Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. Mishelle

    Mishelle

    Администратор


    • Points

      11

    • Мнения

      6829


  2. Rosen Raychev

    Rosen Raychev

    Потребител


    • Points

      8

    • Мнения

      297


  3. PRR

    PRR

    Глобален Модератор


    • Points

      7

    • Мнения

      10639


  4. FAV135

    FAV135

    Потребител


    • Points

      7

    • Мнения

      1287


Най харесвано

Showing content with the highest reputation since 04/11/24 in Мнения

  1. Като за трети път мисля че доста успешно и прилично се получи срещата! Също така много се радвам, че дойде и ретро шкодичка (S100) която грабна погледите на минувачите! Ето и снимков материал от събитието:
    5 points
  2. Здравейте, тъй като доста търсих из нета клипчета или снимки с инструкции как се сменя предната решетка на Фабия 2, но успях да намеря само няколко теми в Briskoda, които нямаха снимков материал, реших да създам тема и да опиша, доколкото е възможно, процеса, който не е никак сложен, и да прикача снимки. Може пък да е полезно някому. И така, първата стъпка е да се отвият двата винта, които държат решетката за бронята. За целта е нужен накрайник/бит еврейска звезда Т30: След това с помощта на широка плоска отвертка трябва да се измъкнат двата пластмасови пина: Така изглеждат извадените пинове: Сега вече решетката е разхлабена. Следващата стъпка е да се разкачат зъбчетата в долната част на решетката, от щипките: Тук вече трябва да се пипа внимателно, за да не се счупи някой зъб. Бърка се между решетката и радиатора, над полистирена (аз сложих и телефона с включено фенерче върху самия полистирен, за да виждам добре) и с едната ръка отвътре и отдолу се напипват, повдигат и приплъзват навън зъбците от щипките (има общо 8 зъбчета по протежение на дългата долна част на решетката), а с другата ръка, откъм външната част на решетката, внимателно се издърпва навън, зъб по зъб. Не бързайте и внимавайте, защото тези пластмасови зъбчета се чупят доста лесно, според това, което прочетох по други форуми, вкл. и Briskoda. Аз с малко "мамата" успях да измъкна решетката, без да счупя нищо: Освен тях, има още 2 зъбчета от двете страни, в горната част на решетката, които идват пред захватите на болтовете - за тях трябва да внимавате, когато монтирате решетката - да влязат в шлицовете: Сглобяването става по обратния ред. Пластмасовите пинове се наБиват внимателно обратно (не се наВиват). Цялата процедура по демонтаж и монтаж ми отне около 15 минути, вкл. и избърсването/полирането.
    5 points
  3. Изключително приятно си изкарах, за пореден път! Много хубава и приятна среща се получи, времето също беше с нас. Много съм благодарен на всички за хубавото настроение и усмивките! Както обикновено, нямах особено много свободно време да снимам, снимковият ми материал е сравнително оскъден, също така и непрофесионален, сниман с мобифона, но все пак има някой друг хубав кадър. По традиция подготовката започва от предния ден. Шкодата беше старателно измита, подсушена, и паркирана в очакване на сутринта: На следващия ден рано-рано вече бяхме на поляната в очакване на други шкодички: И лека-полека поляната започна да се пълни с коли и хора: Времето беше изключително подходящо, и аз реших да си позволя да ударя една студена биричка (пък и си имах и шофьор за после): И така времето си минаваше, мохабетите вървяха, и лека-полека храта е преместиха към масите. Тук е момента за пореден път да благодаря на нащите домакини от "малкия Явор" с. Първенец, които за пореден път ни посрещнаха без забележки. И така, след като на поляната останаха главно коли, имах време да нащракам някоя и друга снимка на присъстващите:
    4 points
  4. Минавам набързо да оставя кадър от Дракона
    4 points
