Jump to content
Ако имате проблем с вход във форума, моля кликнете и прочетете. Прочетете повече... ×
skoda-auto.bg     autozone.bg

Цялата активност

Този поток се обновява автоматично     

  1. Последния час
  2. Днес
  3. Здравейте, оглеждаме една шкода от 2015 дсг, на 150 000 хиляди. Може ли да ми споделите интервалите за смяна на ремъци, ролки и колко горе долу искрават сединителите на дсг-то. Благодаря!
  4. komitoff

    Данъка за стари автомобили

    Миналата година, около 260 лв. Тази година 103.28 лв. ЕВРО5 е колата. И едно лично мое мнение - повишаването на данъка на старите коли няма да доведе до намаляване на замърсяването. Резулттът е единствено повече пари за крадливите общинари.
  5. Алекси Георгиев

    Данъка за стари автомобили

    Моя от 103лв. е на 116лв. Евро 3 125 коня. Повече от НЕдоволен съм.
  6. 121000 км. Обслужен само в ЕТ. Кожен салон мултимедия. https://mobile.bg/11553264346443883 Цена за форума 19200 лева. 
  7. Твърдата гума означава, че повече неравности от пътя ще стигат до окачването, т.е. ще има елемент на "разбиване". Но тия коли не са Шкодите от 70-80те, при които предницата си беше кашкавалена. Не вярвам да и навреди. По-скоро ми е интересно да опишеш какво имаш предвид под "ужасно твърда гума" ? И какъв размер са тези гуми?
  8. виктор вичев

    Теч на течност за чистачки в краката

    Има решение на проблема след като получих информашия от хора работещи в Еуратек.Реших че няма да свалям таблото и да ремонтирам стария маркуч,а пекарах нов от помпичката до прага от страната на шофьора ,от там минава маркуча за задното стъкло и ще го муфирам там.Благодаря на отзовалите в темата.
  9. Вчера
  10. markoni120

    Избор на Шкода.

    Колега имам шкода Фабия 2 фейс комби 1,6 CR 75 к.с. супер двигател и ако намериш читава ще си супер доволен. Друг двигател за ф 2 е 1,4 86 к.с. без турбо много тих двигател и здрав. Но пак всичко е до късмет
  11. Порових се малко и ето какво има около макферсоните: 20 – 1J0 412 359 – cap https://www.avto.bim.bg/Kapachka-za-makferson_pr69777.html 16 – 1J0 412 319 C – stop https://www.autodoc.bg/jp-group/8174746 21 – 1H0 412 365 A - threaded bush https://www.autodoc.bg/febi-bilstein/1874062 18 – 1J0 412 331 C - suspension strut storage https://www.autodoc.bg/lemforder/1256798 14 – 1J0 412 249 - deep groove ball thrust bearng https://www.autodoc.bg/lemforder/1251221 28 – 1J0 412 311 - distance piece for models with heavy duty suspension 19 – 1J0 412 341 – upper spring disc https://www.autodoc.bg/swag/7312889
  12. Определено ти са за смяна тампоните.
  13. Капака в ляво на двигателя. Мисля, че и веригата върви там.
  14. zloQQ

    Данъка за стари автомобили

    Днес минах и си платих данъка (район Красна поляна в София ако има значение). 125 kW/170 к.с. CR във Octavia vRS 11.2009 с евро 5А - 113 лева. Миналата година беше към 325 лева - повече от доволен съм
  15. zloQQ

    Питане относно октавия 2

    Като по-добри се славят дизелите. За проблемите при 1.8 и 2.0 tfsi има писано много, че дори и теми тук със снимки от ремонти с не малко капиталовложения. Т’ва не значи, че няма читави бензинов. Ако намериш такъв - ще можеш да ѝ се радваш доста. А ако 200 коня са ти малко - лесно се увеличават за още радост от шофирането. Просто...късмет трябва при покупка “втора ръка”. Пускай линкове към обявите, които следиш - да помагаме ако можем. Успех!
  16. The Best Forman

    Избор на Шкода.

