Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

Най харесвано

Showing content with the highest reputation since 04/19/24 in Мнения

  1. Айде и от днес една снимчица, стягайте се, само 5 броя!
    3 points
  2. Системата може да е или с хидравличен усилвател или с електро-усилвател (при този вариант няма хидравлична течност). Със сигурност след Октавия 1 всички са с електро-усилвател.
    3 points
  3. @joro-120Lне знам как се отплеснах така. ЧРД на патерица! Да си жив и здрав още много години, за да можеш да се радваш на растящото (ако съм разбрал правилно) семейство! Наздраве!
    2 points
  4. Като за трети път мисля че доста успешно и прилично се получи срещата! Също така много се радвам, че дойде и ретро шкодичка (S100) която грабна погледите на минувачите! Ето и снимков материал от събитието:
    2 points
  5. С малко закъснение, ама пусто, в друга часова зона съм, та...ЧРД! Жив, здрав и всеки ден да имаш поводи за усмивка! Ще си сипя за твое здраве, да знаеш! Наздраве!
    2 points
  6. Благодаря за пожеланията и отделеното внимание. След тях, посрещам празника с още по-добро настроение. Вдигаме чаши и за ваше здраве! Почтена възраст, Ице. Времето не прощава. Следва закономерният си ход. Дядо Гошо побелява... и уж помъдрява. Благодаря за пожеланията в типичният ти неподражаем стил! Обичам шкембе чорба. С много оцет и чесън! ... и бира. Само си мечтая. В къщи няма кой да ми я направи. Поздрави на Всички! Бъдете живи и здрави!
    2 points
  7. 1986, the final countdown started. 2024, the final countdown is still counting. Юли, нямам на CC Catch , затва-тва
    2 points
  8. Не се познавахме лично, но си комуникирахме на лични съобщения и по Скайп. Беше отдавна. Може би над десет години. Имахме общи интереси около реставрации. Той се занимаваше с велосипеди. Имаше Шкода, мисля Фелиция. Беше локомотивен машинист на дизел 06-та серия. Моята детска мечта беше да стана такъв. Имахме общи теми на разговор. Разказваше ми за посещението си в Япония и др. неща, които вече не си спомням. Добър, отзивчив човек. Съпричастен и готов да помогне. Почивай в мир Тоше.
    1 point
  9. Ти когато наливаш с шишето има голям дебит. А когато тече от дъжд е по-малък.
    1 point
  10. Всяка пролет, откачах посланика и основно изчистване на пясъка и калта. Падаше около 2 шепи боклуци. Чаках да изсъхне и след това с body 950. И така до другата пролет. Проблеми не съм имал. Само първият път използвах ръждопреобразувател и грунд.
    1 point
  11. Подкрепям мнението на @joro-120L, защото след като се качвам на вилата където пътя няма асвалт и е абсолютен офроуд, на автомивката задължително наблягам да изчистя калта от там. И винаги излиза калищак от пътя към вилата. Определено гумите набиват кал в подкалника.
    1 point
  12. Мерси Влади. Правилно си разбрал. Най-ценното пожелание е това. Само да уточня, за хората които не знаят, че не съм станал баща на 58, а имам внуче.
    1 point
  13. Ники, калта се вкарва от колелото, а листата - от нишата на предното стъкло. Защо се заблуждавате, че кал влиза от предното стъкло. В темата за моя Супърб го коментирахме това и Миро @tuningmania твърдеше същото. Или някой ви хвърля пръст с лопатата на предното стъкло, та да влезе в калника. Не знам какви примери да давам вече, за да разсея това твърдение. И по-горе съм го написал - между веждата на калника и пластмасовия подкалник има фуга. От там кал, пясък и каквото се сетите се набива от колелото.
    1 point
  14. Приятелю.....защото действително съм объркан. Повредата ПРИЗРАК (ако може така да се каже) се появява рядко. Обикновенно сервизите гледат на такива положения с "проба-грешка" и започват от по скъпичките части. Следователно=нерви и време. Запитах се към един майстор, той ми отговори че ако повредата започне да се получава много по често, ще се намери по лесно, и ме отпрати. Просто като се направи нещо, няма как да се тества незабавно. Логично е това че ако нафтата се връща към резервоара или поема въздух от някъде, естественно ще има такива проблеми. Но такъв клапан за обратно връщане аз не можах да издиря. И понеже повредата не се явява често и не ме тормози много за сега, аз си гледам да си я издиря сам, може би де..... Действително причината е друга, но мисля че и дпф влияе на тоталното положение, и ако е празна дпф сажди кутията, пали незабавно. Поне така го установих за последните 2000км пробег. Благодаря за коментарите.
