Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

За всички, които са от София- СИМО е вашият човек


kolev123

Recommended Posts

И аз имам да кажа добра дума за Симо от вчера сам с ладови пружини - 3 часа работа на Симо и Ники 30лв за двете ми взеха - като работа. Не знам много ли е малко ли е, но на мен ми се струва прилично, а и работата е добре свършена.Преди 2 - 3 седмици ходих за центровка на карбуратор в4ера като минах без да плащам си ми направих отново центровка, защото видяха че нещо не било както трябва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 месеци по-късно...
  • 2 години по-късно...

Верно е майстор и си разбира от работата. От 10 г. карам Шкода Форман, но чак онзи ден разбрах за Симо. За един ден ми смени тампоните на двигателя и маншона на кормилната рейка, смени свещите и регулира клапаните и за труд - 60 лв. което си е повече от добре. А и обяснява подробно какво е направил, защо и какво още трябва да се направи. За мене е мноооого добър шкодаджия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 година по-късно...

Отдавана не е писано в тая тема, така че да кажа няколко добри думи за Симо и аз.

Доста неща вече ми е правил по колата. Миналата година сменях при него гумички на клапаните. Процедура както трябва: главата долу (а, изненада! Почти съм нямал гарнитура), шлайф, смяна на гумички (и… вече не харчи масло като змей), реглаж на клапани после (а, тоя двигател утихна), няколко неща по карбуратора (и вече не тече!). После ми прави няколко неща по ходовата част и спирачките. Тази година отново бях при него за карбуратор.

Супер доволен съм - както от работата му, така и от коректното му отношение. Повече от препоръчвам!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 месеци по-късно...
Колеги, никъде не видях информация дали Симо има VAG COM?

 

На Симо силата са му старите Шкоди. :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 месеци по-късно...

Ходих при Симо когато взех Фелата - имах проблем с оборотите (много високи на празен ход).

Човека беше достатъчно коректен, за да ми откаже - не искаше да пипа нещо, от което не разбира достатъчно и да ме прати при точния човек. :smt017

Малко са "майсторите", които биха те пратили при конкуренцията, за да ти се реши проблема - повечето ще искат да ти вземат парите пък дали ще ти оправят наистина колата е друг въпрос.

Много коректна постъпка =D>

От това, което знам за него, силата му са задномоторните и от по-новите - тези с карбураторните мотори. Същото се отнася и за Коля - работят заедно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ходих при Симо когато взех Фелата - имах проблем с оборотите (много високи на празен ход).

Човека беше достатъчно коректен, за да ми откаже - не искаше да пипа нещо, от което не разбира достатъчно и да ме прати при точния човек. :smt017

Малко са "майсторите", които биха те пратили при конкуренцията, за да ти се реши проблема - повечето ще искат да ти вземат парите пък дали ще ти оправят наистина колата е друг въпрос.

Много коректна постъпка =D>

От това, което знам за него, силата му са задномоторните и от по-новите - тези с карбураторните мотори. Същото се отнася и за Коля - работят заедно.

To това е и комуникацията с конкуренциятa - взаимното допълване и коопериране на механиците

, не е задължен всеки да разбира от всичко, но всеки колега сервизен механик трябва да е в крак с времето за своята си дейност.

Иначе е чудесно да се работи с гилдия от знаещи и можещи взаимосвързани колеги , от собствен опит го знам! s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

Огромно мерси на Симо и Коля - след самоотвержена борба с Черната дупка успяха да я убедят, че е редно да спира и то без да ме чува цяла София. =D>

Днес, след като им се натресох неканен, момчетата си отделиха половината ден, за да се борят със спирачките ми (аз вече бях вдигнал ръце) и в 16:30 ми представиха много изпилена сметка и то въпреки, че им се пречках в ръцете цял следобед. Ако бях на тяхно място щях да smile150 такъв досадник като мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 година по-късно...

Искам да попитам дали някой може да ми каже по-точен адрес на въпросния Симо, понеже и аз го закъсах с моята фелиция и не знам вече къде да я карам. Ако ми дадете и актуален телефон ще ви бъда много благодарна. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 година по-късно...

Чудя се как може да хвалите майстор, който не ползва канал повдигач. Казах, че ми тече резервоара, каза ми да я карам. докато почти се свърши бензина, като отидох я вдигна от едната страна и залепи с нещо, взе ми 30 лв., после се видя, че си тече. Пак ходих, клепа го с нещо друго и пак нищо...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами смени си резервоара, колега.

Къде  е проблема, според теб:

В това, че няма подемник- значи не е майстор или в това, че ти е взел 30 лв.?

Отиди за рекламация.

Явно теча е от няколко места. Предполагам,че не е го е "клепал" с маджун или болкит, а е сложил течен метал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Канал повдигач" е интересен термин... Не фигурира в никой каталог за сервизно оборудване.

Симо ти е казал да изразходиш почти цялото гориво, за да може като я повдигне от съответната страна пробива в резервоара да остане на сухо, така че да може да го обработи. От поста ти не става ясно дали от обработеното място продължава да тече или от друго. Не пишеш и с какво го е обработил, а той със сигурност ти е казал. От години не съм ходил при Симо, но докато ползвах услугите му до рекламация рядко се е стигало, а когато я е имало, никога не е отказвал да поправи грешката.

 

Тук има една дузина хора, на които точно той през годините е свършил адски много работа. При това кадърно и с разбиране. Нормално е да има и недоволни клиенти - хора всякакви. Пък и той не е машина, възможно е и да греши. Но това не е основание да седнеш да ни упрекваш, че го хвалим. Несериозно е от товя страна... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Ми как да има "канал повдигач"? Взел ти е огромната сума от 30лв. - чак да му се чудиш при тези цени, как не си е построил сервиз с 5 крика и 10-15 души работници...

Ако ти е проблем, че работи на ниски цени и в по-простички условия ... е, Еуратек имат крикове и също ремонтират резервоари.

Сигурен съм, че Симо няма да откаже да си провери работата и да я коригира, ако има нужда.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Присъединявам се към казаното от Mishelle. Свестен е Симо и добре че е той да оправя класиките.

И за да има нещо съществено в мнението ми - Симо се премести да работи в друг двор близо до предишния.

Ако използваме като отправна точка Централна Ветеринарна Клиника (единствената по-голяма сграда на улицата там), ако сме с лице към нея предишния двор беше на 50м в дясно, а новия е на 50м вляво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 години по-късно...
  • 3 години по-късно...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.