Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Топ потребители

  1. Stucata

    Stucata

    Фен на клуба


    • Points

      21

    • Мнения

      1269


  2. PRR

    PRR

    Глобален Модератор


    • Points

      18

    • Мнения

      8976


  3. malkiq

    malkiq

    Модератор


    • Points

      15

    • Мнения

      1078


  4. Боре

    Боре

    Организатор


    • Points

      12

    • Мнения

      1648


Най харесвано

Showing content with the highest reputation since 4.02.2021 във всички области

  1. Все още не схващам какви са твоите действия и/или предложения за промени, които биха те удовлетворили. Т.е. простото критикуваме че "не стават" си е само мрънкане. И понеже не желая да прозвучи като заяждане ще ти кажа аз как виждам нещата: промените трябва да тръгнат от долу на горе, т.е. трябва първо стадото да се превърне в народ, на повече хора да ИМ Е РАБОТА и да подават сигнали за проблеми (както е във възвеличавания Запад), повече хора да действат и по-малко да бъдат клавиатурни лъвове. Това означава вместо да наказваш с клаксона, да си караш по правилник, да подаваш сигнали до съо
    6 points
  2. Не мога да коментирам Шефовете и БАН-а, да не говорим за Шуробаджанащината. Можеш спокойно да пробваш на твоята маркова машинка, да я подкараш без да сипваш двутактово масло в бензина. И малко извън темата, да разведря атмосферата на колегите, четящи този прекрасен Форум: Хората говорят. Някои малко но с покритие, други повече с леко преувеличение, а има и една трета група (най-любимата ми), на която значението на фразата “мисли преди да говориш” е пълна мъгла. Тези дребни душици иначе с голяма уста имат много названия но най-популярните сред тях са натегачи и разб
    5 points
  3. Благодаря за похвалите. За да не съм офф, малко се позабавлявахме на снега. received_327124935405796.mp4
    4 points
  4. Интересна тема, не я хванах от началото, за съжаление. Тъкмо бях решил вече какво да пиша по няколко от коментираните въпроси, и последните 3 страници започнахте да говорите за кюфтета, за Пловдив... и ми мина мерака п.п. за първоначалната тема - като чета за гаражите, си го пречупвам през моята си, пловдивска призма. Тук голяма част ги махнаха отдавна, и вече на много места има новички, хубаво асфалтирани паркинги, с бордюрчета, тротоарчета, разграфени. Дори по крайните и циганските квартали. п.п.2 по въпроса за сравненията между България и чужбина - имам късмета и
    4 points
  5. След шофиране из селските пътища на моя край все едно беше покрита с пудра захар. Снимката е от вчера.
    4 points
  6. 4 points
  7. Здравейте, Мина студеното време и се захванах на ново с колата. Около месец вложих в мислене, чертане и смятане, за да подредя багажника и всичко, което трябва да влезе в него. Първа стъпка бяха помпите на спирачките и съединителя. Причини за подмяната на заводските има много... 1. За заводските, ремонтните комплекти са на изчерпване, по-скоро съм изкупил всичко от магазините, а нова доставка не се очаква. 2. Дори да ремонтирам стари помпи, всички налични имат износване, сенки или направо язви в цилиндъра. (брах достатъчно ядове на Стоянка...повече
    3 points
  8. Здравейте колеги, Колкото и да не ми се иска, дойде време да се разделя с любимия ми автомобил. Поради причини от медицински и физиологичен характер, вече не ми е удобен. И по-конкретно, влизането/сядането и излизането/ставането, в и от автомобила. Веднъж настанил се вътре, не ми се излиза. Но това е друг въпрос. Вече една година, автомобилът си почива в един от гаражите и периодично се извежда на кратки разходки, колкото да си раздвижи кокалите. Последното му по-продължително излизане, бе на Фолксваген Фест 2020 година. Ако не бъркам, негова с
    3 points
  9. Аз явно съм шашав, че на бившото, 20 годишно Фиат Купе 16в Турбо му бях турил семи сликове Michelin Pilot Cup 2 Ама го карах на Серес наравно с поршетата де... Хахахахах
    3 points
  10. Аз пък мисля, че може да се отделят 11 минути за това изпълнение .
    3 points
  11. Айде пак изказвания в стил "колко беше добре при бай Тошо, пък сега к'во е!", подкрепени с нулеви аргументи На не малко места по света съм "произвеждал жълто по гащите" седейки на тоалетна чиния "IS". Не малко български IT фирми изнасят софтуер. Доста маркови дрехи се шият в България. Не е като да не изнасяме селскостопанска продукция. Има още куп отрасли, за които дори не знам, че изнасят... а и не е необходимо! Е, нямаме "тежка" индустрия, но надали това ни е/трябва да бъде приоритет И, понеже напоследък адски се дразня на изрази от типа "България е малка държа
