Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgtransexpert

Хашек

[S105GL'79 Project] Lenka

Recommended Posts

malkiq

Аз потвърждавам!!!  Белослава има брутално парно!!!, Преди мноооого години зелената ми 120 ка също имаше уникално парно, сега като се замисля и Бореслава има доста добро парно, тъй че  ако 120 ка няма парно има проблем!!! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
__smirnoff__

Моите и двете имат прекрасно парно :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
m_g

Вчера изрових комплектното парно. Всичко си му е налично, клапите работят и радиаторчето изглежда ОК. Понеже досега не бях ръчкал из Шкодово парно, направи ми впечатление как са конструирали чехите притокът на студен въздух отвън. До радиаторчето има клапа, която като се отвори, вкарва студен въздух успоредно на радиаторчето. Не затваря ли добре, колата никога няма да има парно. Същото решение го има и на Волга М21. Отвориш ли клапата, въздухът минава през нея и ти влиза директно под таблото. При Шкодата клапата се командва от средното и от дясното лостче едновременно с две отделни жила. Затваря се от пружина.
Преди монтаж ще раздвижа всичките клапи, за да не бера ядове след това.
Разгледах и какво се случва по Зелената. Всичките клапи и клапички са махнати, а е сложено по-голямо радиаторче от друга кола. Оставих я хубаво да загрее - към парното просто не тръгва топло, както бях писал и по-рано.
Хубавото на Шкодата е, че купето е добре уплътнено. Затваря си и вътре не духа. Така е примерно Жигули. Просто и елементарно. Това отличава моделите от 70-те спрямо по-старите, които в общия случай са страшни ветрилници и никога нямат отопление.
На Волгата минах през 9-те кръга на ада, докато я уплътня. Фабрично има по две уплътнения на врата плюс отвратително архаични уплътнения на стъклата. Парното има сигурно над 10 отделни гумени уплътнения по люковете и самия корпус. Поръчвах от Украйна, а те скъпи тия гумени неща... Набутах сигурно 3-400 лева само за уплътнения плюс няколко дни от живота да лепя по врати и прозорци.
В събота, живот и здраве, я почвам.

Ето ги новите гуми на Шкодата:
Barum Brillantis 2 165/80R13
2a2e493730d6a0bcd8b391883058afa6.md.jpg

Гумите са пресни - произведени преди един месец. (4 седмица на 2020)
90763dd3cdbe0e9f0f0942023510d640.md.jpg

e0591a15b24df2f1f279701a4cc92d0b.md.jpg

Barum винаги са били заводските гуми на Шкода.
Бежовата беше с добре познатите на всички Шкодаджии Barum OR34 със същия размер 165/80R13.
Сега и зелената ще се движи с добре познатата чешка марка гуми (нищо, че конкретните са произведени в... Румъния).

Факт, и бежовата имаше парно и въобще не съм се замислял по въпроса. При зелената ще навържем компонентите в правилния ред и очаквам да се получи. Тази кола е чудесна - има отлични уплътнения. Карал съм 120L при -20 и нямам спомен да е било студено вътре. Напротив - Шкодите загряват за нула време и имат прилично парно.

Сърбят ме ръцете да я почна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
m_g

В събота се заехме ударно със Шкодата.
Започнахме от задно дясно колело. Бях купил нови накладки, цилиндърчета и маркучи и за двете задни колела.
Поставихме скоба. Без нея барабанът няма сваляне.
3a843f842fd82a57bb8033107c9d887f.md.jpg

С доста напън постигнахме успех. Защо колелото даде значително по-слабо спирачно усилие?
Блокирало от стоенето цилиндърче, както и ръждясал самореглаж.
305acce1811b58eae28aef4a70127b0c.md.jpg

3869bf8761e32b2b06e53abbc4524ad8.md.jpg

283d274ec3cb0e021595736c74a26611.md.jpg

Сложихме ново цилиндърче и раздвижихме самореглажа. Накладките бяха в перфектно състояние и си ги оставих.

Шкодата има двукръгова спирачна система. От главния спирачен цилиндър тръгват две тръбички - една за предния и една за задния мост. Стигат до тройници и оттам по една тръбичка до ляво и до дясно колело на съответния мост. Заради задното независимо окачване и 4-те колела имат спирачни маркучи.
Всичко това изглежда не беше пипано последните 41 години.

