Цялата активност
- Последния час
-
Здравейте! Колата е Golf 7 с двигател 1.6 тди 110 коня. За втори път ми светва лампата за двигателната електроника. Първия път я угасих и един ден карах без да светне. Днес пак светна и не съм я чел още. ПРедполагам, че е същата. А големия проблем е, че светне ли няма ускорение. А ето и грешката: 1 Fault Found: 23960 - Particulate Trap Bank 1 P2002 00 [11101100] - Efficiency Below Threshold MIL ON - Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Priority: 2 Fault Frequency: 7 Mileage: 267204 km Date: 2024.04.17 Time: 20:27:34 Engine RPM: 1299.50 /min Normed load value: 38.8 % Vehicle speed: 66 km/h Coolant temperature: 88 C Intake air temperature: 17 C Ambient air pressure: 910 mbar Voltage terminal 30: 14.429 V Unlearning counter according OBD: 40 Particle filter: air pressure sensor 1 bank 1: raw value: 4.0 mbar Exhaust recirculat.2: different.press.sens.1 bank 1: raw value: 41.2 mbar Par.fil: diff.pr.sens.1 bank 1: offset: 0.0 mbar Particl.filt.: differential pressur.sensor 1 bank 1: dyn.offset: -9.3 mbar Outside temperature sensor 1: B1: raw value: 7.0 C Particle filter: soot mass measured: -2.09 g Particle filter: soot mass calculated: 5.31 g Readiness: N/A
- Днес
-
Наталия Комлева се регистрира във форума
-
п.п. ако тези аргументи не помогнат, давам пример със 120ката. Изпълнението е различно и след отваряне на предния капак, като на тепсия се вижда какво влиза през отворите му. Има открит улей под него в багажното отделение с гумени тръбички в двата му края за отвеждане на водата. Освен листа, нищо друго не съм видял. С уточнението, че там не влиза вода от предното стъкло. Това са вентилационни отвори за парното. Може да има кал. От прах, въздушни течения от Сахара и при миене на стъклото, което е замърсено от преден автомобил. Но, съотношението е нищожно. Напр. 10/90 в полза на колелото.
-
Ники, имай предвид, че при каране в мокро време, част от тази кал излиза през отвора за оттичане на водата от предното стъкло, защото колелото блъска и вода вътре. Все едно си насочил струйката на автомивка. Аз, като ги чистих, пръстта беше с едрина на мляно кафе и яко сбита. Водата, която влиза през кората на предното стъкло също спомага, макар и частично за отмиването на калта. Достатъчно е да се погледне при каране в мокро време коя част на автомобила е кална и да се видят подкалниците и калобраните какво има налепено по тях. До половината на вратите е леш, от там нагоре свети.
-
Подкрепям мнението на @joro-120L, защото след като се качвам на вилата където пътя няма асвалт и е абсолютен офроуд, на автомивката задължително наблягам да изчистя калта от там. И винаги излиза калищак от пътя към вилата. Определено гумите набиват кал в подкалника.
-
Ако набива кал от гумата, мястото щеше да се пълни за една седмица през зимния сезон. А запрашеността примерно в София е толкова голяма, че колата става кална за 24 часа след измиването и. В нишата под предното стъкло също е пълно с кал, не само с листа.
- Вчера
-
АлексС се регистрира във форума
-
Мерси Влади. Правилно си разбрал. Най-ценното пожелание е това. Само да уточня, за хората които не знаят, че не съм станал баща на 58, а имам внуче.
-
@joro-120Lне знам как се отплеснах така. ЧРД на патерица! Да си жив и здрав още много години, за да можеш да се радваш на растящото (ако съм разбрал правилно) семейство! Наздраве!
-
Ники, калта се вкарва от колелото, а листата - от нишата на предното стъкло. Защо се заблуждавате, че кал влиза от предното стъкло. В темата за моя Супърб го коментирахме това и Миро @tuningmania твърдеше същото. Или някой ви хвърля пръст с лопатата на предното стъкло, та да влезе в калника. Не знам какви примери да давам вече, за да разсея това твърдение. И по-горе съм го написал - между веждата на калника и пластмасовия подкалник има фуга. От там кал, пясък и каквото се сетите се набива от колелото.
-
Определено събирането на кал на това място е проблем на всички вагове, та дори и на ауди от времената на голф 3 насам. Голф 4, Голф 5, Леони, Полота, А4 Б6 и други го имат проблема. Шкодите ясно. Вкарва калта от нишата под предното стъкло, точно заради това има и листа, не е само кал. На моята шкода всяка есен и пролет ги чистех, но това не спаси калника. Имам и калобрани, те даже май влошиха нещата.
-
милко божков се регистрира във форума
-
Благодаря ти! Това е класика и любимо мое парче. Иначе за C.C. Catch, заповядай
-
Иван Вълков се регистрира във форума
-
Загадка за палене със закъснение (3-4 секунди) - 1.6 TDI-105кс
Levcho отговори на Levcho's тема в Octavia 3
Приятелю.....защото действително съм объркан. Повредата ПРИЗРАК (ако може така да се каже) се появява рядко. Обикновенно сервизите гледат на такива положения с "проба-грешка" и започват от по скъпичките части. Следователно=нерви и време. Запитах се към един майстор, той ми отговори че ако повредата започне да се получава много по често, ще се намери по лесно, и ме отпрати. Просто като се направи нещо, няма как да се тества незабавно. Логично е това че ако нафтата се връща към резервоара или поема въздух от някъде, естественно ще има такива проблеми. Но такъв клапан за обратно връщане аз не можах да издиря. И понеже повредата не се явява често и не ме тормози много за сега, аз си гледам да си я издиря сам, може би де..... Действително причината е друга, но мисля че и дпф влияе на тоталното положение, и ако е празна дпф сажди кутията, пали незабавно. Поне така го установих за последните 2000км пробег. Благодаря за коментарите. -
pavelmarkov се регистрира във форума
-
Ако DPF само е изключен, но не е махнат ще продължи да се пълни със сажди и в един момент колата ще спре да върви.