  5. Слушай го к'во ти приказва Сашко, слушай го - разбира ги той нещата, даже направо ги ЗНАЕ. В Рено се е вОзил един път, ма от него да знаеш - Меган 2 (ма съде фейсовия) с 1.6 бензинка е яката тупалка и да не му говориш глупости ей - той и на клипче го е глЕдал колко е як. Па аФтомат...баце, к'во знаеш ти бре - то на него ЕЖК (пардон извинете...един приятел беше) му показа как изглежда, ма нема значка че сам не го е барал - тъпа работа е т'ва, за такива дет не го могат туй да ръгат лоста и да пра'ат от първа до пета за наносекунда. Па да не го бъзнеш за нафтата, че баце, ти идея си немаш как бега тва 1.9ТДИ, нищо че е СДИ оти му умрела турбината.....баце, на точка ги оставя, кат я ръгне от пета на трета ста'а панти дропър - на сите чехкинчета направо им са разплитат кюлотите, па мани....ако му тури и, яката раЛта, работещо турбо, ма оригиналдъ брат, не некво тунинг менте - тогава на Бугати Вейрон ластик праи и то на задна, с дръпната ръчна и вързани оЧи. А за токавите коли ич да го не занима'аш, че они кат' весник горат, ей тъй - само ги отвее с 120-ката (оная, недвижимата соПственост) и са палнат на крематориум - ей го на Централите гробища са напълниха с умрели-изгорели в електрокаруците. Знае ги той раЛтите ей. Саше, аре вземи малко да пораснеш и да спреш да се излагаш, а? Всички вече знаем че 120-ката, и то точно твоята, е най-великата спортна кола в историята на ВСЕЛЕНАТА и единствено Фабия с 1.9 ТДИ, и пак точно твоята, може да й се опъне, ама......някак, след N на брой години почва да писва от повтаряне на едно и също, както и от огромната ти компетенция и познаване на всички марки, модели, екстри и иновации и отричането им, и то преди всичко защото не си имал допир до тях ама си видял в нета или "един приятел ми каза". Защо не пробваш да приемеш, че има хора с повече реален опит, с повече не Ютубски познания, с повече преки наблюдения върху реално случващото се в момента?
    3 points
  6. Като ученици окло примерно 1985та си правихме размяна на подаръци за НГ в клас и на мен се падна да подарявам на една съученичка. Бях забравил и познайте какво взех в последния момент - плоча на Modern Talking. Беше ултра модерно. Хаха, тя после стана метълка и почна да слуша Металика . Траш метъл и на мен ми идваше повече тогава, но нещо напоследък все попадам на американски(не английски) групи. Дето тях ги нямало и почти всички групи били английски. Да, но има изключения.
    3 points
  7. 1986, the final countdown started. 2024, the final countdown is still counting. Юли, нямам на CC Catch , затва-тва
    2 points
  8. Аз пък прослушах траш с това и досега телефона ми звъни с това интрото ... И така 38 години
    2 points
  9. Доста лаишко изказване. Но Чавдар ти го е казал много точно. Най-малко са в различен клас, на различна платформа двата модела. Няма как да съдиш за здравината не единия и то по-нислия клас, по тест правен с по-високия клас.
    2 points
  10. Колите са НАПЪЛНО РАЗЛИЧНИ. Едното го търкалях 5 години, другото ми е под задника в момента. Меган 2 е следващо поколение след Лагуна 2. Като цяло не е лоша кола, някои болежки са отстранени, други са добавени, но що се отнася до сигурност - Лагуната е далеч по-добра.
    2 points
  11. И тази година си прекарахме прекрасно!!! Организацията беше на ниво, и искам да благодаря на всички замесени!!! Деня започна със събирането на софийската група и потеглянето към Пловдив. Тази година се събрахме едва десетина коли, за споделеното пътуване: След това, по пътя няколко коли отбиха, за щастие за тоалетна, а не заради повреди. Понеже бяха последни и не предупредиха никой, не отбихме всички, но след това ги изчакахме и ни догониха. Клипа е от момента на разкъсването на колоната. VID_20240406_111125.mp4 Друга част от Софиянци, отидоха по-рано за да помогнат с организацията, а трета част дойдоха по-късно. Тази година не бях част от организацията и нямам пикантни кадри преди старта, но останалите ще допълнят! Както на всяко наше събитие, идват и приятели и гости с други автомобили и ще започна с тях. След тях малко задномоторки, знаете, че за мен са най важните участници! И останалите участници и фенове!!! И дойде време за обяд... И за финал, причината да не съм със задномоторка... Имам доста пропуски на моменти и автомобили в заснемането, очаквам някой да ме допълни с неговия "прочит"!!!
    2 points
  12. Предположението на The Best Forman, че бензиновата помпа е заминала, се оказа вярно. Платното на вакуум помпата също беше сменено и с една настройка на оборотите, че играеха, колата влезе в час и отново й се радвам. Благодаря на всички, които се включиха в темата!
    2 points
  13. Събитието за пореден път беше на ТОП ниво и със всяка година има по нещо ново! Ето и от мен скромно количество снимки:
    2 points
