Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Относно Октавия РС


werz

Recommended Posts

Ambiente не Elegans.По принцип за мен е по-добре да е с полуавтоматичен климатик,поради мега тъпото решение да предлагат климатроник само в комплект с подлакътник.Но е факт ,че най-тъпата Октавия в Европа е българското изпълнение,но това си има и предимства.

Примерно,аз знаех какво искам,въпреки,че бях малко неприятно изненадан,от факта,че няколко опции,въобще не съществуваха в базата данни на Еуратек.Случвало ми се е подобно нещо,с друга българска фирма,която от незнание подари опции за 3 бона,така.че може да се очаква някакво минимално бонусче

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 87
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • werz

    22

  • BlackPearl

    16

  • zloQQ

    14

  • stenly

    12

Най-много писали в темата

Ambiente не Elegans.По принцип за мен е по-добре да е с полуавтоматичен климатик,поради мега тъпото решение да предлагат климатроник само в комплект с подлакътник.Но е факт ,че най-тъпата Октавия в Европа е българското изпълнение,но това си има и предимства.

Примерно,аз знаех какво искам,въпреки,че бях малко неприятно изненадан,от факта,че няколко опции,въобще не съществуваха в базата данни на Еуратек.Случвало ми се е подобно нещо,с друга българска фирма,която от незнание подари опции за 3 бона,така.че може да се очаква някакво минимално бонусче

 

Българска версия? За какви глупости говориш :D Можеш да си поръчаш абсолютно всичко за Fabia и Octavia ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми влез в примерно в Шкода де и виж стандартното оборудване какво е.А за опциите поръчай Hill Holder и тогава говори.

 

ПС:Никога не говоря глупости(в тоя случай съм 100% прав и искам извинение)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми влез в примерно в Шкода де и виж стандартното оборудване какво е.А за опциите поръчай Hill Holder и тогава говори.

 

ПС:Никога не говоря глупости(в тоя случай съм 100% прав и искам извинение)

 

Много добре знам какво е оборудването на предлаганата Octavia RS тук и в Германия! Прав си малко е орязано, просто изразът "българско изпълнение" не е точен. Не се ръководи само от интернет сайтове и база данни. Отиди и говори с дилър, ще разбереш, че можеш да поръчаш всичко, аз само eibach пружини не можах да поръчам :? а на skoda-auto.de ги има :roll:

 

Извинявай мило другарче :oops:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми аз това направих и отговара беше-ми не можете да поръчате тея екстри защото ги няма в базата ни данни и нямат цена тоест не може да се поръчва

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми аз това направих и отговара беше-ми не можете да поръчате тея екстри защото ги няма в базата ни данни и нямат цена тоест не може да се поръчва

 

Много странно :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aбе вие не сте в час-ФАБИЯ РС може да няма климатроник и 2ел стъкла и ЕСП-но Октавия РС си има всичко накуп-понеже то си има Класик,Амбиенте-Елеганс(а там е сериино) и след Елеганс следва РС-което е елеганс +РС пакет!Това че някои бъркат врътките(които са новия климатроник със стандартни врътки за температура-ми БРАВО!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aбе вие не сте в час-ФАБИЯ РС може да няма климатроник и 2ел стъкла и ЕСП-но Октавия РС си има всичко накуп-понеже то си има Класик,Амбиенте-Елеганс(а там е сериино) и след Елеганс следва РС-което е елеганс +РС пакет!Това че някои бъркат врътките(които са новия климатроник със стандартни врътки за температура-ми БРАВО!

 

РС-а е с оборудването на Амбиенте плюс допълнителни екстри, между които не е климатроника! Ако искаш климатроник се поръчва допълнително! Няма да коментирам, кой не е в час!

 

Даже в БГ Октавиата идва с джанти 17, а не със стандартните си 18!

 

 

 

Стандартно оборудване на КЛАСИК

 

Климатик с регулиране на температурата, индикатор за външна

температура, челни и странични Airbag за водача и пътника до него,

деактивация на Airbag-а на пътника, зумер за незакопчен колан, триточкови предпазни колани с пиропатрони за донатягане, ISOFIX накрайници за детска седалка отзад, ABS+EVB+MBA+MSR+ASR, маркировка на всички стъкла, мигачи интегрирани в страничните огледала, централно заключване с блокировка, държачи за чаши в предната и задната конзола, стоманени джанти 6,0 J x 15" с гуми 195/65 R15, тасове "Castle", 4 високоговорителя и антена с вграден антенен усилвател, предни чистачки със спойлер и други.

