Цялата активност
- Вчера
-
460К и филтъра е станал на камък... То, вероятно, по-рано се е случило, но пак - доста е изкарал. @mugen, сподели к'во - що направи ако е удобно. Имам същата кола (CEGA, ръчка), но още не е стигнала 260К. Та да знам, какво да очаквам ако почне да припушва като при теб.
-
За съжаление не съм в България, но си мисля, че би било редно група от форума да го изпрати в последния му земен път. Предлагам го само, но ако бях в България на драго сърце бих го организирал, включително и нещо клубно да го съпътства. Все пак Тошко беше ветеран в клуба, а беше и един прекрасен човек.
-
PRR started following Shotik
-
Не се познавахме лично, но си комуникирахме на лични съобщения и по Скайп. Беше отдавна. Може би над десет години. Имахме общи интереси около реставрации. Той се занимаваше с велосипеди. Имаше Шкода, мисля Фелиция. Беше локомотивен машинист на дизел 06-та серия. Моята детска мечта беше да стана такъв. Имахме общи теми на разговор. Разказваше ми за посещението си в Япония и др. неща, които вече не си спомням. Добър, отзивчив човек. Съпричастен и готов да помогне. Почивай в мир Тоше.
- 4 мнения
-
- 1
-
Светъл му път и мир на душата му! Благ човек беше...
-
C2H5OH started following Shotik
-
Здравейте колеги. Една неприятна новина. Нашият колега и човек с огромно сърце Тодор Георгиев (shotik) ни е напуснал. Мир на праха му https://www.facebook.com/share/p/9Cs7v6WtizGduKpb/
-
Ти когато наливаш с шишето има голям дебит. А когато тече от дъжд е по-малък.
-
Добре, в този случай важат десетте процента: Обърни внимание на фугата. Не съм гледал при Октавия как е. При мен фугата е по цялата арка на калника. Така че, калобрана не предпазва напълно. Ники, а случайно ли е според теб местоположението на калта, което е точно срещу фугата, в долния ъгъл на калника. Специално съм пускал вода през кората на чистачките за проверка проходимостта на отводняването и оттичането излиза в страни от това място. А то е - преди свивката на подкалника, посока към двигателя. п.п. Само не ме питай защо тогава има листа там. В движение става течение в подкалника и са се наместили в ъгъла.
-
Не зная при ваг как е говорих с майстор за друга марка той твърди ,че софтуерно изключване на егр няма да повлияе негативно на дпф, дори той го бил махнал от неговите автомобили
-
В повечето случаи казват, че при тези двигатели е ЕГР охладител. Изхглежда ето така: Но цената му не ми харесва
-
Егр-а пътник.
-
Не съм 100% сигурен но май се дължи на егр
-
Жоро, не можеш да ме убедиш. Поне за мен това не е вярно. На Голф тройките (2бр), които съм имал и имам няма как да влезе от колелото, а се пълни с кал. Как става този номер? Освен това моята Октавия от 2016 насам беше с предни калобрани. Те затварят всичко и въпреки това се пълни с кал, без разлика със/без калобрани.
-
Всяка пролет, откачах посланика и основно изчистване на пясъка и калта. Падаше около 2 шепи боклуци. Чаках да изсъхне и след това с body 950. И така до другата пролет. Проблеми не съм имал. Само първият път използвах ръждопреобразувател и грунд.