    1 point
  15. Ако DPF само е изключен, но не е махнат ще продължи да се пълни със сажди и в един момент колата ще спре да върви.
    1 point
  16. Лъвчо, не знам защо си ми реагирал с объркване. Тези неща са ти написани от трима колеги преди година. Нещо направи ли по въпроса. Аз само подкрепям тяхното мнение и го припомням. Търся по-логични неща от натрупването на сажди. Ако не се справяш сам, има сервизи. Пепи, не съм запознат с принципа на действие на съвременните системи за впръскване. Не мога да взема отношение по написаното от теб. Само знам, че при по-старите дизели има такъв клапан, който не дава на нафтата да се връща в резервоара. Ял съм му попарата с един Камаз 6х6. По памет, беше на тялото на горивния филтър. Какво пречи и новите да имат. п.п. В системата за високо налягане не може да влезе въздух. Ако там има пробив става страшно, всичко ще е в нафта и някой цилиндър може и да не работи. Въздух може да се засмуче само по трасето резервоар - ГНП, Рейл, ПД и т.н. Респ. ниското налягане. При дизелите с помпа в резервоара, мисля попадането на въздух е невъзможно, защото помпата бута. Трябва да свърши нафтата в резервоара. Ако има някакви неплътности, по-скоро ще има само теч. Въздух могат да засмучат старите дизели, които са с горивоподкачваща помпа или инжектор, намиращи се до ГНП.
    1 point
  17. Жоре, може и да греша, но това е дизел и помпата от резервоара само пълни филтъра. Реално налягането е от помпата на комън рейла. Та ме съмнява това да е проблема. По-скоро "утечка" в системата в частта високо налягане, където да засмуче въздух и съответно "чакането" да запали. Може и да греша, но все пак реших да споделя.
    1 point
  18. Честит рожден ден, бъди жив и здрав.
    1 point
  19. Да и комплект, не са ползвани, запазвам за другата седмица тогава, поздрави.
    1 point
  20. Точно същи проблеми и при моята кола. 2013. Следя темата. Нямам наръфани уплътнители, но звуци по средна греда и студено по левия крак имам.
    1 point
  21. За колеги от формула цената е 12000лв.
    1 point
  22. Кокега @joro-120L, Уважаеми господине на Почтена възраст, Скъпи мой Приятелю, Честит Празник!!! Да ти угаждат и да те глезят, Да ти се носят едно през друго ракия, сладолед, бира и шкембе чорба, Да треснеш джакпота от Тотализатора, и в трите игри, Все така да се мАчиш на тежка маса, сред руйни питиета, тънки мезета и отбрана компания, Благополучието, късмета и берекета мира да не ти дават и от зори до късна вечер от теб да се не отлепят, Най-големия галеник на Съдбата да бъдеш и тя усърдно да си троши краката първо твоите желания да изпълни и всичките ти щения да задоволи!!! НАЗДРАВЕ!!!
    1 point
  23. Жив и здрав бъди, Жорка! Честит рожден ден и от мен!
    1 point
  24. @joro-120L, Честит рожден ден и от мен Жоро! Вчера ни почерпи, както подобава, с истински швейцарски шоколад, но днес е времето да получаваш пожелания Да си жив и здрав ти и цялото ти семейство! Наздраве!
    1 point
  25. Честит рожден ден, @joro-120L! Вчера се видяхме и почерпи, но все пак да си пожелая здраве, щастие и още много хубави моменти със семейството и приятелите
    1 point
  26. Че си зеУен. А колко си зеУен е съвсем отделен въпрос, щото производството на ток е "от чисто-по-чисто", както и производството на акумулатори. А за утилизацията на тези акумуатори хич няма и да отварям дума.
    1 point
  27. Акумулатора какво показва? Октавия 3 нали го изписваше на дисплея заради старт-стоп.