 

Стандартно оборудване на АМБИЕНТЕ

 

Цялото серийно оборудване на Класик плюс: предни електрически

стъкла, фарове за мъгла, странични огледала и дръжки на вратите с цвета на купето, индикатор за отворени врати, лампи за четене отпред, двутонов клаксон, 6 степенна предавателна кутия за 2,0 TDI-PD и 2,0 FSI, декоративно-защитни лайстни на вратите, хромирани вътрешни дръжки на вратите, надлъжна конзола на тавана с осветление за пътниците отзад, тасове "Avantgarda", бордкомпютър, регулиране яркостта на таблото, разделена задна седалка (1/3:2/3), електроуправляеми и отопляеми странични огледала, тонирани стъкла с UV филтър и други. *Моделът ОКТАВИЯ RS има серийното оборудване на Амбинете плюс спортен салон в комбинация от текстил и кожа, малък кожен пакет, лети 17" джанти "ZENIT", радио CD Skoda Stream, кръгли фарове за мъгла, спойлер на петата врата, хромирани педали и елементи в интериора, TPM и др.

 

Стандартно оборудване на ЕЛЕГАНС

 

Цялото серийно оборудване на Амбиенте плюс: двузонов климатроник, сензори за паркиране отзад, темпомат, държач за слънчеви очила в конзолата на тавана, още 4 високоговорителя, кутия за вещи под седалката на пътника до шофьора, подлакътник между предните седалки с охладител за напитки, регулиране на седалката до водача по височина, лумбални опори на предните седалки, дистанционно управление на централното заключване, задни електрически стъкла, странични огледала осветяващи праговете на вратите, надлъжни рейки на покрива (само за КОМБИ), затъмнена лента с UV филтър на предното стъкло, лети алуминиеви джанти 6,0 J x 15" "ORION", секретни болтове за гумите и други.

 

 

На моделите НОВА ОКТАВИЯ могат да бъдат поставени в завода следните допълнителни екстри :

 

 

 

 

Предни електрически стъкла и ел.огледала (за КЛАСИК) - 560 ЛЕВА,

Климатроник и преден подлакътник с охлаждане (за АМБИЕНТЕ) - 1104 ЛЕВА,

Задни електрически стъкла (за АМБИЕНТЕ) - 314 ЛЕВА,

Щит под двигателя - 286 ЛЕВА,

Радио CD Skoda Melody - 526 ЛЕВА,

Радио CD Skoda Stream MP3 - 799 ЛЕВА,

Радио CD MP3 Skoda Audience с интегриран за чейнджър за 6 диска - 1399 ЛЕВА,

Maxi-DOT дисплей - 205 ЛЕВА,

Темпомат - 320 ЛЕВА,

Сензори за паркиране отзад - 622 ЛЕВА,

Сензори за паркиране отпред и отзад - 1182 ЛЕВА (за ЕЛЕГАНС - 560 ЛЕВА) и много други.

 

* Моделът НОВА ОКТАВИЯ КОМБИ 4х4 освен стандартното оборудване за модела включва допълнително

ESP - електронна стабилизираща система,

15" лети алуминиеви джанти "Helios" с гуми 205 / 60 R15,

надлъжни рейки на покрива,

6 степенна предавателна кутия,

повишен просвет и др.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми браво на Октавия РС-а кой в час и кой не-аз за разлика от тебе сум присъствал на събор и на срещи!Айде няма да коментирам повече!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми браво на Октавия РС-а кой в час и кой не-аз за разлика от тебе сум присъствал на събор и на срещи!Айде няма да коментирам повече!

](*,) [-(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Taka-всеки човек греши-аз си признавам!Аз сбърках-СГРЕШИХ-ИЗВИНЯВАМ СЕ-stenly-АЗ НЕ СЪМ В ЧАС!Айде сега кефиш ли?Лично за мен е недоумение защо новата Октавия РС(werz да ти е честита) е с ниво на оборудване амбиенте+!След като Фабия и Октавия 1 РСките бяха Елеганс+-това е много глупаво от страна на производителя!Лично мое мнение е че неможе ТОПМОДЕЛ-от този клас(щото моита Фабия няма климатроник и задни ел стъкла-понеже за тях трябваше още месец и кусур да чакам-а и не ми трябват) да има такива екстри(без ел стъкла и климатроник)!Малко е неудобно да видиш такув звяр да му се изкефиш максимално на външен вид и като погледнеш през стъклото-а?Аз като се качих в новия Мустанг ГТ същото ми стана-ми кола за 90и кусур лева със страшна визия-рев на двигателя-качам се вътре-А пласмаса и врътки(все едно си гледам фабията)!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И Фабия RS не е елеганс, щото няма задни ел. стъкла ел. огледала с подгряване и няколко други неща стандартни за елеганс. Доколкото помня RS ми казаха, че не е елеганс като я зимах, а е с по различно оборудване (води се RS) обаче тия от Еуратек са яко тъпи и са я написали към ниво елеганс. :lol::lol:. Колата реално има много разлики с елеганс, даже има по яки екстри като ксенон, спортен салон и др. Някой запознат да ме светне има ли климатроник при фабия щото аз мислех, че не се предлага.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Истината е,че за страни с големи налози върху автомобилите тактиката на