- 3 мнения
-
- 1
-
Владимир99 се регистрира във форума
-
Загадка за палене със закъснение (3-4 секунди) - 1.6 TDI-105кс
joro-120L отговори на Levcho's тема в Octavia 3
Лъвчо, не знам защо си ми реагирал с объркване. Тези неща са ти написани от трима колеги преди година. Нещо направи ли по въпроса. Аз само подкрепям тяхното мнение и го припомням. Търся по-логични неща от натрупването на сажди. Ако не се справяш сам, има сервизи. Пепи, не съм запознат с принципа на действие на съвременните системи за впръскване. Не мога да взема отношение по написаното от теб. Само знам, че при по-старите дизели има такъв клапан, който не дава на нафтата да се връща в резервоара. Ял съм му попарата с един Камаз 6х6. По памет, беше на тялото на горивния филтър. Какво пречи и новите да имат. п.п. В системата за високо налягане не може да влезе въздух. Ако там има пробив става страшно, всичко ще е в нафта и някой цилиндър може и да не работи. Въздух може да се засмуче само по трасето резервоар - ГНП, Рейл, ПД и т.н. Респ. ниското налягане. При дизелите с помпа в резервоара, мисля попадането на въздух е невъзможно, защото помпата бута. Трябва да свърши нафтата в резервоара. Ако има някакви неплътности, по-скоро ще има само теч. Въздух могат да засмучат старите дизели, които са с горивоподкачваща помпа или инжектор, намиращи се до ГНП. - Последната седмица
-
Колата имаше магистрално каране на високи обороти, без ефект. Изключихме софтуерно ДПФ и ЕГР, спря да пуши и да вдига обороти. Остана съвсем леко треперене или люлеене на мотора на празен ход, което се дължи на дюзи, които няма да пипам изобщо т.к. си им е слабост на тези мотори, а и не го прави всеки път.
-
Загадка за палене със закъснение (3-4 секунди) - 1.6 TDI-105кс
PRR отговори на Levcho's тема в Octavia 3
Жоре, може и да греша, но това е дизел и помпата от резервоара само пълни филтъра. Реално налягането е от помпата на комън рейла. Та ме съмнява това да е проблема. По-скоро "утечка" в системата в частта високо налягане, където да засмуче въздух и съответно "чакането" да запали. Може и да греша, но все пак реших да споделя. -
Загадка за палене със закъснение (3-4 секунди) - 1.6 TDI-105кс
joro-120L отговори на Levcho's тема в Octavia 3
Търси откъде се връща нафтата в резервоара. Не ги разбирам старт бутоните. Аз съм с контактен ключ. Щом като я задържиш на контакт/ти си знаеш как става/ и след това веднага пали, значи я няма нафтата. При контакт, помпата в резервоара работи и качва гориво. -
Има ли вероятност стъдения въздушен поток да идва от пролуката където е закрепен предпазния колан, там където започва колана, в долната част на средната греда има доста голяма пролука.
-
Загадка за палене със закъснение (3-4 секунди) - 1.6 TDI-105кс
Levcho отговори на Levcho's тема в Octavia 3
Да Жоро, може да си прав. Но понеже не можах да напредна по друг път, тръгнах да гледам по дпф филтъра, може да е една от причините. -
Загадка за палене със закъснение (3-4 секунди) - 1.6 TDI-105кс
joro-120L отговори на Levcho's тема в Octavia 3
Привет Левчо, Не е от това. И други хора карат коли с ДПФ. Това какво общо има със саждите: /може и да не му обръщаш внимание. минах леко темата отново, за да си я припомня/ -
Sevilay Mustafa се регистрира във форума
-
Загадка за палене със закъснение (3-4 секунди) - 1.6 TDI-105кс
Levcho отговори на Levcho's тема в Octavia 3
Форумци привет. Мисля че намерих проблема. Следя все още но почти съм сигурен. Когато в ДПФ филтъра се насъберят по вечко сажди и дойде време да се горят, колата пали със закъснение. Придобих си ELM327-OBD и започнах да следя положението. Когато имам стойности над 70% сажди. Колата пали със закъснение. Установих също че гори сажди на 400км пробег.т.е. за 400км се пълни съответната кутия за сажди. -
Честит рожден ден, бъди жив и здрав.
-
Да и комплект, не са ползвани, запазвам за другата седмица тогава, поздрави.
- 4 мнения
-
- 1
-
thebestback се регистрира във форума
-
Мрежите и двете ли в комплект вървят за обявената цена? Ако е така - взимам ги. Само ако е удобно да помоля да ги взема следващата седмица, тъй като съм извън страната в момента. Благодаря предварително! Поздрави!
-
При мен за същия автомобил е бедна горивна смес. Смених датчик и се пооправи но още изписва бедна смес. Отиди на елкон. Ако си открил проблема ми пиши.