Цялата активност
- Вчера
-
vlalev1964 started following Питане относно оборотите.
-
Здравейте колеги,имам такъв проблем/даже незнам дали е проблем или е нормално да така/ Румстър 1.2 64к.с. при палене /външна температура под 20 градуса/ държи обороти 850 а при над 20 градуса - над 1000 и след няколко минути работа на двигателя оборотите падат на 850.Това нормално ли е?
-
089 864 0815 Влади той е ключар но е специализиран във ваг
- 1 мнение
-
- 1
-
Ще използвам една снимка на @vladkant. На Супърба отводняването излиза поне на педя в страни от мястото, където се събира калта. След черния участък, който се вижда.
-
Точно това щях да кажа, че по цялата арка си има фуга и да кажем в задната половина каквото влезе се стича назад и остава зад подкалника. Примесено с листа, които пък влизат от отворите за отводняване на отсега под чистачките се получава това затлачване. Калобраните дори задържат и пречат на естественото отичане, но аз предпочитам да ги има за да не ми хвърля камъчета по боята на праговете и вратите и да не ми цапа доколкото е възможно. Гледам да си почиствам регулярно нишите, защото искам да си запазя калниците а и колата като цяло.
-
Здравейте, От тази сутрин имам проблем с ключа, не дава на контакт. Когато го сложа радиото и фаровете светват, но при завъртане не дава на контакт - не светва таблото. Може ли да ме насочите какъв майстор да потърся кличар или ел. И ако може да дадете контакти на такъв за София . Благодаря предварително!
-
Сетих се че сутринта преди случката заредих до горе Vpower diesel. Същия ден вечерта светна за пръв път. Съвпадение, но примчика в сервиза първо ме попита къде зареждам
-
Нищо, колата е бетон. Няма хлопа, няма троп, няма удари. До последно е влизала в оторизиран сервиз, яд ме е даже, че вадя оригинални части от нея и слагаме нашите боклуци тук. Софтуерно изкл. на ДПФ и ЕГР, съответно изтърбушване на ДПФ-а. На тези коли, а и на всички марки след тези години не знам какво трябва точно да се случи, че да светне лампа за ДПФ. Единственото съм направил пиниз да въведа наново кодовете на дюзите с Ваг Кома, за да си ресетне корекциите заради люлеенето на мотора, другото което исках да направя е да и вдигна оборотите на празен ход една идея, но е софтуерно заключена тази функция. Сега я наблюдавам, тази сутрин не е клатела, нито пуши бяло, нищо не пуши. Катализатора е оставен, той е преди ДПФа.
- 6 мнения
-
- 1
-
5-степенна ръчна скоростна кутия JDH 02M
legaltk отговори на ghost_rider's тема в Продавам части за Шкода
Кутията е продадена. -
Ник7 се регистрира във форума
- Последната седмица
-
460К и филтъра е станал на камък... То, вероятно, по-рано се е случило, но пак - доста е изкарал. @mugen, сподели к'во - що направи ако е удобно. Имам същата кола (CEGA, ръчка), но още не е стигнала 260К. Та да знам, какво да очаквам ако почне да припушва като при теб.
-
За съжаление не съм в България, но си мисля, че би било редно група от форума да го изпрати в последния му земен път. Предлагам го само, но ако бях в България на драго сърце бих го организирал, включително и нещо клубно да го съпътства. Все пак Тошко беше ветеран в клуба, а беше и един прекрасен човек.
-
PRR started following Shotik
-
Не се познавахме лично, но си комуникирахме на лични съобщения и по Скайп. Беше отдавна. Може би над десет години. Имахме общи интереси около реставрации. Той се занимаваше с велосипеди. Имаше Шкода, мисля Фелиция. Беше локомотивен машинист на дизел 06-та серия. Моята детска мечта беше да стана такъв. Имахме общи теми на разговор. Разказваше ми за посещението си в Япония и др. неща, които вече не си спомням. Добър, отзивчив човек. Съпричастен и готов да помогне. Почивай в мир Тоше.
- 4 мнения
-
- 1
-
Светъл му път и мир на душата му! Благ човек беше...
