Цялата активност
- Вчера
-
АлексС се регистрира във форума
-
Мерси Влади. Правилно си разбрал. Най-ценното пожелание е това. Само да уточня, за хората които не знаят, че не съм станал баща на 58, а имам внуче.
-
@joro-120Lне знам как се отплеснах така. ЧРД на патерица! Да си жив и здрав още много години, за да можеш да се радваш на растящото (ако съм разбрал правилно) семейство! Наздраве!
-
Ники, калта се вкарва от колелото, а листата - от нишата на предното стъкло. Защо се заблуждавате, че кал влиза от предното стъкло. В темата за моя Супърб го коментирахме това и Миро @tuningmania твърдеше същото. Или някой ви хвърля пръст с лопатата на предното стъкло, та да влезе в калника. Не знам какви примери да давам вече, за да разсея това твърдение. И по-горе съм го написал - между веждата на калника и пластмасовия подкалник има фуга. От там кал, пясък и каквото се сетите се набива от колелото.
-
Определено събирането на кал на това място е проблем на всички вагове, та дори и на ауди от времената на голф 3 насам. Голф 4, Голф 5, Леони, Полота, А4 Б6 и други го имат проблема. Шкодите ясно. Вкарва калта от нишата под предното стъкло, точно заради това има и листа, не е само кал. На моята шкода всяка есен и пролет ги чистех, но това не спаси калника. Имам и калобрани, те даже май влошиха нещата.
-
милко божков се регистрира във форума
-
Благодаря ти! Това е класика и любимо мое парче. Иначе за C.C. Catch, заповядай
-
Иван Вълков се регистрира във форума
-
Загадка за палене със закъснение (3-4 секунди) - 1.6 TDI-105кс
Levcho отговори на Levcho's тема в Octavia 3
Приятелю.....защото действително съм объркан. Повредата ПРИЗРАК (ако може така да се каже) се появява рядко. Обикновенно сервизите гледат на такива положения с "проба-грешка" и започват от по скъпичките части. Следователно=нерви и време. Запитах се към един майстор, той ми отговори че ако повредата започне да се получава много по често, ще се намери по лесно, и ме отпрати. Просто като се направи нещо, няма как да се тества незабавно. Логично е това че ако нафтата се връща към резервоара или поема въздух от някъде, естественно ще има такива проблеми. Но такъв клапан за обратно връщане аз не можах да издиря. И понеже повредата не се явява често и не ме тормози много за сега, аз си гледам да си я издиря сам, може би де..... Действително причината е друга, но мисля че и дпф влияе на тоталното положение, и ако е празна дпф сажди кутията, пали незабавно. Поне така го установих за последните 2000км пробег. Благодаря за коментарите. -
pavelmarkov се регистрира във форума
-
Ако DPF само е изключен, но не е махнат ще продължи да се пълни със сажди и в един момент колата ще спре да върви.
- 3 мнения
-
- 1
-
Здравейте , колеги . Тъй като имам шкода фабия 101коня Бих искал да попитам дали турбото от фабия vrs ще стане на моята ! Благодаря !
-
Владимир99 се регистрира във форума
-
Загадка за палене със закъснение (3-4 секунди) - 1.6 TDI-105кс
joro-120L отговори на Levcho's тема в Octavia 3
Лъвчо, не знам защо си ми реагирал с объркване. Тези неща са ти написани от трима колеги преди година. Нещо направи ли по въпроса. Аз само подкрепям тяхното мнение и го припомням. Търся по-логични неща от натрупването на сажди. Ако не се справяш сам, има сервизи. Пепи, не съм запознат с принципа на действие на съвременните системи за впръскване. Не мога да взема отношение по написаното от теб. Само знам, че при по-старите дизели има такъв клапан, който не дава на нафтата да се връща в резервоара. Ял съм му попарата с един Камаз 6х6. По памет, беше на тялото на горивния филтър. Какво пречи и новите да имат. п.п. В системата за високо налягане не може да влезе въздух. Ако там има пробив става страшно, всичко ще е в нафта и някой цилиндър може и да не работи. Въздух може да се засмуче само по трасето резервоар - ГНП, Рейл, ПД и т.н. Респ. ниското налягане. При дизелите с помпа в резервоара, мисля попадането на въздух е невъзможно, защото помпата бута. Трябва да свърши нафтата в резервоара. Ако има някакви неплътности, по-скоро ще има само теч. Въздух могат да засмучат старите дизели, които са с горивоподкачваща помпа или инжектор, намиращи се до ГНП. - Последната седмица
-
Колата имаше магистрално каране на високи обороти, без ефект. Изключихме софтуерно ДПФ и ЕГР, спря да пуши и да вдига обороти. Остана съвсем леко треперене или люлеене на мотора на празен ход, което се дължи на дюзи, които няма да пипам изобщо т.к. си им е слабост на тези мотори, а и не го прави всеки път.
