Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 04/26/24 in Мнения

  1. 089 864 0815 Влади той е ключар но е специализиран във ваг
    1 point
  2. Точно това щях да кажа, че по цялата арка си има фуга и да кажем в задната половина каквото влезе се стича назад и остава зад подкалника. Примесено с листа, които пък влизат от отворите за отводняване на отсега под чистачките се получава това затлачване. Калобраните дори задържат и пречат на естественото отичане, но аз предпочитам да ги има за да не ми хвърля камъчета по боята на праговете и вратите и да не ми цапа доколкото е възможно. Гледам да си почиствам регулярно нишите, защото искам да си запазя калниците а и колата като цяло.
    1 point
  3. Нищо, колата е бетон. Няма хлопа, няма троп, няма удари. До последно е влизала в оторизиран сервиз, яд ме е даже, че вадя оригинални части от нея и слагаме нашите боклуци тук. Софтуерно изкл. на ДПФ и ЕГР, съответно изтърбушване на ДПФ-а. На тези коли, а и на всички марки след тези години не знам какво трябва точно да се случи, че да светне лампа за ДПФ. Единственото съм направил пиниз да въведа наново кодовете на дюзите с Ваг Кома, за да си ресетне корекциите заради люлеенето на мотора, другото което исках да направя е да и вдигна оборотите на празен ход една идея, но е софтуерно заключена тази функция. Сега я наблюдавам, тази сутрин не е клатела, нито пуши бяло, нищо не пуши. Катализатора е оставен, той е преди ДПФа.
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.