    3 points
  12. След като излекувахме "белият дроб" трябваше да направим нещо и за тласкането на кръв, та поразкрасихме п.с. имам приятел, който има турбо - център тук във Варна и е доста добър в ремонта и ъпгрейда на турбокомпресорите - мисля, че ще се убедите сами: Така изглеждаше щом го свалих (предполагам за пръв път, предвид сложността на сваляне и изгорелите гарнитури и болтове за монтаж): Така изглеждаше няколко часа по-късно: Турбото оригинално на AUQ моторите си е K03S, та реших да не влизам в прекалени приключения с монтажа на K04, тъй като колата все
    3 points
  13. Продадена и монтирана. Честито на новия собственик! Много приятно осъвременява таблото на Октавия 2!
    3 points
  14. От днес - нова ера. Щастлив собственик съм на Revo Stage 2 !!! Както може би знаете, D-Bros Automotive - VAG Performance Center Sofia е официален представител на Revo за България. Преди седмица някъде се свързах с тях, като паралелно комуникирах и англичаните. Направиха -25% отстъпка като за клиент, който бие шута на софтуера на APR, за да сложи този на Revo. За целта на Revo трябваше да се изпрати фактурата за мапването, издадена от Овърдрайв. D-Bros се намират на Ботевградско шосе, като сервизът е много приятен и добре оборудван. Реално нямам впечатления от работата им като
    3 points
  15. Още няколко кадъра от последните благини: 1. Ходът на лоста при изреждане на предавките с шифъра от Audi: 2. Въпреки, че офсетът на OZ-ите е голям (48мм) и сами по себе си спиците леко надстърчат над борда на джантата, все пак остават скрити от гумата. Важно е, защото ако спиците надничат през гумата (Енкейките ми бяха така), за 1 сезон се сдобиват с точици от насрещни камъчета. Красота!
    3 points
  16. Приказката за брадата и гребенчето? Може би няма бензинови коли? Или такива без дпф?. Некой насила го е накарал да си зима нафтова кола. Същата работа като с гумите. Ша си бучна гоУеми джанти оти съм гъзар, ма пари за гуми немам. Никой насила не те кара да си купуваш ни кола, ни джанти. А щом го правиш ще си правиш и сметка. Моите 20 годишни как така са с изправни катализатори? А че са и по два броя на кола. А майстори предлага ма клиента решава. Той, майсторо, може да предложи и пръста да ти отреже ама нема се навиете, нали? Не че нещо е станало кой знае какво с махането на един дпф. М
    3 points
  17. След като развалих частично "елхата" още преди Декември (с монтирането на Bilstein-a), през втората седмица от Януари дойде ред и на останалите кутии ... без джантите . И тук няма нищо изненадващо … Neuspeed, Milltek, Bull-X, ECS Tuning, CTS Turbo, Maxton Design и последния да затвори вратата 200-Cell катализатор на MIlltek (76mm) ... и вече на колата BULL-X Standard(76mm)
    3 points
  18. ТАМ е истината ...а я да видим кво става ся на първа:
    2 points
  19. Здравейте, в тази тема искам да запозная Škoda Клуб България с второто издание на авто-изложба конкурс "Ние сме България", която ще се проведе между 23 и 25 април на паркинга на Исторически парк. В нея за сърцата на публиката ще се съревновават брандирани с български символи превозни средства. Ако облепяне на автомобили с български символи и участие в авто изложбата-конкурс представлява интерес за ръководството и членовете на клуба, ще се радвам да се свържете с мен. Споделям директни връзки към: страница за събитието на сайта на Исторически парк: ht
    2 points
  20. Благодаря на всички колеги. Реших да се обадя на Pepino след като видях GSM-a му отдолу, и човека ми обясни как точно се ресетва интервала за маслото. Много благодаря! Сега ми изчезна този надпис Service Now, а като отида на инфо ми дава 15,000км за смяна на маслото.
    2 points
  21. Ако няма двутактово масло в горивото, а някакво друго и двигател няма да има, вече.
    2 points
  22. Прав си! D2 в състава им от 2000-2001 - Дичо, Митака, Краси, Яшката, Сашко се познавах доста от близо и съм жестоко убеден в думите ти! Ама бяха други времената .... Сега е 2021 и май че поостаряхме всички.
    2 points