79ff182c7f2e5f2c5fff95fa8b07fe04.md.jpg

acc8b04d1a828a0156d3bddb815de9ab.md.jpg

Всички тръбички ги бях купил нови от магазина на Симеоновско шосе. Още повече, има разлика в дължината на тръбичките от главния спирачен цилиндър за кола със и бяз серво. Тази фабрично е била без, а сега слагам Шкодово серво и нов ГСЦ, та монтираме и съответните тръбички.

Trubka brzdova...
b883caf158b7dd9b158cd3cbbf455e75.md.jpg

С тапички, културна работа.
f10ddc8667f7023e1269cd29cc2a1ef4.md.jpg

Сложихме новите тръбички и нови маркучи на задните колела.
c86594ddbdc41b4077b65aeb04da0bcd.md.jpg

Както може да се досетите, бях купил и предни спирачни маркучи. Да де, ама не бях взел тръбите на самите спирачни апарати, които също се оказаха ръждясали.
Решихме да сменим само тръбите от тройника до маркучите, а маркучите и тръбите на апаратите са лесни и ги оставям за друг път.
Ето старите тръби - дали не са ръждясали???
0e0abb5990077568b0fc602ce48e1126.md.jpg

Стигнахме до главния спирачен цилиндър и сервото.
Оригиналната конзола на педалите е преправена, стената на купето набита навътре с чука, слагани са преходници заради различните резби на Ладовия ГСЦ. Не са слагани скобички, връзвано с тел по маркучите...
Понеже няма скоби е текла течност...
abce6a449a7ac446a1dd8a270f74bbec.md.jpg

f9d240c3d7c84b7aab91dd4581ee7f38.md.jpg

Тука се вижда как е пусната 16мм тръба с алуминиева вложка за сервото и как са садени едни маркучи, за да влезе...
6b8f66a22b94d2e5b4a4521ab2cf5eb0.md.jpg

В добавка багажникът е до половината небоядисан зелен.
За боята - ще кара и така за момента.

По спирачките обаче не може да има компромис.
Всичко старо в кофата. Серво от японка - подарък от Митко Ненов, благодаря му много за което. ГСЦ LPR за 40-тина лева от Симеоновско шосе. Нови кухи болтове, дихтунги, шкодови преходници. Ново казанче с капачка. Нов маркуч - в случая бензиноустойчив 8мм. Нов маркуч за сервото - 10мм.
Маркучът за сервото го пуснах и през съответния трети отвор в пода на багажника - в крайна сметка се получи нещо сравнително прилично.
014a64395310c45a3b67fae29c92b956.md.jpg

Конзолата си остана надупчена, това някой ден ще го дооправям, както и изместения наляво главен цилиндър на съединителя.

В добавка сменихме гумите.
e2519dda5d915bceefd2f0e18787e14c.md.jpg

d43e9bae37294e1259e915659f70739a.md.jpg


Какъв е резултата?
Шкодата има вече отлични спирачки. И педалът е по-мек, и спира супер стабилно.
Воланът олекна.
Колата се кара супер приятно.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
SKODA 105 RS

За маркуча на сервото аз ще минавам на медна тръба. От този етанол в бензина, за 6 месеца маркуча се цепи като на стара баба петите. Не е оригинално, но както си написал по-горе, с този възел не бива да се прави компромис.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
m_g

Ето как изглежда Шкодата на светло. Жигулата не е мита отдавна и кой знае колко още ще почака...
f803f48132ffb33eb9dbff5f1cd988a0.md.jpg

Кефи ме задницата без спойлер
acd9ef348cac7a92f1cdb4da9312fb6d.md.jpg

Жигулата върви несравнимо повече. Все едно, и Шкодата трябва да тръгне поне една идея по-добре.
b7d4964a487da78608e3e831de4ee06b.md.jpg

Линията на ранните 105/120 винаги ми е допадала. Гумите сега са си със стандартния за 120 размер и стоят напълно пропорционално.
dad7ee13edc5c15e004213dc0f46c390.md.jpg

Оказа се, че всичките ми коли са в убити, мрачни цветове. Имам две сиви, две зелени (ментово и маслиново) и една синя. Нищо шарено.
d52f73a2b9bc59a6937fcad0c0e99966.md.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
The Best Forman

Налепи Шкодата с маргаритки ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
joro-120L

Голям контраст в дизайна с Жигулата в полза на Шкодата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
desislav stanev
Преди 15 часа, joro-120L написа:

Голям контраст в дизайна с Жигулата в полза на Шкодата.

