Jump to content
Ако имате проблем с вход във форума, моля кликнете и прочетете. Прочетете повече... ×
skoda-auto.bg     autozone.bg

Цялата активност

Този поток се обновява автоматично     

  1. Днес
  2. Щом мотора не пипа маслото, защо искащ друго? На твое място бих продължил със същото масло през същите интервали
  3. Здравейте, колеги, Бих искал да попитам какво масло е подходящо за мотора на Фабия 2010 г. 1,9 ТДИ 105 к.с., като реалния пробег вече е 297500 км? До момента на всеки 15 000 км го подменях с 5w30 Longlife Castrol, Motul, Shell. Мотора не харчи масло и е в перфектно здраве. Като детайл да отбележа, че колата е с променен софтруер на мотора и е около 140 к.с., ако това е от значение. Благодаря, предварително за помощта.
  4. Jacky Adamov

    Аз и моята първа кола в живота SuperB 1 2005 2.8 V6

    @ID A: Благодаря много. Намерих някакъв 16гб архив, който е със кракнат софтуер и е някаква версия от 2017г. Свалям пък да видим.
  5. ID A

    Аз и моята първа кола в живота SuperB 1 2005 2.8 V6

    Търсиш онлайн ако намериш торент с ElsaWin или онлайн качено същото. Търси със Skoda service manual. Това е ръководството на VAG за цялата група.
  6. Jacky Adamov

    Аз и моята първа кола в живота SuperB 1 2005 2.8 V6

    Колеги има ли някъде Service Manual (не owners) за тази кола? Обърнах интернета и намерих само на едно място където ми искат 30 евро
  7. Здравей, @svi! Радвам се, че ти допада! Относно тунинга - силов е силно казано. Ако под силов (в случая) разбираме ремап, генерация и кулер, то бих казал, че и само ремап ще свърши достатъчно работа, защото на практика вече получаваш "нов" автомобил. Щом ме питаш, предполагам имаш 1.8 тси? Бих го засилил само, ако е от последните (ревизираните). Старите "масларници" - не бих. Дали има нещо измежду подобренията на моята кола, което да не ти препоръчвам? Не, няма. Всичко си струва или поне на мен си ми харесва какъв ефект се постига. Всяко от нещата има своя принос в общото представяне на колата. Самият аз преди да направя нещо доста мисля, чета, гледам клипчета. Поради това например няма да сложа по-голям интейк, защото си мисля, че при моя "сетъп" ефектът би се усетил само, ако ти е добре развита фантазията. При по-големи мощности, постигнати с по-голяма турбина (K04 хибрид, например), ъпгрейднат интейк вероятно би дал по-осезаема разлика заради по-големия въздушен дебит и премахването на някои рестрикции. п.п. Какво друго бих направил, но не мога - сваляне с пружини и минаване на още по-леки 17" джанти (ОЗ алегерита).
  8. Понеже не може да се редактира темата, правя поправка с този пост: подглавниците фабрично са четири, а не пет.
  9. Вчера
  10. Logrus

    Котета

    Привет колеги. Незнам дали е за тук, но вече незнам къде. Дъщеря ми намери две малки котенца - бебета. Прибрал съм ги за тази нощ, но няма как да ги задържим - утре ще трябва да ги върна на улицата Ако някой ги иска или знае къде да ги дам, за да се погрижат за тях ще съм благодарен. В момента са в с.Бистрица, София - утре мога да ги докарам навсякъде в рамките на столицата. Благодаря предварително и дано намерим тяхното местенце. 0885 901 678 - Чавдар
  11. SHOMATA

    Идея за ремонт шибидах?

    Да.И на мен ми направи първоначално впечетление, но някъде прочетох , че така трябва да е. За сенника- първо се сваля с тънка отверка капачето, после болтчето и се вади. За отзад - свалят се декоративните пластмаси на колонките с коланите и декорациите отзад на тапицерията /те са на щипки/.
  12. Темата е супер, дори ми подсили желанието за промени и по моята Шкода. Какво би ме посъветвал да направя от силовия тунинг и кое не.
  13. Dropkick murphys

    Идея за ремонт шибидах?

