Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Цялата активност

Този поток се обновява автоматично

  1. Последния час
  2. Автомобилът е със сменен съединител 08. 2023, нови накладки и дискове - 08. 2023, сменено масло - 02. 2024. С нови зимни гуми и комплект употребявани летни. Два ключа. Коментар на цената е възможен след оглед. Пробег 253545 км.
  3. Jacky Adamov

    Virtual Cockpit за Superb 2016г.

    В официалният отговор от Еуратек се казва че: - сумата от 3000лв. се заплаща 100% авансово - срокът на доставка е 15 дена - ако автомобилът не е оборудван с такова табло, клиентът подписва съгласие за несъвместимост с неговият автомобил - ако има проблем с таблото НЕ може да бъде върнато и то НЕ е обект на гаранция. Емии... за 3000лв - толкова.
  4. Днес
  5. vladkant

    Заключена врата

    Врътката е къртене....предните врати (а и задните), имат винтчета долу ниско и от предна и задна колона- тоест се падат вътрешно между колоната и вратата. Имаше доста теми изписани, но не помня дали някой беше споделил как и дали е успял да махне кората при затворена врата. Аз лично не веждам начин без да се изкърти кората, единствено винтовете които държат ръкохватката..... Надявам се някой по запознат да даде идея за махане на кората. Иначе продължавам да препоръчвам щракане с дистанционото и отключване и заключване с ключа докато не се отвори. Също така и от вътрешната отварачка на вратата
  6. Деян

    Заключена врата

    За коя октавия говорим? Май при МК1 имаше някаква врътка да се отвори кората покрай седалката и там да се стигне до бравата. Имал съм го и аз този проблем и наистина е трудно разрешим. При мен леко изкачаше бутона отвътре и май с хващане успях да го отворя. Забелязъл съм, че проблема в повечето случай е от малкото жило което се закача за външната дръжка. Ако е хлабаво -лошо, ако пък е преопънато пак лошо.
  7. joro-120L

    Дойде време да се похваля - Škoda 120L

    Пак отсвири това, което ти подавам. Сега си е за сега. Ако не се справиш тези дни, на срещата ще го мислим. Ситуацията от преди три месеца - изгорели къси от презареждане на алтернатора. Или, подаване на високо напрежение. При измерване минаваше 16V. После Роската откри разкачен кабел от реле-регулатора. Странното е, че е с външен регулатор, а при мен е вграден в алтернатора. Тип Фаворитов 55А. Така е на последните задномоторни. Има и разлика в алтернаторите. При него е старото изпълнение, а колите са в една година на производство. Или някой е правил свободни съчинения, но си изглежда фабрично, а и колата е на малко км. Оригиналните от тези години са алуминиеви, боядисани в черно и много меки. Аз ще ти дам хром-никелови. Алпака брачед. От по-старата генерация. Свалял съм ги навремето, когато ги имаше по моргите.
  8. vladkant

    Заключена врата

    Имах го с предна лява и задна дясна. Заключваш и отключваш докато отключи. Пробвай с ключа и с дистанционното. При мен се отблокираше след неколкократни отключване и заключване. Решение не съм намерил, предна лява ми го е правила два пъти на заключено положение, като след разглобяване на бравата не съм открил причина да блокира. И двете врати, ги отварям ръчно от вътре без проблеми когато блокират
  9. Вчера
  10. Rosen Raychev

    Дойде време да се похваля - Škoda 120L

    Тя сагата продължава, онзи ден ми изчезна левият само, но не съм имал време да я погледна, само се оказа, че не е крушка. А пък лайстните за момента съм сложил нейните си оригинални, обаче са адски криви.
  11. В О3 след 2015 и 1.4TSI 150 к.с. е ОК, напълно достатъчен е като динамика и учудващо икономичен при всякакви условия, изключая скорости над 180 км/ч, от личен 8 годишен опит го казвам.
  12. Е, дай бюджет ориентировъчно поне, че да видим за коя генерация се класираш. 1.8Т има в Октавия 1, 2, 3...В О1 е ОК, в О2 не (повечето), в О3 е ОК
  13. Iron Maiden - Fear of The Dark (HQ).mp4
  14. joro-120L