Жоро, Жигулито е времево коректно да се сравнява с Шкода 100.

Иначе си прав.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
joro-120L
Преди 8 часа, desislav stanev написа:

Жоро, Жигулито е времево коректно да се сравнява с Шкода 100.

 

Това го имах предвид. Използвах снимката, като нагледен пример.;) Иначе не бих коментирал.

В същност, Жигули е Фиат 124. Ако трябва сравнението да е коректно, то трябва да е с ВАЗ 2103.

Шкода пак печели външно. За комфорт и интериор - ВАЗ 2103.

Не целя някакъв спор или да налагам мнение. На всички е ясно, че всеки може да харесва каквото си иска.

Целта ми беше да кажа, че чехите винаги са били напред с материала.

 

486af1as-960.jpg.4c573a7b96896cc8c974fb55ee205a6c.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
The Best Forman

Жоре , Шкода (или Лаурен и Клемент) все пак е втората в света фабрика за коли и винаги са били с най-добрите и най-иновативните в бизнеса ... руснаците просто са си купили нещо достатъчно евтино за производство , което спокойно може да се движи по къра .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
joro-120L
Преди 2 часа, The Best Forman написа:

Жоре , Шкода (или Лаурен и Клемент) все пак е втората в света фабрика за коли.....

 

Мисля, че е трета. В Европа. За в света, не знам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
desislav stanev
Преди 4 часа, joro-120L написа:

В същност, Жигули е Фиат 124. Ако трябва сравнението да е коректно, то трябва да е с ВАЗ 2103.

Шкода пак печели външно. За комфорт и интериор - ВАЗ 2103.

Най-коректно би било сравнението с Фиат 131, а руското автомобилостроене е един "друг свят"..

За мен лично, Шкода е фаворитът сред соц. колите, във всеки един времеви интервал. Няма спор тука!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
m_g

Заех се да оправя всичко, което бях установил като проблемно по механиката на Шкодата.
Колата не работеше добре на газ на празен ход. По тази причина старият собственик беше направил ръчна газ, ползвайки оригиналната система на смукача - с лостчето по механичен път управяляваш лоста на първа дроселова клапа.
Сложих изпарителят, свален от Жигулито през 2013. Пак гасне под 1500об/мин на газ. Бре?!
Във вторник се захванах сериозно. Първо не пожела да запали, старият немощен акумулатор от три въртенета умря. Запали с бутане.
Отивам и купувам комплект нови италиански мембрани за вакуумно Ловато. После отивам и си купувам нов акумулатор и 6 литра антифриз концентрат.
Следва сваляне и ревизия на изпарителя - вътре всичко си е почти ново. Вече всичко е не почти, а съвсем чисто ново вътре.
Залавям се с ВиК-то отзад. Вече е с тотално променена конфигурация. 105/120 нямат щуцер на блока до бензиновата помпа, а тапа. Тук се мъдри щуцер с подозрително заводски произход. След разговор с майстор Симо се изясни защо го има. Оказа се, че такава конструкция щуцер (байпас на парното) имат старите модели - 1000МБ и 100, които са с по-безпроблемно охлаждане. С този щуцер се подобрява охлаждането на проблемния 4-ти цилиндър.
Стана следната конфигурация -  термостат - парно - тройник - (към блока и към изпарителя) - изпарител - водна помпа. Навънка на студа ми се разгони фамилията да навързвам 234 маркуча и скобички. Както и да е, нагласих го.
Сложих парнаджийски кран на парното - нямам нервите и силите да правя шкодово парно с всички клапи. Сега е с по-голям радиатор от Рено и вътре всичко е изтърбушено, така че няма клапа за студен въздух. Всичкият постъпващ въздух минава през радиатора.