-
Здравейте! Колата е Golf 7 с двигател 1.6 тди 110 коня. За втори път ми светва лампата за двигателната електроника. Първия път я угасих и един ден карах без да светне. Днес пак светна и не съм я чел още. ПРедполагам, че е същата. А големия проблем е, че светне ли няма ускорение. А ето и грешката: 1 Fault Found: 23960 - Particulate Trap Bank 1 P2002 00 [11101100] - Efficiency Below Threshold MIL ON - Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Priority: 2 Fault Frequency: 7 Mileage: 267204 km Date: 2024.04.17 Time: 20:27:34 Engine RPM: 1299.50 /min Normed load value: 38.8 % Vehicle speed: 66 km/h Coolant temperature: 88 C Intake air temperature: 17 C Ambient air pressure: 910 mbar Voltage terminal 30: 14.429 V Unlearning counter according OBD: 40 Particle filter: air pressure sensor 1 bank 1: raw value: 4.0 mbar Exhaust recirculat.2: different.press.sens.1 bank 1: raw value: 41.2 mbar Par.fil: diff.pr.sens.1 bank 1: offset: 0.0 mbar Particl.filt.: differential pressur.sensor 1 bank 1: dyn.offset: -9.3 mbar Outside temperature sensor 1: B1: raw value: 7.0 C Particle filter: soot mass measured: -2.09 g Particle filter: soot mass calculated: 5.31 g Readiness: N/A
-
Наталия Комлева се регистрира във форума
-
п.п. ако тези аргументи не помогнат, давам пример със 120ката. Изпълнението е различно и след отваряне на предния капак, като на тепсия се вижда какво влиза през отворите му. Има открит улей под него в багажното отделение с гумени тръбички в двата му края за отвеждане на водата. Освен листа, нищо друго не съм видял. С уточнението, че там не влиза вода от предното стъкло. Това са вентилационни отвори за парното. Може да има кал. От прах, въздушни течения от Сахара и при миене на стъклото, което е замърсено от преден автомобил. Но, съотношението е нищожно. Напр. 10/90 в полза на колелото.
-
Ники, имай предвид, че при каране в мокро време, част от тази кал излиза през отвора за оттичане на водата от предното стъкло, защото колелото блъска и вода вътре. Все едно си насочил струйката на автомивка. Аз, като ги чистих, пръстта беше с едрина на мляно кафе и яко сбита. Водата, която влиза през кората на предното стъкло също спомага, макар и частично за отмиването на калта. Достатъчно е да се погледне при каране в мокро време коя част на автомобила е кална и да се видят подкалниците и калобраните какво има налепено по тях. До половината на вратите е леш, от там нагоре свети.
-
Подкрепям мнението на @joro-120L, защото след като се качвам на вилата където пътя няма асвалт и е абсолютен офроуд, на автомивката задължително наблягам да изчистя калта от там. И винаги излиза калищак от пътя към вилата. Определено гумите набиват кал в подкалника.
-
Ако набива кал от гумата, мястото щеше да се пълни за една седмица през зимния сезон. А запрашеността примерно в София е толкова голяма, че колата става кална за 24 часа след измиването и. В нишата под предното стъкло също е пълно с кал, не само с листа.
- Последната седмица
-
АлексС се регистрира във форума
-
Мерси Влади. Правилно си разбрал. Най-ценното пожелание е това. Само да уточня, за хората които не знаят, че не съм станал баща на 58, а имам внуче.
-
@joro-120Lне знам как се отплеснах така. ЧРД на патерица! Да си жив и здрав още много години, за да можеш да се радваш на растящото (ако съм разбрал правилно) семейство! Наздраве!
-
Ники, калта се вкарва от колелото, а листата - от нишата на предното стъкло. Защо се заблуждавате, че кал влиза от предното стъкло. В темата за моя Супърб го коментирахме това и Миро @tuningmania твърдеше същото. Или някой ви хвърля пръст с лопатата на предното стъкло, та да влезе в калника. Не знам какви примери да давам вече, за да разсея това твърдение. И по-горе съм го написал - между веждата на калника и пластмасовия подкалник има фуга. От там кал, пясък и каквото се сетите се набива от колелото.
-
Определено събирането на кал на това място е проблем на всички вагове, та дори и на ауди от времената на голф 3 насам. Голф 4, Голф 5, Леони, Полота, А4 Б6 и други го имат проблема. Шкодите ясно. Вкарва калта от нишата под предното стъкло, точно заради това има и листа, не е само кал. На моята шкода всяка есен и пролет ги чистех, но това не спаси калника. Имам и калобрани, те даже май влошиха нещата.