Цялата активност
- Последния час
-
@JORDITO A каква е разликата между 3V0920790A и 3VD920790A Е ясно, че не можеш да го върнеш. Ама и не е 3к Ще видя какво ще направя, че имам диференциал да боря преди това. Огромно благодаря за съдействието ти.
- Днес
-
Позагледах тестовете на този човечец и ... При почти идеалните условия за електричка в Норвегия и Швеция, с електричката се пристига с минимум 30мин по-бавно от бензин (дизел изобщо не се коментира), нормално час+ отгоре. Същото в Германия ще отнеме часове отгоре
-
dontarion started following КУПУВАМ ХИДРАВЛИЧНА ПОМПА за Шкода Фабия комби, 2003 г., бензин, 101 к.с.
-
КУПУВАМ ХИДРАВЛИЧНА ПОМПА за Шкода Фабия комби, 2003 г., бензин, 101 к.с.
dontarion публикува тема в Купувам...
ТЪРСЯ ХИДРАВЛИЧНА ПОМПА за Шкода Фабия комби, 2003 г., бензин, 101 к.с. Досега съм пробвам неуспешно две помпи. Оказа се (по думите на друг майстор), че трябва OEM номера на помпата, която ще монтирам, да съвпада напълно с номера на старата ми неработеща помпа. А именно, номерът трябва да бъде: “VWAG 6Q0 423 155S”. Марка “Koyo”. Много е важно последните символи да съвпадат: “…155S”. Ako има някой, който може да ми предложи хидравлична помпа с точно такъв номер, пишете ми на лични или се обадете на 0876570056 ! -
PRR started following Национален Шкода събор 2024 - с. Рибарица, 7-9 юни 2024г.
-
Национален Шкода събор 2024 - с. Рибарица, 7-9 юни 2024г.
PRR отговори на Шкода клуб България's тема в Национални срещи
Аз пък си резервирах спането и почвам обратното броене -
днес ме ожулиха , помести ме , никаква реакция . Жената зад мен вика "Снимай го!" . Какво да снимам червен джип, ме е е жулнал на сфетофар и седи ..... Добре, че беше с пластмасова лайсна и го изчистих с разтворител.... , макар че остана леееееекичко да се вижда.
-
То щото в Китай ще го върнеш . Ама у шестък
-
@ghost_rider ме подсети, ако имаш двойно заключване, което е за деца и домашни любимци, (след като заключиш сс дистанционното, след 2-3 секунди заключваш втори път, така изключва датчиците отвътре и алармата отчета единствено отваряне на врата, а колята е заключена) пробвай с него да видиш дали ще има ефект. По скоро е от микроключетата при мен. Имах същият проблем с една от всичките врати (не помня коя), и след смяна на микроключето се оправи. И от мързел и недостиг на време, останалите микроключета ми седят в куфара и няма кой да ми ги смени
-
bmanov1984 се регистрира във форума
-
Някой беше писал, но не помня дали за Октавия 1, че е махнал корите и уплътненията отвътре покрай вратите и на колоната, но мисля, че и седалките трябваше да се махнат. Предна дясна врата вероятно няма ключалка, та не става с ключа. Моя съвет е да се зареди акумулатора или да се правят опити за отключване заключване от вътрешните бутони при запален двигател, за да е по-високо напрежението и да може моторчето да преодолее съпротивлението, защото при нагар по колектора или износени четки се получава точно това, моторчето няма сила да задвижи механизма и вратата или не се заключва или не се отключва. Същия метод ни спаси през 2015 година със задна дясна врата на един Туран. Успя да се отвори и веднага се предприеха действия по смяна на моторчето, без да заключваме отново. Най-малко трябва да се откачи буксата и да се заключва ръчно само от бутона докато се смени моторчето. Тогава се отключва при дърпане на дръжката отвътре. Почистване на нагара е временно решение, затов най-добре да се смени моторчето. @vladkant, предполагам и при теб е същото положението. Видимо няма причина да не работи, но се случва от време на време. Влияе се и от околната температура. Странното при теб е, че се отварят отвътре, може би не ти работи двойното заключване против крадци. На Фабията на баща ни, брат ми скоро смени едно от задните моторчета поради същата причина. Забележка! Детската защита няма отношение към проблем с неотваряне отвън на задните врати. Неколкократно съм чел мнения, на хора, които от глупост след като отворят вратата отвътре, решават да пипнат детската защита, мислейки че тя е причината, затварят и съответно вратата спира да се отваря и отвътре. И после започва питане как да я отворя без да я счупя? Отговора обикновено е, минус 1 кора (която трябва да унищожиш, за да получиш достъп) или "любимпто ми" - иди на майстор.
- 5 мнения
-
- 1
-
Продавам Skoda Octavia III, юли 2013, 1.6/105 к.с.
РусенскоВарено отговори на kokotzarq's тема в Продавам автомобил Шкода
Здравейте. Пропуснали сте да посочите цената, на която продавате Октавията. Колата изглежда много добре. Успех с продажбата. -
idd91 се регистрира във форума
-
kokotzarq started following Продавам Skoda Octavia III, юли 2013, 1.6/105 к.с.
-
Продавам Skoda Octavia III, юли 2013, 1.6/105 к.с.
kokotzarq публикува тема в Продавам автомобил Шкода
Автомобилът е със сменен съединител 08. 2023, нови накладки и дискове - 08. 2023, сменено масло - 02. 2024. С нови зимни гуми и комплект употребявани летни. Два ключа. Коментар на цената е възможен след оглед. Пробег 253545 км. -
В официалният отговор от Еуратек се казва че: - сумата от 3000лв. се заплаща 100% авансово - срокът на доставка е 15 дена - ако автомобилът не е оборудван с такова табло, клиентът подписва съгласие за несъвместимост с неговият автомобил - ако има проблем с таблото НЕ може да бъде върнато и то НЕ е обект на гаранция. Емии... за 3000лв - толкова.
