Цялата активност
- Последния час
-
Продавам Skoda Ocatavia 2 Facelift 1.4 122к.с.
vayodi отговори на vayodi's тема в Продавам автомобил Шкода
- Днес
-
Пълно обслужване на Октавия 2 , 2.0 тди,140 к.с., 2010г. комонреал, 4х4
Pepino отговори на dimo69's тема в Octavia 2
Няма нищо притеснително. Просто се сваля картера и се сменя ремъка. Момента е подходящ да се почисти и ревизира маслена помпа и картер. Абсолютно рутинна процедура.- 3 мнения
-
- 2
-
Помпата си има отделен ремък и е от другата страна на ангренажната група.
- Вчера
-
здравейте имам следния проблем закачахме колата на диагностика и видяхме че датчика за налягането на горивото дава грешни стойности и по тази логика реших да го заменя свалих видях оем номера поръчах го всичко наред дойде на пиербург слагам и тече нафта в този ред на мисли и консултиране реших да закупя оригинален на ваг всичко точно дойде сложих го паля и пак тече рейката е здрава резбата също е здрава няма видим наранявания ако някой е имал подобен проблем нека да сподели. ЩЕ СЪМ БЛАГОДАРЕН.
-
nikola2002 се регистрира във форума
-
Йетитиесай се регистрира във форума
-
500 за помпата, 200 допълнително за труда ... Поне на мен септември ми цитираха такава цена. И в Еуратек трябват пари за хляб
-
Продавам Skoda Ocatavia 2 Facelift 1.4 122к.с.
vayodi отговори на vayodi's тема в Продавам автомобил Шкода
-
На водната помпа слабото място са многото пластмаси в корпуса , иначе може да се смени и отделно , но се сваля при смяната на ангренажа и вероятността да протече корпуса е голяма.
-
Сменяш ли ремък, се сменя и водната помпа, до колкото си спомням, водната помпа я взех за около 300 + лв.- CONTINENTAL.
-
zlatomir tomov се регистрира във форума
-
500 кинта за водна помпа ми се вижда "малко" множко. Всъщност много множко ми се струва Но, за съжаление, е ключов елемент, защото се върти от ангренажа и, ако сдаде багажа си заминава целия двигател
-
Тогава не ми казаха нищо. Но преди месец пак ходих и наистина се бях замислил сериозно да сменям и питах за цените. Ами...ще покарам още малко Над 1000 лв. ми каза този от резервни части. Сменяла се и водна помпа, дори и да и няма нищо, ако смеяш при тях за да ти дадт гаранция на ремонта. Без нея не е толкова зле, но тя е към 500 кинта. Някакви ролки, обтегачи, щуротии...но не ги запомних. Та май ще е догодина. Свалих капака и погледнах ремъка, няма му нищо. Според мен, ако се предава нещо, няма да е той, а някоя от разните ролки и лагерчета около него.
-
Първоначално ревю (естествено на база не много тестване) с Вентус прайм 4 в 225/45/17 Y: -На ниски температури се държи една идея по-добре от Ventus S1 Evo3, много сходно с Премиум Контакт 6. Да не кажа идентично -Roll resistance му е чувствително по-добър от на Ventus S1 Evo3. По-добър е и от Премиум Контакт 6. -Смеската се усеща осезаемо по-мека от Ventus S1 Evo3, сходна с мекотата на Премиум Контакт 6. -По параграф шум не мога да кажа нищо. Гумите се водят много тихи, аз не съм усетил нещо драматично повече или по-малко от други летни гуми. -Изхвърлят вода повече от прилично, ерго поведението на мокро е повече от задоволително -При силно странично натоварване, борда не "кляка" и колата не се клати. Сцеплението е отново повече от задоволително Към момента не мога да дам никакво мнение по параграфите: - Висока скорост (150+) - Каране при висока температура - Износоустойчивост - Здравина (кривене, балони и т.н.) По останалите показатели, към момента мога да я обявя за много добра гума.
- Последната седмица
-
ДЖИНГИ се регистрира във форума
-
Махнах клемата на акумулатора и се оправи, но интересното е защо забива
-
PRR started following Въпрос за бордовия компютър maxidot
-
Стрелям на посоки - ако изключих радиото какво става?
-
Продавам Супърб 3 Амбишън, 2.0 TDI, 190HP, 4х4, май 2019 г.
kalin999 отговори на kalin999's тема в Продавам автомобил Шкода
Благодаря на администратора и модераторите, темата е за заключване. -
ivan40_92 се регистрира във форума
-
Bonnety changed their profile photo
-
Bonnety started following Купувам двигател Фабия l - 1.2 6v 54hp
-
Привет, имам нужда от двигател за skoda-та трицилиндровия 54 коня , код на мотора bbm, желанието ми е да бъде с документ, за да може да се регистрира в КАТ този двигател и всичко да си остане редовно.
-
Bonnety се регистрира във форума
-
ТониМ се регистрира във форума
-
Я, аз пък нямам опция "Audio" изобщо...
-
Пълно обслужване на Октавия 2 , 2.0 тди,140 к.с., 2010г. комонреал, 4х4
Атанас отговори на dimo69's тема в Octavia 2
-
Ще пробвам днес при мен как е. Най-много да остана и аз като теб
-
Като натискам бутоните за бордовия компютър се сменят радиата , всичко си работи както трябва, но не мога да се върна в главното меню
-
Пълно обслужване на Октавия 2 , 2.0 тди,140 к.с., 2010г. комонреал, 4х4
zloQQ отговори на dimo69's тема в Octavia 2
Нормалното обслужване - масло на двигателя, маслен, въздушен и горивен филтри, филтъра на купето. Предполагам, ангренажния комплект също може да се смени. Маслената помпа на някои двигатели е с ремък и също се сменя, но някой по-запознат да каже дали CFH е с ремък. Другото важно е маслата на диференциала и раздатката. Там също има цедка/филтър и е добре да се извърши необходимата процедура. Ако е автоматик - добре е да се смени и неговото масло. И там има филтър... И така... Успех!- 3 мнения
-
- 1
-
Пълно обслужване на Октавия 2 , 2.0 тди,140 к.с., 2010г. комонреал, 4х4
dimo69 публикува тема в Octavia 2
Здравейте! Колата е нов внос и ще бъда благодарен, ако можете да ми кажете кое е хубаво да се смени, знам доста неща, но тук има хора, които са доста в час и всяка информация е добре дошла! И при този модел сменя ли се нещо на маслената помпа, че четох едни казват така, други иначе. Кода на двигателя е CFH. И какво масло е хубаво като вискозитет и марка. Благодаря предварително на знаещите! -
dimo69 се регистрира във форума
-
Radoslav се регистрира във форума
-
Пуснах през бордовия компютър, да ми излиза аудито и сега не мога да го върна на първоначалния екран. Пробвах със задържане на копчето както се влиза в компютъра,но не излиза нищо. Моля за помощ. Къде бъркам?
-
Не точно. В състезание пляскаше наред. А в това, първо Верстапен беше изпреварен на пистата и в допълнение Перез не прогресира, както се очакваше. Но ще видим. Всички имат "криви" дни и може това да е бил "денят" на РБ.