    Ице , на Фабия 2 има 1.6 бензин , който лесно се газифицира и около 90 к.с.(за него говоря) ... има и 1.2 ТСИ , ама там газта е равно на проблеми
  17. The Best Forman

    проблем с комфорт модула на Фабиа 6Y

    Имал съм , но моята нямаше аларма и респективно заключвах ръчно. Придружаващите симптоми бяха , че след изваждане на ключа от волана не светва плафона ... тогава си реших проблема с обилно промиване на патрона на волана с течност за размразяване на ключалки. В механизма на контактния ключ има микроключе , което казва на модула има или няма ключ и съответно пуска / спира модула на дистанционно отключване.
  18. Чушкопек

    Избор на Шкода.

    @Izolini Благодаря! Блаогдаря и на двама ви за мненията. Всъщност съм доста спокоен шофьор, ако това има значение. С фиата така или иначе си се тътря макс с до 140км. / ч. на магистралата. Все си мислих, тъй като нямам реална съпоставка, че горе долу ще са на една возия Явно наистина ще трябва да пробвам, преди да се хвърлям.
  19. Izolini

    Избор на Шкода.

    Гена, може. Поне Фабия 1, 1,2 64кс може. От трета, ама може. Майтапа на страна. @Чушкопек, първо добре дошъл в нашия форум! Второ - ако се преместиш от 80 КС турбодизел на 70 КС бензинов астматик с газ ще си прокълнеш живота! Ще намразиш марката. Трето - 1,4 тди върви много по-добре, но шума е ужасен. На финала - в същност Евгени е прав, търси 1,6 тди.
  20. mutnoto

    проблем с комфорт модула на Фабиа 6Y

    Аз имам същия проблем. Нямам никакво решение. Моля някой да изрази мнение.
  21. tuningmania

    Петъчни "кафе" срещи

    До "ВСИЧКИ" - И аз ще намина
  22. komitoff

    Pepino Racing Team

    Много точен!!! Рядко има такива хора.
  23. The Best Forman

    Избор на Шкода.

    Не съм карал 1.2 , но Фабия 1 1.4 68 к.с. с четири човека и климатик твърдо не може да доускори от сто . Лично мое мнение ако твърдо си се ориентирал към Фабия - разгледай обявите за мк2 1.6 . Успех в избора!
  24. rosen1919

    Трудно пали

    Благодаря ви за 20 лева няма и да го мисля ще го сменя
  25. Чушкопек

    Избор на Шкода.

    Здравейте, колеги! Не знам дали темата е за тук, но простете невежеството ако не е. Дойде време за смяна на стария таралясник. Минах през куп модели, марки, възможности, но в крайна сметка се ориентирах към шкода с бюджет около 6000-7000лв. Основната дилема в итнерес на истината беше между Шкода Фабия и Пежо 308( комбита). По-голямата част от времето шофирам из града, но лятото си попътувам - било то морета, балкани и прочие. В момента карам Фиат Стило 2002, ЖТД, 80 коня, като съм доста доволен от пъргавината на автомобила(аджеба устройва ме). В мометна съм се насочил към Шкода Фабия 1.2, 70к.с., с газова уредба, 2009г.(и двете обяви, които гледах са над 210000км.) Моля, има ли колеги с впечатления от колата? Прочетох куп теми, но повечето отговори са доста крайни в двете насоки. От това, че е барака и не може да се изнесе на кръговото, до това, че си е ок извънградско, и е доста пъргав автомобил. Има ли колега от Пловдив с такава/ подобна, който би откликнал за среща срещу бира? :D Също, натоварена с куче, гадже и багаж, и пуснат климатик, ще може ли това чудо да потегли на магистралата и да развие повече от 90км./ ч? Стана твърде дълго, извинявам се за разточителното писание, благодаря предварително на отговорилтие! Поздрави!
  26. Ванко

    Летни гуми - какви ?

    Момчета, Ванко хвърли камъка - обух я с Петлас клас BE, като на последното държах повече заради по-доброто сцепление на пътя...е ще се търка по-бързо, но аз не мисля да карам с тях повече от 3 сезона. Гумите+монтаж, баланс, смяна на фитили и изправяне на една джанта - 495лв.Исках Ханкук, но ми казаха, че били със стар дот, същото се оказа и Вредищейн с дот 2017г писна ми и им казах давай Петласа.Първи впечатления - ужасно твърда гума, но пък поне е за нишете пътища. Един приятел ми каза, че не било много хубаво да е твърда гумата, щото щяла да ми разбие предницата.Аз що си мисля, че е обратното?!
  1. Зареди още активност
×