-
Врътката е къртене....предните врати (а и задните), имат винтчета долу ниско и от предна и задна колона- тоест се падат вътрешно между колоната и вратата. Имаше доста теми изписани, но не помня дали някой беше споделил как и дали е успял да махне кората при затворена врата. Аз лично не веждам начин без да се изкърти кората, единствено винтовете които държат ръкохватката..... Надявам се някой по запознат да даде идея за махане на кората. Иначе продължавам да препоръчвам щракане с дистанционото и отключване и заключване с ключа докато не се отвори. Също така и от вътрешната отварачка на вратата
-
За коя октавия говорим? Май при МК1 имаше някаква врътка да се отвори кората покрай седалката и там да се стигне до бравата. Имал съм го и аз този проблем и наистина е трудно разрешим. При мен леко изкачаше бутона отвътре и май с хващане успях да го отворя. Забелязъл съм, че проблема в повечето случай е от малкото жило което се закача за външната дръжка. Ако е хлабаво -лошо, ако пък е преопънато пак лошо.
-
Пак отсвири това, което ти подавам. Сега си е за сега. Ако не се справиш тези дни, на срещата ще го мислим. Ситуацията от преди три месеца - изгорели къси от презареждане на алтернатора. Или, подаване на високо напрежение. При измерване минаваше 16V. После Роската откри разкачен кабел от реле-регулатора. Странното е, че е с външен регулатор, а при мен е вграден в алтернатора. Тип Фаворитов 55А. Така е на последните задномоторни. Има и разлика в алтернаторите. При него е старото изпълнение, а колите са в една година на производство. Или някой е правил свободни съчинения, но си изглежда фабрично, а и колата е на малко км. Оригиналните от тези години са алуминиеви, боядисани в черно и много меки. Аз ще ти дам хром-никелови. Алпака брачед. От по-старата генерация. Свалял съм ги навремето, когато ги имаше по моргите.
-
Имах го с предна лява и задна дясна. Заключваш и отключваш докато отключи. Пробвай с ключа и с дистанционното. При мен се отблокираше след неколкократни отключване и заключване. Решение не съм намерил, предна лява ми го е правила два пъти на заключено положение, като след разглобяване на бравата не съм открил причина да блокира. И двете врати, ги отварям ръчно от вътре без проблеми когато блокират
- Вчера
-
Дойде време да се похваля - Škoda 120L
Rosen Raychev отговори на Rosen Raychev's тема в 105, 120, 130
Тя сагата продължава, онзи ден ми изчезна левият само, но не съм имал време да я погледна, само се оказа, че не е крушка. А пък лайстните за момента съм сложил нейните си оригинални, обаче са адски криви. -
Надежден бензинов двигател за Шкода-Октавия над 1.4 обем и след 2008г.
РусенскоВарено отговори на Октавия's тема в Octavia
В О3 след 2015 и 1.4TSI 150 к.с. е ОК, напълно достатъчен е като динамика и учудващо икономичен при всякакви условия, изключая скорости над 180 км/ч, от личен 8 годишен опит го казвам. -
Надежден бензинов двигател за Шкода-Октавия над 1.4 обем и след 2008г.
zloQQ отговори на Октавия's тема в Octavia
Е, дай бюджет ориентировъчно поне, че да видим за коя генерация се класираш. 1.8Т има в Октавия 1, 2, 3...В О1 е ОК, в О2 не (повечето), в О3 е ОК- 8 мнения
-
- 1
-
Iron Maiden - Fear of The Dark (HQ).mp4
-
Има още какво да се желае. Пропусна късите. и подаръкът е: лично моите перфектни кори, с които колата е излязла от завода, с монтирани от мен говорители. Гонейки оригинална визия изхвърлих кастофона и ги смених с други. Не съм и допускал тогава, че ще се разделя с тях, ама знае ли човек... Заслужи си този жест. п.п. на предстоящата среща ще ти донеса и лайстни за тавана.
-
Отново имам повод да черпя. Ще има и швейцарски шоколад.
-
Надежден бензинов двигател за Шкода-Октавия над 1.4 обем и след 2008г.
skodafen отговори на Октавия's тема в Octavia
Октавия 1 е доста здрава но проблемът вече са и годинките в случая над 20 и от там проблемите вече изгнили предни калници тръгнали прагове като цяло има малко предлагане на пазара бих казал че трудно ще се намери читава да не говорим че ще нужен и сериозен финансов ресурс за стягане и поддръжка октавия 2 е по-добре като по-нов модел но и там 1.6 102 е доволно рядък (повечето са 1.6 и 2.0 fsi ) за това пък държи доволно високи цени особено от последните фейслифта винаги за справка отварям немското мобиле най евтината феслифт https://link.mobile.de/MZtQLJ3pLaYDeJdZ7 Но имай в предвид че не особено динамичен даже си е доста тромав повече от 120 км/ч става поради шумен високите обороти -
"Имаме участник познал точното тело" БМВ -то малко му прегрели транзисторите и си ограничило скоростта
-
Krum77 started following diana_kraice
-
diana_kraice started following Krum77
-
1986, the final countdown started. 2024, the final countdown is still counting. Юли, нямам на CC Catch , затва-тва