И каквооо?
Паля и тя пак умира на газ!
Е*ати! Тука колегата Светльо му просветва - Абе, тоя вакуум не е взет от където трябва - а беше взет от вакуума за делкото. Под капака на колата са гледали един рейс приятели майстори и гурута, включително стари Шкодаджийски майстори като Симо. Идеше ми да си скъсам дипломата за инженер, ама а де?
Шкодата си има щуцер на колектора - там се връзва един маркуч за картерни газове. Сложих там вакуума на изпарителя - колата заработи перфектно и може да държи дори 500об/мин. Регулирах си я на 800 оборота. Кеф. Сега и на бензин и на газ пали и върви чудесно.
Изправих волана, че беше накриво. Сложих пластмасова кора на тръбите на парното и кабелите в предната част на тунела. Кората дойде от майстор Симо, а пластмасовия фиксатор - от Пазарджик.
Наново сменях казанче за спирачна течност и маркучи. Бензиновите, които поставих преди няколко седмици се разложиха. Аз от напъване при стягане на скоба счупих единия щуцер на иначе чисто новото казанче. Един приятел ми донесе казанче. Сега съм сложил руски маркучи от Лада - тези с червената оплетка. Те карат по колкото изкара Ладата. В случая щуцерите са 8мм, а маркуча е 6, дано издържи. Поне на първо време не тече. Стига един нов Ладов маркуч за смяна на трите Шкодови.

Класика - студ, дъжд, аз правя ремонти. Както и да е, колата тръгна добре. Вече има празен ход на газ и парното прави опити да топли!
Днес смених най-накрая и маслото в двигателя след близо 500км с 5-6 или не знам си колко си години старо масло. Е, бях долял литър прясно, ама все едно.
Охладителната система е с нов антифриз и обезвъздушена.

a35c85bda5bd8d4a8a0d45f94ab9b66f.md.jpg

3f3f486bf0a8d5f60d7bf5341428acb1.md.jpg

На долната снимка, правена оня ден, се вижда, че няма стъкло на шофьорското огледало. Бях го напънал като мечка да го кривя, че не можех посмъртно да видя нищо. И то хрус и ме се пръсна в ръцете!
Поръчах едно цяло огледало от Пазарджик, та му взех стъклото и вчера си го оправих за 10 минути. За майтап сега го и регулирах, та вече служи не само за окраса. Дясното все още е декоративно. Ще го напъна и него, дано оцелее.
И още нещо - направих си нови стоманени ключове за навсякъде. Шкодовите са много крехки и се чупят, особено тези на вратите. Не че не се отваря само с поглед, ама с ключ си е друго.

В крайна сметка колата върви драстично по-добре. Дойде й силата. Може да звънна тия дена на Методи да я пробвам срешу 412... 12 е сила, но и тука при мене вече нещата са доста по-интересни спрямо стандартна 120ка.
Много леко се кара Шкодичката и честно казано, много й се радвам. Мисля засега повече неща да не правя. Пак от Пазарджишката бяла 105Л ми дойде и перфектна емблемка за таблото - ще сменя настоящата скоро, че е леко помътняла.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
joro_kem

👏👏👏

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
m_g

Шкодата  получи разни разкрасителни елементи:
Смених емблемката на таблото с отлично запазена такава:
19bb6a4128e4c8be686cf73337d2d985.md.jpg

Сложих кора в предния край на салона, че там беше една грозна плетеница от маркучи и кабели:
08f1dc8d1c5278f75a0feae83acda601.md.jpg

Накриво е, щото хем да не ми пречи на обувката 49 номер, хем тръбите на парното пречат да застане както трябва.

Ходим с детето да зяпаме интересни коли насам - натам. Ето ни в неделя:
fed74c2db4d277f07137619735e5e83d.md.jpg

 

В понеделник рано сутринта смених алтернатора.
Возейки се в неделя (горната снимка) колата остана без ток. Иначе чисто новия акумулатор падна. Палихме я с бутане и общо взето малко на магия се прибрахме с детето от поредната разходчица. Оказа се паднало кабелче от реле-регулатора заради хлабава клема. Възрзах го, премерих - не зарежда. Явно диодния блок се е окотил.
....
В събота пък ходих до Еконт да взема един алтернатор, който Кирил от Смолян пратил на някакъв мошеник и оня не си го вземал. Та взех го и си викам - за какво ми е пък това, ама нали Киро е приятел.
....
Та даже си беше в багажника. В 7:15 сутринта в понеделник го отвих от опаковката - свети като нов, със сменени лагери и четки. Боядисана ремъчната шайба и перката за охлаждане - отлична работа. Та след половин час правих опит да паля. Хър-хър-чък. Грабвам акумулатора и заключвам. Вечерта бръммм! Зарежда, ама слабо.
Във вторник бях отпуска, купих си нов реле-регулатор и сега вече зарежда както трябва.
Сложих и едни нови чистачки Бош, че старите бяха стари и мажеха зловещо. Трябва да си намеря едни хромирани ПАЛ...
Купих си и 20 щипки за корите на вратите - в шофьорската трака някаква щангичка и ще я отворя, щото такива траканета много ме дразнят. Още повече, Шкодата е супер стегната.
Та возим си се ние с детето и ходим да гледаме стари коли.
В тоя ред на мисли да покажа една интересна гледка от вчера вечерта.
4fad81ba3091162bfd4d3e25821e15b1.md.jpg

