Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Цялата активност

Този поток се обновява автоматично

  1. Последния час
  2. Здравейте! Колата е Golf 7 с двигател 1.6 тди 110 коня. За втори път ми светва лампата за двигателната електроника. Първия път я угасих и един ден карах без да светне. Днес пак светна и не съм я чел още. ПРедполагам, че е същата. А големия проблем е, че светне ли няма ускорение. А ето и грешката: 1 Fault Found: 23960 - Particulate Trap Bank 1 P2002 00 [11101100] - Efficiency Below Threshold MIL ON - Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Priority: 2 Fault Frequency: 7 Mileage: 267204 km Date: 2024.04.17 Time: 20:27:34 Engine RPM: 1299.50 /min Normed load value: 38.8 % Vehicle speed: 66 km/h Coolant temperature: 88 C Intake air temperature: 17 C Ambient air pressure: 910 mbar Voltage terminal 30: 14.429 V Unlearning counter according OBD: 40 Particle filter: air pressure sensor 1 bank 1: raw value: 4.0 mbar Exhaust recirculat.2: different.press.sens.1 bank 1: raw value: 41.2 mbar Par.fil: diff.pr.sens.1 bank 1: offset: 0.0 mbar Particl.filt.: differential pressur.sensor 1 bank 1: dyn.offset: -9.3 mbar Outside temperature sensor 1: B1: raw value: 7.0 C Particle filter: soot mass measured: -2.09 g Particle filter: soot mass calculated: 5.31 g Readiness: N/A
  3. Днес
  4. joro-120L

    Смяна калник

    п.п. ако тези аргументи не помогнат, давам пример със 120ката. Изпълнението е различно и след отваряне на предния капак, като на тепсия се вижда какво влиза през отворите му. Има открит улей под него в багажното отделение с гумени тръбички в двата му края за отвеждане на водата. Освен листа, нищо друго не съм видял. С уточнението, че там не влиза вода от предното стъкло. Това са вентилационни отвори за парното. Може да има кал. От прах, въздушни течения от Сахара и при миене на стъклото, което е замърсено от преден автомобил. Но, съотношението е нищожно. Напр. 10/90 в полза на колелото.
  5. joro-120L

    Смяна калник

    Ники, имай предвид, че при каране в мокро време, част от тази кал излиза през отвора за оттичане на водата от предното стъкло, защото колелото блъска и вода вътре. Все едно си насочил струйката на автомивка. Аз, като ги чистих, пръстта беше с едрина на мляно кафе и яко сбита. Водата, която влиза през кората на предното стъкло също спомага, макар и частично за отмиването на калта. Достатъчно е да се погледне при каране в мокро време коя част на автомобила е кална и да се видят подкалниците и калобраните какво има налепено по тях. До половината на вратите е леш, от там нагоре свети.
  6. vladkant

    Смяна калник

    Подкрепям мнението на @joro-120L, защото след като се качвам на вилата където пътя няма асвалт и е абсолютен офроуд, на автомивката задължително наблягам да изчистя калта от там. И винаги излиза калищак от пътя към вилата. Определено гумите набиват кал в подкалника.
  7. niki

    Смяна калник

    Ако набива кал от гумата, мястото щеше да се пълни за една седмица през зимния сезон. А запрашеността примерно в София е толкова голяма, че колата става кална за 24 часа след измиването и. В нишата под предното стъкло също е пълно с кал, не само с листа.
  8. Вчера
  9. joro-120L

    Да поздравим приятел с песен!

    Мерси Влади. Правилно си разбрал. Най-ценното пожелание е това. Само да уточня, за хората които не знаят, че не съм станал баща на 58, а имам внуче.
  10. @joro-120Lне знам как се отплеснах така. ЧРД на патерица! Да си жив и здрав още много години, за да можеш да се радваш на растящото (ако съм разбрал правилно) семейство! Наздраве!
  11. joro-120L

    Смяна калник

    Ники, калта се вкарва от колелото, а листата - от нишата на предното стъкло. Защо се заблуждавате, че кал влиза от предното стъкло. В темата за моя Супърб го коментирахме това и Миро @tuningmania твърдеше същото. Или някой ви хвърля пръст с лопатата на предното стъкло, та да влезе в калника. Не знам какви примери да давам вече, за да разсея това твърдение. И по-горе съм го написал - между веждата на калника и пластмасовия подкалник има фуга. От там кал, пясък и каквото се сетите се набива от колелото.
  12. niki

