него гумена връзка върти 2-3мин откачаш го изтичат 2-3 кила вода, слагаш го пак 2-3 мин и така докато изчезне верото и водата се избистри. Това става на включено парно с вентилатор и отворен обезвъздушител. Отнема час, час и половина и 5лв бенз ако я форсираш на смукач

най малкото кагона го дават като предпазващо средство против котлен камък и т.н. предния пат пак мих с калгон и изтече нещо не вероятно след това си налях антифриза и след година и половина като почнах ремонта сега си източих такъв какъвто го бях сипах чисто синичък. 8)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

така след днешния доста тежък ден вече успях да и чуя гласчето с новото двигателче всичко беше монтирано гърнето водната система налях е с вода обаче още при въртенето неще и неще да запали усешам че тоя Pierburg ще ми създава проблеми smile183 трябваше с ръка да държа клапичката на смукача затворена и чак тога двигателчето изрева попуши малко и замърка. после пак неще и неще да изклучи гадния смукач верно без въздушен филтрър е запалих поради простата причина че не ми остана време да преправя някакъв за да пасне. колата дет се вика загря но смукача не изклучва дори си мисля че загря малко повече от неопбходимото щом вкючи перката отпред която пали с новия датчик на 95 градуса и имам чувството че при връзването на водната система може да съм направил нещо като тапа smile166 горе при смукача и да не циркулира вода през него през колектора циркулира и парно има направих и едно кръгче за да видя как съм се справил с сксортната на празен ход нито виене нит нищо нямаше скоростите до 2 ра се сменят лесно неисках да го форсирам с старото масло с което го взех не остана време да налея добавката кам него и да промия двигателя това ще стане в близките дни. тогава ще започне промиване и на водната система с калгон както и евентуално съществувашия проблем с смукача предварително ще бъде отстранен защото неска до 23 часа се занимавах с нея и се скапах. smile155 smile172

 

ето и снимките от днешния ден.

http://www.snimka.bg/album.php?album_id ... id=7201989

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пфу след днешния дълъг ден преминал най вече в обикаляне по морги и магазини накрая се снабдих с подходящата кутия за въздушен филтър и тай като купих и нова плочка за газ която в последтвие върнах защото просто 2 те неща неможаха по никакъв начин да се съберат едно над друго а също така и тая плочка беше така дялана там дето минава газта че то с щуцерите ще е каде каде по добре, и така след малко преправяне на кутията и бутнах 2 щуцера директно на нея така че да се падат върху камерите и всичко дет се вика стана като оригинално изолирах цялата кутия като запуших всяквите му дупчици дет имаше за да не зима от никаде другаде въздух овен през филтъра.

Неска промих и двг то като сипах една американска добавка в маслото с която работи около 10 мин на опаковката пишеше 6 мин да се държи ама си викам тая мръсотия дет е вътре с тва ~13 годишно масло я поадържах повече след това налях новото масло събра към 3.5 литра смених и филтъра с доста по компактен от този които беше сложен в време уно. за утре остава да донаправя механизма на газта и да промивам вече воданата система проблеми няма с смукача както бях писал по горе просто монемтно е било явлението.

ето и снимковия матриал от днес.

 

http://www.snimka.bg/album.php?album_id ... id=7261795 от 404 до 412 снимка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малсения филтър трябва да е голям. Този тип маслени филтри вътре имат байпасен клапан, който при много голям поток на маслото се отваря и не всичкото масло се филтрира. Затова филтъра трябва да бъде възможно най-голям, през филтриращата част да може да минава голям поток, за да бъде отварянето на байпасния клапан минимално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малсения филтър трябва да е голям. Този тип маслени филтри вътре имат байпасен клапан, който при много голям поток на маслото се отваря и не всичкото масло се филтрира. Затова филтъра трябва да бъде възможно най-голям, през филтриращата част да може да минава голям поток, за да бъде отварянето на байпасния клапан минимално.
клапата е аварийна не подава ако си сменяш филтара ;)
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...
имах предвид Масления Филтър. Пише "Ваз, Ока". Избрал си най-неудачния вариант за спортен автомобил като този. Иначе всичко останало е много добро. Щуцерите малко ме нервират, но разбирам при тея цени на горивата и го приемам за ок
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

то бива бива накадърщина ма това на нищо неприлича можели аз сутринта в добро настроение да слеза в гаража и да си доварша някои дребни неща които останаха и започвам от коронните гаики на полусоките да ги данатегна и сложа шплентове и мое ли с мойта малка и невиина лула 32 да преварта тая шибана гаика веееееееееееееееее :smt019 :smt019 smile183 и да ми преебе и резбата на полусоката. писна ми еиииииииии и сичко ми се преобарна като трагнах да тарся невъзможната за откриване Плашка 18х1.5 мое ли да ги дават с двуметрова труба да се стягат тия гаики аз с тая лула да я преварта побарках се чесно. утре трагвам по специализираните магазини да търся такава флашка и после в сервиза за центровка.

 

 

колкото до масления филтър просто бях в склада дет си зимам свещите и случайно попитах за маслен филтар и ми даде този нее важно какво пише на него важното е работа да върши колкото до тая клапа наистина е забелязах вътре едно стърчащо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

moкра полуоска успях да превъртя коклко до флашката неска след доста обикаляне накрая в един специализиран магазин е взех последната за 23 лв. призля ми но какво да се прави прокарах я с флашката резбата г/д стана но нее толкова дълбока самата резба и натегнах с лулата и нова гайка и по едно време почнах да усещам че пак леко улеква ии то г/д точно се беше паднал почти края на гайката с дупката на щплента и така я оставих.

Колкото до нова полусоска когато счупа тази тогава никакво махане за тва ли толкова време си играах да изолирам цялото окачване с тоя силикон за да няма и капка маслко от никаде сега.

сега трагвам кам форумлата да и пуснат газ анализатр и да я центорват на газ/бензин

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.