Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Цялата активност

Този поток се обновява автоматично

  1. Днес
  2. Вчера
  3. zloQQ

    OCTAVIA 2, VRS пуши бяло, регенерации

    460К и филтъра е станал на камък... То, вероятно, по-рано се е случило, но пак - доста е изкарал. @mugen, сподели к'во - що направи ако е удобно. Имам същата кола (CEGA, ръчка), но още не е стигнала 260К. Та да знам, какво да очаквам ако почне да припушва като при теб.
  4. C2H5OH

    Shotik

    За съжаление не съм в България, но си мисля, че би било редно група от форума да го изпрати в последния му земен път. Предлагам го само, но ако бях в България на драго сърце бих го организирал, включително и нещо клубно да го съпътства. Все пак Тошко беше ветеран в клуба, а беше и един прекрасен човек.
  5. PRR

    Shotik

    Лека му пръст! Добър човек беше!
  6. joro-120L

    Shotik

    Не се познавахме лично, но си комуникирахме на лични съобщения и по Скайп. Беше отдавна. Може би над десет години. Имахме общи интереси около реставрации. Той се занимаваше с велосипеди. Имаше Шкода, мисля Фелиция. Беше локомотивен машинист на дизел 06-та серия. Моята детска мечта беше да стана такъв. Имахме общи теми на разговор. Разказваше ми за посещението си в Япония и др. неща, които вече не си спомням. Добър, отзивчив човек. Съпричастен и готов да помогне. Почивай в мир Тоше.
  7. zloQQ

    Shotik

    Светъл му път и мир на душата му! Благ човек беше...
  8. C2H5OH

    Shotik

    Здравейте колеги. Една неприятна новина. Нашият колега и човек с огромно сърце Тодор Георгиев (shotik) ни е напуснал. Мир на праха му https://www.facebook.com/share/p/9Cs7v6WtizGduKpb/
  9. niki

    Смяна калник

    Ти когато наливаш с шишето има голям дебит. А когато тече от дъжд е по-малък.
  10. joro-120L

    Смяна калник

    Добре, в този случай важат десетте процента: Обърни внимание на фугата. Не съм гледал при Октавия как е. При мен фугата е по цялата арка на калника. Така че, калобрана не предпазва напълно. Ники, а случайно ли е според теб местоположението на калта, което е точно срещу фугата, в долния ъгъл на калника. Специално съм пускал вода през кората на чистачките за проверка проходимостта на отводняването и оттичането излиза в страни от това място. А то е - преди свивката на подкалника, посока към двигателя. п.п. Само не ме питай защо тогава има листа там. В движение става течение в подкалника и са се наместили в ъгъла.
  11. skodafen

    Проблем със системата за екология (DPF)

    Не зная при ваг как е говорих с майстор за друга марка той твърди ,че софтуерно изключване на егр няма да повлияе негативно на дпф, дори той го бил махнал от неговите автомобили
  12. Деян

    Проблем със системата за екология (DPF)

    В повечето случаи казват, че при тези двигатели е ЕГР охладител. Изхглежда ето така: Но цената му не ми харесва
  13. skodafen

    Проблем със системата за екология (DPF)

    Не съм 100% сигурен но май се дължи на егр
  14. niki

    Смяна калник

    Жоро, не можеш да ме убедиш. Поне за мен това не е вярно. На Голф тройките (2бр), които съм имал и имам няма как да влезе от колелото, а се пълни с кал. Как става този номер? Освен това моята Октавия от 2016 насам беше с предни калобрани. Те затварят всичко и въпреки това се пълни с кал, без разлика със/без калобрани.
  15. venll