    Между другото забелязах че предната част на люка стои малко по ниско от задната,и отпред е леко(може би 2мм)отворен.Това нормално ли е,или е от годините.Не зе бях заглеждал до сега .
  14. Dropkick murphys

    Идея за ремонт шибидах?

    Значи предните са вече ок.Голям х...Тавана го разкачих само до плафона с управлението на люка,понеже не знам как се маха.Не успях да махна и пластинката на която сенника щраква,но ми се отвори достатъчно място.Както и предполагах тия гуми на края на маркучите бяха пълни до горе с пръст.Набутах ги навътре и с голям риск да не ги изтърва ги извадих от вътре през малката дупка.Извадих маркуча,проверих го дали не е спукан(между другото поне са сложили супер здрав маркуч)и го натиках обрато.Пуснах го обратно мако повече,докато се покаже долу през въпросната дупка,снадих ги,и пак малко със зор изкарах маншочето през отвора където си е.После снадих и горе.Задните не съм проверявал защото го дават пак обилни дъждове и трябваше да сглобявам по бързо.Там ще опитам с въздух мисля че може и да не са разкачени.
  15. Пичагата от сервиза в квартала, ми обясни че било много трудно и трябва да слезе половината кола, и че не можело как да стане и да си карам така. С връзки лично от партийни членове, намерихме нов сервиз (благодаря на всички замесени! ). В Понеделник ще звънна на човека, за да ми каже кога е свободен да отида. Варианта за гараж с канал остава , все още се търси, а ако човека се навие да я направи, направо ще почерпя агне на някоя Шкода среща!!!
  16. Драмата е решена и беше в дебитомера. След дълго дебнене на живи данни се оказа, че оригиналният дебитомер е със странен проблем. Не знам точно какъв, но всеки път щом входящият поток от въздух преминеше 36C и "екшъна" се появяваше. При движение, явно поради това, че моторният кош се обдухва и охлажда, веднага щом температурата паднеше под 36C, колата отново беше пушка. В крайна сметка взех дебитомер STARLINE, някаква тотално куча марка. Просто за да видя кво що. Монтирах го, колата работи, но неспокойно. На вторият път реших да го оставя за по-дълго време и ПУФ -магията се случи. Все едно се адаптира и заспа. И всичко вече е наред над месец.
  17. SunShine

    Парктроник модул локация?

    Благодаря, ще проверя.
  18. Алекси Георгиев

    Идея за ремонт шибидах?

    При мен точно това се беше запушило с кал. Продух го с компресор при един гумаджия - отгоре през отворите на шибидаха и гледах през този накрайник как изхвърляше гнас.
  19. ValeoG

    Проблем с диференциал Октавия 2 4х4 BMM

    Малко закъснах, но се налага да се местя по работа и нямах време да вляза. Аи по думите на мйсторите от сервиза не би имало проблем да се кара така дори и при не изключено ектрическо захранване и управление. Ще разбера всъщност след като го закача на някоя диагностика и ще споделя резултата. Все още търся работещ диф!!!
  20. Здравейте, Нови цени на частите : 1 . 4 бр Алуминиеви джанти Шкода 15 цола - 350 лв 2. Щора за багажник - 80 лв 3. Теглич - 50 лв ( без гредите ) 4 .Подлакътник - 60 лв
  21. 70 лв. - смяната при 1 познат.. 80лв. - клапан от шкода магазин на симеоновско шосе 114 50 лв. ми е настройката от Мартин,( незнам дали е чистил геометрията) ... но сега върви като луда .. Все 1 съм си взел друга кола ... и при ниски и при високи обороти и като я пържа до 220 км/ч ... Никакви ядове ... Грубо тотала на процедурата е 150-200 лв. ...
  22. А някаква ориентировъчна цена
  23. Последната седмица
  24. Здравей! Интересува ме цена на мултифункцииналния волан и лостчета от ляво с управление темпомата и дясно с функция управление на борд компютъра!
  25. mirizlivpor

    Октавия на метан

    Има, потърси из форума и ще намериш информация.
  26. Speedster

    Парктроник модул локация?

    Според мен е прекъсната жица.Аз имах същия проблем и се оказа прекъсната жица на датчика за задната скорост който се намира отгоре на скоростната кутия.Ако имаш къде давдигнеш колата и лесно ще го видиш. В противен случай погледни това видео:
  1. Зареди още активност
×