Нашият квартал беше пълен със стари Шкоди - до около 2000г. това бяха най-масовите коли след Лада и Москвич. Сега са останали или по-скоро е останала една единствена зелена 120ка, която не се движи от години.
Кризата обаче доведе до поява и на други екземпляри.
Тези двете са такъв пример. Японката цвят "Охра" от 1985 изчезна през 2018 при създаването на Зелената зона. Явно стои някъде на вила. Много хубава и на малко киломентри кола беше. Някога с черни номера, май АЛ серия бяха или АА. Голямата градушка от 2014 я смаза и си е все така с надупчени ламарини. Последните години я бяха ударили тук-там и си седи неоправена. Иначе е на оригинална боя и дори има една или две оригинални гуми Барум ОР34.
Повъртяхме се с детето поне 15 минути да разглеждаме разликите между вертикален и хоризонтален стоп. Сума народ ни заприказва, но собственика на дугата Шкода така и не се появи.
Правим по 150-200км на седмица със зелената и се забавляваме отлично.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
SKODA 105 RS

Искрено се радвам как тази кола, болтче по болтче заприличва на това, което трябва да бъде. Следя темата с интерес и се надявам скоро да се организираме и да покараме задномоторки в групичка към някоя приятна дестинация! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
desislav stanev
Преди 19 часа, SKODA 105 RS написа:

Искрено се радвам как тази кола, болтче по болтче заприличва на това, което трябва да бъде. Следя темата с интерес и се надявам скоро да се организираме и да покараме задномоторки в групичка към някоя приятна дестинация! :)

Подкрепям, тези коли трябва да летят по пътищата, така както само те могат!🙂

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
m_g

Шкодата да не казвам голяма дума, но вече си става за активно каране. Прави ми кеф да я карам, освен това е и много икономична - дава под или около 10/100 градско газ, което ми изгглежда на практика невероятно. Аз никога не съм гледал разход на гориво на колите ми - сипвам и карам, но тука ми прави впечатление, защото се возим много с детето, а зареждам някакви 10-15 лева на седмица догоре, като е минала по 120-150-180км. Дребният определено се забавлява покрай старите коли. Ходим из всякакви сокаци, само и само да има стари, ръждясали, разглобени и блъснати коли. Това, че си троши играчките и на 2г и 5м отвива и завива с отвертка е вторичен момент. В петък го водих из една гора, където аз съм израсъл като хлапе - почва до двора на училището ми в един краен вилен квартал. Някога в края на соца и дори 90-те години беше по-поддържано. Сега пътеките са изровени, но пак имаше тълпи туристи. Съответно снимам Шкодата на зелен фон.

fe495d42b58f47e761950fc50ccd5b6e.md.jpg

На Шкодата много й харесвам, че няма спойлер, а и не е клекнала отзад.

ceaaaf280f2f3ecffddb5b6a242a9282.md.jpg

В събота след като от сутринта бях атакуван с "Тате, тате, въга, въга" и дърпане към вратата, ходихме при Волгата. Беше голям мераклия да го возя. Тя няма столче засега, та врътнах 100м парадна обиколка и го оставих да вилнее вътре.

5444270a6e943961fc8a71c54c007cc4.md.jpg

 

Кеф неземен! Въртя волана до изнемогване... Пуска си музика, затваря вратата и кара... Е, оскуба ми запалката и някое и друго копче. Нанизах си ги обратно. Какво да го правя - син ми е.

Тука даже не се и вижда, но е вътре и прави пакост.

ece9ab2026812a70462b613aae910933.md.jpg

 

После по същата система Лада - лада - лагада! И айде тате пак бръм Лада и вънка да играем. И пак всички копчета се натискат. Научил се е и да бибитка...