  14. Страхотна среща! Този път на поляната сякаш по-приятно се получи и наредбата на колите, на шарена сянка. Аз както винаги апаратът не го оставих почти, но покрай сладките приказки се оказа, че съм забравил да го ползвам Както и предните пъти, ще споделя направо линк към няколкото снимки както от тази, така и от минали гостита https://drive.google.com/drive/folders/1ExmmaQh76LCKB3fpNdzUMn3ETJJIym9o?usp=sharing
    2 points
  15. Е, дай бюджет ориентировъчно поне, че да видим за коя генерация се класираш. 1.8Т има в Октавия 1, 2, 3...В О1 е ОК, в О2 не (повечето), в О3 е ОК
    1 point
  16. Има още какво да се желае. Пропусна късите. и подаръкът е: лично моите перфектни кори, с които колата е излязла от завода, с монтирани от мен говорители. Гонейки оригинална визия изхвърлих кастофона и ги смених с други. Не съм и допускал тогава, че ще се разделя с тях, ама знае ли човек... Заслужи си този жест. п.п. на предстоящата среща ще ти донеса и лайстни за тавана.
    1 point
  17. Отново имам повод да черпя. Ще има и швейцарски шоколад.
    1 point
  18. Сериозно участие, браво! Липсват ви 2-3 модела само, за да възпроизведете последните 50 години от производството на марката. Стотицата е топ
    1 point
  19. То без реални изисквания за колата е трудно да ти се предложи нещо сериозно. Ето един Меган (атмосферка, с ръчни скорости), че по-нагоре се спомена колко много кола е: https://www.mobile.bg/obiava-11712345958466513-renault-megane-1-6i-101kc До момента отхвърляш всички предложения, но не казваш какво искаш. Толкова ли е трудно да отвориш мобиле-то или друг сайт за коли, да си зададеш критериите и после да питаш за конкретни марки и модели. Цялата тема от първото мнение е несериозна.
    1 point
  20. Плевен is da power! Браво, скоро ще трябва да мислите за нова локация, с повече места за паркиране
    1 point
  21. По темата, Има един стар лаф, кой пробира, мастурбира
    1 point
  22. Е, то има 2 раници, една "пилотка" и един компактен сак, дето е колкото раниците Това е реално багажа. Мацката и дребното са с по една раница, аз съм със сака, а пилотката беше със спални чували и хавлии... Карах и палатки 4 броя, както и оборудване за гмуркане. Батута беше за кеф и щото има място. И всичко това си влезе в багажника и дръпнах щората спокойно. В колата гледам само пътници да има + някоя дрешка и вода/хапване. Накрая метнах 4 колела отгоре, за да не карам бързо И т'ва не е пълния капацитет на колата. Може още... Подобно, но по-кратко (300 км в посока) пътуване съм правил с 5 човека и още 2 сака. Не знам, къде ги побира тея неща колата, ама тогава ме впечатли!
    1 point
  23. Като видя толкова раници и сакове и рязко се изнервям! Нямам против многото багаж, но да е в малко чанти/куфари. Две на човек макс! Всичко друго ми е в много, ама мнооого, повече!
    1 point
  24. Саше , който го е страх от мечки , не ходи в гората , а и никой не си мисли как ще си удари колата , като я купува .. само ти и твоита параноя се спичате при мисълта какво ще стане с емблемата на бега , като се отвори Някога не си ли се замислял , че тези автомобили , преди да бъдат пуснати на пазара са минали успешно някакви тестове?
    1 point
  25. Така е Велко, нещо като Deja vu или всъщност 'Нищо ново под Слънцето' са казвали римляните.
    1 point
  26. Явка , ти си техничар човек , как измисли таз отвертка .. има си комплект за такива процедури Гледай пластмасовите щангички и не обръщай внимание на швейцарското ножче
    1 point
  27. Пускам и част от видеото, което вече е качено в клубния YouTube, за да може да го гледате директно и от тук: PS1: пуснете си го в HD качество, ако ви го зареди с по-ниско; PS2: следващия път ще нося и гимбъл
    1 point
  28. Супер, Роска. Благодаря ти за готините снимки. Позволих си да сваля голяма част от тях и да ги пусна директно тук, във форума:
    1 point