  23. Влади, напълно подкрепям размишленията ти. Нищо няма и не е както преди. Златните години за мен са: 70те, 80те и отчасти 90те. За всичко - поп и рок музика, която ще остане класика още много дълги години ще се слуша, коли, храни и т.н. Или, всяко нещо с времето си. Може би така са разсъждавали едно време и за класическата музика, че след нея нищо няма да има стойност. Тревор Лукатър ми е известен още от 2000г. Тогава ТОТО имаха концерт в НДК и той беше с баща си. Малчуган луничав. Излезе на сцената и изсвири няколко акорда. Също го представиха и на пресконференцията на групата.
    2 points
  24. Странната , днес , намери сестра си! Незнаех че е задномоторка.
    2 points
  25. От 2000 насам ако гласуват 30+ % от имащите право на глас , е постижение и се счита за масов вот. По-често процента под 30 , като отделно някои от упражнилите право на глас , пускат недействителни бюлетини. Ако се въведе правило за 50% +1 , това означава действително "избори до дупка" По повод гумите , един малко известен факт - на първото си участие на Монте Карло в отбора на Ауди , пускат Валтер Рьол да кара срещу Стив Блонквист с "грешни" гуми и губи в двата етапа около 40 сек. Когато открива "проблема" и слага правилните гуми , взема над минута на Блонквист
    2 points
  26. Ко каза, ко ?!? В Русия съм, в Русия съм... Другарю Миро, просто се чудя, дето се казва "Гледам и не вярвам на ушите си...", как може да имаш нахалството, да твърдиш че си свръх нетолерантен към нарушители, как си останал без клаксон и прочие... И това го твърди самонадеян индивид, убеден в собствените си умения, който укорява всички останали за какво ли не, но самият той управлява автомобил, оборудван с 4 /четири/ броя, 4 /четири/ - годишни ЛЕТНИ гуми !!! В зимни условия, сняг и отрицателни температури, достигащи /за С
    2 points
  27. Не, това което си написал е достатъчно. Само че тези, които са "долу" определят тези, които са "горе". И от калпаво "долу" имаш и калпаво "горе". Да продължавам ли?
    2 points
  28. +1 за Пачико. втора зима с такава, няма грешка
    2 points
  29. Миро, с удоволствие ще ти напиша какво лошо си поискал /може пък изобщо да не е лошо/, стига да ми/ни кажеш, КАКВО ИСКАШ ДА СЕ ПРОМЕНИ !!! Какво: 1. Конституцията ?!? 2. Законодателството ?!? 3. Държавното ни устройство ?!? Може би искаш Конституционна Монархия или Народна Република /това го бяхме, всички знаем до какво доведе/ ?!? 4. Административното деление и формата на държавната, областните и общинските администрации ?!? 5. Политическият модел /свързано е с промени в горните/ ?!? 6. Изпълнителната
    2 points
  30. Миро, извинявай, ама мрънкането по форумите НЕ помага за нищо! Ако искаш да помогнеш, предприеми РЕАЛНИ дествия. Действия ИЗВЪН форумите. Почни да подаваш сигнали за "дребните" нередности. След това почни да гони институциите за да си свършат работата по тези "дребни" нередности. Когато почнат тези "дребни" нередности да намаляват, почни да подаваш сигнали и за по-големите. Но, както си тръгнал само да хейтиш по форумите, нищо, ама абсолютно нищо няма да постигнеш. Нито за болните си роднини (съжалявам да го прочета), нито за себе си! Нито за когото и да било друг. Просто ще си си загубил врем
    2 points
  31. Колега PRR, ти може и да не делиш хората по "географски" принцип (и аз не ги деля), но колегата sauber, очевидно ги дели. Познавам и други софиянци, които го правят. Производството не само на чушки, а и всяко друго производство почти изчезна от България. По-голямата част от трудоспособното население живее в София и няколко по-големи града. Занимава се с непроизводствени дейности. Причините за това са повече обективни. Производството, което е споменато по-горе е незначително само по себе си и още повече, сравнено с производството по време на социализма. Не съм казвал, че не трябва да се произве
    2 points
  32. Чии са тези писания, нямам идея, но поне половината от тях, категорично НЕ СА ВЕРНИ !!! Една трета от живота ми, мина през този период и имам лични впечатления и реални спомени. А родителите ми, бяха адвокати. Майка ми - по гражданско право и предимно по вещно право. Баща ми, светла му памет - пет години прокурор и до края на живота му - адвокат по наказателно право. Та, относно цитираното по-горе “нямане”: 1. Авокадо, Маракуя, Фалафел и Дюнер - имаше, но в определени магазини, в определено време и по някои курорти - в частта, хотелите и ресторантите за НЕбългари
    2 points