-
Загадка за палене със закъснение (3-4 секунди) - 1.6 TDI-105кс
PRR отговори на Levcho's тема в Octavia 3
Жоре, може и да греша, но това е дизел и помпата от резервоара само пълни филтъра. Реално налягането е от помпата на комън рейла. Та ме съмнява това да е проблема. По-скоро "утечка" в системата в частта високо налягане, където да засмуче въздух и съответно "чакането" да запали. Може и да греша, но все пак реших да споделя. -
Загадка за палене със закъснение (3-4 секунди) - 1.6 TDI-105кс
joro-120L отговори на Levcho's тема в Octavia 3
Търси откъде се връща нафтата в резервоара. Не ги разбирам старт бутоните. Аз съм с контактен ключ. Щом като я задържиш на контакт/ти си знаеш как става/ и след това веднага пали, значи я няма нафтата. При контакт, помпата в резервоара работи и качва гориво. -
Има ли вероятност стъдения въздушен поток да идва от пролуката където е закрепен предпазния колан, там където започва колана, в долната част на средната греда има доста голяма пролука.
-
Загадка за палене със закъснение (3-4 секунди) - 1.6 TDI-105кс
Levcho отговори на Levcho's тема в Octavia 3
Да Жоро, може да си прав. Но понеже не можах да напредна по друг път, тръгнах да гледам по дпф филтъра, може да е една от причините. -
Загадка за палене със закъснение (3-4 секунди) - 1.6 TDI-105кс
joro-120L отговори на Levcho's тема в Octavia 3
Привет Левчо, Не е от това. И други хора карат коли с ДПФ. Това какво общо има със саждите: /може и да не му обръщаш внимание. минах леко темата отново, за да си я припомня/ -
Sevilay Mustafa се регистрира във форума
-
Загадка за палене със закъснение (3-4 секунди) - 1.6 TDI-105кс
Levcho отговори на Levcho's тема в Octavia 3
Форумци привет. Мисля че намерих проблема. Следя все още но почти съм сигурен. Когато в ДПФ филтъра се насъберят по вечко сажди и дойде време да се горят, колата пали със закъснение. Придобих си ELM327-OBD и започнах да следя положението. Когато имам стойности над 70% сажди. Колата пали със закъснение. Установих също че гори сажди на 400км пробег.т.е. за 400км се пълни съответната кутия за сажди. -
Честит рожден ден, бъди жив и здрав.
-
Да и комплект, не са ползвани, запазвам за другата седмица тогава, поздрави.
- 4 мнения
-
- 1
-
thebestback се регистрира във форума
-
Мрежите и двете ли в комплект вървят за обявената цена? Ако е така - взимам ги. Само ако е удобно да помоля да ги взема следващата седмица, тъй като съм извън страната в момента. Благодаря предварително! Поздрави!
-
При мен за същия автомобил е бедна горивна смес. Смених датчик и се пооправи но още изписва бедна смес. Отиди на елкон. Ако си открил проблема ми пиши.
-
Прави впечатление Шкода 100. Много добре и детайлно реставрирана. Особено, като знаем какво е положението с намирането на части в момента. Поздравления за собственика! Даже и гумите са като оригиналната шарка от завода. Ако трябва да бъда по-точен, с такива гуми са били 1000МВ и първите Шкода 100 в началото на 70те години - модела с външните дръжки на вратите и надпис в средата на предната маска. Тази е от по-късните и шарката на гумите вече е друга, но това няма значение. Отлично завършват автентичната визия на автомобила. п.п. и котешки оченца за закрепване на рег. табели. Отпред зелени, отзад би трябало да са червени. Досущ като едно време. (това са болтове със светлоотразителни глави. даваха ги в КАТ с номерата)
- 5 мнения
-
- плевен
- плевенска област
- (и 2 още)
-
Георги Желев се регистрира във форума
-
Чистачките продадени
-
graovtsi се регистрира във форума
-
maiorazzz се регистрира във форума
-
С малко закъснение, ама пусто, в друга часова зона съм, та...ЧРД! Жив, здрав и всеки ден да имаш поводи за усмивка! Ще си сипя за твое здраве, да знаеш! Наздраве!
-
Благодаря за пожеланията и отделеното внимание. След тях, посрещам празника с още по-добро настроение. Вдигаме чаши и за ваше здраве! Почтена възраст, Ице. Времето не прощава. Следва закономерният си ход. Дядо Гошо побелява... и уж помъдрява. Благодаря за пожеланията в типичният ти неподражаем стил! Обичам шкембе чорба. С много оцет и чесън! ... и бира. Само си мечтая. В къщи няма кой да ми я направи. Поздрави на Всички! Бъдете живи и здрави!