  29. Получи се разкошна среща. Имаше от всичко по много - приятно пролетно време, много настроение, готини хора, готини коли и за пореден път отлично отношение, цени и обслужване от страна на домакините ни от ресторант Малкия Явор. Тази година получих няколко "назначения" едновременно. Заради което не ми остана много време за това, което най-много обичам да правя на клубни мероприятия - снимки. Фотоапарата така и си остана в багажника. Та в тази връзка, благодаря на Ицето @Izolini, че беше до мен на входа, сам нямаше да се справя. Благодаря и на Роската @Rosen Raychev, който щъкаше цял ден с фотоапарата си. Надявам се да е направил добри снимки, чакам публикуването им с нетърпение. От името на Шкода клуб България искам да благодаря на всички вас, които дойдохте и уважихте първото за годината национално клубно мероприятие. Именно вие, нашите гости, заредени с добро настроение, правите срещата в Първенец толкова приятна вече години наред. Искренно се надявам хората, които ни посетиха за първи път, също да са останали доволни от слънчевия съботен ден и догодина отново да сме заедно. Първата част от видео материала, под формата на intro, вече може да се види в клубния ни профил в TikTok, а основната част ще бъде пусната тези дни. След което ще има и видео за youtube и форума, но там ще се позабавя поради липса на свободно време. Иначе, накратко, отправната точка за мнозина от нас, потеглящите от София, е Лукойл след караулката. Тук имах среща с @Юлиан13 и прекрасното му семейство, с които пътувахме заедно до и от Първенец: Вече сме на територията на Пловдив: Пристигнахме на входа на поляната, където вече ни чакаше Ивчо @smirn0ff. Обсъдихме подредбата на автомобилите ви, закачихме винилите с надпис Шкода клуб България и насочваща към мероприятето стрелка: Знаеш, пикантерии да искаш на клубните срещи. Отново имаше достатъчно, но ще се въздържа да пускам всички. Ето тези 2 снимки, бях предупредил Ицо, че метне ли се в багажника, ще го снимам и ще го изтипосам тук: Но пък Ицето после се отсрами, монтирайки клубни табли за регистрационен номер на първия и подранил гост на срещата. Е, добре, че имаше дузина чираци, да му вдъхват кураж :
    1 point
  30. От мен малко, но пък от сърце А след лафчето и хапването се разходихме до кръста
    1 point
  31. Като чета авторам е ясно че е поредната лаладжийска история...нямам пари ма искам нещо дето само аз знам кво ма не съвсем. Ако има хора да се връзват и да пишат ще гледам сеира кеф. Като оне дето търсеше градски автомобил изписа 15стр...и накрая купи на уро муро...
    1 point
  32. Малее като гледам имам да разправям за два месеца назад... Жорката малко ми се скара преди време, и то с право, че още не съм казал за мигачите какво се случи - проблемът беше, че светеха кой както си иска, ту мига, ту седи светнал, мислех, че проблемът е в релето и се бях приготвил да го сменям с по-модерно универсално, но след като си поиграх малко с масите, мигачите заработиха както си трябва и си оставих оригиналното реле. Това го отметнах, по-добре късно, отколкото никога са казали хората След това по-горе показах, че си намерих дясно огледало, точно каквото исках, и по чиста случайност баш в Пловдив. Видях се с Ивчо, за да може да ми направи скоростния лост като нов. Яд ме е, че не снимах състоянието му, но беше лешш, скоростите влизат с 300 зора и си блъскам лоста в краката за първа и втора. Сложих новия и все едно съвсем друга кола, имаше нужда да влезе в употреба за да легне всичко добре, но към момента вече всяка една скорост влиза стегнато и приятно без никакви проблеми, заради което съм много доволен! След това така се случи, че имах възможност за няколко дена да ходя на работа, като използвах всеки удобен момент да отмятам по малко работа по колата - ново масло и филтри, нови маркучи където имаше нужда и разни подобни дреболии. Смених гумите за известно време, защото имаше забавяне с фланците. Накратко приведох колата в готов вид за улиците, но все още нямах документи за да ходя до КАТ. Скука, скука, викам си, че като почна да я карам ще е скучно, още няма музика. Отзад монтирах колонките от фелицията и ги скрих под кората на задния багажник, а за отпред на една от месечните срещи получих много хубав подарък от Жорето: Освен това Яската lent ми беше подарил още лятото оригинално барче за радиото. Преди исках всичко да е скрито, колонките да не се виждат, радиото под седалката, но след разговор с Иво се оказа, че трябва да избирам - или хубав звук, или прибран интериор. Е, донякъде мисля, че се получи нещо средно, защото барчето седи прилично на колата, корите на Жоро ги харесвам, макар и неоригинални са много културно и приятно направени, а пък звукът, който колата извади си е направо прекрасен! Вчера си монтирах и запалка, че имах останала от фелата, за да мога да ползвам и трансмитер, но пак нямам