 

От Шкодата, както казах вече, съм доволен и вече посвикнах да я шофирам. Прави ми впечатление, че на хлъзгава настилка предните колела блокират доста лесно - на няколко пъти спирам по-рязко на светофари и пътеки и колата си завлича. Спира равномерно, не дърпа, но леката предница води до закономерно блокиране.

Позволявам си да я хлъзна и на сухо - на втора с газ изнася задницата много приятно в завой. На първа камера на карбуратора си върви като обикновена 120-ка, но настъпиш ли до край й идват допълнителни сили и с лекота дърпа.

Имам да поработя хубаво над нейното обезшумяване. Трябва да се разходя до Изолайн на Цариградско шосе и да си взема 10мм микропореста нехигроскопична  гума с метално покритие за страниците на задния кош. Може да облепя и самата маска отвътре. Задният багажник и под задната седалка също. И каменна вата на капака, че сега е на гола ламарина.

 

Ще се радвам да се съберем повече задномоторни. Сега като отпаднат КПП-тата защо да не се поразходим? И без това ретро сезона тая година се съкрати драстично.

 

 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
m_g

Вчера спирам на един светофар и установявам, че сме се събрали три задномоторни на едно място:
2a288a37a9f7153111cc7a5d363806a6.md.jpg
Жълтата 105L е от най-първите - 1977 или 1978 моделна година. Няма спойлер на задния капак и има функционална решетка на задната маска. Моята е 1979 и вече отворите ги няма, макар и да има декоративна решетка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
maxrpm
Отговорено (Редактирано)

Маската я махат Юни 1978ма. Твоята е слагана във Варна, но не я махай. Много е ценна и дори и на коли в Чехия , много рядко я виждам. Повечето 1977-8 са само на дупки и нямат маска, защото я няма никъде! Погледни снимката и виж жълтата .... :D

Редактирано от maxrpm

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
malkiq

Аз пък да ти кажа, че във Варна нищо не е слагано, освен декоративната решетка, а от долу плътна маска боядисана в черно за да изглежда като дубка... Стегни се, лежал си под тая кола, работил си, би трябвало да я познаваш.   

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
maxrpm
Отговорено (Редактирано)

Да де. Аз точно за хром решетката говоря, знам, че отдолу е боядисана черна с четката, защото не е имало такава с дупки. То тя решетката е ценна. 2009та взех една от теб за 35лв такава, и тя е на друга наша кола в момента, в коплект с оригинална маска с дупки, но не значи че има откъде да се вземе в момента...

Редактирано от maxrpm

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
РусенскоВарено

Здравейте, колеги.

 

Да допълня и освежа малко темата със снимки от 15 Май 2011, направени от мен пред НИМ, Бояна, точно преди 9 години.

 

Ленка, тази неустоимо чаровна красавица, е в компанията на разни млади буркановози и хулигани.😀

 

Поздрави.

spacer.pngspacer.pngspacer.pngspacer.pngspacer.png

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
m_g

Много благодаря за снимките!

Шкодата бодро се движи и ми носи предимно положителни емоции. Вече е навила над 1000км в мои ръце.

Обикаляме и "караме" със сина разни интересни стари модели, доколкото такива все още има из града.
Вчера се возихме на Ъън - ън - ън!
Митичният двутактов звяр много изкефи дребосъка. Цяла вечер продължи да ме врънка за Трабант, а пък докато се возеше, заяви, че иска Лада и дори се разрева. Ще го водя при Лада, ще поиска Волга или да кара колело. Няма угодия. Доволни покарахме из неговата стая същия син Трабант...
1b8d62de9590ef26d177b15640b044b7.md.jpg

Утре ще ходя да купя на Шкодата нова водна помпа и термостат. Помпата има хлабина в лагерите, издава зловещо ромолене и се опитва да тече. Бях напълнил нова грес в гресорката, ама греста не лекува разбити лагери. Добре позната ситуация. Досега нямам стара кола да не съм сменял помпа и термостат. Реших, че тука ще ми се размине. Да, ама не.
Термостатът ще го сменя чисто профилактично. Един път държи 70, един 80 и един 95 градуса. Шкодата е много капризна на прегряване.
Ще взема и комутатор и бобина, както и палец, капачка и датчик на Хол.
Ще ми се да подкарам Шкодата из България - трябва да си возя с мен минимален набор части...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.