  33. Миро, британците никога не са били част от ЕС. Те бяха израстък, който винаги искаше нещо за него да е по-така. Но, вече усещат "позитивите" от действията си. На практика си затвориха вратите към ЕС, сухопътната им връзка към Европа и света минава през граничен и митнически контрол, имат вносни мита за стоките си към ЕС и куп други екстри В допълнение скоро ще престанат да бъдат и "Обединеното кралство"... Останалите отдавна разбраха, че "самозадоволяваща се икономика" нЕма. Най-малкото защото държави като България нямат източници на нефт и газ за да се "самозадоволят". Т.е. трябв
    2 points
  34. Страхотен автомобил. Бих го карал с кеф, стига да мога да си го позволя. И то точно в комби версията. Шкода е практичния избор, но ако човек разполага с повечко пари за кола, практичността често отива на заден план. Всъщност като гледам как се качват лека полека цените на Шкода, незнам след няколко години как ще бъде. Е, няма да са като на RS6, но... Онзи ден се заиграх с конфигуратора. Октавия 4 РС във вариант 4х4, дизел (бензина е само на предно) излезе близо 80 000 лв. За тези пари може да се вземе нелош екземпляр на 1-2 години от друга марка.
    2 points
  35. Умирам от кеф. Думи нямам. Един доктор ми го даде на цена подарък, като ми приспадна сумата за обслужване. Втори часовник купувам от човек, на който му е тясна веригата. Какви са тези хора с китки над 21 см не знам просто.
    2 points
  36. Бай Велко, я виж пак поста на човека. Що реши, че филтъра му е изправен? Да, възможно е и да е изправен, възможно е да е имало няколко неуспешни опита за регенерация. Но лампата е светнала след описаните симптоми за неравномерна работа на двигателя. Всъщност това, че един DPF влиза в регенрация и я изпълнява цялата, не го прави изправен. УмрЕл DPF, стига да не е минал през крематориума, описан по-горе, пак ще влезе в регенрация. И ще я изпълни. Нали се сещаш, ако ще и наполовина "само" да е запушен филтъра, ко се случва с моторЯ, турбинката и т.н. @Моджо приказката за брадата и гре
    2 points
  37. До @Dare - Май това е "OEM"-Номера: "N90651302". Има го в "Еура Тек", Филиали Горна Оряховица и Бургас. Малко под 3 Лева е Цената за 1 Брой. Иначе, като параметри го водят 4.8х22мм.
    1 point
  38. Честита баба Марта! Бъдете живи и здрави!
    1 point
  39. Съжалявам.Излъгал съм с 250грама на джанта
    1 point
  40. За много хора е по-важно как ги възприемат околните от това какъв име двора и къщата.
    1 point
  41. Антифриза. Батериите са с течно охлаждане.
    1 point
  42. "Сър" Хамилтън подписал с Мерцедес... Не че е "новина", ама все пак е редно да го споменем Сега остава да обявят и замразяването на двигателите и да му дават следващите две титли
    1 point
  43. Срам не срам, чак днес успях да залепя стикера на задното стъкло, който взех още Декември месец, но нямаше как да го лепна на мръсна кола . Благодаря на @Mishelle за рекламните материали и календара!
    1 point
  44. Ице, и ти Гена, скъсах се да се смея. Имате много готино чувство и начин, по който да казвате нещата - евала! А Юли направо ме изкефи с това - "баце, к'ъв е тоя чеп, дето трябва да му робувам". Доста по врачански прозвуча.
    1 point
  45. Така чаканата смяна на ... джанти За пореден, но ПОСЛЕДЕН седми път. Тук историята е следната: Скъпи ли са? Ами, да, скъпи са. Хубаво, ще пестим тогава, децата няма да ядат, но ще ги имаме. Спестихме. Купихме. Това бе лесната част, защото започва трудната, а именно чуденето къде да ги монтираме, защото НИКАК, АМА НИКАК НЕ Е БЕЗ ЗНАЧЕНИЕ! Аз съм от хората, които искат след като джантите са чисто нови, такива и да си останат след монтажа. Т.е. да няма по тях следи от монтажа - надрани гнезда или бордове, свалена от щангата боя прочее мизерии, водещи такива като мен до масивен инфар
    1 point
  46. Мислих, че тази година напразно съм дал пари за нови зимни гуми
    1 point
  47. като минах през цялата процедура добре че с приятел го правихме а той работи в морга. Така следното колата се разглабя на ВАРЕЛ!. От таблото до багажника всичко излиза остава на ламарина. След това за по лесно намирате една донор кола с инсталация от климатроник и от Предницата до стоповете се сменя цялата така наречената "Купе Инсталация" сменяте старото парно с ново дирекно с моротни клапи от там взимате комфорт модулите на старата "донора", пускате кабелит от до, адаптирате модулите , стискате палци, молите се, няколко светени води, палите колата след като е зглобена на цяло, от там с късме
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.