"евтините марки" е такава.За съжаление в Европа положението при РС е зле само в БГ и ЮК

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И Фабия RS не е елеганс, щото няма задни ел. стъкла ел. огледала с подгряване и няколко други неща стандартни за елеганс. Доколкото помня RS ми казаха, че не е елеганс като я зимах, а е с по различно оборудване (води се RS) обаче тия от Еуратек са яко тъпи и са я написали към ниво елеганс. :lol::lol:. Колата реално има много разлики с елеганс, даже има по яки екстри като ксенон, спортен салон и др. Някой запознат да ме светне има ли климатроник при фабия щото аз мислех, че не се предлага.

 

Не се предлага климатроник!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Другари аз само да се изфукам че ми дойде октавия РС рейс блу :) явно няма да е единствен в БГ но поне за няколко месеца :). Та искам само да ви кажа, че наистина е много бърз . Имам възможността да карам и 1.9 тди и разликата е огромна. Дизела създава измамното усещане че върви много заради големия въртящ момент, но истината е в бензина. Освен това всичко си върви с цената :) градско на яко каране е 17. Така че решавайте. Ако някой иска да се дърпаме с дизел е добре дошъл :) Ама после да не ми ревете...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз искам да се дърпам, АЗ!

Ама ще делим моето време на две :smt005 :smt009 :smt007

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.0TFSi 200к.с. , прав ли съм :?: ... само да не ти намерим някой, дето да му гледаш задния номер 400м :smt029 :P

 

Ха да ти е честита, със здраве и наздраве ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

каквато и да е колата винаги има и по-бърза. За 200тата си коня върви много добре, най-хубавото е че може наистина да се ползва за ежедневна кола и не ти падат бъбреците като караш в София.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито колега ;) и добре дошъл! Безаварийни километри и много удволствие със синята кола :mrgreen:

А за дърпане с дизелче...със 131 коня (дизел) срещу 200 (бензин)...то е малко, като твоя RS да го пробвам със служебния, SRT8, който го разхождам понякога. Дали ще може да ме дръпнеш :smt023

Още веднъж, честито!

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Другари аз само да се изфукам че ми дойде октавия РС рейс блу :) явно няма да е единствен в БГ но поне за няколко месеца :). Та искам само да ви кажа, че наистина е много бърз . Имам възможността да карам и 1.9 тди и разликата е огромна. Дизела създава измамното усещане че върви много заради големия въртящ момент, но истината е в бензина. Освен това всичко си върви с цената :) градско на яко каране е 17. Така че решавайте. Ако някой иска да се дърпаме с дизел е добре дошъл :) Ама после да не ми ревете...

 

Аз бате може ли да се дръпна с теб!

Навит съм да поема предизвикателството и още как и то много-и споко после и да ме биеш няма да рева а ще те черпя по едно в някое клубче или кръчма!

Но внимавай-понякога малките камъчета обръщат каруцата!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Другари аз само да се изфукам че ми дойде октавия РС рейс блу :) явно няма да е единствен в БГ но поне за няколко месеца :). Та искам само да ви кажа, че наистина е много бърз . Имам възможността да карам и 1.9 тди и разликата е огромна. Дизела създава измамното усещане че върви много заради големия въртящ момент, но истината е в бензина. Освен това всичко си върви с цената :) градско на яко каране е 17. Така че решавайте. Ако някой иска да се дърпаме с дизел е добре дошъл :) Ама после да не ми ревете...

 

Аз бате може ли да се дръпна с теб!

Навит съм да поема предизвикателството и още как и то много-и споко после и да ме биеш няма да рева а ще те черпя по едно в някое клубче или кръчма!

Но внимавай-понякога малките камъчета обръщат каруцата!

 

Скрита лимонка си ти :roll: 100% си пипал нещо по Фабията :P:lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:lol: Е то ако не съм-няма да тръгна в джунглата с воден пистолет-да ме изяде тигъра(в син цвят)! :lol:

Майтапа настрани-найстина ще ми е безкрайно интересно да се сравня с най-бързия модел на Шкода!Едва ли ще бия(да гледаме обективно) но мисля че нещата ще бъдат ако не на кантар то поне калник-максимум половин кола!Ако пък греша ще съм много приятно изненадан от възможностите на Октавия РС!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с дърпането ми се струва най-малкото странно,при положение че говорим за Шкода!Все пак съгласете се това е "нормална" кола и "дърпането" не е онова дърпане :)

На колегата-честито и от мен и безаварийно каране!

Някой знае ли горе-долу колко РС има продадени?Аз поне съм виждал 3-4,но не знам дали са от "обикновенните" или става дума за 200 кс. :)

Поздрави! 8)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.