-
C2H5OH started following Shotik
-
Здравейте колеги. Една неприятна новина. Нашият колега и човек с огромно сърце Тодор Георгиев (shotik) ни е напуснал. Мир на праха му https://www.facebook.com/share/p/9Cs7v6WtizGduKpb/
-
Ти когато наливаш с шишето има голям дебит. А когато тече от дъжд е по-малък.
-
Добре, в този случай важат десетте процента: Обърни внимание на фугата. Не съм гледал при Октавия как е. При мен фугата е по цялата арка на калника. Така че, калобрана не предпазва напълно. Ники, а случайно ли е според теб местоположението на калта, което е точно срещу фугата, в долния ъгъл на калника. Специално съм пускал вода през кората на чистачките за проверка проходимостта на отводняването и оттичането излиза в страни от това място. А то е - преди свивката на подкалника, посока към двигателя. п.п. Само не ме питай защо тогава има листа там. В движение става течение в подкалника и са се наместили в ъгъла.
-
Не зная при ваг как е говорих с майстор за друга марка той твърди ,че софтуерно изключване на егр няма да повлияе негативно на дпф, дори той го бил махнал от неговите автомобили
-
В повечето случаи казват, че при тези двигатели е ЕГР охладител. Изхглежда ето така: Но цената му не ми харесва
-
Егр-а пътник.
-
Не съм 100% сигурен но май се дължи на егр
-
Жоро, не можеш да ме убедиш. Поне за мен това не е вярно. На Голф тройките (2бр), които съм имал и имам няма как да влезе от колелото, а се пълни с кал. Как става този номер? Освен това моята Октавия от 2016 насам беше с предни калобрани. Те затварят всичко и въпреки това се пълни с кал, без разлика със/без калобрани.
-
Всяка пролет, откачах посланика и основно изчистване на пясъка и калта. Падаше около 2 шепи боклуци. Чаках да изсъхне и след това с body 950. И така до другата пролет. Проблеми не съм имал. Само първият път използвах ръждопреобразувател и грунд.
-
Здравейте! Колата е Golf 7 с двигател 1.6 тди 110 коня. За втори път ми светва лампата за двигателната електроника. Първия път я угасих и един ден карах без да светне. Днес пак светна и не съм я чел още. ПРедполагам, че е същата. А големия проблем е, че светне ли няма ускорение. А ето и грешката: 1 Fault Found: 23960 - Particulate Trap Bank 1 P2002 00 [11101100] - Efficiency Below Threshold MIL ON - Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Priority: 2 Fault Frequency: 7 Mileage: 267204 km Date: 2024.04.17 Time: 20:27:34 Engine RPM: 1299.50 /min Normed load value: 38.8 % Vehicle speed: 66 km/h Coolant temperature: 88 C Intake air temperature: 17 C Ambient air pressure: 910 mbar Voltage terminal 30: 14.429 V Unlearning counter according OBD: 40 Particle filter: air pressure sensor 1 bank 1: raw value: 4.0 mbar Exhaust recirculat.2: different.press.sens.1 bank 1: raw value: 41.2 mbar Par.fil: diff.pr.sens.1 bank 1: offset: 0.0 mbar Particl.filt.: differential pressur.sensor 1 bank 1: dyn.offset: -9.3 mbar Outside temperature sensor 1: B1: raw value: 7.0 C Particle filter: soot mass measured: -2.09 g Particle filter: soot mass calculated: 5.31 g Readiness: N/A
-
Наталия Комлева се регистрира във форума
-
п.п. ако тези аргументи не помогнат, давам пример със 120ката. Изпълнението е различно и след отваряне на предния капак, като на тепсия се вижда какво влиза през отворите му. Има открит улей под него в багажното отделение с гумени тръбички в двата му края за отвеждане на водата. Освен листа, нищо друго не съм видял. С уточнението, че там не влиза вода от предното стъкло. Това са вентилационни отвори за парното. Може да има кал. От прах, въздушни течения от Сахара и при миене на стъклото, което е замърсено от преден автомобил. Но, съотношението е нищожно. Напр. 10/90 в полза на колелото.