    Дойде време да се похваля - Škoda 120L

    Има още какво да се желае. Пропусна късите. и подаръкът е: лично моите перфектни кори, с които колата е излязла от завода, с монтирани от мен говорители. Гонейки оригинална визия изхвърлих кастофона и ги смених с други. Не съм и допускал тогава, че ще се разделя с тях, ама знае ли човек... Заслужи си този жест. п.п. на предстоящата среща ще ти донеса и лайстни за тавана.
  15. Отново имам повод да черпя. Ще има и швейцарски шоколад.
  16. Октавия 1 е доста здрава но проблемът вече са и годинките в случая над 20 и от там проблемите вече изгнили предни калници тръгнали прагове като цяло има малко предлагане на пазара бих казал че трудно ще се намери читава да не говорим че ще нужен и сериозен финансов ресурс за стягане и поддръжка октавия 2 е по-добре като по-нов модел но и там 1.6 102 е доволно рядък (повечето са 1.6 и 2.0 fsi ) за това пък държи доволно високи цени особено от последните фейслифта винаги за справка отварям немското мобиле най евтината феслифт https://link.mobile.de/MZtQLJ3pLaYDeJdZ7 Но имай в предвид че не особено динамичен даже си е доста тромав повече от 120 км/ч става поради шумен високите обороти
  17. "Имаме участник познал точното тело" БМВ -то малко му прегрели транзисторите и си ограничило скоростта
  18. 1986, the final countdown started. 2024, the final countdown is still counting. Юли, нямам на CC Catch , затва-тва
  19. Октавия

    Представяне на Медина Мед

    Ще споделя мнение за "Медина-Мед" на бул. "Владимир Вазов" в София, чийто клиент съм от 4 години. Зимни и летни гуми си купувам от тях, оставям гумите на "хотел" при тях, НО първите два пъти при смяната гумите ми ги напомпаха до 3.4 атм,(!) а едната беше на 1.9атм.! Като тръгнах веднага усетих, че са предобрили бая налягането, щото колата стана, като лагерна количка, но не се върнах, а като се прибрах извадих читавия манометър, който имам в колата, спаднах налягането до 2,2, а гумата с ниско налягане донапомпах с крачната помпа, която също е неразделна част от оборудването в багажника. Също така баланса на гумите често се различава с 25 гр.-преценете малко ли е, много ли е, ама се усеща! Познаваме се с Управителя на обекта ( Орлин) и му казах за проблемите, а той ми казва "не може да бъде", ама му доказах и млъкна! И още-за натягане на болтовете(гайките) задължително използват динамометрични ключове, които не са тарирани, откак са купени-т.е. пълен та-ак! Юе продължавам да им ползвам услугите, щото другите са същата стока, ама като дам някой лев на момчето вади качествен инструмент за налягане на гумите.
  20. Благодаря ти за отговора Деяне! Варианта, който споменаваш нищо не ми говори-съжалявам! След 7 автомобила, които съм имал (на 66 години съм) ме засърбяха ръцете, така да се каже да си купя "Октавия", щото ми се струва, че откъм цена/ качество е добър вариант, надявам се...
  21. За варианта BSE винаги имайте едно на ум. Има и добри екземпляри, но и такива от които боли.
  22. Благодаря за отговора Шкодафен! Не държа на определена генерация "Октавия"(може би, защото не ги познавам добре, освен първата). Новите модели ми харесват повече, но ако двигателят е капризен и кекав, каквито са повечето в последно време по ред причини... Моделът отдавна ми харесва, но ще трябва да положа усилие да вдяна развититето на бензиновите двигателите след първите TSI (TFSI), които стартираха от 2006г., ако не греша, щото същите бяха много проблемни, заради китайските некачествени вериги, после се върнаха към ангр. ремък, сега пак са с верига някои...
  23. JORDITO

    Virtual Cockpit за Superb 2016г.

    https://service.skoda-auto.bg/information-for-assortment
  24. maxrpm

    В търсене на непознатото

    Eто и нещо за всички изтървали вчерашния рейс ... https://www.auto.bg/obiava/32684798/skoda-citigo-1-0-avtomat-lizing Има и клима.
  25. Jacky Adamov

    Virtual Cockpit за Superb 2016г.

    @JORDITO Ще ти звънна. А може ли линк към долната снимка? Аз не успявам да намеря.
  1. Зареди още активност
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.