    Смяна калник

    Определено събирането на кал на това място е проблем на всички вагове, та дори и на ауди от времената на голф 3 насам. Голф 4, Голф 5, Леони, Полота, А4 Б6 и други го имат проблема. Шкодите ясно. Вкарва калта от нишата под предното стъкло, точно заради това има и листа, не е само кал. На моята шкода всяка есен и пролет ги чистех, но това не спаси калника. Имам и калобрани, те даже май влошиха нещата.
  13. Благодаря ти! Това е класика и любимо мое парче. Иначе за C.C. Catch, заповядай
  14. Приятелю.....защото действително съм объркан. Повредата ПРИЗРАК (ако може така да се каже) се появява рядко. Обикновенно сервизите гледат на такива положения с "проба-грешка" и започват от по скъпичките части. Следователно=нерви и време. Запитах се към един майстор, той ми отговори че ако повредата започне да се получава много по често, ще се намери по лесно, и ме отпрати. Просто като се направи нещо, няма как да се тества незабавно. Логично е това че ако нафтата се връща към резервоара или поема въздух от някъде, естественно ще има такива проблеми. Но такъв клапан за обратно връщане аз не можах да издиря. И понеже повредата не се явява често и не ме тормози много за сега, аз си гледам да си я издиря сам, може би де..... Действително причината е друга, но мисля че и дпф влияе на тоталното положение, и ако е празна дпф сажди кутията, пали незабавно. Поне така го установих за последните 2000км пробег. Благодаря за коментарите.
  15. winrg

    OCTAVIA 2, VRS пуши бяло, регенерации

    Ако DPF само е изключен, но не е махнат ще продължи да се пълни със сажди и в един момент колата ще спре да върви.
  16. Лъвчо, не знам защо си ми реагирал с объркване. Тези неща са ти написани от трима колеги преди година. Нещо направи ли по въпроса. Аз само подкрепям тяхното мнение и го припомням. Търся по-логични неща от натрупването на сажди. Ако не се справяш сам, има сервизи. Пепи, не съм запознат с принципа на действие на съвременните системи за впръскване. Не мога да взема отношение по написаното от теб. Само знам, че при по-старите дизели има такъв клапан, който не дава на нафтата да се връща в резервоара. Ял съм му попарата с един Камаз 6х6. По памет, беше на тялото на горивния филтър. Какво пречи и новите да имат. п.п. В системата за високо налягане не може да влезе въздух. Ако там има пробив става страшно, всичко ще е в нафта и някой цилиндър може и да не работи. Въздух може да се засмуче само по трасето резервоар - ГНП, Рейл, ПД и т.н. Респ. ниското налягане. При дизелите с помпа в резервоара, мисля попадането на въздух е невъзможно, защото помпата бута. Трябва да свърши нафтата в резервоара. Ако има някакви неплътности, по-скоро ще има само теч. Въздух могат да засмучат старите дизели, които са с горивоподкачваща помпа или инжектор, намиращи се до ГНП.
  17. Последната седмица
  18. mugen

    OCTAVIA 2, VRS пуши бяло, регенерации

    Колата имаше магистрално каране на високи обороти, без ефект. Изключихме софтуерно ДПФ и ЕГР, спря да пуши и да вдига обороти. Остана съвсем леко треперене или люлеене на мотора на празен ход, което се дължи на дюзи, които няма да пипам изобщо т.к. си им е слабост на тези мотори, а и не го прави всеки път.
  19. Жоре, може и да греша, но това е дизел и помпата от резервоара само пълни филтъра. Реално налягането е от помпата на комън рейла. Та ме съмнява това да е проблема. По-скоро "утечка" в системата в частта високо налягане, където да засмуче въздух и съответно "чакането" да запали. Може и да греша, но все пак реших да споделя.
  20. Търси откъде се връща нафтата в резервоара. Не ги разбирам старт бутоните. Аз съм с контактен ключ. Щом като я задържиш на контакт/ти си знаеш как става/ и след това веднага пали, значи я няма нафтата. При контакт, помпата в резервоара работи и качва гориво.
  21. Levcho

    Уплътнения за врати и прозорци.

    Има ли вероятност стъдения въздушен поток да идва от пролуката където е закрепен предпазния колан, там където започва колана, в долната част на средната греда има доста голяма пролука.
  22. Да Жоро, може да си прав. Но понеже не можах да напредна по друг път, тръгнах да гледам по дпф филтъра, може да е една от причините.
  23. Привет Левчо, Не е от това. И други хора карат коли с ДПФ. Това какво общо има със саждите: /може и да не му обръщаш внимание. минах леко темата отново, за да си я припомня/
  24. Форумци привет. Мисля че намерих проблема. Следя все още но почти съм сигурен. Когато в ДПФ филтъра се насъберят по вечко сажди и дойде време да се горят, колата пали със закъснение. Придобих си ELM327-OBD и започнах да следя положението. Когато имам стойности над 70% сажди. Колата пали със закъснение. Установих също че гори сажди на 400км пробег.т.е. за 400км се пълни съответната кутия за сажди.
  25. sando2

    Поздрави и честитки!

    Честит рожден ден, бъди жив и здрав.
  26. Да и комплект, не са ползвани, запазвам за другата седмица тогава, поздрави.
  27. Мрежите и двете ли в комплект вървят за обявената цена? Ако е така - взимам ги. Само ако е удобно да помоля да ги взема следващата седмица, тъй като съм извън страната в момента. Благодаря предварително! Поздрави!
  28. Георги Желев

    Пробмел с Skoda Fabia 1.4 MPI 68 к.с 2002

    При мен за същия автомобил е бедна горивна смес. Смених датчик и се пооправи но още изписва бедна смес. Отиди на елкон. Ако си открил проблема ми пиши.
  1. Зареди още активност
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.