снимка. Друго, което направих, беше смяна на гърнето, защото беше пробито, но няма много много разлика с другото, което сложих уж здраво: Първата "модификация" и по мотора - втора механина клапа от вартбург, купих си донор, моят го измих доколкото беше възможно и вече има усезаема разлика: И вече готовият резултат: Скоро след това ,към средата на първата седмица на февруари, аз вече бях готов с документите, веднага щом излязох от нотариуса първата работа беше да си организирам пътната помощ, разбрахме се с един приятел петък сутрин рано, аз още в 7 без 15 бях в сервиза благодарение на служебната "бегачка", за да си проверя пак всичко необходимо и да сипя 10литра бензин: Натоварихме се: Ииииии след един адски дълъг ден минахме опашките, каналите и тн. и към 16 часа следобед вече станах горд собственик! И оттук нататък вече започна още по-яката част, още тази първата вечер навъртях 50км из града и вече съвсем случайно успях да направя нови запознанства: Просто не оставих горката количка да си почине, следващите две седмици изминатите километри вече надминаха 400, накефих се на усмивки и палчета по улиците... Направихме първото присъствие на една от месечните сбирки... Където пък след известна доза заплахи от страна на баща ми Ивчо май се стресна и задвижи нещата с фланците Колата най-после си обу хубавите гуменки, но както виждате височината е като на камион, разбира се нямаше никакъв начин след два дена да се появя на Калояново така... Влязохме така и след няколко часа излязохме леко клекнали: На следващия ден си изкарахме много яко макар и на припек, нагледах се на коли, имаше още няколко добре познати шкодички, и се видях с доста хора: След това направихме малка разходка Взе да изглежда много много добре, с изключение на това, че предницата ми седеше леко висока, а колата я правих точно както Данчо, за да стане това, което искам, след един бърз разговор се оказа, че никой не ми е казал(пък и на мен ми е толкова акъла да не се сетя), че заедно с пружините се режат и стоп тампоните, защото иначе опират. Само изчаках да свърши даскало и да се прибера и веднага поправих грешката: Надявам се да не съм изтървал нещо, но май е това за сега. Стана просто брутална, точно както стоеше и Марта на тези джанти, много и се кефя и още повече, че и хората по улиците и обръщат много внимание... Всяка стотинка до тук си струваше за това чувство и ще се продължава още напред!
    1 point
  33. Да, цената не звучи приятно. Иначе при нов автомобил е по-приемливо. Но на вторичния пазар, хората правят компромис защото често има проблеми, я с течове, я с механизми след няколко години, ако не се поддържа и не му се прави прифилактика. За светофарите, в Румъния например ми беше направило впечатление, че стоп линията е достатъчно назад от кръстовището и светофарната уредба, та няма нужда да се набираш на таблото за да видиш какъв е сигнала ако си първа кола. А в България стоп линията често е до самия стълб, че дори и след него... но май много се отклонихме от темата...
    1 point
  34. Здравейте приятели! Аз също давам своята висока оценка за качественото обслужване на Автоцентър - Люси. Коректни и точни. С лекота и удоволствие се работи с тях!
    1 point
  35. Как пък тоя тупан не е разбрал защо е извито задното стъкло. Много ме дразни, как се подиграва на някои коли, за да печели тъпанарската американска публика. Пък ако наистина ги мисли тези неща, по-зле за него. Аз съм фен на хидравличните ситроени, наистина са като летящо килимче. ДС, СМ и ЦХ са велики модели.
    1 point
  36. Саше , по твоита логика , най-подходящо превознонсредство е колело .. само внимавай да не те положи пешеходец ако не му дадеш предимство на Зебра.
    -1 points
  37. https://eshop.skoda-auto.cz/en_CZ/skoda-ecross-bicycle/p/000050212CD
    -1 points
  38. То за още илядо, илядо и двесте лева чисто нова моторетка, тип скутерче, може да си вземе от Пежо България, със заводска гаранция и други благини: https://www.peugeot.bg/content/dam/peugeot/bulgaria/scooters/peugeot-scooters-2023.pdf Имат два модела за около 4800 лева - Kisbee, с избор между три цвята, за 4765 лева и Tweet, с избор между два цвята, за 4879 лева.
    -1 points
  39. Моя грешка. След фейслифта 170 кс вече не е вРС и е със 16"
    -1 points
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.