    Смяна калник

    Всяка пролет, откачах посланика и основно изчистване на пясъка и калта. Падаше около 2 шепи боклуци. Чаках да изсъхне и след това с body 950. И така до другата пролет. Проблеми не съм имал. Само първият път използвах ръждопреобразувател и грунд.
  16. Здравейте! Колата е Golf 7 с двигател 1.6 тди 110 коня. За втори път ми светва лампата за двигателната електроника. Първия път я угасих и един ден карах без да светне. Днес пак светна и не съм я чел още. ПРедполагам, че е същата. А големия проблем е, че светне ли няма ускорение. А ето и грешката: 1 Fault Found: 23960 - Particulate Trap Bank 1 P2002 00 [11101100] - Efficiency Below Threshold MIL ON - Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Priority: 2 Fault Frequency: 7 Mileage: 267204 km Date: 2024.04.17 Time: 20:27:34 Engine RPM: 1299.50 /min Normed load value: 38.8 % Vehicle speed: 66 km/h Coolant temperature: 88 C Intake air temperature: 17 C Ambient air pressure: 910 mbar Voltage terminal 30: 14.429 V Unlearning counter according OBD: 40 Particle filter: air pressure sensor 1 bank 1: raw value: 4.0 mbar Exhaust recirculat.2: different.press.sens.1 bank 1: raw value: 41.2 mbar Par.fil: diff.pr.sens.1 bank 1: offset: 0.0 mbar Particl.filt.: differential pressur.sensor 1 bank 1: dyn.offset: -9.3 mbar Outside temperature sensor 1: B1: raw value: 7.0 C Particle filter: soot mass measured: -2.09 g Particle filter: soot mass calculated: 5.31 g Readiness: N/A
  17. joro-120L

    Смяна калник

    п.п. ако тези аргументи не помогнат, давам пример със 120ката. Изпълнението е различно и след отваряне на предния капак, като на тепсия се вижда какво влиза през отворите му. Има открит улей под него в багажното отделение с гумени тръбички в двата му края за отвеждане на водата. Освен листа, нищо друго не съм видял. С уточнението, че там не влиза вода от предното стъкло. Това са вентилационни отвори за парното. Може да има кал. От прах, въздушни течения от Сахара и при миене на стъклото, което е замърсено от преден автомобил. Но, съотношението е нищожно. Напр. 10/90 в полза на колелото.
  18. joro-120L

    Смяна калник

    Ники, имай предвид, че при каране в мокро време, част от тази кал излиза през отвора за оттичане на водата от предното стъкло, защото колелото блъска и вода вътре. Все едно си насочил струйката на автомивка. Аз, като ги чистих, пръстта беше с едрина на мляно кафе и яко сбита. Водата, която влиза през кората на предното стъкло също спомага, макар и частично за отмиването на калта. Достатъчно е да се погледне при каране в мокро време коя част на автомобила е кална и да се видят подкалниците и калобраните какво има налепено по тях. До половината на вратите е леш, от там нагоре свети.
  19. vladkant

    Смяна калник

    Подкрепям мнението на @joro-120L, защото след като се качвам на вилата където пътя няма асвалт и е абсолютен офроуд, на автомивката задължително наблягам да изчистя калта от там. И винаги излиза калищак от пътя към вилата. Определено гумите набиват кал в подкалника.
  20. niki

    Смяна калник

    Ако набива кал от гумата, мястото щеше да се пълни за една седмица през зимния сезон. А запрашеността примерно в София е толкова голяма, че колата става кална за 24 часа след измиването и. В нишата под предното стъкло също е пълно с кал, не само с листа.
  21. Последната седмица
  22. joro-120L

    Да поздравим приятел с песен!

    Мерси Влади. Правилно си разбрал. Най-ценното пожелание е това. Само да уточня, за хората които не знаят, че не съм станал баща на 58, а имам внуче.
  23. @joro-120Lне знам как се отплеснах така. ЧРД на патерица! Да си жив и здрав още много години, за да можеш да се радваш на растящото (ако съм разбрал правилно) семейство! Наздраве!
  24. joro-120L

    Смяна калник

    Ники, калта се вкарва от колелото, а листата - от нишата на предното стъкло. Защо се заблуждавате, че кал влиза от предното стъкло. В темата за моя Супърб го коментирахме това и Миро @tuningmania твърдеше същото. Или някой ви хвърля пръст с лопатата на предното стъкло, та да влезе в калника. Не знам какви примери да давам вече, за да разсея това твърдение. И по-горе съм го написал - между веждата на калника и пластмасовия подкалник има фуга. От там кал, пясък и каквото се сетите се набива от колелото.
  25. niki

    Смяна калник

    Определено събирането на кал на това място е проблем на всички вагове, та дори и на ауди от времената на голф 3 насам. Голф 4, Голф 5, Леони, Полота, А4 Б6 и други го имат проблема. Шкодите ясно. Вкарва калта от нишата под предното стъкло, точно заради това има и листа, не е само кал. На моята шкода всяка есен и пролет ги чистех, но това не спаси калника. Имам и калобрани, те даже май влошиха нещата.
  1. Зареди още активност
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.