    1 point
  28. със сигурност е хидравлична с електроусилвател, вероятно имаш проблем, щом волана се върти по-трудно.
    1 point
  29. Някой беше писал, но не помня дали за Октавия 1, че е махнал корите и уплътненията отвътре покрай вратите и на колоната, но мисля, че и седалките трябваше да се махнат. Предна дясна врата вероятно няма ключалка, та не става с ключа. Моя съвет е да се зареди акумулатора или да се правят опити за отключване заключване от вътрешните бутони при запален двигател, за да е по-високо напрежението и да може моторчето да преодолее съпротивлението, защото при нагар по колектора или износени четки се получава точно това, моторчето няма сила да задвижи механизма и вратата или не се заключва или не се отключва. Същия метод ни спаси през 2015 година със задна дясна врата на един Туран. Успя да се отвори и веднага се предприеха действия по смяна на моторчето, без да заключваме отново. Най-малко трябва да се откачи буксата и да се заключва ръчно само от бутона докато се смени моторчето. Тогава се отключва при дърпане на дръжката отвътре. Почистване на нагара е временно решение, затов най-добре да се смени моторчето. @vladkant, предполагам и при теб е същото положението. Видимо няма причина да не работи, но се случва от време на време. Влияе се и от околната температура. Странното при теб е, че се отварят отвътре, може би не ти работи двойното заключване против крадци. На Фабията на баща ни, брат ми скоро смени едно от задните моторчета поради същата причина. Забележка! Детската защита няма отношение към проблем с неотваряне отвън на задните врати. Неколкократно съм чел мнения, на хора, които от глупост след като отворят вратата отвътре, решават да пипнат детската защита, мислейки че тя е причината, затварят и съответно вратата спира да се отваря и отвътре. И после започва питане как да я отворя без да я счупя? Отговора обикновено е, минус 1 кора (която трябва да унищожиш, за да получиш достъп) или "любимпто ми" - иди на майстор.
    1 point
  30. Пак отсвири това, което ти подавам. Сега си е за сега. Ако не се справиш тези дни, на срещата ще го мислим. Ситуацията от преди три месеца - изгорели къси от презареждане на алтернатора. Или, подаване на високо напрежение. При измерване минаваше 16V. После Роската откри разкачен кабел от реле-регулатора. Странното е, че е с външен регулатор, а при мен е вграден в алтернатора. Тип Фаворитов 55А. Така е на последните задномоторни. Има и разлика в алтернаторите. При него е старото изпълнение, а колите са в една година на производство. Или някой е правил свободни съчинения, но си изглежда фабрично, а и колата е на малко км. Оригиналните от тези години са алуминиеви, боядисани в черно и много меки. Аз ще ти дам хром-никелови. Алпака брачед. От по-старата генерация. Свалял съм ги навремето, когато ги имаше по моргите.
    1 point
  31. 1 point
  32. Откакто се мотам покрай Вас, (ШКБ), най-мощната кола, за която знам че си имал е ATD-то. Поправи ме ако греша….. Но ако правилно съм разбрал…. Май по-скоро си свикнал с карането на въпросните коли…. Таа щом фабията е била самолет за теб - както се казваше в един филм: I have some bad news for you И за да не съм капо в темата, бих те посъветвал да разгледаш поло GTI. За мен това е идеалната по-пъргава градска кола. Докато дойде време да я купуваш ще са поевтинели…..
    1 point
  33. Изключително приятно си изкарах, за пореден път! Много хубава и приятна среща се получи, времето също беше с нас. Много съм благодарен на всички за хубавото настроение и усмивките! Както обикновено, нямах особено много свободно време да снимам, снимковият ми материал е сравнително оскъден, също така и непрофесионален, сниман с мобифона, но все пак има някой друг хубав кадър. По традиция подготовката започва от предния ден. Шкодата беше старателно измита, подсушена, и паркирана в очакване на сутринта: На следващия ден рано-рано вече бяхме на поляната в очакване на други шкодички: И лека-полека поляната започна да се пълни с коли и хора: Времето беше изключително подходящо, и аз реших да си позволя да ударя една студена биричка (пък и си имах и шофьор за после): И така времето си минаваше, мохабетите вървяха, и лека-полека храта е преместиха към масите. Тук е момента за пореден път да благодаря на нащите домакини от "малкия Явор" с. Първенец, които за пореден път ни посрещнаха без забележки. И така, след като на поляната останаха главно коли, имах време да нащракам някоя и друга снимка на присъстващите:
    1 point
  34. Събитието за пореден път беше на ТОП ниво и със всяка година има по нещо ново! Ето и от мен скромно количество снимки:
    1 point
  35. Няма лайк бутон, но отговора на Skoda20VT е точен. Като цяло самоадаптивната с OBD е най-доброто решение, ако си решил да слагаш. Въпреки всичко, ако майстора ти е калпав и със самоадаптивната може да имаш проблеми. Важно е и добър майстор да си подбереш Редакция на поста ми: Излезе ми като непрочетено, изобщо не забелязах от кога е темата.... о.О
    1 point
  36. Малко е стара темата, дано колегата още да си кара шкодата... Както и да е, дали да се сложи със или без ОБД си преценя собственика.За система с ОБД трябва да са здрави и двете ламбда сонди и катализатора да си е на мястото, иначе ОБД-то ще се ползва само за триене на грешки. За BRC Plug & Drive знам че ОБД-то се използва за черпене на информация за температура и МАП но не прави корекции по ОБД в реално време.Може и да греша но отдавна BRC лежат на стара слава.Има доста по нови и много по добре работещи неща.Търси KME, LPGTECH, Romano, по нови системи с доста по добри показатели и възможности от BRC.
    1 point
  37. След 2001 година вече всички имат сонда и след катализатора (някои и преди това) оттам -> OBD системата е препоръчителна.Никой не може да ти дава наклон на..... сещаш се.Избора е твой. Няма лоша уредба, има кофти монтаж и настройка.На такава (с код на мотора BBZ) съм слагал точно преди 3 години LPGTech с OBD, 60000 км. без светване на check engine.Системата не е нагласена да трие каквито и да е грешки.
    1 point
  38. т.2 Разхода не е толкова осезаем, по скоро се усеща в динамиката на колата. Спрямо "твърдите настройки" заложени от "майстора" т.3 При ЛПЖ Тех изключването на ОБД комуникцията е посредством бутона изведен в купето, след което се закачаш и си я диагностицираш. Не е нужно да се ходи при газаджия за изключването! Т1 погледни т.2 и 3 , ти решаваш.
    1 point
  39. Търси откъде се връща нафтата в резервоара. Не ги разбирам старт бутоните. Аз съм с контактен ключ. Щом като я задържиш на контакт/ти си знаеш как става/ и след това веднага пали, значи я няма нафтата. При контакт, помпата в резервоара работи и качва гориво.
    0 points
  40. Понеже водя някъв разговор със Сашо във вайбър, ще ви обясня какво разбрах аз. Преди години обясняваше как Макса му (фелиция 1.3 МПИ) без да коментираме състоянието му, е най-бързата кола, и ще си пие кафенцето докъто разстрелва пенсионерския и скапан автомат на Боре (Супърб 3.6 4х4 ДСГ) След тва си купи Фабия 1.9тди 101 коня и почна да обяснява как му е писнало от бавняри и като и хлопне газта и всичкиностават в точка, въпреки, че още от покупката колата беше за турбина, той обясняваше, първо че е за N75, после, че е за вакуми, и на финала, че е за актуатор, продаде я преди да я направи и тя да почне да вдига повече от 140 за по-малко от седмица. Въпреки това, тая кола е най-бързата която е имал в живота си и твърди, че върви малко по-малко от 2.0тфси... И ако си е сменил актуатора, щеше да разплаква октавия 2врс (бензинов). Сега заради евро нормите прескочи всичките си условия които имаше и всички съвети и купи Фабия 2, единственната екстра са и ел. стъклата, комби е и е 1.4 мъртво роден... Сашо твърди че Меган 1.6, е39 530д, 525тдс, и Ваг 1.9тди са най бързите коли!!! Също така твърди, че ако той кара сменя скорости 10 пъти по бързо от ДСГ кутия и той кара спортни автомобили като 120ката и иска да е бърз и бързо да сменя предавки, а не да е пенсионер с ДСГ автомат. Вече сте по на ясно, каква кола търси, надявам се...
    0 points
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.